abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39672867
Hai,

Ik zit met een kut probleem. Mijn vader heeft sinds een half jaar een vriendin, 22 jaar jonger dan hij. Wegens omstandigheden hebben ze drie maanden bij mij gewoond, en ik ben in die tijd echt helemaal voor haar gevallen. Ze is van mijn leeftijd (drie jaar verschil) en precies het soort vrouw dat ik altijd gezocht heb. Ik kan heel erg met d'r lachen, met d'r praten, nou ja, ik ben gewoon stapelgek op d'r. Ik heb het idee dat ze mij ook meer dan leuk vind, maar ja, het is wel de vriendin van m'n pa. Ik denk gewoon de hele dag aan haar, en het erge is dat ik een hekel aan die ouwe begin te krijgen omdat hij haar heeft. Ik ben inmiddels zover dat als ik de kans krijg ik met haar naar bed ga, denk ik, want die ouwe zit er natuurlijk tussen en die gaat het me nooit vergeven.
Wat moet ik doen?! Ik geef natuurlijk wel om m'n pa, maar zij beheerst mijn hele leven. Ik word er echt helemaal ziek van!
pi_39673321
Praat er over met haar? Ik vind het trouwens niet normaal dat je vader een relatie heeft met iemand van de leeftijd van zn eigen zoon.
pi_39673567
Wat je zegt. Een relatie beginnen met de vriendin van je vader kan niet (ook al is ze niet van zijn leeftijd). Het is net zoiets als de vriendin van je beste vriend afpakken. Dat doe je ook niet.
Probeer uit elkaars leven te blijven, dan komt het wel goed en vergeet je jouw liefdesverdriet!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_39673655
Hoe kan hij nou uit hun leven blijven, ik neem aan dat ie niet het contact met zn vader wil verbreken.
pi_39673696
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Praat er over met haar? Ik vind het trouwens niet normaal dat je vader een relatie heeft met iemand van de leeftijd van zn eigen zoon.
ik ook niet!
  zondag 9 juli 2006 @ 22:43:39 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_39673750
Oei, dat is lullig.
Ik denk dat je net zo moet handelen als dat ze de vriendin van een vriend was: afblijven dus!

Mocht het uit gaan dan kan je alitjd nog kijken of het iets wordt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_39673802
Ja maar we komen mekaar toch tegen, en echt, dan zit mijn hart in m'n keel.
Ik weet ook dat het niet eerlijk tegenover die ouwe is, maar als het m'n pa niet was dan had ik allang actie ondernomen.
pi_39673837
Om het collectief af te keuren dat zijn vader een relatie heeft met iemand van 22 jaar jonger, heeft hij natuurlijk geen zak aan .

Hoe is de relatie met je vader? Zou je het hem niet voorzichtig kunnen vertellen met veel nuance.
ijs_beer fan!
pi_39673927
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:45 schreef NanKing het volgende:
Om het collectief af te keuren dat zijn vader een relatie heeft met iemand van 22 jaar jonger, heeft hij natuurlijk geen zak aan .

Hoe is de relatie met je vader? Zou je het hem niet voorzichtig kunnen vertellen met veel nuance.
zoiets als: "eey ouwe zak! waarom wil je met iemand van mijn leeftijd, ben je pedo ofzo? ga eens ff een leven leiden ofzo. als je toch niets beters te doen hebt, en dump die chicky bij mij in bed!" ??
  zondag 9 juli 2006 @ 22:47:20 #10
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_39673950
hahaha, ziekelijk...

is je pa een halve pedo?
Nothing to see here, carry on
pi_39674032
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

zoiets als: "eey ouwe zak! waarom wil je met iemand van mijn leeftijd, ben je pedo ofzo? ga eens ff een leven leiden ofzo. als je toch niets beters te doen hebt, en dump die chicky bij mij in bed!" ??
Je hebt inderdaad goed begrepen wat nuance betekent .
ijs_beer fan!
  zondag 9 juli 2006 @ 22:49:49 #12
64288 Bensel
Ladderzat
pi_39674087
Laat haar kiezen? wie weet voelt ze wel helemaal niks voor jou.. En als ze je wel ziet zitten: sorry pa, maar ze heeft wel m'n leeftijd. En als het goed is, blijf je haar tóch zien
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 9 juli 2006 @ 22:51:16 #13
90400 longinus
Hollander
pi_39674163
Dat gaat meestal niet lang goed, dan kan ze bij jou uithuilen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_39674189
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Bensel het volgende:
Laat haar kiezen? wie weet voelt ze wel helemaal niks voor jou.. En als ze je wel ziet zitten: sorry pa, maar ze heeft wel m'n leeftijd. En als het goed is, blijf je haar tóch zien
zoals als: "nou lekker ding, je zoon is toch echt de jongere versie van jouw en daar kan ik beter mee leven dan met jouw. dus doegie!" ??
pi_39674196
Mijn ouders zijn al 28 jaar gescheiden en ik ben dus niet in een gezinssituatie met hem opgegroeid. Pas op latere leeftijd heb ik met tussenpozen een paar maanden bij hem gewoond, toen ik studeerde, maar om nou te zeggen dat we een echte vader-zoon relatie hebben, nee dus.
Het is ook nogal een stugge vent, hij zou er echt nooit begrip voor hebben als ik hem zou vertellen hoe het zit. Terwijl zij heel vrolijk en levenslustig is enzo, ze past gewoon echt niet bij hem.
pi_39674332
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef kapteinhaak het volgende:
Mijn ouders zijn al 28 jaar gescheiden en ik ben dus niet in een gezinssituatie met hem opgegroeid. Pas op latere leeftijd heb ik met tussenpozen een paar maanden bij hem gewoond, toen ik studeerde, maar om nou te zeggen dat we een echte vader-zoon relatie hebben, nee dus.
Het is ook nogal een stugge vent, hij zou er echt nooit begrip voor hebben als ik hem zou vertellen hoe het zit. Terwijl zij heel vrolijk en levenslustig is enzo, ze past gewoon echt niet bij hem.
Of ze wel of niet bij hem past is natuurlijk niet aan jou om te bepalen, dat bepaalt ze zelf.
Het vertellen zit er niet in als ik het zo lees.
IMO zit er dan nog maar één ding op en dat is haar vergeten.
Probeer haar vooral de eerste tijd te ontlopen, misschien slijt het wel.
ijs_beer fan!
pi_39674392
Is je pa rijk?
pi_39674460
kerel, je kunt toch geen wijf neuken dat het met je vader heeft gedaan
pi_39674462
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef Crazykill het volgende:
Is je pa rijk?
my thought
pi_39674500
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef RijstNatie het volgende:
hahaha, ziekelijk...

is je pa een halve pedo?
Nou ja, als je daarover kunt spreken als hij 59 is. Ik zeg eerlijk dat ik het ook niks vind, maar dat is voornamelijk omdat zij het is. Hij heeft wel vaker jongere vriendinnen gehad, maar de jongste tot nog toe was toch wel over de 40. Vroeger hield hij het iig wel bij zijn eigen leeftijd.
pi_39674532
Oei, post 'ns wat pics?

Voordat ik verder klets, laat ik even wat duidelijk stellen...
We hebben het hier over je VADER, niet over één of andere goede vriend.

Maar goed, volgens mij heb je voor jezelf al heel duidelijk hoe sterk je verliefdheid is, dus daar zal ik niet over zeuren, maar bekijk het eens van haar kant?
Misschien is ze gewoon zo aardig omdat je de zoon van haar vriend bent.
Probeer daar eerst 'ns achter te komen.

Als je ZEKER weet dat ze ook wat voor jou voelt, praat er dan met haar over.
Maar doe zoiets niet als je het niet zeker weet, het kan de relatie met haar en je vader compleet verwoesten.

Als ze voor je valt, dan is er maar één oplossing... keihard... euh... praten.

Zo niet, dan moet je gewoon een tijdje bij d'r uit de buurt blijven en het weg laten lopen.
pi_39674576
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef Crazykill het volgende:
Is je pa rijk?
Nee man, hij heeft geen rooie cent! Daarom heeft hij bij mij ingewoond!
  zondag 9 juli 2006 @ 23:01:46 #23
64288 Bensel
Ladderzat
pi_39674662
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

zoals als: "nou lekker ding, je zoon is toch echt de jongere versie van jouw en daar kan ik beter mee leven dan met jouw. dus doegie!" ??
Lijkt me beter dan niks doen.. dat gaat sowieso verkeerd.. eens komt z'n pa erachter dat z'n zoon zijn vriendin leuk vind (euhm.. je begrijpt me wel). Dan zijnde poppen al helemaal aan het dansen waarschijnlijk.

Bovendien lijkt een beete tact toch wel iets beter dan deze vrij groffe manier van zeggen.
beter zou zijn voor haar (als ze iets wil ondernemen): sorry, jij bent voor mij eigenlijk toch te oud.. jammergenoeg ben ik voor je zoon gevallen, die wel mijn leeftijd is. Ik hoop dat je het begrijpt, en als je echt van me houd, me zal laten gaan
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 9 juli 2006 @ 23:02:20 #24
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_39674683
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:57 schreef Byte_Me het volgende:
kerel, je kunt toch geen wijf neuken dat het met je vader heeft gedaan
Dat vat het mooi samen lijkt me.
  zondag 9 juli 2006 @ 23:03:29 #25
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39674746
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind het trouwens niet normaal dat je vader een relatie heeft met iemand van de leeftijd van zn eigen zoon.
Waar staat dat? Misschien is pa 80, zoon 20 en dan is dat wijfie 58 !
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')