Ik ben geen mod, ik had dit kleurtje aangevraagd omdat ik mijn liefde en mijn waardering voor Italië wilde uitdragen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:08 schreef PeZu het volgende:
valt me nu pas op dat alle mods voor italia zijn.................
Ik dacht die voor Yvonnequote:Op zondag 9 juli 2006 23:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben geen mod, ik had dit kleurtje aangevraagd omdat ik mijn liefde en mijn waardering voor Italië wilde uitdragen.
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:11 schreef PeZu het volgende:
aaah en moderator is italiaans voor fan?
damn wat je al niet leren kan op fok!quote:Op zondag 9 juli 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Legendarische linksback uit Italië in 1953. Speelde 4 wedstrijden in het eerste van Empoli, zijn tegenstander scoorde niet. Hij kreeg een relatie met locklear en werd uit de wedstrijd geschopt door Arne Slot.
Hij was voorstopperquote:Op zondag 9 juli 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Legendarische linksback uit Italië in 1953. Speelde 4 wedstrijden in het eerste van Empoli, zijn tegenstander scoorde niet. Hij kreeg een relatie met Heather Locklear en werd in zijn vijfde wedstrijd geschopt door Arne Slot. Einde carriere, bagger, opgelost, slotje
.
quote:
Het waren inderdaad de Ronald en Frank de Boertjes van die tijd! Jij hebt goed de Panini-plaatjes bekeken in die tijd, jongeman.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:15 schreef Biogarde het volgende:
Oh nee, hij was ontstopper. Voorstopper was z'n broer![]()
![]()
Ik had die van mij volquote:Op zondag 9 juli 2006 23:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het waren inderdaad de Ronald en Frank de Boertjes van die tijd! Jij hebt goed de Panini-plaatjes bekeken in die tijd, jongeman.
Toen hadden jongeren immers nog geld te besteden. Tegenwoordig is dat niet meer mogelijk, met smsjes, mobiele telefonie en platen van Elton John.quote:
ja je houd nu niet eens geld meer over voor zonnebloem pittenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen hadden jongeren immers nog geld te besteden. Tegenwoordig is dat niet meer mogelijk, met smsjes, mobiele telefonie en platen van Elton John.
Vergelijkenis is net net een raar woordquote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef biggetje het volgende:
lol, deze vergelijkenis vertelde ik net net aan mijn ma![]()
Kutmaatschappijquote:Op zondag 9 juli 2006 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je houd nu niet eens geld meer over voor zonnebloem pitten
Ik heb vanmiddag, "the best of" weer gekocht. Zulks een fantast, die man. Krijg er geen genoeg van. Heb zijn liederen al als beltoon, wekkergeluid, kookwekkergeluid, en sinds vanmiddag ook al als magnetrongeluid.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen hadden jongeren immers nog geld te besteden. Tegenwoordig is dat niet meer mogelijk, met smsjes, mobiele telefonie en platen van Elton John.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |