Misschien morgen iemand. Ik ga pitten. Morgen (straks) weer verder aan het werk. Voor mij voorlopig geen vakantie in de zonquote:
Er zit vast een hint in wat je daar typt.quote:Op zondag 9 juli 2006 05:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Misschien morgen iemand. Ik ga pitten. Morgen (straks) weer verder aan het werk. Voor mij voorlopig geen vakantie in de zon![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 05:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er zit vast een hint in wat je daar typt.
Jij ook straksquote:Maar slaap lekker![]()
![]()
't zal wel weer een middagdutje worden tijdens een spannende touretappe, zoals de laatste tijd bijne elke dag.quote:
En dat nummer van Art Brut heet Very bad weekend...quote:I don't want no holiday in the sun
I wanna go to the new Belsen
I wanne see some of history
Cause now I've got a reason and an economy
Staat op 1 als mijn favoriete nummer ooit.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Days herken ik altijd. Geweldig nummer is het.![]()
Niet op mijn singlequote:Op zondag 9 juli 2006 08:16 schreef belsen het volgende:
En dat nummer van Art Brut heet Very bad weekend...
Op mijn CD ook niet. Maar goed, dat maakt niet uit!quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:12 schreef belsen het volgende:
Even schaamteloos melden dat vandaag mijn zoon Kendahl Ro geboren is.
[afbeelding]
Ik dacht: ik vraag het als jij er zelf niet bentquote:
Kijk, dat klinkt een stuk logischer ("variant op Bad Weekend")quote:En dat nummer van Art Brut heet Very bad weekend...
Nou, er zijn van die momenten... dan kom je behang tekortquote:
Ik denk niet dat-ie mijn Kinks Top-10 aller tijden zou halen, maar je kunt een slechtere smaak hebbenquote:Op zondag 9 juli 2006 08:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Staat op 1 als mijn favoriete nummer ooit.
Jup! Zeer fijne platen. SACK + 1quote:Op zondag 9 juli 2006 15:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hypnotize en Mesmarize van SOAD
Ik heb Hypnotize nog steeds niet gekocht/gehoordquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:00 schreef bartrid het volgende:
speak tome
breathe
on therun
time
great gig in the sky
money
us and them
any colour you like
brain damage