Want? Beste tijd om het te (laten) doen is nu, nu is het ff een traan van de schrik, meer niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:51 schreef Anitra het volgende:
Wat een mooie bos haar heeft ze al Digger!! En oorbelletjes zijn liefmaar er zal vast een hoop commentaar komen
Zeker weten, maar dat hoort erbij.quote:Wat lijkt Kady op d'r broer trouwens!! Die ogenEen ondeugend manneke volgens mij of niet?
Oorbellen bij kleintjes is hier bij de meeste winkels pas vanaf een bepaalde leeftijd. En als kind al ouder is doen ze alle 2 de oren tegelijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:23 schreef Meaghan het volgende:
Jillian heeft een paar maanden geleden oorbelletjes gekregen, maar wel pas nadat ze zelf aangaf dat ze het écht wilde. Ze heeft ook geen traan gelaten en was er heel kalm onder.
Zo ging het ook bij Jillian en het deed helemaal geen pijn zei ze naderhand. Mijn stoere meidquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:00 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Oorbellen bij kleintjes is hier bij de meeste winkels pas vanaf een bepaalde leeftijd. En als kind al ouder is doen ze alle 2 de oren tegelijk![]()
Ik vind het leuk digger, mijn dochter had ook redelijk vroeg gaatjes. Maar Toen Evenstar foto's liet zien van Arwen die net belletjes had stond ineens iederee op zijn achterste poten, vandaar dat ik waarschuwde voor commentaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Want? Beste tijd om het te (laten) doen is nu, nu is het ff een traan van de schrik, meer niet.
Moet je eens proberen als ze 6 zijn en weten wat er gebeuren gaat, je kind kalm te krijgen voor het 2e oor.
[..]
Zeker weten, maar dat hoort erbij.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:03 schreef Anitra het volgende:
maar volgens mij ligt het ook aan je populariteit hier hoe er gereageerd word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |