Misschien morgen iemand. Ik ga pitten. Morgen (straks) weer verder aan het werk. Voor mij voorlopig geen vakantie in de zonquote:
Er zit vast een hint in wat je daar typt.quote:Op zondag 9 juli 2006 05:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Misschien morgen iemand. Ik ga pitten. Morgen (straks) weer verder aan het werk. Voor mij voorlopig geen vakantie in de zon![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 05:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er zit vast een hint in wat je daar typt.
Jij ook straksquote:Maar slaap lekker![]()
![]()
't zal wel weer een middagdutje worden tijdens een spannende touretappe, zoals de laatste tijd bijne elke dag.quote:
En dat nummer van Art Brut heet Very bad weekend...quote:I don't want no holiday in the sun
I wanna go to the new Belsen
I wanne see some of history
Cause now I've got a reason and an economy
Staat op 1 als mijn favoriete nummer ooit.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Days herken ik altijd. Geweldig nummer is het.![]()
Niet op mijn singlequote:Op zondag 9 juli 2006 08:16 schreef belsen het volgende:
En dat nummer van Art Brut heet Very bad weekend...
Op mijn CD ook niet. Maar goed, dat maakt niet uit!quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:12 schreef belsen het volgende:
Even schaamteloos melden dat vandaag mijn zoon Kendahl Ro geboren is.
[afbeelding]
Ik dacht: ik vraag het als jij er zelf niet bentquote:
Kijk, dat klinkt een stuk logischer ("variant op Bad Weekend")quote:En dat nummer van Art Brut heet Very bad weekend...
Nou, er zijn van die momenten... dan kom je behang tekortquote:
Ik denk niet dat-ie mijn Kinks Top-10 aller tijden zou halen, maar je kunt een slechtere smaak hebbenquote:Op zondag 9 juli 2006 08:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Staat op 1 als mijn favoriete nummer ooit.
Jup! Zeer fijne platen. SACK + 1quote:Op zondag 9 juli 2006 15:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hypnotize en Mesmarize van SOAD
Ik heb Hypnotize nog steeds niet gekocht/gehoordquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:00 schreef bartrid het volgende:
speak tome
breathe
on therun
time
great gig in the sky
money
us and them
any colour you like
brain damage
eclipse
quote:Open minded Metal and Alternative fans began to embrace the band - much like fellow Earache artist Godflesh, the drum machine was too much for traditional metallers to accept in the early 90's - however, the uniquely shimmering effects-laden guitars of Plotkin along with the intricately programmed beats found many admirers who were bored with the generic scene at the time, and even attracted attention from the more arty crowd including noted saxophonist and genre magpie, John Zorn. Plotkin became further immersed in studio technology and embarked on numerous collaborations of an Ambient nature, many with fellow Earache artist Mick Harris (Scorn) whom he joined on a UK touring stint as guitarist.
Ach, dat zijn toch bij uitstek de momenten waarop oordopjes of een grote hoofdtelefoon hun nut kunnen bewijzen?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, er zijn van die momenten... dan kom je behang tekort
Niet als ze vervelend zijn en/of niet willen luisterenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:26 schreef knars het volgende:
[..]
Ach, dat zijn toch bij uitstek de momenten waarop oordopjes of een grote hoofdtelefoon hun nut kunnen bewijzen?![]()
Beroepsverdwazing?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:44 schreef bartrid het volgende:
Nou,ik zou een album als Formula toch niet echt als 80's metal willen betitelen hoor.
Walvisje +1
quote:Buongiorno Italia gli spaghetti al dente
e un partigiano come Presidente
con l'autoradio sempre nella mano destra
e un canarino sopra la finestra
Schaam schaam schaamquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:12 schreef belsen het volgende:
Even schaamteloos melden dat vandaag mijn zoon Kendahl Ro geboren is.
[afbeelding]
quote:Lasciatemi cantare, con la chitarra in mano
Lasciatemi cantare una canzone piano piano
Lasciatemi cantare, perché ne sono fiero
Sono un, un
vero
Ik geef jou het punt dan maarquote:Op maandag 10 juli 2006 11:10 schreef MadMaster het volgende:
Dat is Toto Cotugno, maar het nummer zegt me de hele ochtend al helemaal niets.
beroep?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |