Dat is waar ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:21 schreef Nashje het volgende:
Laatste nieuws:
AT5: Kluivert in gesprek met Ajax
Zuid-Afrikaan Stanton Lewis tekent voor vier jaar bij Ajax
Is alweer ontkend.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:21 schreef Nashje het volgende:
Laatste nieuws:
AT5: Kluivert in gesprek met Ajax
Zuid-Afrikaan Stanton Lewis tekent voor vier jaar bij Ajax
Ja, 1-5quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:23 schreef sjimz het volgende:
Is de wedstrijd in watergraafsmeer al afgelopen?![]()
Alleen dat van Kluivert, Stanton Lewis komt, kijk maar op deze officiele site van ajax cape townquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:22 schreef kevin6188 het volgende:
Vermeld er dan meteen even bij dat Ajax de geruchten behoorlijk ontkend. Iets wat deze zomer opvallend weinig wordt gedaan bij eventuele transfers. Dat ontkennen.
Ik verwacht trouwens niet dat hij komt, gezien de aanbiedingen van Europese topclubs. Maar hij wacht de uitspraak en de wk-finale af, voordat hij een beslissing neemt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:30 schreef ChaSiuPao het volgende:
hoe zit het met Vieira?? Op At5 stond laatst ook dat hij zelf naar Ajax wilt, zeker nu Juve terugegezet wordt in de competitie...
Hoewel ik het ook betwijfel is het natuurlijk wel grappig dat hij voor Ajax zou willen spelen..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens niet dat hij komt, gezien de aanbiedingen van Europese topclubs. Maar hij wacht de uitspraak en de wk-finale af, voordat hij een beslissing neemt.
En zo is hetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:31 schreef Messenga het volgende:
Eerste overwinning van Ten Cate is dus binnen.
Matige wedstrijd hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:12 schreef Xrenity het volgende:
Hmmm 5-1 dus, weet iemand toevallig of er een beetje aardig werd gespeeld?
Nou dat was wel duidelijk ja, anders gaan we een probleem krijgen komend seizoen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:06 schreef Pritt het volgende:
Tsja niet te veel hechten aan zo'n wedstrijdje.
Meer dan de helft van de spelers zullen in het echt amper aan spelen toe komen.
Je bent negatief aan de hand van een oefenwedstijdje waar iedereen op 50% speelt en met een veredelt C-elftal?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Nou dat was wel duidelijk ja, anders gaan we een probleem krijgen komend seizoen.
Nee hoor, ik zie het als niet meer dan een opwarmertje.
Ik ben gewwon wat negatief omdat er niet met een nulletje of dertien is gewonnen.
Doelpunten.... dat wilden we zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |