MissBliss jij weet toch zelf nog helemaal niet waar en wat je wilt voor tattoo? En de reacties zijn toch niet zo kwaad?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:33 schreef MissBliss het volgende:
Als hij er zit post ik wel een plaatje, heb geen zin in allemaal
[..]
-achtige reacties
Een mooi lichaam wijst meestal op goede genen, en goede genen zijn goed voor je Bupa factor.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:38 schreef Bupatih het volgende:
'Knap koppie' presteert beter! Da's toevallig!
Jij was maagd toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:38 schreef Bupatih het volgende:
Nee, maar die komen er toch welquote:Op zondag 9 juli 2006 19:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach dat valt toch wel mee? Het waren er twee.
Oh vandaar dat het zo moeilijk isquote:Op zondag 9 juli 2006 19:38 schreef Bupatih het volgende:
Dizer.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar die komen er toch wel
Ik geloof dat er niet veel tattoo-fans in SC zitten
Wat ga je dan laten zetten? Wat kan jou die reacties schelen.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neee, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik zelfs VOOR er ook maar iets op mn lichaam staat.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
MissBliss jij weet toch zelf nog helemaal niet waar en wat je wilt voor tattoo? En de reacties zijn toch niet zo kwaad?![]()
Sorry.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neee, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik zelfs VOOR er ook maar iets op mn lichaam staat.
Aha, en daarom begin je er over?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neee, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik zelfs VOOR er ook maar iets op mn lichaam staat.
Bang dat je de juiste beslissing neemt?!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik reageerde op Dizzle en al jullie afkeurende reacties op hemquote:Op zondag 9 juli 2006 19:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, en daarom begin je er over?![]()
En sleurt Erik er maar even met neus en oren bij.!
Dat doe ik toch welquote:Op zondag 9 juli 2006 19:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bang dat je de juiste beslissing neemt?!![]()
!
Is dat nou de reden?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja natuurlijk laat ik hem zetten omdat ik hem mooi vind, maar aangezien ik nog niks zeker weet en ook naar aanleiding van de reacties op Dizer hou ik het lekker voor mezelf, tot hij er zit en dan kunnen jullie lekkerquote:Op zondag 9 juli 2006 19:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is dat nou de reden?
Je gaat er nu wel heel erg van uit dat mensen zullen komen met negatieve reacties. Dat zal je altijd blijven houden op FOK! Zo'n tattoo laat je toch zetten voor je zelf en omdat je het mooi vindt?
Wat je ook kiest, hij zal vast niet zo erg zijn als die van Dizzlequote:Op zondag 9 juli 2006 20:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja natuurlijk laat ik hem zetten omdat ik hem mooi vind, maar aangezien ik nog niks zeker weet en ook naar aanleiding van de reacties op Dizer hou ik het lekker voor mezelf, tot hij er zit en dan kunnen jullie lekkerof
op de foto's
Ach joh, als je het zelf maar mooi vindquote:Op zondag 9 juli 2006 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd, kan je net zo goed een drol erop laten zetten.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat je ook kiest, hij zal vast niet zo erg zijn als die van Dizzle![]()
Een reetgeweiquote:Op zondag 9 juli 2006 20:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
Een ex van mij heeft nu blijkbaar een 'reetgewei'. Ik heb hem niet gezien maar toen ik het hoorde moest ik wel een beetje lachen/huilen.![]()
![]()
Het bewijs dat ik niet lelijk ben!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:38 schreef Bupatih het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |