Aha. Maar hoezo is 'every other' een variant op 'bad' danquote:Op zondag 9 juli 2006 01:14 schreef ranja het volgende:
Ik heb de single
De a-kant is echt geweldig.
"I've seen her Naked! Twice!"
The Kinks klopt.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:57 schreef GLO het volgende:
Dan iig The Kinks, maar zijn favoriete nummer weet ik niet
Mijn favo nummer is All Day And All Of The Night, maar daarvan weet ik zeker dat-ie het niet isquote:Op zondag 9 juli 2006 04:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
The Kinks klopt.
Maar het is niet wonder boy, nr. heeft weinig met kinderen te maken op zich, maar ik dacht dat 't 1 in zijn top 100 stond, het is trouwens ook 1 van mijn favoriete nummers.
maar denk er anders nog ff een paar nachtjes over na
Dat is 'm niet nee.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Mijn favo nummer is All Day And All Of The Night, maar daarvan weet ik zeker dat-ie het niet is
Dat was een cryptische hint.quote:hoezo een paar nachtjes? ga je de tent sluiten?
Oooooowww, Days!quote:Op zondag 9 juli 2006 04:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is 'm niet nee.
[..]
Dat was een cryptische hint.
Thank you for the![]()
Those endless, those sacred
you gave me.
Im thinking of the,
I wont forget a single, believe me.
I bless the light,
I bless the light that lights on you believe me.
And though youre gone,
Youre with me every single, believe me.
Ill remember all my life,
when you cant see wrong from right.
You took my life,
But then I knew that very soon youd leave me,
But its all right,
Now Im not frightened of this world, believe me.
I wish today could be tomorrow,
The night is dark,
It just brings sorrow anyway.
Thank you for the,
Those endless, those sacred
you gave me.
Im thinking of the,
I wont forget a single, believe me.
Of nee, dat zijn eigenlijk de refreinen. En de brug. Maar die korte tussenstukjes, die ik dan maar de coupletten zal noemen, die herken ik zelfs niet als ik ze zing...quote:Op zondag 9 juli 2006 04:40 schreef GLO het volgende:
Hahaha, ook dat nummer heb ik honderden keren gehoord, maar als ik de tekst zo bekijk herken ik ook alleen de coupletten![]()
Toch apart, met teksten heb ik nooit problemen om ze te herkennen, als ik ze ken dan he.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:40 schreef GLO het volgende:
Hahaha, ook dat nummer heb ik honderden keren gehoord, maar als ik de tekst zo bekijk herken ik ook alleen de coupletten![]()
Days herken ik altijd. Geweldig nummer is het.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Of nee, dat zijn eigenlijk de refreinen. En de brug. Maar die korte tussenstukjes, die ik dan maar de coupletten zal noemen, die herken ik zelfs niet als ik ze zing...![]()
Tja, ik weet ook niet hoe het komt. Het is niet uit desinteresse, want ik ben juist een taalman. Ik lees veel en ik ben journalist. En ik heb jarenlang zelf teksten geschreven voor mijn eigen bandje, en die vond ik toen reuze belangrijk. Maar als ik de luisteraar ben van andermans muziek, Ik weet niet, ik denk dat ik geen antenne heb voor teksten omdat de muziek mij meer raakt. Ik kan vaak ook teksten meezingen zonder dat ik weet wát ik zing.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Toch apart, met teksten heb ik nooit problemen om ze te herkennen, als ik ze ken dan he.
Initialen daarentegen.![]()
Zeker een geweldig nummerquote:Op zondag 9 juli 2006 04:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Days herken ik altijd. Geweldig nummer is het.![]()
Wat ik zeg.quote:
quote:I wanna go to the new Belsen
Ik zou 't ook niet weten, wat het precies is. Maar als ik een tekst zie van een nummer dat ik goed ken, dan hoor ik ook automatisch de muziek daarbij. Zelfs als ik eigenlijk nooit naar de tekst geluisterd heb.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet hoe het komt. Het is niet uit desinteresse, want ik ben juist een taalman. Ik lees veel en ik ben journalist. En ik heb jarenlang zelf teksten geschreven voor mijn eigen bandje, en die vond ik toen reuze belangrijk. Maar als ik de luisteraar ben van andermans muziek, Ik weet niet, ik denk dat ik geen antenne heb voor teksten omdat de muziek mij meer raakt. Ik kan vaak ook teksten meezingen zonder dat ik weet wát ik zing.
Aan de andere kant zijn er toch ook heel veel nummers waarvan ik de tekst wél ken, ook al is het niet altijd helemaal. En waarom die dan wel? Search me...![]()
Over iemand die een korte relatie heeft gehad, een goede tijd heeft gehad, zo goed zelfs dat hij die vrouw zo dankbaar is dat hij daarna gelukkig kan leven met het idee dat hij een paar mooie momenten met haar heeft gehad. Of zoiets. Ray Davies beschrijft het beter, dat wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Zeker een geweldig nummer
Al heb ik dus nooit doorgehad waar het nu eigenlijk over ging...
quote:Op zondag 9 juli 2006 04:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat ik zeg.
En hij ('t is een hij) ook. Om precies te zijn zo:
[..]
Ja, nu had ik het natuurlijk wel door.quote:Op zondag 9 juli 2006 05:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Over iemand die een korte relatie heeft gehad, een goede tijd heeft gehad, zo goed zelfs dat hij die vrouw zo dankbaar is dat hij daarna gelukkig kan leven met het idee dat hij een paar mooie momenten met haar heeft gehad. Of zoiets. Ray Davies beschrijft het beter, dat wel.![]()
Nee, ik heb geen cluequote:Op zondag 9 juli 2006 05:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, nu had ik het natuurlijk wel door.
Maar heb jij het antwoord op mijn belsen-vraag al door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |