quote:Ik vind trouwens het tennis echt prachtig.
Als ik het vergelijk met die treurige voetballers die om de 2 minuten op de grond liggen te huilen en om kaarten vragen enzo. Scheidsrechters die elke wedstrijd de grootste blunders begaan, etc. Het wielrennen waarbij je gewoon al geschorst wordt als je op het lijstje staat van een dubieuze dokter.
Wat is tennis dan een heerlijk eerlijke sport he![]()
Dat lijstje zal me een zorg zijn.quote:
Iemand iets gehoord over wanneer de wedstrijden kunnen beginnen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah leuk, regen.
Je bent voor Bjorkman.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent voor Bjorkman.Ik heb trouwens wel geld op Bjorkman ingezet, ter verzachting van een eventueel verlies van Federer.
![]()
6-2, 6-0.quote:
Op het eerste matchpoint bedoel je denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:35 schreef pfaf het volgende:
Tsjonge jonge wat geniaal.
Geweldige ralley trouwens op het eerste setpunt!
Nee, dat is een doorslaggevend argument. Had je verwacht dat tie het toe zou geven als hij schuldig was?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef Komakie het volgende:
Daarnaast wordt het nog altijd grondig ontkent (!!!) door Nadal
Dan zou hij denk ik niet zo snel als nu een rechtszaak aangespannen hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:58 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Nee, dat is een doorslaggevend argument. Had je verwacht dat tie het toe zou geven als hij schuldig was?
Ach, dat doen ze allemaal hoor. Als het moet zweren ze het zelfs op de hoofden van hun kinderen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan zou hij denk ik niet zo snel als nu een rechtszaak aangespannen hebben.
Valt wel mee. Hij wordt overklast op dit moment.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Baghdatis staat wel echt verschrikkelijk slecht te spelen, slechte volley's, slechte forehands. Vaak natuurlijk door prachtig spel van dat ratje Nadal maar Baghdatis is niet zo goed als tegen Hewit..echt veel unforced errors volgens mij.
ik zou mijn naam beter veranderen in Nadal-fanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
Valt wel mee. Hij wordt overklast op dit moment.
Dat breakpoint net.![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:04 schreef Jasza het volgende:
Nou echt eerlijk is het niet or, fucking smerige call.
dat zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:06 schreef twi het volgende:
Maar gelukkig is Nadal altijd zo eerlijk om de punten weg te geven
Dan moet je dat ook niet als voorbeeld geven dat 'ie zo sportief is, zoals het Nadal legertje gisteren deed.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat zou ik ook niet doen, dat is zijn taak niet, daar zijn de line judges voor, ze moeten maar correct werken
als ie het zeker weet dat ie uit isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:06 schreef twi het volgende:
Maar gelukkig is Nadal altijd zo eerlijk om de punten weg te geven
als dit punt het enige is wat je uit deze match als onsportief gedrag kan halen... triest hoor ... zoek nog maar even verderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:08 schreef twi het volgende:
Dan moet je dat ook niet als voorbeeld geven dat 'ie zo sportief is, zoals het Nadal legertje gisteren deed.
rtl7 of BBC2quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:09 schreef snellejelle het volgende:
waar is het te zien?
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:10 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als dit punt het enige is wat je uit deze match als onsportief gedrag kan halen...
ik vind nadal een verschrikkelijk knappe sexy ventquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Nadal gedraagd zich netjes, maar hij blijft natuurlijk foeilelijk met dat rattenkoppie en dat dode haar, maar spelen kan die wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |