Het is al veel beter.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Pauper rock band die aan de drugs zit op een hardstyle feest.![]()
Shit.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ooit, ooit zal ik mezelf op laten sluiten om iets aan die frustraties te laten doen. Maar nu nog niet.
Hihi, je zei alweer seks.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah, elke keer als ik een deel open staat er seks in de titel. Ik schaam me. Dat jullie het weten. Ooit, ooit zal ik mezelf op laten sluiten om iets aan die frustraties te laten doen. Maar nu nog niet.
quote:
Ik ben nu bloot.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten we onze frustraties op elkaar botvieren, nu het nog kan.
Jij, jij, hoer!quote:Op zondag 9 juli 2006 02:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb een onzéttend spannende bloemetjespyjama aan. Met korte broek hè.
What else is new?quote:
Hitmên Proquote:Op zondag 9 juli 2006 02:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
What else is new?
Enniehoe, hoe heet dat progje met al die spyware en adware verwijderaars in één ook alweer?
Jij ook gegroet dan.quote:Op zondag 9 juli 2006 06:00 schreef Litso het volgende:
Hee, zo heet ik ook!
Ik ook, na een potje ochtendgymnastiek dacht ik dat ik de dag nog wel ff zou volhouden.quote:Op zondag 9 juli 2006 06:03 schreef pc-fr34k het volgende:
En ik ga pitten.
have funquote:
Hái!quote:Op zondag 9 juli 2006 11:02 schreef Chowi het volgende:
Bla.
Sjee.quote:
Hoe maakt u het?quote:
Meestal met bisonkit, trouwens.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoe maakt u het?
"Met een schroevendraaier.".
Stofje!quote:Op zondag 9 juli 2006 12:20 schreef Stofje het volgende:
Chowi! Misstique!
Voor wie niet? Voor degene die in coma ligt, of voor degene die seks heeft met degene die in coma ligt?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:30 schreef Chowi het volgende:
Comaseks lijkt me niet fijn, overigens.
Zo éénzijdig. Het is bijna masturberen.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:30 schreef Chowi het volgende:
Comaseks lijkt me niet fijn, overigens.
JD.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:03 schreef JDude het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Hoi.quote:
Wat, had je een uitgebreidere groet verwacht?quote:
Natuurlijk!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat, had je een uitgebreidere groet verwacht?
Q!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:10 schreef Q. het volgende:
Zo.
Het moest? Van wie?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:14 schreef Q. het volgende:
Ch. Het was weer zwaar, grote hoeveelheden bier moeten wegwerken. Wel een drama.
Dêm, hoe barbaars! Ze bonden je zeker vast aan je stoel en goten flesje na flesje leeg in je mond, hm?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:17 schreef Q. het volgende:
Ik werd gedwongen. Ik wilde niet, maar ik moest! The horror..
Ik moest ze ook nog zelf optillen en naar mijn mond brengen. En ze daarna leeg drinken. Huuuuuu!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dêm, hoe barbaars! Ze bonden je zeker vast aan je stoel en goten flesje na flesje leeg in je mond, hm?
De horror.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moest ze ook nog zelf optillen en naar mijn mond brengen. En ze daarna leeg drinken. Huuuuuu!
Ben je nu ook depressief enzo?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moest ze ook nog zelf optillen en naar mijn mond brengen. En ze daarna leeg drinken. Huuuuuu!
Wat moet je daar?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:28 schreef cerror het volgende:
Ik ben naar de kenker.
Sterven van brakheid.quote:
Weet je wat pas zwaar is?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:14 schreef Q. het volgende:
Ch. Het was weer zwaar, grote hoeveelheden bier moeten wegwerken. Wel een drama.
herkenbaarquote:Op zondag 9 juli 2006 15:36 schreef DDude het volgende:
[..]
Weet je wat pas zwaar is?
Als er na een lange dag buiten zijn 5 mensen een rondje moeten geven voor geleverde prestaties, maar je bent met de auto, dus je mag uitsluitend fris drinken.
Geen moeite mee!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:36 schreef DDude het volgende:
[..]
Weet je wat pas zwaar is?
Als er na een lange dag buiten zijn 5 mensen een rondje moeten geven voor geleverde prestaties, maar je bent met de auto, dus je mag uitsluitend fris drinken.
Welk programma is dat? Ik gebruikte vroeger wel eens FastTracker, maar die werkt alleen maar onder dosquote:Op zondag 9 juli 2006 16:28 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Wat is bliepmuziek maken toch makkelijk.![]()
MusicMon 2.5 op de Atari ST.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Welk programma is dat? Ik gebruikte vroeger wel eens FastTracker, maar die werkt alleen maar onder dos![]()
Dankje. Enige probleem is wel dat ik daar een emulator voor nodig heb aangezien ik geen Atari bezit...quote:
Het lijkt wel weekendquote:Op zondag 9 juli 2006 18:23 schreef pc-fr34k het volgende:
BeF is best dood, niet?
Dag mevrouw.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:44 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
Wat moet je precies typen, trouwens?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Dag mevrouw.
Ik moet nog keiveul typen, maar het schiet echt níet op.
Ik denk dat we voortaan niet al onze gespreksstof in één keer moeten willen behandelen.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:48 schreef Croupouque het volgende:
Jij durft.
Prima joh, dan ben ik meteen van mijn puistjes af.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
Croupouque! Mag ik je insmeren met tandpasta? Dat lijkt me tof.
Oh, je hebt puistjes? Laat dan maar.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Prima joh, dan ben ik meteen van mijn puistjes af.
Een heel hoofdstuk van m'n stagerapport herschrijven.quote:
Slavendrijvers zijn het!quote:Op zondag 9 juli 2006 18:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Een heel hoofdstuk van m'n stagerapport herschrijven.
Ach, ik vond het niet vervelend ofzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat we voortaan niet al onze gespreksstof in één keer moeten willen behandelen.
Ook van die donkere haren enzo, op je bips?quote:
Ah, dat is mooi om te horen. Ik ook niet, overigens. Slaapritmes zijn voor mensen die staand poepen.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ach, ik vond het niet vervelend ofzo.
Okee. Laat ik dit maar een halt toe roepen, voordat de geruchtenmolen begint te draaien als mijn maag tijdens een aflevering van Oprah. Ik heb géén puistjes, zeker niet op mijn bips, en ik heb al helemáál geen haar op mijn bips. Mijn hoeveelheid lichaamsbeharing is op de vingers van één hand te tellen. En daarom draag ik altijd een handschoen aan mijn linkerhand.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook van die donkere haren enzo, op je bips?
quote:Op zondag 9 juli 2006 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij 'poepje', 'scheetje' en 'drolletje' geldt dezelfde behandeling. Wat is dat toch, dat idee dat een verwijzing naar fecaliën schattig is? Noem een meisje een piswijf en ze is hélemaal over de rooie.
Hallo daar.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:25 schreef ehqo het volgende:
Hallo zeg.
Hm, ik denk dat de frituur voor mij een haalbaarder reisdoel is.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo daar.
Heb jij toevallig trek in pannenkoeken? Ik heb een overschot.
Ik heb nog kroketten en patat liggen.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat de frituur voor mij een haalbaarder reisdoel is.
Ja doe er maar één. Je kan ze ook bewaren voor trek die je ongetwijfeld later gaat krijgen.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hallo daar.
Heb jij toevallig trek in pannenkoeken? Ik heb een overschot.
Ik vind ze niet zo lekker gelukt, wat best vreemd is aangezien mijn pannenkoeken altijd wel lekker zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja doe er maar één. Je kan ze ook bewaren voor trek die je ongetwijfeld later gaat krijgen.
Ik vind de mijne altijd ook wel geslaagd. Lang niet gehad alleen.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo lekker gelukt, wat best vreemd is aangezien mijn pannenkoeken altijd wel lekker zijn.
Ik geef de AH-beslagmix de schuld. Hm. Eigenlijk zou ik nu moeten afwassen en stofzuigen. Eigenlijk wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vind de mijne altijd ook wel geslaagd. Lang niet gehad alleen.
Je laat de vliegen liever een madenkolonie stichten in de keuken?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik geef de AH-beslagmix de schuld. Hm. Eigenlijk zou ik nu moeten afwassen en stofzuigen. Eigenlijk wel.
Mooi schermquote:Op zondag 9 juli 2006 21:23 schreef jogy het volgende:
Ik had net de onstuitbare drang om jullie te laten zien hoe ik achter de computer zit.
Bij deze dus.
[afbeelding]
Hey, mijn 2e beeldscherm is ook een breedbeeld, alleen kijkt m'n pa daar tv op. Maar als ik een film ofzo ga kijken is het wel chill met draadloos keyboard en afstandbediening.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:23 schreef jogy het volgende:
Ik had net de onstuitbare drang om jullie te laten zien hoe ik achter de computer zit.
Bij deze dus.
[afbeelding]
Dat krijg je als je op je 27ste nog thuis woont.quote:
Lekker, maar ik zou in tien minuten in slaap vallen denk ik.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:23 schreef jogy het volgende:
Bij deze dus.
[afbeelding]
Dat kan ik beamen, soms wilt het nog weleens gebeuren dat ik in die positie wakker word.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lekker, maar ik zou in tien minuten in slaap vallen denk ik.
Mag ik bij je komen wonen?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:23 schreef jogy het volgende:
Bij deze dus.
[afbeelding]
Dan zit je in ieder geval lekker. Ik word nog wel eens door mijn partner van mijn bureau getrokken om een uur of zes 's morgens.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen, soms wilt het nog weleens gebeuren dat ik in die positie wakker word.
Ja hoor, maar je mag de computer alleen gebruiken als ik er niet achter zit.quote:
Dat is niet zo heel vaak zeker hè?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hoor, maar je mag de computer alleen gebruiken als ik er niet achter zit.
Nee, want als ik de computer niet gebruik dan slaap ik, en tja...quote:Op zondag 9 juli 2006 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel vaak zeker hè?
Tja, hij is en blijft een mod he.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel vaak zeker hè?
Succes.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Over 10 minuten begin ik met schoonmaken. Écht.
Oh ja. Schoonmaken. Dat zou ik ook ooit nog doen. Of moeten doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Over 10 minuten begin ik met schoonmaken. Écht.
Nou ja, als ik écht moe ben draai ik m'n beeldscherm gewoon om en kan ik in bed liggen. Niet zo comfortabel als je Fatboy, maar het is iets.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, want als ik de computer niet gebruik dan slaap ik, en tja...
Als ik op mijn bed lig te computeren krijg ik een stijve nek en pijn in mijn rug, op dat soort momenten voel ik me echt oud.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, als ik écht moe ben draai ik m'n beeldscherm gewoon om en kan ik in bed liggen. Niet zo comfortabel als je Fatboy, maar het is iets.
Je BENT oud.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik op mijn bed lig te computeren krijg ik een stijve nek en pijn in mijn rug, op dat soort momenten voel ik me echt oud.
Troost je, daar heb ik ook last van en ik ben nog maar een puber.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik op mijn bed lig te computeren krijg ik een stijve nek en pijn in mijn rug, op dat soort momenten voel ik me echt oud.
En het topic dood.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:49 schreef JDude het volgende:
Ik ben ook oud.
Dat kun je wel zeggen. Mijn dag bestond uit louter niks-momenten.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah, dit is de meest nutteloze dag ooit.
Ik heb het grootste deel in bed doorgebracht. Nou zou dat leuk kunnen zijn, ware het niet dat ik moederziel alleen was.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen. Mijn dag bestond uit louter niks-momenten.
Herkenbaar.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb het grootste deel in bed doorgebracht. Nou zou dat leuk kunnen zijn, ware het niet dat ik moederziel alleen was.
Ik ben bijna net zo dood als het topic, dus ga zo slapen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
That's it, ik ga afwassen en als ik terug kom eis ik toch wel een levend topic.
Link.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:28 schreef Stofje het volgende:
Ik moest net lachen om mijn eigen grapjes. Toen deze gequote werden met een lachende smiley, barstte ik nogmaals in lachen uit. Ik schaam mijzelf.
Ik heb deze zin drie-maal gelezen en de derde manier van hardop uitspreken, gaf voor mij de doorslag dat je het over de afwaswerkzaamheden had van c_c.quote:
Há, nee. Ik ben naar de keuken gelopen, heb even naar het aanrecht gekeken, heb een ijsje uit de vriezer gepakt en ben teruggelopen.quote:
Oh, was I?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb deze zin drie-maal gelezen en de derde manier van hardop uitspreken, gaf voor mij de doorslag dat je het over de afwaswerkzaamheden had van c_c.
Okay.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is niet eens een ijsje te noemen. Het is zo'n invriesstaaf met water en veel smaakstoffen. Vroeger rolde ik die altijd tussen m'n handen, om het een beetje te laten ontdooien. Nu nog steeds.
Het zal wel weer aan mij liggen hoor, dat ik hier bepaalde beelden bij krijg.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is niet eens een ijsje te noemen. Het is zo'n invriesstaaf met water en veel smaakstoffen. Vroeger rolde ik die altijd tussen m'n handen, om het een beetje te laten ontdooien. Nu nog steeds.
Ik kan er niets aan doen, ik vervéél me. Echt, op ongekend niveau. En ik heb geen aanspraak op MSN, om me mee te vermaken.quote:
Neh, dat verwachtte ik al.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan mij liggen hoor, dat ik hier bepaalde beelden bij krijg.
Ooooh, wat gemeeeeen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Mer is Turks voor 'subtiel'.
Dat kan niet, want ik heb geen kleren aan.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hé, ik hoopte eigenlijk op een vuige camsessie met Croupouque hoor.
Oeh. Zullen wij dan een niet-vuige camsessie houden? Naakt?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik heb geen kleren aan.
Het spijt me, vergeet mequote:
Oh, is dat een probleem dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik heb geen kleren aan.
Nee want jij doet dan nepwebcams dingesen enzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh. Zullen wij dan een niet-vuige camsessie houden? Naakt?
Alleen voor zeikende mevrouwen .quote:Op zondag 9 juli 2006 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee want jij doet dan nepwebcams dingesen enzo.
Ik zie het voor me.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ik plas. Meisjes plassen, mannen zeiken.
Gaaf joh, die site van je.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh. Zullen wij dan een niet-vuige camsessie houden? Naakt?
Oh, dank je wel. Helaas werken veel dingen niet op de site, foutje bij de laatste updatequote:
Ik roep al tijden dat ik een eigen site wil beginnen, maar het komt er steeds niet van. Het ziet er goed uit, alleen de tekeningen kon ik inderdaad niet bekijken.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, dank je wel. Helaas werken veel dingen niet op de site, foutje bij de laatste update. Maar dat zijn slechts vergrotingen van plaatjes, als het goed is.
Ik ga er volgende week weer eens aan zitten. Misschien heb je op de site ook die KoStebundel gezien. Daar wil ik vanaf volgende weer wat optredens mee regelen. Ik heb wel weer zin om op een podium die gedichten voor te dragen. Dus dan moet de site natuurlijk ook weer werken.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik roep al tijden dat ik een eigen site wil beginnen, maar het komt er steeds niet van. Het ziet er goed uit, alleen de tekeningen kon ik inderdaad niet bekijken.
Zo voelt een enthousiaste begroeting dus. Die zal ik anderen meer gunnen.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoooooooooi ekko!
Heeeeyy c_c.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoooooooooi ekko!
Heeeeyy Stofje, puikerd.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:22 schreef Stofje het volgende:
ecco.
Hihi.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:26 schreef ehqo het volgende:
Nu trek ik mijzelf trouwens
Goedemorgen. Ik heb zin om me een week ziek te melden en me thuis gewoon helemaal dronken te zuipen 14.gifquote:Op maandag 10 juli 2006 06:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Mogeh.
Ik heb dat vorige week al gedaan, op dat dronken zuipen na.quote:Op maandag 10 juli 2006 06:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik heb zin om me een week ziek te melden en me thuis gewoon helemaal dronken te zuipen 14.gif
Volgende week ben ik vrij tijdens de nijmeegse zomerfeesten/vierdaagse dus doe ik dat maar niet
Hier zo.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:20 schreef Misstique het volgende:
Waar is iedereen?
Hier.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:20 schreef Misstique het volgende:
Waar is iedereen?
Tenzij je gedate heb en gezoen hebt moeten ontwijken win ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:53 schreef Misstique het volgende:
Je bent niet de enige c_c. Ik heb vannacht gedroomd over Breuls..
Tôf! Wel vermoeiend hoor, 3500 km. in 43 uur.quote:
Ik las eerst JD. Maar toen zag ik die PI, en dacht ik "Nee, dat kan niet".quote:Op maandag 10 juli 2006 10:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gedate met mcD. In m'n droom. Dit begint toch wel ernstige vormen aan te nemen hoor. Wél mooi hoe ik hem afgewezen heb, maar toch.
Okay, jij wint!quote:Op maandag 10 juli 2006 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tenzij je gedate heb en gezoen hebt moeten ontwijken win ik.
Verlies, in dit geval. Op een gegeven moment denk ik "Zou Litso het erg vinden als ik hem als smoes gebruik? Ik moét hier onderuit komen."quote:
Que?quote:Op maandag 10 juli 2006 10:57 schreef jogy het volgende:
Ik sta nog steeds boven aan met mijn huwelijksaanzoek aan e.
Klinkt goed! Behalve dat rijden door Barcelona. Dat heb ik ook eens gedaan en dat doe ik nóóit weer.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Tôf! Wel vermoeiend hoor, 3500 km. in 43 uur.
Maar het was het waard...
De halve Peripherique (rondweg Parijs) gezien, midden in de spits.
Hele stukken verlaten snelweg, dwars door bos ende berglandschap.
Het viaduct van Millau overgestoken (net nieuw, zo hoog dat de Eiffeltoren er onder past).
De binnenlanden van Spanje gezien (net een maanlandschap soms, maar wanneer je bij water komt opeens weer groen ende levendig).
En op de terugweg nog even dwars door Barcelona gereden
Och, dat was best te doen, zelfs met onze lompe bestelbus/minivrachtauto unit.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:09 schreef Misstique het volgende:
Klinkt goed! Behalve dat rijden door Barcelona. Dat heb ik ook eens gedaan en dat doe ik nóóit weer.
Was een droom die ik ooit een keer heb gehad.quote:
Dat heb ik helaas moeten missen, samenvatting?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Was een droom die ik ooit een keer heb gehad.
Ik vroeg aan e. of hij wilde trouwen en hij zei jaquote:Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas moeten missen, samenvatting?
Ha c_c.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Goedemorgen trouwens. Mt, JD, j, Q.
Levendige fantasie heb je.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vroeg aan e. of hij wilde trouwen en hij zei ja. Verder weet ik er niet zoveel meer van hoor, is alweer een tijdje geleden.
Op zich wel, alleen mijn geheugen is niet zo goed, moet het weer een keer gaan oefenen met opschrijven enzo. Wie weet wat er uit komt.quote:
Sjoow! Ik wil meequote:Op maandag 10 juli 2006 11:29 schreef Chowi het volgende:
Hoi! Ik ga naar Amsterdam, hihi.
Wel ff zwaaien als je door Amersfoort komt hè?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:29 schreef Chowi het volgende:
Hoi! Ik ga naar Amsterdam, hihi.
Mag hoor.quote:
Dat vergeet ik vast en zeker.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel ff zwaaien als je door Amersfoort komt hè?
Tof!quote:
Ik heb een Philips blablabla.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zet je wekker op je ultraluxe, geweldige, briljante, fantastisch Sony Ericsson w810i.
Ik vanavond weer.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar, maar, ik moet naar Utrecht straks.
Ik kom je wel even oppikken.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Tof!.
Maar, maar, ik moet naar Utrecht straks.
Nee, niet met de trein. Maar ik zal de chauffeur verzoeken een omweg te maken.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Nouhou. Ga je met de trein? Ik werk direct aan het spoor.
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:36 schreef Q. het volgende:
Nouhou. Ga je met de trein? Ik werk direct aan het spoor.
Tof.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, niet met de trein. Maar ik zal de chauffeur verzoeken een omweg te maken.
Tot hoe laat ben je daar?quote:
Is dat paar zwarte schoenen helemaal rechts niet van jou?quote:
Zoals ik zei.quote:
Ohoké.quote:
Even tijd voor wat anders.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:02 schreef Misstique het volgende:
JD, je icon! Wat doe je?
Maar dees is lilluk.quote:
Past wel bij me, dus.quote:
Jij bent heul niet lilluk.quote:
Ohokayquote:
Een goedemiddag, e.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:16 schreef ehqo het volgende:
j.JDMt.QCh.St.
Waarom doe je dan ook zo'n belachelijke suggestie!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:47 schreef jogy het volgende:
Ik zal je missen.
Als je écht van iemand houdt dan laat je ze gaan om te doen wat het beste voor hen is, hoe moeilijk dat dan ook is.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom doe je dan ook zo'n belachelijke suggestie!.
Daar ben ik veel te egocentrisch voor.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je écht van iemand houdt dan laat je ze gaan om te doen wat het beste voor hen is, hoe moeilijk dat dan ook is.
Ik moest zo hard lachen om deze opmerking, dat mn collega van een deur verder kwam vragen wat er aan de hand was.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:59 schreef ehqo het volgende:
Als er 5 minuten geen internet is val ik stuiptrekkend omver. Dan mis ik jullie.
En? Snapte je collega het toen je het uitlegde?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen om deze opmerking, dat mn collega van een deur verder kwam vragen wat er aan de hand was..
Kan me niks schelen. Ik vind wel een rijke vrouw, of win een loterij ofzo. De toekomst komt vanzelf.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:01 schreef jogy het volgende:
Godverdomme, e. Je hebt het hier wel over je toekomst ja! anders kan je net zo goed het volgende zinnetje uit je hoofd gaan leren: 'Wilt u daar fritesaus bij?'
j! Mijn gedachtentoevlucht in regenachtige en stormachtige festivaldagen..quote:Op maandag 10 juli 2006 13:05 schreef jogy het volgende:
J. Het lichtje van mijn duisternis.
Ik heb het niet uitgelegd.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
En? Snapte je collega het toen je het uitlegde?
Hoi J.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:04 schreef Janetje het volgende:
Zo, daar wast ik weer.
Ik vroeg me nét af... "waar zou J'tje toch zijn"!quote:Op maandag 10 juli 2006 13:04 schreef Janetje het volgende:
Zo, daar wast ik weer.
Howdy e.quote:
J. was op een festival.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vroeg me nét af... "waar zou J'tje toch zijn"!
True. Anders spaar je gewoon een beetje geld bij elkaar en verhuis je naar een derde wereldland waar je als god in Frankrijk woont voor een schijntje.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kan me niks schelen. Ik vind wel een rijke vrouw, of win een loterij ofzo. De toekomst komt vanzelf.
Mijn lieve mer! Schat van me!quote:
Ik heb je zó gemistquote:
Dan ga ik graan verbouwen op uitgestrekte glooiende landschappen. Lijkt me heerlijk. Of Toscane.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:13 schreef jogy het volgende:
[..]
True. Anders spaar je gewoon een beetje geld bij elkaar en verhuis je naar een derde wereldland waar je als god in Frankrijk woont voor een schijntje.
Festival Oxegen...quote:Op maandag 10 juli 2006 13:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Welk festival, en hoe was het aldaar?
Dat is een puike line-up.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Festival Oxegen...
Was heul tof.. maar paar bands gezien want ik werkte er.
Maar...
The Strokes
The Who
James Brown
Kaiser Chiefs,
Placebo,
Franz Ferdinand,
Red Hot Chili Peppers
Waren allemaal erg tof live.
quote:
Och het zijn van die ervaringen waar je achteraf tevreden op terug kijkt, met een beetje weemoed misschien zelfs. Het behelpen tijdens een festival vind ik altijd wel een leuk element ervan althans.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Jazeker..
En er waren nog zooooveel meer bands.. maar deze heb ik gezien..
Overigens is 7 uur in de regen lopen en informatie uitdelen, terwijl de enige plek om te schuilen, de informatie tent, is weggeblazen door de belachelijk harde wind, niet prettig.Daarna nog 5 uur doorlopen omdat je wat bands wil zien ook niet trouwens.
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
j! Mijn gedachtentoevlucht in regenachtige en stormachtige festivaldagen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |