ik ook niet!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Praat er over met haar? Ik vind het trouwens niet normaal dat je vader een relatie heeft met iemand van de leeftijd van zn eigen zoon.![]()
zoiets als: "eey ouwe zak! waarom wil je met iemand van mijn leeftijd, ben je pedo ofzo? ga eens ff een leven leiden ofzo. als je toch niets beters te doen hebt, en dump die chicky bij mij in bed!" ??quote:Op zondag 9 juli 2006 22:45 schreef NanKing het volgende:
Om het collectief af te keuren dat zijn vader een relatie heeft met iemand van 22 jaar jonger, heeft hij natuurlijk geen zak aan.
Hoe is de relatie met je vader? Zou je het hem niet voorzichtig kunnen vertellen met veel nuance.
Je hebt inderdaad goed begrepen wat nuance betekentquote:Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
zoiets als: "eey ouwe zak! waarom wil je met iemand van mijn leeftijd, ben je pedo ofzo? ga eens ff een leven leiden ofzo. als je toch niets beters te doen hebt, en dump die chicky bij mij in bed!" ??
zoals als: "nou lekker ding, je zoon is toch echt de jongere versie van jouw en daar kan ik beter mee leven dan met jouw. dus doegie!" ??quote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Bensel het volgende:
Laat haar kiezen? wie weet voelt ze wel helemaal niks voor jou.. En als ze je wel ziet zitten: sorry pa, maar ze heeft wel m'n leeftijd. En als het goed is, blijf je haar tóch zien
Of ze wel of niet bij hem past is natuurlijk niet aan jou om te bepalen, dat bepaalt ze zelf.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef kapteinhaak het volgende:
Mijn ouders zijn al 28 jaar gescheiden en ik ben dus niet in een gezinssituatie met hem opgegroeid. Pas op latere leeftijd heb ik met tussenpozen een paar maanden bij hem gewoond, toen ik studeerde, maar om nou te zeggen dat we een echte vader-zoon relatie hebben, nee dus.
Het is ook nogal een stugge vent, hij zou er echt nooit begrip voor hebben als ik hem zou vertellen hoe het zit. Terwijl zij heel vrolijk en levenslustig is enzo, ze past gewoon echt niet bij hem.
Nou ja, als je daarover kunt spreken als hij 59 is. Ik zeg eerlijk dat ik het ook niks vind, maar dat is voornamelijk omdat zij het is. Hij heeft wel vaker jongere vriendinnen gehad, maar de jongste tot nog toe was toch wel over de 40. Vroeger hield hij het iig wel bij zijn eigen leeftijd.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef RijstNatie het volgende:
hahaha, ziekelijk...
is je pa een halve pedo?
Nee man, hij heeft geen rooie cent! Daarom heeft hij bij mij ingewoond!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef Crazykill het volgende:
Is je pa rijk?
Lijkt me beter dan niks doen.. dat gaat sowieso verkeerd.. eens komt z'n pa erachter dat z'n zoon zijn vriendin leuk vind (euhm.. je begrijpt me wel). Dan zijnde poppen al helemaal aan het dansen waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
zoals als: "nou lekker ding, je zoon is toch echt de jongere versie van jouw en daar kan ik beter mee leven dan met jouw. dus doegie!" ??
Dat vat het mooi samen lijkt me.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:57 schreef Byte_Me het volgende:
kerel, je kunt toch geen wijf neuken dat het met je vader heeft gedaan
Waar staat dat? Misschien is pa 80, zoon 20 en dan is dat wijfie 58 !quote:Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind het trouwens niet normaal dat je vader een relatie heeft met iemand van de leeftijd van zn eigen zoon.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |