quote:(born
) (September 25, 1903 – February 25, 1970) was a Latvian-born American Jewish painter who is classified as an abstract expressionist, although he rejected not only the label but even being an abstract painter.
Ja, eindelijk!!!!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:06 schreef flyguy het volgende:
oke het is niet mijn lievelingsperiode maar ik denk dat het rodkho is
way off.. de snelheid waarmee bacterien zich vermenigvuldigen is afhankelijk van dingen als luchtvochtigheid en warmte............. daarom blijft vlees zo lang goed in de diepvriesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
Drie keer. Ze vermenigvuldigen zich om de 20 minuten.
Ja, gemiddeld hè! Heb jij een koptelefoon op als je in de vrieskast zit?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:13 schreef flyguy het volgende:
way off.. de snelheid waarmee bacterien zich vermenigvuldigen is afhankelijk van dingen als luchtvochtigheid en warmte............. daarom blijft vlees zo lang goed in de diepvries
dat valt wel mee.... ook dit is onderzochtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:14 schreef AntonDingeman het volgende:
Geen idee. Ligt er aan hoe smerig je oren zijn en wat voor bacteriën er in zitten.
zou 8 keer dan niet logischer zijn volgens jouw redenering?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
Drie keer. Ze vermenigvuldigen zich om de 20 minuten.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, gemiddeld hè! Heb jij een koptelefoon op als je in de vrieskast zit?
-Oh, ik had niet goed gelezen, ik dacht de bacteriën op de koptelefoon zelf.
Die in je oor gaan sneller.
veel meer...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:16 schreef AntonDingeman het volgende:
20 x
Hmm, nee toch? Ze (de oorspronkelijke bacteriën) vermenigvuldigen vermenigvuldigen zich 3 keer. Maar er zijn dan wel 8 keer zoveel bacteriën als aan het begin van het uur.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:16 schreef Homdeck het volgende:
zou 8 keer dan niet logischer zijn volgens jouw redenering?
onder de 1000 xquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
5000 keer?
nee minder.... rond getal..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
725 keer?
Ha, da's grappig. Daar heb ik vroeger ook gewoondquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:51 schreef flyguy het volgende:
finse componist
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bach?
Helaas net te laat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef Byte_Me het volgende:
queensland and northern territories air service?
Vraag is ook wel leuk, maar helaas..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind het zelf een leuke vraag, maar het is niet echt druk meer..
Maar goed, zoiets verwacht je dan ook niet. Het is inderdaad heel erg rustig.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daar heb je gelijk in, wyccie.. een pijnlijk geval. Het was al een tijdje onwijs rustig en nadat ik het antwoord onthulde, bleek dat in dezelfde minuut 2 mensen het antwoord hadden gegeven. Zo'n fout maak je maar 1 keer..
Het is inderdaad één van de eerste dingen die je leest op de Wiki van Bob Marley, maar ik had het zelf nooit gewetenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik kan verder geen hints geven. Het is niet moeilijk, echt niet.
Gewoon van Gaal toch ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik wil een punt uitdelen.. Wie was bondscoach geweest op het WK2002 als Nederland zich daarvoor had geplaatst?
Foutquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
1950, 1958, 1962, 1970, 1994, 1998, 2002 = 7
Nog fouterquote:
Daar moet je ook niet aan denken. Denk aan 1950.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
1930, 1934 en 1938 weet ik de verliezend finalisten niet meer van..
I'm learning as I go here.. ik ben het moordende tempo van VBL gewend. De Tour.. uhh de quiz wacht op niemand.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
Maar Stanley, als niemand het weet, dan kun je de vraag toch gewoon parkeren, zodat iemand anders er later nog op kan antwoorden. Ondertussen kun je wel een nieuwe vraag stellen.
(Of doet men niet aan teruglezen in deze topics?)
Die bedoelde ik! Lekker hoor..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:01 schreef doeka het volgende:
ik ook een gokje: Isabella Rosselini in Left Luggage van Jeroen Krabbe
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Die bedoelde ik! Lekker hoor..
doeka +1
Met een ijspriem is goed; nu nog even waar.quote:
Dat was iig in Zuid-Amerika. In Bolivia?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:41 schreef doeka het volgende:
[..]
Met een ijspriem is goed; nu nog even waar.
frankrijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:23 schreef Neleos het volgende:
Tussenvraagje
Mag ik alle nr.3's van het WK voetbal, vanaf 1986 tot 2002
YoshiBignose + 1quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
frankrijk
italie
zweden
croatie
turkije
![]()
nee, geen Boliviaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat was iig in Zuid-Amerika. In Bolivia?
We have a winner!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Met een ijspriem wist ik dan weer niet, maar het was wel in Mexico.
No more heroes van The Stranglersquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:42 schreef Berkery het volgende:
Even een vervolgvraag,
In welke punk-klassieker komt de moord op Trotski ter sprake in het eerste couplet?
quote:
doeka + 1quote:Whatever happened to Leon Trotsky?
He got an ice pick
That made his ears burn
Whatever happened to dear old Lenny?
The great Elmyra and Sancho Panza?
Whatever happened to the heroes?
Whatever happened to the heroes?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Welk dier heeft 3 harten? Inktvis
Welk dier heeft gif in zijn achterpoten? Vogelbekdier
Bij welk dier wordt het mannetje zwanger? geen flauw idee..
Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:32 schreef YoshiBignose het volgende:
klopt. maar niet alle inktvissen hebben 3 harten, eigenlijk alleen octopus maar ik reken het goed. wie krijgt nu de punt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |