Het moederbord is van asus ik meen mij te herrineren dat het iets is van ax7v600 of iets in die richting exact weet ik op dit moment niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:53 schreef eNaSnI het volgende:
Is het nog een specifiek merk/type of kan je misschien het type moederbord vermelden? Zit er nog software bij?
Niks wat verboden is mag ik hopen?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:04 schreef Rixie het volgende:
Niet iedereen is zo slim en het is wel makkelijk als je geen internet hebt dat je toch de drivers kunt installeren![]()
Windows 98 kan ik er wel bij leveren XP helaas niet want die cd werkt niet meer
Dat is het hem juist ik heb wel originele windows 98 cd en dergelijke. Windows XP heb ik alleen licentie dit omdat ze bij norrod zo fijn waren de cd op harde schijf te zetten en bij reparatie de verkeerde harde schijf geformateerd hebben. Maar volgend Norrod is licentie ook goed genoeg en hoef je dan geen originele windows xp cd te hebben???quote:Op zondag 9 juli 2006 17:06 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Niks wat verboden is mag ik hopen?
Originele CD met licentie? lees anders eerst de [V&A] FAQ even![]()
Als je mijn bovenstaande reactie leest blijkt er dus wel originele xp licentie te zijn!!quote:Op zondag 9 juli 2006 17:07 schreef eNaSnI het volgende:
Helaas, zonder geldige Windows XP home/pro licentie heb ik geen interesse. Dan komt er naast deze hardware nog eens ¤ 130 bij voor een fatsoenlijk OS
Het liefst verkoop ik hem compleet. Zeg maar wat je er voor wilt gevenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:43 schreef Scorpie het volgende:
hoeveel voor het scherm alleen?
Ja die zit er op jaquote:Op zondag 9 juli 2006 17:48 schreef Geckoo het volgende:
zit er een stikkertje ergens op de kast waarop een winxp serial staat?
15 inch tft zoals je al hebt kunnen lezen. Heb gelijk ff een foto voor je gemaaktquote:Op zondag 9 juli 2006 18:18 schreef Bertran het volgende:
Wat voor scherm is het?
Heb je er een foto van?
Het liefst verkoop ik alles in een keer.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:30 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
hoeveel voor alleen de pc
Hier dan een grotere fotoquote:Op maandag 10 juli 2006 22:32 schreef Bertran het volgende:
Ik bedoelde daarmee wat voor merk.
heb je geen grotere foto:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |