quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef m@x het volgende:[..]
Zo overdreven vond ik die reacties niet hoor. Ik vind jouw reactie op onze reacties eerder overdreven. Sorry dat ik niet over de grond rolde van het lachen maar ik vond de foto's helemaal niet zo grappig. Net als wat moussy zegt: een kip is geen speelgoed en natuurlijk weet zo'n kleintje dat niet maar als dan zoiets gebeurd bevrijd je de kip toch en ga je niet eerst een paar foto's maken? Dat zou ik althans doen.
Laatste commentaar hierover: Op de ca. 15 fotos voordat ze de nek beetpakte was ze de kip gewoon lief aan het aaien (alles terwijl ze door de kippeneigenaar vastgehouden werdt), en daar was ik dus fotos van aan het maken.
Als dit onder "een dier is geen speelgoed" valt, dan zou geen enkel kind ooit in de buurt van een dier mogen komenIk heb de properties van de originele fotos bekeken en er zit maar liefst 3 seconden tussen het beetpakken en het geforceerd loslaten (op de tweede foto zag je al duidelijk een volwassen hand die ingreep. Camera neergooien en 10 meter rennen om de hem voor te zijn lijkt me een beetje overdreven).
Conclusies trekken zonder de hele achtergrondl te weten of te willen weten schiet niemand wat mee op.
Einde verhaal wat mij betreft.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta