Het is al veel beter.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Pauper rock band die aan de drugs zit op een hardstyle feest.![]()
Shit.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ooit, ooit zal ik mezelf op laten sluiten om iets aan die frustraties te laten doen. Maar nu nog niet.
Hihi, je zei alweer seks.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah, elke keer als ik een deel open staat er seks in de titel. Ik schaam me. Dat jullie het weten. Ooit, ooit zal ik mezelf op laten sluiten om iets aan die frustraties te laten doen. Maar nu nog niet.
quote:
Ik ben nu bloot.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten we onze frustraties op elkaar botvieren, nu het nog kan.
Jij, jij, hoer!quote:Op zondag 9 juli 2006 02:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb een onzéttend spannende bloemetjespyjama aan. Met korte broek hè.
What else is new?quote:
Hitmên Proquote:Op zondag 9 juli 2006 02:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
What else is new?
Enniehoe, hoe heet dat progje met al die spyware en adware verwijderaars in één ook alweer?
Jij ook gegroet dan.quote:Op zondag 9 juli 2006 06:00 schreef Litso het volgende:
Hee, zo heet ik ook!
Ik ook, na een potje ochtendgymnastiek dacht ik dat ik de dag nog wel ff zou volhouden.quote:Op zondag 9 juli 2006 06:03 schreef pc-fr34k het volgende:
En ik ga pitten.
have funquote:
Hái!quote:Op zondag 9 juli 2006 11:02 schreef Chowi het volgende:
Bla.
Sjee.quote:
Hoe maakt u het?quote:
Meestal met bisonkit, trouwens.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoe maakt u het?
"Met een schroevendraaier.".
Stofje!quote:Op zondag 9 juli 2006 12:20 schreef Stofje het volgende:
Chowi! Misstique!
Voor wie niet? Voor degene die in coma ligt, of voor degene die seks heeft met degene die in coma ligt?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:30 schreef Chowi het volgende:
Comaseks lijkt me niet fijn, overigens.
Zo éénzijdig. Het is bijna masturberen.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:30 schreef Chowi het volgende:
Comaseks lijkt me niet fijn, overigens.
JD.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:03 schreef JDude het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Hoi.quote:
Wat, had je een uitgebreidere groet verwacht?quote:
Natuurlijk!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat, had je een uitgebreidere groet verwacht?
Q!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:10 schreef Q. het volgende:
Zo.
Het moest? Van wie?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:14 schreef Q. het volgende:
Ch. Het was weer zwaar, grote hoeveelheden bier moeten wegwerken. Wel een drama.
Dêm, hoe barbaars! Ze bonden je zeker vast aan je stoel en goten flesje na flesje leeg in je mond, hm?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:17 schreef Q. het volgende:
Ik werd gedwongen. Ik wilde niet, maar ik moest! The horror..
Ik moest ze ook nog zelf optillen en naar mijn mond brengen. En ze daarna leeg drinken. Huuuuuu!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dêm, hoe barbaars! Ze bonden je zeker vast aan je stoel en goten flesje na flesje leeg in je mond, hm?
De horror.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moest ze ook nog zelf optillen en naar mijn mond brengen. En ze daarna leeg drinken. Huuuuuu!
Ben je nu ook depressief enzo?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moest ze ook nog zelf optillen en naar mijn mond brengen. En ze daarna leeg drinken. Huuuuuu!
Wat moet je daar?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:28 schreef cerror het volgende:
Ik ben naar de kenker.
Sterven van brakheid.quote:
Weet je wat pas zwaar is?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:14 schreef Q. het volgende:
Ch. Het was weer zwaar, grote hoeveelheden bier moeten wegwerken. Wel een drama.
herkenbaarquote:Op zondag 9 juli 2006 15:36 schreef DDude het volgende:
[..]
Weet je wat pas zwaar is?
Als er na een lange dag buiten zijn 5 mensen een rondje moeten geven voor geleverde prestaties, maar je bent met de auto, dus je mag uitsluitend fris drinken.
Geen moeite mee!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:36 schreef DDude het volgende:
[..]
Weet je wat pas zwaar is?
Als er na een lange dag buiten zijn 5 mensen een rondje moeten geven voor geleverde prestaties, maar je bent met de auto, dus je mag uitsluitend fris drinken.
Welk programma is dat? Ik gebruikte vroeger wel eens FastTracker, maar die werkt alleen maar onder dosquote:Op zondag 9 juli 2006 16:28 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Wat is bliepmuziek maken toch makkelijk.![]()
MusicMon 2.5 op de Atari ST.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Welk programma is dat? Ik gebruikte vroeger wel eens FastTracker, maar die werkt alleen maar onder dos![]()
Dankje. Enige probleem is wel dat ik daar een emulator voor nodig heb aangezien ik geen Atari bezit...quote:
Het lijkt wel weekendquote:Op zondag 9 juli 2006 18:23 schreef pc-fr34k het volgende:
BeF is best dood, niet?
Dag mevrouw.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:44 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
Wat moet je precies typen, trouwens?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Dag mevrouw.
Ik moet nog keiveul typen, maar het schiet echt níet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |