ik ben er weerquote:
Hoe was de verjaardag van Maud?quote:
druk maar gezellig....op een gegeven moment werd het haar wel een beetje teveel....arm kind....terwijl ze dood en doodmoe was kwam ze maar niet in slaap, door alle aandacht die ze kreeg en alle drukte om haar heen !quote:
En die finale kijk ik ook nog wel een paar keerquote:Op maandag 10 juli 2006 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo geen voetbal?
Intertoto is allang bezig hoor
oefenwedstrijden tegen vv Klundert schaar jij onder het kopje "We zijn weer begonnen ?"quote:Op maandag 10 juli 2006 12:39 schreef Superheld het volgende:
En het clubvoetbal begint ook weer, wat nou geen voetbal![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oefenwedstrijden tegen vv Klundert schaar jij onder het kopje "We zijn weer begonnen ?"
nou...bij dat soort wedstrijden heb ik altijd zoiets van...leuk voor die amateurs dat ze een keertje tegen profs mogen spelen, voor de rest heb ik er weinig mee !quote:Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef Superheld het volgende:
![]()
Woensdag tegen Dordrecht bij Tong in de buurt!
Dat zijn juist de leukste wedstrijden van het seizoenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oefenwedstrijden tegen vv Klundert schaar jij onder het kopje "We zijn weer begonnen ?"
alleen de pingels dat scheelt al weer tijdquote:Op maandag 10 juli 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En die finale kijk ik ook nog wel een paar keer
doe haar de groetenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat zo bij Bloemsj op de koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |