Met een ijspriem is goed; nu nog even waar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:25 schreef flyguy het volgende:
met een ijsprieam
Dat was iig in Zuid-Amerika. In Bolivia?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:41 schreef doeka het volgende:
[..]
Met een ijspriem is goed; nu nog even waar.
frankrijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:23 schreef Neleos het volgende:
Tussenvraagje
Mag ik alle nr.3's van het WK voetbal, vanaf 1986 tot 2002
YoshiBignose + 1quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
frankrijk
italie
zweden
croatie
turkije
nee, geen Boliviaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat was iig in Zuid-Amerika. In Bolivia?
Met een ijspriem wist ik dan weer niet, maar het was wel in Mexico.quote:
We have a winner!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Met een ijspriem wist ik dan weer niet, maar het was wel in Mexico.
No more heroes van The Stranglersquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:42 schreef Berkery het volgende:
Even een vervolgvraag,
In welke punk-klassieker komt de moord op Trotski ter sprake in het eerste couplet?
quote:
doeka + 1quote:Whatever happened to Leon Trotsky?
He got an ice pick
That made his ears burn
Whatever happened to dear old Lenny?
The great Elmyra and Sancho Panza?
Whatever happened to the heroes?
Whatever happened to the heroes?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Welk dier heeft 3 harten? Inktvis
Welk dier heeft gif in zijn achterpoten? Vogelbekdier
Bij welk dier wordt het mannetje zwanger? geen flauw idee..
Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:32 schreef YoshiBignose het volgende:
klopt. maar niet alle inktvissen hebben 3 harten, eigenlijk alleen octopus maar ik reken het goed. wie krijgt nu de punt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |