(c) Buup.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 15:26 schreef charon het volgende:
Die eerste is meer 'pimp hier met je zwemband...'
Doet 't nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:03 schreef pberends het volgende:
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje | De officiële clip is uit! (tmf video).
Jaquote:
Ben jij even speciaalquote:Op zondag 9 juli 2006 16:02 schreef Ovidius het volgende:
Ik ben zowat de enige oranjefan die hier in SC overblijft en ben dan notabene de Belg!!1 one!1 zwei!!1
Omg, nee!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar niet zo: [afbeelding]speciaal.!
Ik zing als een engel die op aarde is neergelaten.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, hier kun je hem zien zingen.
Kun jij zingen Ovidius?![]()
quote:
Hier probeerde pberends ons al voor te waarschuwen.quote:Hedonism (Greek: hēdonē "pleasure" + –ism) describes any way of thinking that gives pleasure a central role. Hedonism can be generally summed up as "pleasure is the highest good" or — in an ethical formulation — "whatever causes pleasure is right." Furthermore, Hedonism can be defined as the doctrine holding that behavior is motivated by the desire for pleasure and the avoidance of pain.
The hedonistic view focuses on increasing pleasure and reducing pain. Note that while the terms were originally employed literally, this is no longer the case. There seems to be no common ground on what actually constitutes pleasurable or painful activities. The hedonistic philosophy usually has a sexual or libidinal connotation.
Tja, gewoon maar door mensen gemaakt met instrumenten. En twee verwende kinders.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:25 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik zing als een engel die op aarde is neergelaten.![]()
Whehe, als je de mensen ziet die viool aan het spelen zijn, en wie er zingt, gaat er toch een stukje magie van dat liedje verloren.![]()
Taniaquote:
Echt niet.quote:
Ik zag het al op de fp.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
skiczukie houdt zijn woord en 'eet' ook een sok.
Bedankt.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Erik:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/177/
Zo lang het maar niet je (best wel aankijkbare) gezicht gaat besmeurenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:20 schreef MissBliss het volgende:
Hey Dizzle, ik vind tattoo 2 de mooiste
En met de reacties hier vertel ik maar niet wat ik van plan ben qua tattoo
Nope.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo lang het maar niet je (best wel aankijkbare) gezicht gaat besmeuren.
Je hele rug, zoals Mukie heeft?quote:
Dat vind ik zo zondequote:
Ik ook... ik vind het ook zo onvrouwelijk eigenlijkquote:
Hihi, staat er niet iets van: het lichaam is de tempel van de H. geest, in de openbaringen, of zo?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja, nu maak je ons nieuwsgierig MB.
Het is je eigen lichaam, doe ermee wat je wilt [/cliché]
-achtige reactiesquote:
Ach dat valt toch wel mee? Het waren er twee.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:33 schreef MissBliss het volgende:
Als hij er zit post ik wel een plaatje, heb geen zin in allemaal
[..]
-achtige reacties
Oh, nou heb ík het weer gedaan zekerquote:Op zondag 9 juli 2006 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
-achtige reacties
MissBliss jij weet toch zelf nog helemaal niet waar en wat je wilt voor tattoo? En de reacties zijn toch niet zo kwaad?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
-achtige reacties
Een mooi lichaam wijst meestal op goede genen, en goede genen zijn goed voor je Bupa factor.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:38 schreef Bupatih het volgende:
'Knap koppie' presteert beter! Da's toevallig!
Jij was maagd toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:38 schreef Bupatih het volgende:
Nee, maar die komen er toch welquote:Op zondag 9 juli 2006 19:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach dat valt toch wel mee? Het waren er twee.
Oh vandaar dat het zo moeilijk isquote:Op zondag 9 juli 2006 19:38 schreef Bupatih het volgende:
Dizer.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar die komen er toch wel
Ik geloof dat er niet veel tattoo-fans in SC zitten
Wat ga je dan laten zetten? Wat kan jou die reacties schelen.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neee, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik zelfs VOOR er ook maar iets op mn lichaam staat.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
MissBliss jij weet toch zelf nog helemaal niet waar en wat je wilt voor tattoo? En de reacties zijn toch niet zo kwaad?![]()
Sorry.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neee, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik zelfs VOOR er ook maar iets op mn lichaam staat.
Aha, en daarom begin je er over?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neee, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik zelfs VOOR er ook maar iets op mn lichaam staat.
Bang dat je de juiste beslissing neemt?!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik reageerde op Dizzle en al jullie afkeurende reacties op hemquote:Op zondag 9 juli 2006 19:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, en daarom begin je er over?![]()
En sleurt Erik er maar even met neus en oren bij.!
Dat doe ik toch welquote:Op zondag 9 juli 2006 19:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bang dat je de juiste beslissing neemt?!![]()
!
Is dat nou de reden?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja natuurlijk laat ik hem zetten omdat ik hem mooi vind, maar aangezien ik nog niks zeker weet en ook naar aanleiding van de reacties op Dizer hou ik het lekker voor mezelf, tot hij er zit en dan kunnen jullie lekkerquote:Op zondag 9 juli 2006 19:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is dat nou de reden?
Je gaat er nu wel heel erg van uit dat mensen zullen komen met negatieve reacties. Dat zal je altijd blijven houden op FOK! Zo'n tattoo laat je toch zetten voor je zelf en omdat je het mooi vindt?
Wat je ook kiest, hij zal vast niet zo erg zijn als die van Dizzlequote:Op zondag 9 juli 2006 20:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja natuurlijk laat ik hem zetten omdat ik hem mooi vind, maar aangezien ik nog niks zeker weet en ook naar aanleiding van de reacties op Dizer hou ik het lekker voor mezelf, tot hij er zit en dan kunnen jullie lekkerof
op de foto's
Ach joh, als je het zelf maar mooi vindquote:Op zondag 9 juli 2006 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd, kan je net zo goed een drol erop laten zetten.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat je ook kiest, hij zal vast niet zo erg zijn als die van Dizzle![]()
Een reetgeweiquote:Op zondag 9 juli 2006 20:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
Een ex van mij heeft nu blijkbaar een 'reetgewei'. Ik heb hem niet gezien maar toen ik het hoorde moest ik wel een beetje lachen/huilen.![]()
![]()
Het bewijs dat ik niet lelijk ben!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:38 schreef Bupatih het volgende:
Whehehequote:Op zondag 9 juli 2006 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat je ook kiest, hij zal vast niet zo erg zijn als die van Dizzle![]()
Lul.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, kan je net zo goed een drol erop laten zetten.
Ik geef mijn mening meestal nogal hard en direct. Je moet het verder zelf weten, maar ik vind het afzichtelijk.quote:
Ik ook. En zo denk ik over jouquote:Op zondag 9 juli 2006 20:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening meestal nogal hard en direct.
Trut.
Het is dan ook niet mijn lijf op die fotoquote:Op zondag 9 juli 2006 20:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alles wat onder de nek zit hoort imo bij een vrouw haarvrij te zijn.
Jij doet wel alles braaf waxen/scheren?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is dan ook niet mijn lijf op die foto.
Maar ik vind het wél een grappige tattoo!
Een snorretje mag wel?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alles wat onder de nek zit hoort imo bij een vrouw haarvrij te zijn.
Waxen doe ik niet aan, te pijnlijk. Maar Gillette is mij trouw in de badkamerquote:Op zondag 9 juli 2006 20:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij doet wel alles braaf waxen/scheren?
Brazilian ziet er wel héél netjes uit. Ik kan het wel begrijpen dat je daar vanaf ziet. Respect voor de mensen die dat laten doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waxen doe ik niet aan, te pijnlijk. Maar Gillette is mij trouw in de badkamer.
Als je daar héél licht behaard bent, hoeft het geen probleem te zijn... heb je er echter meer dan 1 haar per vierkante centimeter, dan wordt het volgens mij al snel helsquote:Op zondag 9 juli 2006 20:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Brazilian ziet er wel héél netjes uit. Ik kan het wel begrijpen dat je daar vanaf ziet. Respect voor de mensen die dat laten doen.
Andersom ook hoorquote:Ik vind het altijd wel leuk om m'n vriendin te scheren, als ik er een heb.Het is natuurlijk ook in mijn voordeel.
Als ik zou durven, zou ik wel een Brazilian willen, dat is veel mooier dan hoe ik het nu doequote:Op zondag 9 juli 2006 20:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Brazilian ziet er wel héél netjes uit. Ik kan het wel begrijpen dat je daar vanaf ziet. Respect voor de mensen die dat laten doen.
Ik vind het altijd wel leuk om m'n vriendin te scheren, als ik er een heb.Het is natuurlijk ook in mijn voordeel.
Is het je wel eens overkomenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Andersom ook hoor. Maar ik hanteer mijn mesje altijd zelf, geen zin in bloedbaden
.
Gloednieuwe mesjes laten soms wel eens wat schade achterquote:Op zondag 9 juli 2006 20:59 schreef rena het volgende:
[..]
Is het je wel eens overkomen? Ik heb het 1 keer opengehaald en daarna gelijk afgeleerd
![]()
![]()
Ik dacht dat het een kerel wasquote:
Borsthaar showenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:02 schreef MissBliss het volgende:
Zo Dizzle, indruk aan het maken op Skaai?Ik zie je overal in US
Het gaat ook flink irriteren lijkt me.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je daar héél licht behaard bent, hoeft het geen probleem te zijn... heb je er echter meer dan 1 haar per vierkante centimeter, dan wordt het volgens mij al snel hels.
Ik heb nooit meegemaakt dat ik haar heb gesneden. Ik ben dan ook een vakmanquote:[..]
Andersom ook hoor. Maar ik hanteer mijn mesje altijd zelf, geen zin in bloedbaden
.
Ze is een schande voor de naam Amelie!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:01 schreef rena het volgende:
Ik dacht dat het een kerel wasZe zou zo aan het mannentoernooi mee kunnen doen zonder dat iemand het merkt
![]()
Jij kan er ook echt 'voor' gaan zitten en het dus beter zienquote:Op zondag 9 juli 2006 21:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb nooit meegemaakt dat ik haar heb gesneden. Ik ben dan ook een vakman
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze is een schande voor de naam Amelie!
[afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |