wat leuk .... vooral dat ze dat zelf heeft kunnen beslissen ....quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef DIGGER het volgende:
[[url=http://xs103.xs.to/xs103/06283/P7120065.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vanaf vandaag met oorbellen
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
wat leuk .... vooral dat ze dat zelf heeft kunnen beslissen ....
en waarom blaat jij weer eens dan?quote:
Misschien moet je eens de ouders zelf laten beslissen wat zij denken dat goed/fijn/leuk or whatsoever is voor hun kind.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:07 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
en waarom blaat jij weer eens dan?
hou dan ook gewoon je lip dicht!
Uhm ... lees je uberhaupt wel?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:41 schreef Anitra het volgende:
Dus als je je dochter oorbelletjes geeft dan woon je in zo'n wijk
Het spijt me als je je zo aangesproken voelt mous ....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:49 schreef moussy het volgende:
Als iedereen het voor zichzelf moet weten, is het dan aan jou om er hatelijk over te doen?
Alles wat de foto groter is dan 550 pixels breed is onnodig groot. Dit komt doordat de fok-layout tot 550 pixels gaat en alle foto's groter dan 550 breed worden toch binnen die 550 pixels gepropt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:53 schreef Djeez het volgende:
Hij is 600 bij 800 pixels, of andersom. Hoop dat hij klein genoeg is, zo niet, hoe klein moet het dan?
Erg he! het viel mij ook zo op vandaag, ze's geen baby meerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:54 schreef pinquit het volgende:
Sara wat ben je groot ineens![]()
of komt dat doordat je nu kan staan ofzo?je bent echt al een meidje hoor!!
keileuk
![]()
We staan bovenaan, vreselijk, gaat veels te snel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef pinquit het volgende:
een prachtige dreumes zelfs![]()
ze moet ook al bijna weg uit het babietjes topic...
Dat is al de 3de keer dat ik dat hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
Dig! Kady ziet er zooooo patent uit, en Glenn blijft gewoon een stoere hartenbreker
Demi lijkt op de Olsen twins in haar uppie!! Toen ze nog jong en lief waren dan, in Full House. Wat een scheetje zeg!!!
Best wel, zo'n lekkere brede oprechte lachquote:Op zondag 16 juli 2006 09:01 schreef Vicky het volgende:
die laatste foto doet me ook een beetje aan Sara denken
Die badstoeltjes zijn geweldig voor die kleintjes, je hebt je handen vrij en kan dus veel makkelijk de kleine wassen.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:50 schreef formularebel het volgende:
Hihi wel grappig en makkelijk zo'n bad verkleiner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |