Dat is waar ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:21 schreef Nashje het volgende:
Laatste nieuws:
AT5: Kluivert in gesprek met Ajax
Zuid-Afrikaan Stanton Lewis tekent voor vier jaar bij Ajax
Is alweer ontkend.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:21 schreef Nashje het volgende:
Laatste nieuws:
AT5: Kluivert in gesprek met Ajax
Zuid-Afrikaan Stanton Lewis tekent voor vier jaar bij Ajax
Ja, 1-5quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:23 schreef sjimz het volgende:
Is de wedstrijd in watergraafsmeer al afgelopen?![]()
Alleen dat van Kluivert, Stanton Lewis komt, kijk maar op deze officiele site van ajax cape townquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:22 schreef kevin6188 het volgende:
Vermeld er dan meteen even bij dat Ajax de geruchten behoorlijk ontkend. Iets wat deze zomer opvallend weinig wordt gedaan bij eventuele transfers. Dat ontkennen.
Ik verwacht trouwens niet dat hij komt, gezien de aanbiedingen van Europese topclubs. Maar hij wacht de uitspraak en de wk-finale af, voordat hij een beslissing neemt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:30 schreef ChaSiuPao het volgende:
hoe zit het met Vieira?? Op At5 stond laatst ook dat hij zelf naar Ajax wilt, zeker nu Juve terugegezet wordt in de competitie...
Hoewel ik het ook betwijfel is het natuurlijk wel grappig dat hij voor Ajax zou willen spelen..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens niet dat hij komt, gezien de aanbiedingen van Europese topclubs. Maar hij wacht de uitspraak en de wk-finale af, voordat hij een beslissing neemt.
En zo is hetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:31 schreef Messenga het volgende:
Eerste overwinning van Ten Cate is dus binnen.
Matige wedstrijd hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:12 schreef Xrenity het volgende:
Hmmm 5-1 dus, weet iemand toevallig of er een beetje aardig werd gespeeld?
Nou dat was wel duidelijk ja, anders gaan we een probleem krijgen komend seizoen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:06 schreef Pritt het volgende:
Tsja niet te veel hechten aan zo'n wedstrijdje.
Meer dan de helft van de spelers zullen in het echt amper aan spelen toe komen.
Je bent negatief aan de hand van een oefenwedstijdje waar iedereen op 50% speelt en met een veredelt C-elftal?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Nou dat was wel duidelijk ja, anders gaan we een probleem krijgen komend seizoen.
Nee hoor, ik zie het als niet meer dan een opwarmertje.
Ik ben gewwon wat negatief omdat er niet met een nulletje of dertien is gewonnen.
Doelpunten.... dat wilden we zien.
Neen, ze hebben de beslissingswedstrijd verloren, ze spelen volgend seizoen dus weer in de 1e klasse.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:44 schreef F1Bas het volgende:
Jos speelt volgens mij ook hoofdklasse.
Haal die verschrikkelijke man eens uit je avatarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:51 schreef Nashje het volgende:
Het OP plaatje mag ondertussen ook wel een hevige update ondergaan.
Nee Pritt met z'n Piet de Visser is leuk..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:52 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
Haal die verschrikkelijke man eens uit je avatar!
Piet de Visser is grappigquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee Pritt met z'n Piet de Visser is leuk..
piet de visser is een mafkees hoe hij praat net een homoquote:
is die ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:38 schreef WEST het volgende:
[..]
piet de visser is een mafkees hoe hij praat net een homo![]()
hoe deden de nieuwe aankopen het?
Ajax hoeft niet overtuigend te zijn in oefenduels.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Matige wedstrijd hoor.
Ik vond Ajax weinig overtuigend.
Huntelaar alleen eerste helft gespeeld (met aanvoerdersband).
Werd vervangen door Charisteas in tweede helft, maar die wilde het imho vooral "te mooi" doen.
Bij Ajax zal hij eerder CL spelen, eerder in de kijker spelen voor grote clubs en opvolger worden van Sneijder in de toekomstquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:41 schreef daaaaan het volgende:
Ben helaas ook bang dat Defour naar Amsterdam komt. Al heeft ie daar wel veel zwaardere concurrentie, aangezien Ajax veel (goede) middenvelders heeft.
Roger speelde wel lekker. technisch goede middenvelder met lekkere pass in de benenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:38 schreef WEST het volgende:
[..]
piet de visser is een mafkees hoe hij praat net een homo![]()
hoe deden de nieuwe aankopen het?
Dat moeten meerdere jonge spelers bij Ajaxquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:51 schreef daaaaan het volgende:
Opvolger van Sneijder ja, dat betekent dat ie eerst minstens een jaar veel op de bank moet zitten... Wil ie dat wel?
Ja, aan de ene kant hoeft die van mij niet te komen. Lijkt me een lastig mannetje zoals Mido of v. Persie (in de feyenoord tijd).quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:56 schreef daaaaan het volgende:
Maar bij Feyenoord mag ie waarschijnlijk meer spelen, en als je daar goed speelt, speel je jezelf ook wel in de kijker hoor (zie v. Persie, Kuyt, Kalou, enz.)
Ben zeer benieuwd wat ie gaat doen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
ach laat hem maar naar rotterdam gaan, hebben ze iemand voor in de helicopter.
Boeiend, dat zijn juist vaak de beste spelers. Bij Feyenoord spelen al genoeg 'nuttige teamspelers' die nooit hun mond opentrekken, zet er maar zo'n brutaal talent tussen dat mooi gecorrigeerd wordt door de rest.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant hoeft die van mij niet te komen. Lijkt me een lastig mannetje zoals Mido of v. Persie (in de feyenoord tijd).
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:01 schreef Trancelocator het volgende:
Naar F'noord gaan zou ook stagnatie in zijn carrière betekenen.
idd zie v. Persie, goed gedaan van Feyenoordquote:Op zondag 9 juli 2006 00:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Boeiend, dat zijn juist vaak de beste spelers. Bij Feyenoord spelen al genoeg 'nuttige teamspelers' die nooit hun mond opentrekken, zet er maar zo'n brutaal talent tussen dat mooi gecorrigeerd wordt door de rest.
Jammer dat jullie geen helicopter hebben, dan hoopte ik dat ie neerstorte in de Arenaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Werken v. Marwijk en z'n assistenten nog bij Feyenoord dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
idd zie v. Persie, goed gedaan van Feyenoord
dan wel met een paar aankopen van Feyenoorders erinquote:Op zondag 9 juli 2006 00:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jammer dat jullie geen helicopter hebben, dan hoopte ik dat ie neerstorte in de Arena![]()
v. Marwijk is juist heel goed met jeugd, zie Smolarek en Sahin bij BVB die doen het super.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Werken v. Marwijk en z'n assistenten nog bij Feyenoord dan?
Wat moet zo'n vieze helicopter in de arena moetenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef daaaaan het volgende:
Wat zouden die in jullie helicopter moeten?
Van Marwijk was een eikel wat betreft v. Persie. Steeds Lurling laten spelen om Robin te treiterenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:06 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
v. Marwijk is juist heel goed met jeugd, zie Smolarek en Sahin bij BVB die doen het super.
Op welke manier bedoel je dan?quote:lag niet aan Bert, maar aan de organisatie van Feyenoord in mijn ogen.
Alle talenten bij Feyenoord vertrekken en worden goed. V. Marwijk haalt Smolarek bij Feyenoord weg, waar hij niet echt super was. En bij Dortmund bloeit hij op, zelfde met V. Persie ligt heus niet altijd aan de trainer hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Van Marwijk was een eikel wat betreft v. Persie. Steeds Lurling laten spelen om Robin te treiteren
[..]
Op welke manier bedoel je dan?
Stam en Perez zouden nog herstellende zijn van wat kwaaltjes, maar Ten Cate zei voor de camera van AT5 dat ze eigenlijk helemaal niets hadden.quote:
Zullen we maar niet over vd Vaart, Landzaat, de Cler, enz. beginnen?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:10 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Alle talenten bij Feyenoord vertrekken en worden goed. V. Marwijk haalt Smolarek bij Feyenoord weg, waar hij niet echt super was. En bij Dortmund bloeit hij op, zelfde met V. Persie ligt heus niet altijd aan de trainer hoor.
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Stam en Perez zouden nog herstellende zijn van wat kwaaltjes,
quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jammer dat jullie geen helicopter hebben, dan hoopte ik dat ie neerstorte in de Arena![]()
Anders wacht je nog even een half jaartje met je aannemingen...? PSV heeft nog steeds een beter team hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:30 schreef Luutgaert het volgende:
dit wordt weer eens de dubbel voor ajax
behaalde resultaten enzoquote:Op zondag 9 juli 2006 04:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Anders wacht je nog even een half jaartje met je aannemingen...? nog steeds
Zijn er al resultaten behaald met dit team dan?quote:
einde van het vorige seizoen was veel belovend .maar wat ik bedoelde is dat het een nieuw seizoen isquote:Op zondag 9 juli 2006 05:00 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zijn er al resultaten behaald met dit team dan?
Ow ja, die 5-1 zege tegen FC dinges vandaag helemaal vergeten![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Idd, hij is hier meer dan welkom.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:22 schreef twi het volgende:
Wat een gemiep hier weer zeg. En mensen die zonder iets van Defour gezien of gehoord te hebben aannemen dat het een relschoppertje zou zijn... Kom op zeg, hou die vooroordelen lekker voor je
Ajaxlive.nlquote:Geen uitsupporters bij de Klassiekers?
08 juli 2006
De burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam overwegen om het komende seizoen de wedstrijden Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax zonder uitpubliek te laten spelen.
De reden hiervoor is dat de kosten enorm hoog zijn voor veiligheid en organisatie. De wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord zijn altijd risicowedstrijden, dus is er bijvoorbeeld enorm veel politie inzet nodig. De kosten zijn dus zo hoog dat er wellicht geen uitsupporters meer mogen komen.
Ajaxlive betreurd dit bericht, wij vinden dat bij alle voetbalwedstrijden er altijd supporters van 2 kanten moeten zijn.
quote:Op zondag 9 juli 2006 11:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ajaxlive.nl
Dan zitten er helemaal geen supporters meer in de kuip tijdens de tweede helft.![]()
Bahia... *SIDDERING*quote:Op zondag 9 juli 2006 04:51 schreef daaaaan het volgende:![]()
Zo kun je natuurlijk ook praten over PSV met Alex en Farfan (en Cocu er nog tussen) en Feyenoord met Kuyt en Bahia enz.
quote:Op zondag 9 juli 2006 11:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ajaxlive.nl
Dan zitten er helemaal geen supporters meer in de kuip tijdens de tweede helft.![]()
Laten we maar niet over de Helicopter beginnen, want opeens deed ajax dat vorig seizoen ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou de DVD's er nog een keer bij halen, want dat is nog wel actueelquote:Op zondag 9 juli 2006 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik geloof ook niet dat het onderwerp helicopter nog actueel was.
Begin je weer?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zou de DVD's er nog een keer bij halen, want dat is nog wel actueel![]()
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Begin je weer?
Ik bedoel alleen maar dat het onderwerp helicopter van vannacht nu niet weer hoeft worden besproken.
waar basseer jij dat op? met koeman aan het roer kan er natuurlijk alles fout gaan wat er fout gaat. en dat geldt ook voor F'nerdquote:Op zondag 9 juli 2006 04:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Anders wacht je nog even een half jaartje met je aannemingen...? PSV heeft nog steeds een beter team hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |