Goedemorgen.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:05 schreef Sidekick het volgende:
Goeiemorgen. Ik heb weer thee.
in de regen? HEb je geen douche?quote:Op zondag 9 juli 2006 10:17 schreef sigme het volgende:
Ik zit weer buiten, met laptop & espresso & croissant & rrrrroomboter.
quote:Human Development Index
Top thirty countries (HDI range from 0.963 down to 0.878)
Norway (=)
Iceland (↑ 5)
Australia (=)
Luxembourg (↑ 11)
Canada (↑ 1)
Sweden ( 4)
Switzerland (↑ 4)
Ireland (↑ 2)
Belgium (↓ 3)
United States (↓ 2)
Japan (↓ 2)
Netherlands (↓ 7
Regent het bij jou? Waar is dat?quote:
Thans regen nabij Rotterdam. Butagas, op de boerderij ofzo?quote:Op zondag 9 juli 2006 10:43 schreef sigme het volgende:
Regent het bij jou? Waar is dat?
Hier schijnt de zon, het is erg lekker weer.
En ik heb hier een douche, in de schuur, op butagas.
Woon je niet meer in Luxenburg?quote:Op zondag 9 juli 2006 10:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
Thans regen nabij Rotterdam. Butagas, op de boerderij ofzo?
Deze week is er Vakantie.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:51 schreef sigme het volgende:
Woon je niet meer in Luxenburg?
Ik bezit een stuk land, 1 hectare, met daarop een schuur. Geen boerderij of woonhuis. De schuur is min of meer geschikt voor verblijf: internet, water, stroom, wc, douche, kookgelegenheid.
Ghe. Ik zou naar Luxemburg gaan, in vakantietijd. Niet naar Rotterdam.quote:
quote:Grootgrondbezitter![]()
Sinds wanneer is de EU een geografische unie? Maak je je ook druk als je weet dat niet alle landen van de NAVO aan de atlantische oceaan grenzen?quote:Op zondag 9 juli 2006 10:43 schreef pberends het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)9/LocationEurope.png
Continent Europa volgens wiki, Cyprus staat er niet eens bij. Wat doet die dan in de EU...
ff terug naar de heimatquote:Op zondag 9 juli 2006 11:02 schreef sigme het volgende:
Ghe. Ik zou naar Luxemburg gaan, in vakantietijd. Niet naar Rotterdam.
Ouderdom bij rijke vrouwen is juist ene plus. Dan valt er eerder te erven.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:02 schreef sigme het volgende:
Ieder z'n fetish.. Maakt het mijn ouderdom goed? M'n eigenwijzige mormeligheid?
![]()
Dus het compenseert de nadelen van hogere leeftijd. Mooi, weet ik dat.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ouderdom bij rijke vrouwen is juist ene plus. Dan valt er eerder te erven.
Nee, de Europese Unie heeft geen definitie van wat wel geografisch dichtbij het "centrum" genoeg is om bij de unie te horen. Zoals Navo NOORD-ATLANTISCH is, is de EU Europees. Zeg 's, liggen Griekenland, Polen en Turkije aan de atlantische oceaan? Het ligt er duizenden km's vandaan kerel. Dan zou je, inderdaad, net zo goed China toelatenquote:Op zondag 9 juli 2006 11:08 schreef Napalm het volgende:
Hoho, NAVO is trans Atlantisch dus dat wil zeggen dat die oceaan er tussen ligt. Niet dat je eraan grenst. Als de EU niet Europees is (staat volgens mij wel ergens dat het wel zo is) dan Mag je Marokko, Israel en China ook wel toelaten.
Ach kijk. Mocht ik ooit rijk worden en het geld een Luxemburgs bankier in beheer willen geven zal ik aan je denken, ok?quote:Op zondag 9 juli 2006 11:16 schreef Napalm het volgende:
Om woon-werkverkeer te minimaliseren
Ja natuurlijk. Maar dat heeft er niets mee te maken of Cyprus bij het continent wordt geteld door een of andere cartograaf om bij een politeke unie te horen (de EU is geen handelsunie meer). Het lijkt me dat Cyprus niet bij de Schengen-landen hoort trouwens.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:20 schreef Napalm het volgende:
Geografische grenzen zijn natuurlijk heel relevant als je één gezamenlijke markt met vrij verkeer nastreeft.
Hoe minder controles intern, hoe belangrijker controles aan de externe grens worden.
Het is opvallend, maar je hoeft ook niet zo zuur te reageren.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de EU een geografische unie? Maak je je ook druk als je weet dat niet alle landen van de NAVO aan de atlantische oceaan grenzen?
Cyprus is niets anders als een vooruitgeschoven militaire basis, duh.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:43 schreef pberends het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)9/LocationEurope.png
Continent Europa volgens wiki, Cyprus staat er niet eens bij. Wat doet die dan in de EU...
Nou, sinds de oprichting ervan: EUROPESE unie.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de EU een geografische unie?
Alweer ja. Ik begin een patroon te ontdekken.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is weer zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |