Bedankt!quote:
Donequote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:46 schreef Werewolf het volgende:
Bedankt!
Als je hier ([TK] Lampen, klokken, PC, bank, tafel etc.) nog de link naar mijn nieuwe topic ([TK] Lampen, Klokken, Tafel, Routers en meer....) wilt zetten ben ik je helemaal dankbaar
Donequote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:02 schreef amaranta het volgende:
Dat topic dat mex zojuist geopend heeft moet zijn 2.5 zits. Kan iemand dat veranderen?
[TK] Zwarte 2,5-zits bank
Het is een mij onbekende user Ireth, dus ik niet in elk gevalquote:Op zondag 9 juli 2006 09:50 schreef Ireth het volgende:
Toevallig iemand die met TS in contact staat buiten Fok! om?? [TK] IKEA 2Persoonshoogslaper TROMSO Misschien dat TS op vakantie is oid? De intresse voor het produkt is er namelijk nog steeds...
Mail verzondenquote:Op zondag 9 juli 2006 10:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal het registratieadres even opvragen en er een mailtje aan wagen.
Ik verwacht er niet veel van, maar je weet nooitquote:Op zondag 9 juli 2006 10:47 schreef Ireth het volgende:
Thanks Elisa! we wachten weer af!
heb er ge*editquote:Op zondag 9 juli 2006 12:16 schreef MrManiak het volgende:
[GEZ] Metal Gear Solid poppen
Hang er maar een slot aan, ik krijg geen serieuze reacties![]()
Donequote:Op zondag 9 juli 2006 15:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[TK] DELL 725 kleuren inkjetprinter, nieuw in doos van die Dell printer kan dicht. is verkocht.
ok daagquote:Op zondag 9 juli 2006 16:45 schreef S1nn3rz het volgende:
ik zie in de diverse topic dat de modkunsten van kneusje het biertje te wensen over laat.
elke reactie die wel een zinvolle bijdrage was is verwijderd..
nou mij niet meer gezien hier
Kom gewoon eens met wat concreets, of tief idd maar helemaal op. Hier kunnen we geen klote mee.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:45 schreef S1nn3rz het volgende:
ik zie in de diverse topic dat de modkunsten van kneusje het biertje te wensen over laat.
elke reactie die wel een zinvolle bijdrage was is verwijderd..
nou mij niet meer gezien hier
Ik snap je nietquote:Op zondag 9 juli 2006 22:30 schreef donroyco het volgende:
Mijn topic [TK] Studieboeken Propedeusejaar Bestuurskunde (Nijmegen) neigt naar SES, maar is er niet een oplossing te vinden omdat de meeste (nieuwe) Bestuurskundestudenten daar zitten en niet op V&A. Dat terwijl ik een goed aanbod heb
Bij voorbaat dank![]()
Omdat mijn boeken bestemd zijn voor eerstejaars Bestuurskunde, was eigenlijk de vraag of ik daar niet ook een topic mocht openen met een linkje hiernaar toe...(of is er een andere oplossing?)quote:
Volgens mij mag dat niet. Maar je zou het beter daar moeten vragen aan de moderators. Niet hierquote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Omdat mijn boeken bestemd zijn voor eerstejaars Bestuurskunde, was eigenlijk de vraag of ik daar niet ook een topic mocht openen met een linkje hiernaar toe...(of is er een andere oplossing?)
ah daar hebben we hoofd BuMoZa ook.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga je weer? Ik had nog niet eens gemerkt dat je terug was
Dat zou kunnen hoor. Maar inmiddels zijnde FAQ volledig aangepast naar de wensen van de Admins. We hebben het ook achter de schermen gevraagd aan de admins, maar voor een paintbal gun, gelden dezelfde regels als voor gewone wapens. Sorry.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:08 schreef Crashcat het volgende:
Vraagje over [TK] Paintball marker
Toen de Tulp nog modereerde mocht het wel :S
net of ben jij zo een enorme aanvullig op het geheel.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kom gewoon eens met wat concreets, of tief idd maar helemaal op. Hier kunnen we geen klote mee.
(ik wil nou eigenlijk wel eens weten wat dat betekent, zag het vanmiddag al staan maar durfde het toen niet te vragen Never mind, al gevonden in MED )quote:
Uit de jaren '70: Bureau Moeilijke Zakenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:59 schreef Ireth het volgende:
(ik wil nou eigenlijk wel eens weten wat dat betekent, zag het vanmiddag al staan maar durfde het toen niet te vragen)
Weet je wat jij moet doen fruitdruifje? Langs de Kamer van Koophandel gaanquote:Op zondag 9 juli 2006 23:09 schreef S1nn3rz het volgende:
ah daar hebben we hoofd BuMoZa ook.de dame die zegt dat ze weggaat en vervolgens zo enorm op haar kleurtje geilt dat ze toch wil blijven en daarom wordt er maar iets verzonnen omdat er anders teveel mods zijn.
wat een kneuzenkermis hier. biertje delete posts stelselmatig van mij, maar natuurlijk altijd achter je collega () crew leden staan.
Geen idee; topic is verdwenen.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:03 schreef Arnold_fan het volgende:
Waar is het slowchat gedeelte gebleven?? Dat zat hier toch vroeger ook in V&A?
Een tikje offtopic misschien, maar je bent nog vaak aanwezig hierquote:
Misschien was het nog niet opgevallen, maar ik heb net het FB-topic ontdaan van een heleboel SCquote:Op maandag 10 juli 2006 01:06 schreef Arnold_fan het volgende:
Een tikje offtopic misschien, maar je bent nog vaak aanwezig hier![]()
Donequote:Op maandag 10 juli 2006 02:15 schreef akkom het volgende:
deze mag dicht, is verkocht![]()
[TK] Nokia 3330
bedankt!!!
Okquote:Op maandag 10 juli 2006 09:22 schreef Keffo het volgende:
[TK] Mediocore PC (3000+/512MB/20GIG/17" mag dicht, ik open een nieuwe.
Het is een kopie van een radio uitzending als ik het goed begrijp?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:08 schreef maduropa het volgende:
hey,
vraagje,
mijn aanbieding,
[tk] nederlandse versie Jeff Wayne - War of the Worlds
net geplaatst.
Wat vinden de mods ervan, mag die wel of mag die niet volgens de fok-guidelines.
Het is niet illegaal, geen rip, schijnt vrijelijk op internet te dwarrelen, en is wat mij betreft voor de fans bedoeld. Daarom ook een vergoeding gevraagd voor de moeite en kosten.
maar wil geen problemen krijgen, dus meld ik het ff voor de mod's om erover na te denken.
ja, een digitale kopie van de uitzending.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is een kopie van een radio uitzending als ik het goed begrijp?
duidelijkquote:Op maandag 10 juli 2006 12:39 schreef ElisaB het volgende:
Het probleem met radio-uitzendingen is copyright. Daarom mag het op V&A niet worden aangeboden
Bij dezen gedaan. Ik vind wel dat je er een mooi project van hebt gemaakt. Complimenten!quote:
Rust er wel copyright op radiouitzendingen? Overal op internet kun je radioprogramma's downloaden? En zelfs al er rechten op zouden zitten is dat niet na 10 jaar rechtenvrij?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:39 schreef ElisaB het volgende:
Het probleem met radio-uitzendingen is copyright. Daarom mag het op V&A niet worden aangeboden
Op War of the Worlds zal zeker copy-right rusten. De erven van Wayne (is ie eigenlijk al dood?) zullen er echt niet op zitten te wachten dat eea verspreid wordtquote:Op maandag 10 juli 2006 13:04 schreef Arnold_fan het volgende:
Rust er wel copyright op radiouitzendingen? Overal op internet kun je radioprogramma's downloaden? En zelfs al er rechten op zouden zitten is dat niet na 10 jaar rechtenvrij?
Het gaat hier natuurlijk wel om een oude radiouitzending, en radiouitzendingen mag je zelf opnemen. Als hij het origineel zou verkopen zou het sowieso mogen, maar ik weet niet hoe het zit met kopieen van het origineel.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op War of the Worlds zal zeker copy-right rusten. De erven van Wayne (is ie eigenlijk al dood?) zullen er echt niet op zitten te wachten dat eea verspreid wordt
dankjewel voor het complimentquote:Op maandag 10 juli 2006 12:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij dezen gedaan. Ik vind wel dat je er een mooi project van hebt gemaakt. Complimenten!
Het gaat er niet om waar je het vandaan hebt, het gaat erom dat er copyright rust op het product zelf. Dus nee, ook als je het hetbt opgenomen van de radio, is het niet ineens vrij van rechten.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:31 schreef Arnold_fan het volgende:
Het gaat hier natuurlijk wel om een oude radiouitzending, en radiouitzendingen mag je zelf opnemen. Als hij het origineel zou verkopen zou het sowieso mogen, maar ik weet niet hoe het zit met kopieen van het origineel.
Heb je belang bij hetgeen wat aangeboden wordt?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:09 schreef Gunner het volgende:
[TK] HP Business Notebook nc6000 - Pentium M 725 1.6 GHz 512
Ik wil graag weten waarom je mijn reacties daar hebt verwijderd. In de topicstart staan dingen vermeld die pertinent niet waar zijn. Mag dat niet meer aan de kaar gesteld worden?
Ik ben geen voorstander van lukraak wissen. Maar het is wel irritant dat je in V&A geen computer topic meer kan openen zonder dat iemand wel een op of aanmerking heeft. Iemand die een dergelijke notebook koopt zal wel degelijk enige research doen en weten wat hij koopt. Discussies komen zelden V&A topics ten goede. Vandaar waarschijnlijk dat Biermans ingegrepen heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:26 schreef Gunner het volgende:
Nee. Maar ik probeerde slechts eventuele kopers te helpen door informatie te weerleggen. Het is immers niet echt leuk als je dat systeem zou kopen en er vanuit gaan dat het systeem 3 jaar garantie heeft terwijl dat in feite maar 1 jaar is, mits verkoper er een HP Carepack bij zou leveren, en dat was mijn vraag.
Misleiding noem ik dat, dus ik probeerde me van mijn goede kant te laten zien en deze info aan te kaartten zodat de verkoper zich kan verweren.
Ik had er verder geen kwade bedoelingen mee, ik wou slechts mijn ruime ervaring met HP Business notebooks gebruiken en mijn mede fokkers te helpen die misschien wel interesse hadden.
Zo heb ik dat topic ook niet gemod. Er stonden wel ontzettend veel prijszeur reacties in dat notebook topic en om die allemaal te gaan editten met als gevolg dat je een rij met shit krijgt...daar doe je het topic ook geen goed mee. Vandaar.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van lukraak wissen.
Vooruit. Ik ben de beroerste niet. Ik veeg wel alles schoon in je topic, en dan kan je weer netjes beginnen. Maar probeer zulke posts te vermijden. Die zijn erg achterdochtigquote:Op maandag 10 juli 2006 23:06 schreef _The_General_ het volgende:
Nee hoor, ik zoek een originele versie. Heb die persoon alleen gemailed met een vraag.
Ik kan er niets aan doen als mensen mijn een kopie aanbieden.
Done..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:27 schreef Het_Biertje het volgende:
vergeet je de richtprijs niet?
geen onzin, dat centrale topic is blijkbaar nog steed open voor enkel de xbox 360 games.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:48 schreef twi het volgende:
Wat voor een onzin is dit nu weer?
immerquote:In een overijverige bui vandaag?
Leg me dan maar eens uit waarom er tientallen topics in de afgelopen twee maanden pas zijn gesloten bij verkoop, waarvan er slechts 1 (!!!) om dezelfde reden is gesloten?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:53 schreef Het_Biertje het volgende:
geen onzin
Voor andere consoles zal 'ie inmiddels wel afgezakt zijn, omdat die centrale topics alleen aardig zijn voor mensen die vaker op 't forum rondhangen. De meesten zullen van het bestaan niet af weten.quote:dat centrale topic is blijkbaar nog steed open voor enkel de xbox 360 games.
Nee, dat denk ik niet. Een specifieke advertentie die je in een oogopslag kunt zien trekt veel meer aandacht.quote:Denk je dat je in het centrale topic niet meer volk tegenkomt die wat voor je kunnen betekenen qua games??
open dus weerquote:Users mogen kiezen of ze een eigen topic openen of het centrale topic gebruiken. kreeg ik net doorgespeeld.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:44 schreef Ireth het volgende:
[TK] IKEA 2Persoonshoogslaper TROMSO hij mag dicht...
Dan nog; OEM licenties mag je niet (los) doorverkopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef SpookY22 het volgende:
EHm, even over [TK] Norton Internet Security 2005 UK
Dit is dus geen handel he, ik kwam gister met opruimen van mijn buro dus een pakket tegen waar er 10 inzaten, hoe ik er aan kom?, ik heb ooit getest voor symantec met NIS 2004 en daarvoor kreeg ik 10 licenses van NIS 2005 + ik heb de FAQ gelezen, daar kon ik alleen in vinden dat als het software betrof het origineel moest zijn en niet dat het retail of OEM moest wezen? En ze zijn origineel, OEM dat wel maar dat boeit toch niet voor de werking?
niet op fok!quote:Wat moet ik met 10 licenses heb er zelf geen ruk aan, dus dan maar verkopen toch.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef SpookY22 het volgende:
OK, OK gelijk heb je, mag ik ze wel aanbieden voor NOP een 12,50 verzendkosten rekenen ??? grapje. Is prima zo ik ga wel ff elders wat proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |