abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40539991
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb het van het begin af aan gezegd dat Talpa een succes wordt!
Daar brengen ze dan evenals jouw voorspellende vermogen weinig van terecht...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_40540009
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:16:31 #228
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40540072
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, het personeel hopt heel gemakkelijk rond van commercieel naar PO en omgekeerd.
Het personeel, daarmee bedoel ik het personeel dat wezenlijk invloed heeft op de programma`s als presenatatoren en redacteurs. Uiteraard geen loonadministrateurs e.d. Als ik enkel op uiterlijk van de presentatoren beoordeel zie ik iig een ernstige discrepantie tussen TMF en de PO. (kijk, een van mijn niches; de lekkere wijven- zender..! ).
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
Volgens jullie wel ja. Dat lees ik steeds hier, ik vind van niet inderdaad.
Als dat zo zijn zijn dan is de kwaliteit van de commerciele omroep net zo hoog als de PO natuurlijk.
Zo werkt het niet; als ik voor VWN ga werken is mijn output anders als dat ik voor de belastingdienst werk ookal heb ik dezelfde functieomschrijving.. Desondanks hebben mijn standpunten en levensbeschouwing natuurlijk wel invloed op hoe ik mijn werk doe en ook op de uitkomst.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40540235
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:13 schreef riri het volgende:

[..]

Daar brengen ze dan evenals jouw voorspellende vermogen weinig van terecht...
het heeft tijd nodig.

Ze hebben sowieso goede series, nieuwe goede concepten en veel geld.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40540251
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het personeel, daarmee bedoel ik het personeel dat wezenlijk invloed heeft op de programma`s als presenatatoren en redacteurs. Uiteraard geen loonadministrateurs e.d. Als ik enkel op uiterlijk van de presentatoren beoordeel zie ik iig een ernstige discrepantie tussen TMF en de PO. (kijk, een van mijn niches; de lekkere wijven- zender..! ).
Maar het zijn vooral redacteuren en eindredacteuren die de inhoud bepalen en die switchen erg gemakkelijk van PO naar commercieel en terug, voor presentatoren geldt dat ook hoor. Zie Daphne Bunskoek e.d. Maar ik dacht dat we het over journalistieke programma's hadden?
quote:
Desondanks hebben mijn standpunten en levensbeschouwing natuurlijk wel invloed op hoe ik mijn werk doe en ook op de uitkomst.
Is dat echt zo? Dat vind ik uitermate onprofessioneel dan.
pi_40540455
John is gewoon slim en melkt elke domme (rechtse?die zouden toch eigenlijk wat meer op hun centjes moeten letten) niet verder nadenkende met nietszeggende flutprogramma's uit.
Om kwaliteit gaat het hem niet....dat is waarom hij ook nooit zal uitgroeien tot een werkelijke grote televisiemaker,gewoon omdat alleen geld zijn drijfveer is.
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:34:43 #232
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40540708
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:22 schreef SCH het volgende:
Maar het zijn vooral redacteuren en eindredacteuren die de inhoud bepalen en die switchen erg gemakkelijk van PO naar commercieel en terug, voor presentatoren geldt dat ook hoor. Zie Daphne Bunskoek e.d. Maar ik dacht dat we het over journalistieke programma's hadden?
True, we zwalken wat. Komt ook door de ontoereikende begrippen links en rechts. Wellicht is het personeel hetzelfde. Desondanks zijn er grote verschillen tussen de omroepen lijkt me ook logisch anders zouden verschillende omroepen niet nodig zijn. Waar komt dat verschil dan vandaan?

Overigens gaan de TMF chicks van TMF naar de rest als ze lelijk oud beginnen te worden. Ik zie nog niemand de andere kant op gaan. Zijn er al presentatoren van serieuze programma`s die van de PO naar de commericielen zijn gegaan?
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:22 schreef SCH het volgende:
Is dat echt zo? Dat vind ik uitermate onprofessioneel dan.
Valt wel mee; je doet wat je denkt dat het beste is. Dat blijft hetzelfde ongeacht waar je werkt. Je moet alleen werk doen waar je achter staat. Ik ben blij dat in de oorlog vele agenten weinig porfessioneel waren (ff extreem voorbeeld).

[ Bericht 1% gewijzigd door Napalm op 06-08-2006 14:42:50 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40540857
Bij de PO kan in de nieuwe situatie er zo een net af. De reclame moet eraf. En we moeten naar een vrt model. Een populair kanaal zoals één en een net met verdieping en sport zoals canvas. En geen omroepen meer dat is een achterhaald concept en dan kunnen we ook af van dat gezeur of links of rechts.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_40541382
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef riri het volgende:
John is gewoon slim en melkt elke domme (rechtse?die zouden toch eigenlijk wat meer op hun centjes moeten letten) niet verder nadenkende met nietszeggende flutprogramma's uit.
Om kwaliteit gaat het hem niet....dat is waarom hij ook nooit zal uitgroeien tot een werkelijke grote televisiemaker,gewoon omdat alleen geld zijn drijfveer is.
Het gaat John niet meer om geld, daar heeft die man zoveel van, waar met ons allen gewoon bang van worden.
Het gaat John enkel om de mediamacht.
En de grootste mediamaker is hij zeker wel nu.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:05:08 #235
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40541684
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:55 schreef JohnDope het volgende:

Het gaat John niet meer om geld, daar heeft die man zoveel van, waar met ons allen gewoon bang van worden.
Het gaat John enkel om de mediamacht.
En de grootste mediamaker is hij zeker wel nu.
Als je je verdiept in onze biologie dan weet je dat je nooit genoeg kan hebben van iets, je bent altijd op zoek naar meer, je legt de lat namelijk steeds hoger, John is nog altijd niet de rijkste, en ook niet de machtigste, dus voorlopig heeft hij nog genoeg te doen

Bill Gates heeft de top gehaald wat centen betreft, en is nu voornamelijk bezig met liefdadigheid, althans, zo lijkt het
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40542171
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef riri het volgende:
Flutprogramma's? Heb jij ooit wel eens Talpa gekeken? Qua kwaliteit kunnen ze zich zeker meten met bijvoorbeeld een RTL4. Zeer veel kwalitatief goede Nederlandse producties. Tenminste niet de hele dag van die Amerikaanse pulp serie's zoals bijvoorbeeld bij een Net5 of Veronica.
quote:
Dat lijkt me ook wat voorbarig: Talpa 2 op komst

In vergelijking met groei van nieuwe zenders in het verleden is Talpa echter een van de meest succesvolle zenders.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40542663
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:05 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Als je je verdiept in onze biologie dan weet je dat je nooit genoeg kan hebben van iets, je bent altijd op zoek naar meer, je legt de lat namelijk steeds hoger, John is nog altijd niet de rijkste, en ook niet de machtigste, dus voorlopig heeft hij nog genoeg te doen

Bill Gates heeft de top gehaald wat centen betreft, en is nu voornamelijk bezig met liefdadigheid, althans, zo lijkt het
ik denk dat als je veel geld hebt, dat meer mediamacht belangrijker is dan geld. Want van veel geld alleen word je niet machtig.

En Bill heeft makkelijk praten, want in principe is de hele wereld afhankelijk van hem, zonder Ome Bill was de wereld niet zoals het nu is(ik begrijp overigens nogsteeds niet dat bedrijven hun belangrijke gegevens op die labiele en dure windowsservers willen wegzetten, maar dat terzijde ).
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:39:40 #238
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_40542819
Niettemin is het treurig, natuurlijk. Heb je bakken met geld, en wat doe je? Platte tv maken

Niet al dat geld in mooie programma's steken, nee, nog een commerciële zender erbij. En nog een...

Dan heb je ook geen greintje fantasie, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:40:54 #239
136 V.
pi_40542858
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het personeel, daarmee bedoel ik het personeel dat wezenlijk invloed heeft op de programma`s als presenatatoren en redacteurs
Die zijn onderling inwisselbaar. En dat gebeurt ook

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40542905
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:39 schreef Verbal het volgende:
Niettemin is het treurig, natuurlijk. Heb je bakken met geld, en wat doe je? Platte tv maken

Niet al dat geld in mooie programma's steken, nee, nog een commerciële zender erbij. En nog een...

V.
geen greintje fantasie zegt ie dan: ik weet niet of je het gevolgd hebt, maar de gouden treiter kooi komt er aan op Talpa en dat wordt echtwel extreem, je moet echt wel creatief zijn om dat te bedenken.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:42:53 #241
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40542917
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:39 schreef Verbal het volgende:

V.
Het is de makkelijkste weg, gebruikmakende van de makkelijkste menselijke trekjes, emoties.

Je weet wel, banale, platte, primimtieve, hartstochtelijke onderbuikgevoelens.

Oh, ze raken ons, en kunnen ons in vervoering brengen, absoluut.

Sterker nog, daar emoties niets meer dan chemische stofjes zijn in het bloed welke cellen mobiliseren afhankelijk van de emotie, maakt dat mensen zelfs verslaafd kunnen raken aan emoties.

Daarom kunnen mensen ook geexploiteerd worden op basis van emotie.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:45:19 #242
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543007
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef JohnDope het volgende:

geen greintje fantasie zegt ie dan: ik weet niet of je het gevolgd hebt, maar de gouden treiter kooi komt er aan op Talpa en dat wordt echtwel extreem, je moet echt wel creatief zijn om dat te bedenken.
Welnee, als je weet hoe de mens in elkaar steekt, als je emoties begrijpt, dan kun je daar vrij makkelijk lego torentjes mee bouwen hoor.

Ik ga nu verder met mijn format van het programma "Je bent een lul!". Een man of een vrouw gaat de straat op, en begint spontaan willekeurige voorbijgangers uit te schelden. Wij gaan met z'n allen kijken naar hoe men reageert, geloof me, de resultaten zijn zeer verrassend.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:47:06 #243
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543066
quote:

Trouwens, JohnDope, wat doen we met de mensen die door het lint gaan in de treiterkooi en iemand anders om zeep helpen?

*PANG* ?
pi_40543140
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Welnee, als je weet hoe de mens in elkaar steekt, als je emoties begrijpt, dan kun je daar vrij makkelijk lego torentjes mee bouwen hoor.

Ik ga nu verder met mijn format van het programma "Je bent een lul!". Een man of een vrouw gaat de straat op, en begint spontaan willekeurige voorbijgangers uit te schelden. Wij gaan met z'n allen kijken naar hoe men reageert, geloof me, de resultaten zijn zeer verrassend.
Dat is niet extreem. Ik denk namelijk dat die treiterkooi helemaal uit de hand gaat lopen. Ik weet niet wat er gaat gebeuren of wat voor gevolgen het voor de mensen in hun verdere leven zal hebben, maar dit wordt echt iets heel radicaals, in principe iets heel mens onvriendelijks. Maar het is wel leuk om naar te kijken.
pi_40543155
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ik weet niet aan zeker aan welke kant je staat, maar volgens mij kraakte je net de commercielen af.

En nu zap je naar die CampingZender sbs6????
ja, ik kijk wat ik wil.

F1 is sport, techniek, vooruitgang en (geweldloze) oorlog, maar jammer genoeg doorspekt van sponsoring waardoor niet de beste wint, maar degene met de meeste dollars.

Jammer dat 't op sbs6 is. Al die overdreven actie d'r omheen, geneuzel over prijsvragen hoeft van mij niet zo. Reclame tijdens een live-wedstrijd is ook irritant.

Maar zodra de PO door rechts gedicteerd wordt, mag je 'm van mij afschaffen.
pi_40543170
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:47 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Trouwens, JohnDope, wat doen we met de mensen die door het lint gaan in de treiterkooi en iemand anders om zeep helpen?

*PANG* ?
uuh filmen en doorverkopen dunkt mijn.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:50:43 #247
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543204
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef JohnDope het volgende:

Dat is niet extreem. Ik denk namelijk dat die treiterkooi helemaal uit de hand gaat lopen. Ik weet niet wat er gaat gebeuren of wat voor gevolgen het voor de mensen in hun verdere leven zal hebben, maar dit wordt echt iets heel radicaals, in principe iets heel mens onvriendelijks. Maar het is wel leuk om naar te kijken.
Ja, ik denk het ook, sterker nog, gezien het niveau van het klootjesvolk, zal het een zeer leerzame ervaring zijn. Vandaar dat ik wat meer om ben wat dergelijke programma's betreft, ik denk dat het een goede zaak is dat dit op TV komt, en dat meen ik serieus.
pi_40543229
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef Dinguss het volgende:

Maar zodra de PO door rechts gedicteerd wordt, mag je 'm van mij afschaffen.
inderdaad laten we de PO gewoon afschaffen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:51:17 #249
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543232
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef JohnDope het volgende:

uuh filmen en doorverkopen dunkt mijn.
Ah, Ogrish.com ?
pi_40543273
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:51 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ah, Ogrish.com ?
in principe kan je dat gewoon op Talpa uitzenden, misschien een idee voor een vervolg programma.
Het moet gewoon steeds extremer want anders kijkt er geen hond meer.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:52:01 #251
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543283
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:51 schreef JohnDope het volgende:

inderdaad laten we de PO gewoon afschaffen.
Waarom dan? Er moet toch iets blijven dat NIET door onze primitieve hartstochten wordt gedicteerd, maar door onze ratio? Anders gaat de balans scheef, of niet?
pi_40543622
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Waarom dan? Er moet toch iets blijven dat NIET door onze primitieve hartstochten wordt gedicteerd, maar door onze ratio? Anders gaat de balans scheef, of niet?
omdat het gewoon niet werkt, nu is links de baas, straks misschien rechts ooit.....
Dus dan blijf je het houden, als iedereen gewoon ze eigen zender begint heb je dat gedoe niet meer en is het ook niet van ons belastinggeld.

De klapper op de vuurpijl waren die extreme salarissen van die omroepers, een schande tot op het bot.
Terwijl ze zowat iedere topdog uit bedrijfsleven met een hoogsalaris hebben afgebrand.
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:03:14 #253
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543693
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:01 schreef JohnDope het volgende:

omdat het gewoon niet werkt, nu is links de baas, straks misschien rechts ooit.....
Dus dan blijf je het houden, als iedereen gewoon ze eigen zender begint heb je dat gedoe niet meer en is het ook niet van ons belastinggeld.

De klapper op de vuurpijl waren die extreme salarissen van die omroepers, een schande tot op het bot.
Bedoel je dan dat bepaalde presentatoren partij kiezen voor linkse partijen (iets dat natuurlijk not done is), of bedoel je dat de meeste programma's links georienteerd zijn? Zo ja, wat is dan een typisch links programma?
pi_40543769
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:03 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Bedoel je dan dat bepaalde presentatoren partij kiezen voor linkse partijen, of bedoel je dat de meeste programma's links georienteerd zijn? Zo ja, wat is dan een typisch links programma?
ik bedoel het beide. Journaal Nova, zembla, netwerk, paar onderdelen van bnn and more.
pi_40543835
Talpa had toch de treitershow bedacht...De gemeenste zou geld winnen, maar talpa zou daar het 1000-voudige aan overhouden als 't bedrijf tenminste gezond was.

Maar dat zijn ze niet, ze maken weinig winst en voegen in principe niets toe aan de samenleving.

Of zou buitenlands voetbal bijdragen aan het afnemen van xenofobie?
pi_40543878
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:33 schreef riri het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Ze hebben toch genoeg geld om zich in te kopen?
Blijkbaar kunnen ze het gewoon niet, want als je naar de commerciele oproepen kijkt zien we waar het naar toe gaat,waarschijnlijk zijn ze niet in staat tot het maken van goede programma's,omdat het veeleer om het geld gaat wat ermee verdient kan worden dan om de passie een goed programma te maken......zeg dat dan ook tegen jezelf en probeer je onkunde niet op anderen af te schuiven.
Het gaat in deze topic toch echt om de publieke omroepen; niet om de commerciële. De publieke omroepen worden door iedereen verplicht betaald. Iedereen heeft daarmee recht zijn stroming vertegenwoordigd te zien op de televisie. Omdat het in je straatje past roepen dat iemand die een rechts geluid wil laten horen zich maar moet laten inkopen bij commerciële zenders is onzin: iedereen heeft er belasting voor betaald. Niet alleen de linkse mensen. Waar halen zij het lef vandaan om de omroepen in te pikken waar iedereen voor betaald heeft?
quote:
Laten we ons gelukkig prijzen dat er nog programma's worden gemaakt ,die ons wel inlichten over zaken die zich voordoen in de wereld,met alle achtergronden goed uitgelicht,stel dat die niet meer uitgezonden zouden worden of het zo zou worden als op Fox News Network,wat heb je dan nog aan tv?
Ik prijs mezelf niet gelukkig met iets wat ik propaganda vind. 3 oplossingen vind ik correct:
- Als het zo links blijft, laat links dan maar betalen en geef alle rechtse mensen hun belasting terug.
- Geef links en rechts evenveel ruimte.
- Opdoeken die rotzooi en laat links zich maar inkopen bij de commerciëlen...
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_40543889
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:07 schreef Dinguss het volgende:
xenofobie?
je maakt ons nu weer uit voor psychisch gestoorden Maarja jullie hebben ons voor alles uitgemaakt, dus dit kan er ook nog wel bij.

En ik vind het goed dat het Voetbal naar talpa is gegaan, ik vind het voetbalprogramma ook veel leuker geworden.
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:11:51 #258
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543973
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:04 schreef JohnDope het volgende:

ik bedoel het beide. Journaal Nova, zembla, netwerk, paar onderdelen van bnn and more.
Noem eens een typisch links programma, en geef dan eens aan waarom het programma links is, volgaarne?
pi_40544012
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:11 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Noem eens een typisch links programma, en geef dan eens aan waarom het programma links is, volgaarne?
doe ik toch net, zoek maar even op dit forum naar "johndope en twanhuis".
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:08 schreef Neuralnet het volgende:

Ik prijs mezelf niet gelukkig met iets wat ik propaganda vind. 3 oplossingen vind ik correct:
- Als het zo links blijft, laat links dan maar betalen en geef alle rechtse mensen hun belasting terug.
- Geef links en rechts evenveel ruimte.
- Opdoeken die rotzooi en laat links zich maar inkopen bij de commerciëlen...
helemaal mee eens, een andere oplossing is er niet, dat kan links, zowel rechts niet ontkennen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:40:28 #260
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40544807
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:13 schreef JohnDope het volgende:

doe ik toch net, zoek maar even op dit forum naar "johndope en twanhuis".
Ja, maar ik ben opzoek naar iets concreters. Een niet-nieuws programma bijvoorbeeld, en wat daar dan precies in werd gezegd, gesteld, behandeld, etc.
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:07:45 #261
136 V.
pi_40545519
quote:

[..]

Hoe kom je daar nou bij

Wat is daar creatief aan dan? Vanuit het programma-ontwikkelaars-standpunt, dan?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40545704
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:40 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben opzoek naar iets concreters. Een niet-nieuws programma bijvoorbeeld, en wat daar dan precies in werd gezegd, gesteld, behandeld, etc.
Hou op joh!

Dat kan hij toch niet noemen omdat het niet zo is. Het is natuurlijk flauwekul om te zeggen 'Nova is links'. Nergens op gebasseerd, puur op 'vermoedens'.
pi_40545818
quote:

[..]

Je bent ook een mooie. Politieke onderwerpen worden bij uitstek in nieuws- en actualiteitenprogramma's behandeld. En nu mogen we alles noemen behalve de reeds genoemde programma's? Of te wel: iedereen mag alles noemen, behalve programma's waarvan niemand kan ontkennen dat ze door en door links zijn?

Laten we eerlijk zijn: die programma's bepalen voor het overgrote deel het gezicht van de omroepen. Mensen kijken over het algemeen het journaal en dergelijke. Dat je in andere programma's minder linkse onderwerpen terugvindt klopt, want die zijn niet op politiek gericht.

Wat wil je verder horen? Dat Pino in Sesamstraat "eerlijk zullen we alles delen" roept? Dat het linkse moraal er vanaf spat in tekenfilms? Dat er ergens een onderzoekje rondslingert waaruit blijkt dat presentatoren uit het publieke bestel vrijwel zonder uitzondering PvdA, SP,GL zijn en hypocriet topsalarissen ontvangen? Dat ze bij Lingo goede doelen ondersteunen met directeuren die ook weer topsalarissen ontvangen?

Of wil je programmatitels zien? Meiden van Halal, Paul Rosenmuller en... Vallen de twee letters onder "zendtijd voor politieke partijen" ook niet op? Meestal SP, PvdA, GL. Wat zag ik twee weken geleden in de TV-gids staan? Multicultureel zus, multicultureel zo. Progamma's als "andere tijden" waarin eerst links opgehemeld wordt als weldoener in de jaren '30, daarna als helden in de jaren '40 om vervolgens rechts in een adem te noemen met beelden van nazi-trainingen.

Zo kan ik nog een hele tijd doorgaan. Al heeft dat totaal geen zin, want mensen zullen het toch wel blijven ontkennen.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_40545946
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Je bent ook een mooie. Politieke onderwerpen worden bij uitstek in nieuws- en actualiteitenprogramma's behandeld. En nu mogen we alles noemen behalve de reeds genoemde programma's? Of te wel: iedereen mag alles noemen, behalve programma's waarvan niemand kan ontkennen dat ze door en door links zijn?
Nieuwsprogramma's zijn niet aantoonbaar links.

En als je zegt: de publieke omroep is links, dan moet je wel met meer aantoonbaars komen. Het nieuws is maar een klein deel.
pi_40545997
Zomaar een week tv in de zomer,van 5 tot 12 juli
Op de top-25 van best bekeken programma's per dag doet de publieke omroep het,dankzij vooral de sport en het nieuws,het helemaal niet slecht. Ook de commercielen van RTL en SBS eten lekker mee,zeker als het WK voetbal even stil ligt.Maar waar is Talpa? Talpa is nergens.Eén vermelding tellen we in zeven dagen,een schamele 27e plaats voor de allerlaatste Villa BvD,op de finaledag.Slechts 315.000 kijkers namen afscheid van Henk,Frits en Jan,tegen meer dan 2.1 miljoen diezelfde avond bij het concurrerende Studio Sportzomer.Dat zullen ze zich bij Talpa een jaar eerder anders hebben voorgesteld.Want daar zitten in de staf,rond John de Mol,toch de snelste,slimste,creatiefste en meest bevlogen tv-specialisten van ons land.Weggekocht bij alle denkbare zenders en geselekteerd op hun mate van werkalcoholisme;bij de start van de zender vorig jaar lazen we dat ze zelfs hun echtgenote in barensweeën achterlieten om in een inspirerende brainstorm de pilot van een nieuw format te beoordelen.

Hoe zou het ze vergaan als ze de kijkcijfers van zaterdag 8 juli binnenkrijgen en zien dat de flitsversie van Villa BvD met 161.000 kijkers hun best bekeken uitzending van de dag is?Zou er af en toe iemand cynisch opmerken dat het tussen zes en twaalf verbranden van bankpapier,mits in kleine coupures,minder kost dan het in de lucht houden van hun sterrenzender?U leest het al,typisch weer van dat triomfalistische,arrogante gelul van een volgevreten vertegenwoordiger van de publieke omroep,waar uw belastinggeld vanzelf binnenkomt en waar ze de hele zomer in hun Franse vakantiehuisjes zitten,terwijl de publieke uitzendstraat maandenlang onafgebroken bandjes met herhalingen produceert.Daar heeft u wel een beetje gelijk in,al heeft een vertegenwoordiger van het publieke BNN zich deze zomer sterk onderscheiden door,in het kader van zijn taakvervulling,naakt over het heilige gras van Wimbledon te rennen.De achtergeblevenen op het Mediapark in Hilversum hebben zich collectief doodgeschaamd en durven hun BBC-collega's nooit meer onder ogen te komen.

Terug maar naar Talpa.
Zou het nog wat worden in het komend seizoen?Gaat Jack Spijkerman zich in zijn tweede seizoen herstellen van de decimering van zijn zaterdagavondshow?Zal het geschuif met programma's op de vooravond toch nog tot een fijne mix leiden?Zal het gekanker op de reclame in en de volgorde van de Wedstrijden ooit verstommen?En zal de zender de afgang van NSE nog te boven komen en met een nieuw fris nieuwsprogramma komen dat wél hout snijdt?

De feiten zijn spectaculair.Spijkermans show haalde op het laatst nog maar twintig procent(!)van de kijkers van een jaar eerder,bij de Vara.Café de sport,het nabeschouwingsprogramma op zondagavond met Humberto Tan blijft,ondanks de beschikbare beelden van het weekend ver achter bij Studio Voetbal met van Gelder,Borst en Youri Mulder-waar ze die beelden juist niet hebben.En Barend en van Dorp haalden nét de helft van de kijkers van een jaar eerder bij RTL4.Nederland heeft Talpa de rug toegekeerd.

We zitten met z'n allen naar een koningsdrama te kijken.John de Mol,onzegbaar rijk,wilde revanche nemen voor de smadelijke ondergang van Sport 7,en leek een jaar geleden,met zijn aanzienlijke kapitaal,zijn aankopen,zijn gietijzeren succesformules en zijn onmiskenbaar vakmanschap de concurrentie plat te walsen.En nu blijkt dat tegen te zitten.Wat gaat hij doen?Blijven proberen,blijven investeren,de inzet van het spel nóg verder verhogen,bijvoorbeeld door een tweede zender te starten?Of rukt hij,als nuchter zakenman,de stekker eruit zodra hij inziet dat hij aan een dood paard trekt en gaat hij in Portugal aan zijn golfhandicap werken?Of gooit hij na nóg een half jaar dominante Talpa-nijd alle informatie,drama en entertainment eruit en maakt hij van Talpa een pure sportzender,die dankzij het betaalde voetbal toch bestaansrecht heeft?

Ad van Liempt

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 06-08-2006 17:50:55 ]
pi_40548093
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:39 schreef dVTB het volgende:
Een zendercoördinator die links-rechts tegenstellingen aanwakkert, mag wat mij betreft op staande voet worden ontslagen.
Hatsjiekiedee.

De meest verstandige zin in deze hele discussie.
pi_40549852
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Hatsjiekiedee.

De meest verstandige zin in deze hele discussie.
Ook helemaal mee eens
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:27:56 #268
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_40550870
De linkse presentator van net kwam wat brakjes over.
Zyggie.
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:49:51 #269
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40553298
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:39 schreef dVTB het volgende:
Een zendercoördinator die links-rechts tegenstellingen aanwakkert, mag wat mij betreft op staande voet worden ontslagen.
Wat een domme jaren 80 opmerking; misstanden mag je niet benoemen..
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:24 schreef Nolius het volgende:
Nieuwsprogramma's zijn niet aantoonbaar links.

En als je zegt: de publieke omroep is links, dan moet je wel met meer aantoonbaars komen. Het nieuws is maar een klein deel.
Je kan ook je kop in het zand steken, weigeren het topic telzen ander szie je het al in de 3e post van dit topic staat (en de OP zelf) . Lees anders mijn posts in dit topic eens (bijv die van vandaag @ 13.45, zelfs SCH ontkent dat niet). Iedereen is al verder; in de verklarings-& "het is niet erg" fase maar jij zit nog vast in de ontkenningsfase.

[ Bericht 9% gewijzigd door Napalm op 06-08-2006 22:31:46 ]
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:53:38 #270
136 V.
pi_40553422
quote:

Zo kan ik nog een hele tijd doorgaan. Al heeft dat totaal geen zin, want mensen zullen het toch wel blijven ontkennen.
Mwah... ontkennen is niet echt nodig, met zo'n stupide tirade. Nog even en de Tour de France-uitzendingen zijn ook links omdat die lui tegen de klok in door Frankrijk fietsen

Wat een dieptragische oefening in stupiditeit is die halfgare breinruft van je zeg...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:49:34 #271
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40555542
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:53 schreef Verbal het volgende:
Nog even en de Tour de France-uitzendingen zijn ook links omdat die lui tegen de klok in door Frankrijk fietsen
.

je jat zelfs andermans grapjes om populair te doen. Als dat je niveau is begrijp ik inderdaad dat je blind bent voor de partijdigheid van de PO.
pi_40555993
quote:

[..]

ik kan nu niet 1 2 3 een voorbeeld noemen, maar let maar goed op wanneer er een niet-nieuwsgerelateerdprogramma op tv is.
pi_40559946
quote:

[..]

Laten we eerlijk zijn: die programma's bepalen voor het overgrote deel het gezicht van de omroepen. Mensen kijken over het algemeen het journaal en dergelijke. Dat je in andere programma's minder linkse onderwerpen terugvindt klopt, want die zijn niet op politiek gericht.

Wat wil je verder horen? Dat Pino in Sesamstraat "eerlijk zullen we alles delen" roept? Dat het linkse moraal er vanaf spat in tekenfilms? Dat er ergens een onderzoekje rondslingert waaruit blijkt dat presentatoren uit het publieke bestel vrijwel zonder uitzondering PvdA, SP,GL zijn en hypocriet topsalarissen ontvangen? Dat ze bij Lingo goede doelen ondersteunen met directeuren die ook weer topsalarissen ontvangen?

Of wil je programmatitels zien? Meiden van Halal, Paul Rosenmuller en... Vallen de twee letters onder "zendtijd voor politieke partijen" ook niet op? Meestal SP, PvdA, GL. Wat zag ik twee weken geleden in de TV-gids staan? Multicultureel zus, multicultureel zo. Progamma's als "andere tijden" waarin eerst links opgehemeld wordt als weldoener in de jaren '30, daarna als helden in de jaren '40 om vervolgens rechts in een adem te noemen met beelden van nazi-trainingen.

En daarom moet rechts geen zendtijd meer krijgen, want ze zijn paranoia, xenofoob en gemeen en ze willen mijn ziel en mijn centjes.
pi_40563749
Wellicht wil Napalm ons hier in Nederland op de 168e plaats krijgen terwijl we nu nog bovenaan staan
http://www.rsf.org/rubrique.php3?id_rubrique=554

De code van Bordeaux is de journalistieke werkwijze. Elke journalist wordt geacht te allen tijde de regels van deze code te hanteren. De code werd in 1954 in Bordeaux in Frankrijk opgesteld tijdens een congres van "The International Federation of Journalists". De code luidt als volgt:

Eerbied voor waarheid en voor het recht van het publiek op waarheid is de eerste plicht van de journalist.
Bij het nakomen van deze plicht zal de journalist opkomen voor de volgende twee beginselen: vrijheid in verantwoord bijeenbrengen en publiceren van nieuws, en het recht van faire commentaar en kritiek.
De journalist doet zijn berichtgeving alleen berusten op feiten waarvan hij de bron kent. Hij zal wezenlijke informatie niet achterwege laten en geen documenten vervalsen.
Bij het verkrijgen van nieuws, foto's en documenten zal hij op faire wijze te werk gaan. Dit betekent dat het toepassen van 'hoor en wederhoor' verplicht is. Minstens twee onafhankelijke bronnen dienen geraadpleegd te worden voor publicatie om subjectiviteit zo veel mogelijk te voorkomen.
Hij zal bereid zijn elke verstrekte informatie die schadelijk onnauwkeurig blijkt, op royale wijze recht te zetten.
Hij zal het beroepsgeheim in acht nemen ten aanzien van de bron van in vertrouwen verkregen informatie.
Hij zal als ernstige journalistieke vergrijpen beschouwen: plagiaat, laster, smaad, belediging en ongegronde beschuldigingen; het aanvaarden van steekpenningen, in welke vorm ook, tot het verrichten of het achterwege laten van enige publicatie.
Iedere journalist die deze aanduiding waardig is, beschouwt het als zijn plicht bovenstaande beginselen oprecht in acht te nemen. Met inachtneming van de algemene wetgeving van zijn land zal hij in beroepszaken slechts de rechtspleging van zijn vakgenoten erkennen; hij verwerpt elke tussenkomst van overheidspersonen of anderen.
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:46:43 #275
136 V.
pi_40564408
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:49 schreef Napalm het volgende:

[..]

.

je jat zelfs andermans grapjes om populair te doen.
Alsof ik dat nodig heb, zeg. En alsof ik grapjes maak om populair te doen. En alsof het nou per se grappig bedoeld was. Het was meer om aan te tonen hoe geflipt de denkwijze van neuralnet in elkaar steekt, want volgens zijn redenatie zijn peuterspeelzalen, kinderdagverblijven en scholen in het algemeen links.
quote:
Als dat je niveau is begrijp ik inderdaad dat je blind bent voor de partijdigheid van de PO.
O, jij gaat het hebben over mijn niveau?

En nu is het zelfs partijdigheid? De PO is links, en ook nog eens partijdig. Zo zo.

Dat is nogal wat.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40565105
De linksigheid van iets als 2vandaag lijkt me vrij duidelijk. De eeuwige slachtoffer belichten, anti-balkenende sentimentjes e.d.
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:34:32 #277
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_40565332
wtf is Ton van Dijk?
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:35:08 #278
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_40565350
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:23 schreef Lauder-Frost het volgende:
De linksigheid van iets als 2vandaag lijkt me vrij duidelijk. De eeuwige slachtoffer belichten, anti-balkenende sentimentjes e.d.
'tis wat he?
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:36:53 #279
136 V.
pi_40565388
'linksigheid'

Grutjes nog aan toe, zeg.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:37:49 #280
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_40565406
Links
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:38:27 #281
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40565420
quote:

[..]

Progamma's als "andere tijden" waarin eerst links opgehemeld wordt als weldoener in de jaren '30, daarna als helden in de jaren '40 om vervolgens rechts in een adem te noemen met beelden van nazi-trainingen.
Wat een lulkoek. Andere tijden is één van de meest objectieve programma's als het gaat om het terughalen van geschiedenis.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:40:24 #282
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_40565467
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 08:44 schreef riri het volgende:
Wellicht wil Napalm ons hier in Nederland op de 168e plaats krijgen terwijl we nu nog bovenaan staan
http://www.rsf.org/rubrique.php3?id_rubrique=554

Ja misschien een nederlandse foxnews zender Lekker onpartijdig.

Helaas is in het geval van klagen over de P.O. meestal 'zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten'.
pi_40566003
Neuralnet over Andere Tijden

pi_40566176
quote:

Progamma's als "andere tijden" waarin eerst links opgehemeld wordt als weldoener in de jaren '30, daarna als helden in de jaren '40 om vervolgens rechts in een adem te noemen met beelden van nazi-trainingen.

Jij bent volgens mij zo geobsedeerd door het zogenaamd 'links' zijn van de PO, dat je dat ook daadwerkelijk altijd ziet.

Volgens mij zul jij bij ieder programma iets zien waardoor het 'links' is. Zelfs als het complete Nieuw Rechts verkiezingsprogramma integraal wordt voorgelezen bij NOVA.
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:17:42 #285
2964 Armageddon
pi_40566494
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:23 schreef Lauder-Frost het volgende:
Mag men de waarheid en de realiteit van de dag in die programma's niet meer laten zien?
Moet de waarheid om rechts te plezieren de kijker maar onthouden worden?
Dacht het niet....
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:25:53 #287
136 V.
pi_40566644
quote:
Tsja... blijkbaar mag een omroep na een jaar vooral geen relevante vraag stellen over een concurrent die het 'omroeplandschap wel even zou veranderen'.

O, en laten we als GeenStijl nog vooral de stupide implicatie doen dat Nipo geen onafhankelijk onderzoek doet

Maar natuurlijk.

'haatcampagne'... en dat zeggen die übertragido's van GeenStijl?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:27:49 #288
2964 Armageddon
pi_40566699
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:25 schreef Verbal het volgende:

[..]

Tsja... blijkbaar mag een omroep na een jaar vooral geen relevante vraag stellen over een concurrent die het 'omroeplandschap wel even zou veranderen'.

O, en laten we als GeenStijl nog vooral de stupide implicatie doen dat Nipo geen onafhankelijk onderzoek doet

Maar natuurlijk.

'haatcampagne'... en dat zeggen die übertragido's van GeenStijl?

V.
Gaat het V? Of moet je je pilletje nog innemen vandaag?
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:30:05 #289
136 V.
pi_40566766
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Met mij gaat het prima. Het lukt me alleen niet om medelijden met je te hebben, dus je zult je verdriet alleen moeten verwerken.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40566775
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Jij post hier een linkje van GeenStijl.

Ja, daar kunnen we wat mee
pi_40566798
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:08 schreef Nolius het volgende:
Volgens mij zul jij bij ieder programma iets zien waardoor het 'links' is. Zelfs als het complete Nieuw Rechts verkiezingsprogramma integraal wordt voorgelezen bij NOVA.
Toen Michiel Smit een keer te gast was bij NOVA werden hem gewoon kritische vragen gesteld. HOe durven die akelige linkse presentatoren dat te doen zeg
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:31:29 #292
2964 Armageddon
pi_40566807
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef Verbal het volgende:

[..]

Met mij gaat het prima. Het lukt me alleen niet om medelijden met je te hebben, dus je zult je verdriet alleen moeten verwerken.

V.
*zet de staatsomroep op voor V*

Hier jochie, hejje een lollie. Nu zoet zijn hè?
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:32:54 #293
136 V.
pi_40566852
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:31 schreef Armageddon het volgende:

[..]

*zet de staatsomroep op voor V*
Hoor ik niet, want ik zit te luisteren naar J.J. Cale, als je het niet erg vindt.
quote:
Hier jochie, hejje een lollie. Nu zoet zijn hè?
Sorry, maar je standaard pedopraktijken werken niet op volwassenen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40566865
Dat stukje van GeenStijl

Is dat het niveau van de 'rechtse media'?
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:33:31 #295
2964 Armageddon
pi_40566869
pi_40566969
Ik verwacht van mensen die dwepen met Herman Brusselmans dat ze grappig zijn. Deze kerel heeft geen stijl.
pi_40567022
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Dat stukje van GeenStijl

yep...dat is het niveau...
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:05:49 #298
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40567946
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Dat stukje van GeenStijl

Gelukkig hebben we het hier over de staatsgesubsidieerde PO. Opvallend hoe krampachtig men poogt om dat steeds weer op te rekken naar "de media".. Zal wel een reden achter zitten..
Voor de rest mijn niches verhaal..
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 08:44 schreef riri het volgende:
rsf.org/rubrique.php3?id_rubrique=554
Zoiets zegt natuurlijk geen hol als je niet weet hoe zoiets tot stand komt..
Lees je mee:

Reporters Without Borders compiled this Index of 167 countries by asking its partner organizations (14 freedom of expression groups from around the world) and its network of 130 correspondents, as well as journalists, researchers, legal experts and human rights activists, to answer 50 questions designed to assess a country’s level of press freedom. Some countries are not mentioned for lack of information about them..
Dus niks geen onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek...
nog ff en je komt aan zetten met het NVJ-rapport dat NVJ-journalisten onpartijdig zijn.
Tevens gaat dat over de media en niet over de PO.. Bovendien hoe kan mijn pleidooi voor een echt onafhankelijk PO ons nu schaden? Blijkbaar wil jij niet dat we alleen de eerste plaats bezetten.
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:40 schreef Nyrem het volgende:

Ja misschien een nederlandse foxnews zender Lekker onpartijdig.

Helaas is in het geval van klagen over de P.O. meestal 'zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten'.
Een Nederlandse fox maar ook een nederlandse CNN...
pi_40568456
Voor napalm zou het wel leuk zijn als er hier een zender zou komen als foxnews zender,wordt hij uitgenodigd voor dat programma om te vertellen hoe links hier de PO dicteert,maar na een aantal weken kijken is napalm er ineens van doordrongen hoe rechts dat foxnews wel niet is,dus napalm zit daar en zegt tegen de presentator "ja ben er toch wel een beetje van teruggekomen hoor....julie zijn toch wel een beetje erg rechts aan ......huppakee,de presentator zorgt ervoor dat napalm zijn zinnetje niet meer af kan maken en snoert hem de mond met...."Kop dicht !!!!"
Leuk voor napalm om zelf eens mee te maken hoe dat werkt.
pi_40568573
Dat Foxnews amputeert journalisten,dat wat er gewerkt heeft ging er van over zijn nek hoe ze opgedragen kregen het nieuws te brengen....geen enkel echte journalist houdt het bij zo'n zender uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')