(c) Buup.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 15:26 schreef charon het volgende:
Die eerste is meer 'pimp hier met je zwemband...'
Doet 't nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:03 schreef pberends het volgende:
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje | De officiële clip is uit! (tmf video).
Jaquote:
Ben jij even speciaalquote:Op zondag 9 juli 2006 16:02 schreef Ovidius het volgende:
Ik ben zowat de enige oranjefan die hier in SC overblijft en ben dan notabene de Belg!!1 one!1 zwei!!1
Omg, nee!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar niet zo: [afbeelding]speciaal.!
Ik zing als een engel die op aarde is neergelaten.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, hier kun je hem zien zingen.
Kun jij zingen Ovidius?![]()
quote:
Hier probeerde pberends ons al voor te waarschuwen.quote:Hedonism (Greek: hēdonē "pleasure" + –ism) describes any way of thinking that gives pleasure a central role. Hedonism can be generally summed up as "pleasure is the highest good" or — in an ethical formulation — "whatever causes pleasure is right." Furthermore, Hedonism can be defined as the doctrine holding that behavior is motivated by the desire for pleasure and the avoidance of pain.
The hedonistic view focuses on increasing pleasure and reducing pain. Note that while the terms were originally employed literally, this is no longer the case. There seems to be no common ground on what actually constitutes pleasurable or painful activities. The hedonistic philosophy usually has a sexual or libidinal connotation.
Tja, gewoon maar door mensen gemaakt met instrumenten. En twee verwende kinders.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:25 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik zing als een engel die op aarde is neergelaten.![]()
Whehe, als je de mensen ziet die viool aan het spelen zijn, en wie er zingt, gaat er toch een stukje magie van dat liedje verloren.![]()
Taniaquote:
Echt niet.quote:
Ik zag het al op de fp.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
skiczukie houdt zijn woord en 'eet' ook een sok.
Bedankt.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Erik:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/177/
Zo lang het maar niet je (best wel aankijkbare) gezicht gaat besmeurenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:20 schreef MissBliss het volgende:
Hey Dizzle, ik vind tattoo 2 de mooiste
En met de reacties hier vertel ik maar niet wat ik van plan ben qua tattoo
Nope.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo lang het maar niet je (best wel aankijkbare) gezicht gaat besmeuren.
Je hele rug, zoals Mukie heeft?quote:
Dat vind ik zo zondequote:
Ik ook... ik vind het ook zo onvrouwelijk eigenlijkquote:
Hihi, staat er niet iets van: het lichaam is de tempel van de H. geest, in de openbaringen, of zo?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja, nu maak je ons nieuwsgierig MB.
Het is je eigen lichaam, doe ermee wat je wilt [/cliché]
-achtige reactiesquote:
Ach dat valt toch wel mee? Het waren er twee.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:33 schreef MissBliss het volgende:
Als hij er zit post ik wel een plaatje, heb geen zin in allemaal
[..]
-achtige reacties
Oh, nou heb ík het weer gedaan zekerquote:Op zondag 9 juli 2006 19:33 schreef MissBliss het volgende:
Als hij er zit post ik wel een plaatje, heb geen zin in allemaal
[..]
-achtige reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |