Christan anders ookquote:
Zo overdreven vond ik die reacties niet hoor. Ik vind jouw reactie op onze reacties eerder overdreven. Sorry dat ik niet over de grond rolde van het lachen maar ik vond de foto's helemaal niet zo grappig. Net als wat moussy zegt: een kip is geen speelgoed en natuurlijk weet zo'n kleintje dat niet maar als dan zoiets gebeurd bevrijd je de kip toch en ga je niet eerst een paar foto's maken? Dat zou ik althans doen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:29 schreef Fogel het volgende:
Edit: fotos weg wegens uitermate overdreven reacties.
Laatste commentaar hierover: Op de ca. 15 fotos voordat ze de nek beetpakte was ze de kip gewoon lief aan het aaien (alles terwijl ze door de kippeneigenaar vastgehouden werdt), en daar was ik dus fotos van aan het maken. Als dit onder "een dier is geen speelgoed" valt, dan zou geen enkel kind ooit in de buurt van een dier mogen komenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef m@x het volgende:
[..]
Zo overdreven vond ik die reacties niet hoor. Ik vind jouw reactie op onze reacties eerder overdreven. Sorry dat ik niet over de grond rolde van het lachen maar ik vond de foto's helemaal niet zo grappig. Net als wat moussy zegt: een kip is geen speelgoed en natuurlijk weet zo'n kleintje dat niet maar als dan zoiets gebeurd bevrijd je de kip toch en ga je niet eerst een paar foto's maken? Dat zou ik althans doen.
je bent niet de enigequote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef Ireth het volgende:
(ik wordt nu steeds nieuwsgieriger naar die kippenfoto!!!)
Bar, kunnen jullie niet van een mooie foto van jou en Thijs, één van Marco en Thijs en dan een hele mooie van Thijs alleen (of met Dino) een mooi drieluik maken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:super foto Sugar doet mij eraan herinneren dat wij zo een foto eigenlijk helemaal niet hebben... ja eentje alleen die is niet zo mooi om aan de muur te hangen, Thijs was daar al gestorven
Want? Beste tijd om het te (laten) doen is nu, nu is het ff een traan van de schrik, meer niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:51 schreef Anitra het volgende:
Wat een mooie bos haar heeft ze al Digger!! En oorbelletjes zijn liefmaar er zal vast een hoop commentaar komen
Zeker weten, maar dat hoort erbij.quote:Wat lijkt Kady op d'r broer trouwens!! Die ogenEen ondeugend manneke volgens mij of niet?
Oorbellen bij kleintjes is hier bij de meeste winkels pas vanaf een bepaalde leeftijd. En als kind al ouder is doen ze alle 2 de oren tegelijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:23 schreef Meaghan het volgende:
Jillian heeft een paar maanden geleden oorbelletjes gekregen, maar wel pas nadat ze zelf aangaf dat ze het écht wilde. Ze heeft ook geen traan gelaten en was er heel kalm onder.
Zo ging het ook bij Jillian en het deed helemaal geen pijn zei ze naderhand. Mijn stoere meidquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:00 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Oorbellen bij kleintjes is hier bij de meeste winkels pas vanaf een bepaalde leeftijd. En als kind al ouder is doen ze alle 2 de oren tegelijk![]()
Ik vind het leuk digger, mijn dochter had ook redelijk vroeg gaatjes. Maar Toen Evenstar foto's liet zien van Arwen die net belletjes had stond ineens iederee op zijn achterste poten, vandaar dat ik waarschuwde voor commentaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Want? Beste tijd om het te (laten) doen is nu, nu is het ff een traan van de schrik, meer niet.
Moet je eens proberen als ze 6 zijn en weten wat er gebeuren gaat, je kind kalm te krijgen voor het 2e oor.
[..]
Zeker weten, maar dat hoort erbij.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:03 schreef Anitra het volgende:
maar volgens mij ligt het ook aan je populariteit hier hoe er gereageerd word
wat leuk .... vooral dat ze dat zelf heeft kunnen beslissen ....quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef DIGGER het volgende:
[[url=http://xs103.xs.to/xs103/06283/P7120065.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vanaf vandaag met oorbellen
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
wat leuk .... vooral dat ze dat zelf heeft kunnen beslissen ....
en waarom blaat jij weer eens dan?quote:
Misschien moet je eens de ouders zelf laten beslissen wat zij denken dat goed/fijn/leuk or whatsoever is voor hun kind.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:07 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
en waarom blaat jij weer eens dan?
hou dan ook gewoon je lip dicht!
Uhm ... lees je uberhaupt wel?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:41 schreef Anitra het volgende:
Dus als je je dochter oorbelletjes geeft dan woon je in zo'n wijk
Het spijt me als je je zo aangesproken voelt mous ....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:49 schreef moussy het volgende:
Als iedereen het voor zichzelf moet weten, is het dan aan jou om er hatelijk over te doen?
Alles wat de foto groter is dan 550 pixels breed is onnodig groot. Dit komt doordat de fok-layout tot 550 pixels gaat en alle foto's groter dan 550 breed worden toch binnen die 550 pixels gepropt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:53 schreef Djeez het volgende:
Hij is 600 bij 800 pixels, of andersom. Hoop dat hij klein genoeg is, zo niet, hoe klein moet het dan?
Erg he! het viel mij ook zo op vandaag, ze's geen baby meerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:54 schreef pinquit het volgende:
Sara wat ben je groot ineens![]()
of komt dat doordat je nu kan staan ofzo?je bent echt al een meidje hoor!!
keileuk
![]()
We staan bovenaan, vreselijk, gaat veels te snel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef pinquit het volgende:
een prachtige dreumes zelfs![]()
ze moet ook al bijna weg uit het babietjes topic...
Dat is al de 3de keer dat ik dat hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
Dig! Kady ziet er zooooo patent uit, en Glenn blijft gewoon een stoere hartenbreker
Demi lijkt op de Olsen twins in haar uppie!! Toen ze nog jong en lief waren dan, in Full House. Wat een scheetje zeg!!!
Best wel, zo'n lekkere brede oprechte lachquote:Op zondag 16 juli 2006 09:01 schreef Vicky het volgende:
die laatste foto doet me ook een beetje aan Sara denken
Die badstoeltjes zijn geweldig voor die kleintjes, je hebt je handen vrij en kan dus veel makkelijk de kleine wassen.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:50 schreef formularebel het volgende:
Hihi wel grappig en makkelijk zo'n bad verkleiner
die heeft er hier ook al in gestaan hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 16:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat leuk martineke!
lekker spattteren ..
overigens had die glijbaan bij mijn oppaskindjes al in het badje gestaan... acrobaten![]()
Ze is een aankleedkussen lang....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Jelief wat is je babietje ineens groot zo![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb afgelopen september wat baby-foto's geplaatst, maar sindsdien niet meer de gelegenheid gehad (of er niet aan gedacht, of geen zin) om weer wat te posten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Heeee ik zie een onbekende maar heel leuke Sterre voorbijkomen!En Jasper is ook een schatje zeg!
Heei Bix! Yes, ik lees hier zeker nog wel mee, als ik tijd heb. En daar heb ik overigens een chronisch tekort aan, maar daar zal ik wel niet de enige in zijn. Natuurlijk kan ik weer eens een spammetje wagen van Jut en Jul. Weet wel dat het errug moeilijk is om twee kinderen samen leuk op één foto te krijgen. Tenminste wel die van mij. Er beweegt ALTIJD iemandquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:58 schreef bixister het volgende:
smirre, lees jij hier nog wel eens? ben zó benieuwd naar hoe 't met je tweeling gaat! (en hoe ze eruit zien nu).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |