Daar brengen ze dan evenals jouw voorspellende vermogen weinig van terecht...quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb het van het begin af aan gezegd dat Talpa een succes wordt!
Het personeel, daarmee bedoel ik het personeel dat wezenlijk invloed heeft op de programma`s als presenatatoren en redacteurs. Uiteraard geen loonadministrateurs e.d. Als ik enkel op uiterlijk van de presentatoren beoordeel zie ik iig een ernstige discrepantie tussen TMF en de PO. (kijk, een van mijn niches; de lekkere wijven- zender..!quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, het personeel hopt heel gemakkelijk rond van commercieel naar PO en omgekeerd.
Als dat zo zijn zijn dan is de kwaliteit van de commerciele omroep net zo hoog als de PO natuurlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
Volgens jullie wel ja. Dat lees ik steeds hier, ik vind van niet inderdaad.
het heeft tijd nodig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:13 schreef riri het volgende:
[..]
Daar brengen ze dan evenals jouw voorspellende vermogen weinig van terecht...
Maar het zijn vooral redacteuren en eindredacteuren die de inhoud bepalen en die switchen erg gemakkelijk van PO naar commercieel en terug, voor presentatoren geldt dat ook hoor. Zie Daphne Bunskoek e.d. Maar ik dacht dat we het over journalistieke programma's hadden?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het personeel, daarmee bedoel ik het personeel dat wezenlijk invloed heeft op de programma`s als presenatatoren en redacteurs. Uiteraard geen loonadministrateurs e.d. Als ik enkel op uiterlijk van de presentatoren beoordeel zie ik iig een ernstige discrepantie tussen TMF en de PO. (kijk, een van mijn niches; de lekkere wijven- zender..!![]()
).
Is dat echt zo? Dat vind ik uitermate onprofessioneel dan.quote:Desondanks hebben mijn standpunten en levensbeschouwing natuurlijk wel invloed op hoe ik mijn werk doe en ook op de uitkomst.
True, we zwalken wat. Komt ook door de ontoereikende begrippen links en rechts. Wellicht is het personeel hetzelfde. Desondanks zijn er grote verschillen tussen de omroepen lijkt me ook logisch anders zouden verschillende omroepen niet nodig zijn. Waar komt dat verschil dan vandaan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:22 schreef SCH het volgende:
Maar het zijn vooral redacteuren en eindredacteuren die de inhoud bepalen en die switchen erg gemakkelijk van PO naar commercieel en terug, voor presentatoren geldt dat ook hoor. Zie Daphne Bunskoek e.d. Maar ik dacht dat we het over journalistieke programma's hadden?
Valt wel mee; je doet wat je denkt dat het beste is. Dat blijft hetzelfde ongeacht waar je werkt. Je moet alleen werk doen waar je achter staat. Ik ben blij dat in de oorlog vele agenten weinig porfessioneel waren (ff extreem voorbeeld).quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:22 schreef SCH het volgende:
Is dat echt zo? Dat vind ik uitermate onprofessioneel dan.
Het gaat John niet meer om geld, daar heeft die man zoveel van, waar met ons allen gewoon bang van worden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef riri het volgende:
John is gewoon slim en melkt elke domme (rechtse?die zouden toch eigenlijk wat meer op hun centjes moeten letten) niet verder nadenkende met nietszeggende flutprogramma's uit.
Om kwaliteit gaat het hem niet....dat is waarom hij ook nooit zal uitgroeien tot een werkelijke grote televisiemaker,gewoon omdat alleen geld zijn drijfveer is.
Als je je verdiept in onze biologie dan weet je dat je nooit genoeg kan hebben van iets, je bent altijd op zoek naar meer, je legt de lat namelijk steeds hoger, John is nog altijd niet de rijkste, en ook niet de machtigste, dus voorlopig heeft hij nog genoeg te doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:55 schreef JohnDope het volgende:
Het gaat John niet meer om geld, daar heeft die man zoveel van, waar met ons allen gewoon bang van worden.
Het gaat John enkel om de mediamacht.
En de grootste mediamaker is hij zeker wel nu.
Flutprogramma's? Heb jij ooit wel eens Talpa gekeken? Qua kwaliteit kunnen ze zich zeker meten met bijvoorbeeld een RTL4. Zeer veel kwalitatief goede Nederlandse producties. Tenminste niet de hele dag van die Amerikaanse pulp serie's zoals bijvoorbeeld bij een Net5 of Veronica.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef riri het volgende:
John is gewoon slim en melkt elke domme (rechtse?die zouden toch eigenlijk wat meer op hun centjes moeten letten) niet verder nadenkende met nietszeggende flutprogramma's uit.
Dat lijkt me ook wat voorbarig: Talpa 2 op komstquote:Om kwaliteit gaat het hem niet....dat is waarom hij ook nooit zal uitgroeien tot een werkelijke grote televisiemaker,gewoon omdat alleen geld zijn drijfveer is.
ik denk dat als je veel geld hebt, dat meer mediamacht belangrijker is dan geld. Want van veel geld alleen word je niet machtig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:05 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Als je je verdiept in onze biologie dan weet je dat je nooit genoeg kan hebben van iets, je bent altijd op zoek naar meer, je legt de lat namelijk steeds hoger, John is nog altijd niet de rijkste, en ook niet de machtigste, dus voorlopig heeft hij nog genoeg te doen
Bill Gates heeft de top gehaald wat centen betreft, en is nu voornamelijk bezig met liefdadigheid, althans, zo lijkt het
Die zijn onderling inwisselbaar. En dat gebeurt ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het personeel, daarmee bedoel ik het personeel dat wezenlijk invloed heeft op de programma`s als presenatatoren en redacteurs
geen greintje fantasie zegt ie dan: ik weet niet of je het gevolgd hebt, maar de gouden treiter kooi komt er aan op Talpa en dat wordt echtwel extreem, je moet echt wel creatief zijn om dat te bedenken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:39 schreef Verbal het volgende:
Niettemin is het treurig, natuurlijk. Heb je bakken met geld, en wat doe je? Platte tv maken
Niet al dat geld in mooie programma's steken, nee, nog een commerciële zender erbij. En nog een...
Dan heb je ook geen greintje fantasie, hoor.
V.
Het is de makkelijkste weg, gebruikmakende van de makkelijkste menselijke trekjes, emoties.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:39 schreef Verbal het volgende:
Niettemin is het treurig, natuurlijk. Heb je bakken met geld, en wat doe je? Platte tv maken
Niet al dat geld in mooie programma's steken, nee, nog een commerciële zender erbij. En nog een...
Dan heb je ook geen greintje fantasie, hoor.
V.
Welnee, als je weet hoe de mens in elkaar steekt, als je emoties begrijpt, dan kun je daar vrij makkelijk lego torentjes mee bouwen hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef JohnDope het volgende:
geen greintje fantasie zegt ie dan: ik weet niet of je het gevolgd hebt, maar de gouden treiter kooi komt er aan op Talpa en dat wordt echtwel extreem, je moet echt wel creatief zijn om dat te bedenken.
Trouwens, JohnDope, wat doen we met de mensen die door het lint gaan in de treiterkooi en iemand anders om zeep helpen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef JohnDope het volgende:
geen greintje fantasie zegt ie dan: ik weet niet of je het gevolgd hebt, maar de gouden treiter kooi komt er aan op Talpa en dat wordt echtwel extreem, je moet echt wel creatief zijn om dat te bedenken.
Dat is niet extreem. Ik denk namelijk dat die treiterkooi helemaal uit de hand gaat lopen. Ik weet niet wat er gaat gebeuren of wat voor gevolgen het voor de mensen in hun verdere leven zal hebben, maar dit wordt echt iets heel radicaals, in principe iets heel mens onvriendelijks. Maar het is wel leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Welnee, als je weet hoe de mens in elkaar steekt, als je emoties begrijpt, dan kun je daar vrij makkelijk lego torentjes mee bouwen hoor.
Ik ga nu verder met mijn format van het programma "Je bent een lul!". Een man of een vrouw gaat de straat op, en begint spontaan willekeurige voorbijgangers uit te schelden. Wij gaan met z'n allen kijken naar hoe men reageert, geloof me, de resultaten zijn zeer verrassend.
ja, ik kijk wat ik wil.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik weet niet aan zeker aan welke kant je staat, maar volgens mij kraakte je net de commercielen af.
En nu zap je naar die CampingZender sbs6????
uuh filmen en doorverkopen dunkt mijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:47 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Trouwens, JohnDope, wat doen we met de mensen die door het lint gaan in de treiterkooi en iemand anders om zeep helpen?
*PANG* ?
Ja, ik denk het ook, sterker nog, gezien het niveau van het klootjesvolk, zal het een zeer leerzame ervaring zijn. Vandaar dat ik wat meer om ben wat dergelijke programma's betreft, ik denk dat het een goede zaak is dat dit op TV komt, en dat meen ik serieus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef JohnDope het volgende:
Dat is niet extreem. Ik denk namelijk dat die treiterkooi helemaal uit de hand gaat lopen. Ik weet niet wat er gaat gebeuren of wat voor gevolgen het voor de mensen in hun verdere leven zal hebben, maar dit wordt echt iets heel radicaals, in principe iets heel mens onvriendelijks. Maar het is wel leuk om naar te kijken.
inderdaad laten we de PO gewoon afschaffen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef Dinguss het volgende:
Maar zodra de PO door rechts gedicteerd wordt, mag je 'm van mij afschaffen.
Ah, Ogrish.com ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef JohnDope het volgende:
uuh filmen en doorverkopen dunkt mijn.
in principe kan je dat gewoon op Talpa uitzenden, misschien een idee voor een vervolg programma.quote:
Waarom dan? Er moet toch iets blijven dat NIET door onze primitieve hartstochten wordt gedicteerd, maar door onze ratio? Anders gaat de balans scheef, of niet?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:51 schreef JohnDope het volgende:
inderdaad laten we de PO gewoon afschaffen.
omdat het gewoon niet werkt, nu is links de baas, straks misschien rechts ooit.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Waarom dan? Er moet toch iets blijven dat NIET door onze primitieve hartstochten wordt gedicteerd, maar door onze ratio? Anders gaat de balans scheef, of niet?
Bedoel je dan dat bepaalde presentatoren partij kiezen voor linkse partijen (iets dat natuurlijk not done is), of bedoel je dat de meeste programma's links georienteerd zijn? Zo ja, wat is dan een typisch links programma?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:01 schreef JohnDope het volgende:
omdat het gewoon niet werkt, nu is links de baas, straks misschien rechts ooit.....
Dus dan blijf je het houden, als iedereen gewoon ze eigen zender begint heb je dat gedoe niet meer en is het ook niet van ons belastinggeld.
De klapper op de vuurpijl waren die extreme salarissen van die omroepers, een schande tot op het bot.
ik bedoel het beide. Journaal Nova, zembla, netwerk, paar onderdelen van bnn and more.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:03 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat bepaalde presentatoren partij kiezen voor linkse partijen, of bedoel je dat de meeste programma's links georienteerd zijn? Zo ja, wat is dan een typisch links programma?
Het gaat in deze topic toch echt om de publieke omroepen; niet om de commerciële. De publieke omroepen worden door iedereen verplicht betaald. Iedereen heeft daarmee recht zijn stroming vertegenwoordigd te zien op de televisie. Omdat het in je straatje past roepen dat iemand die een rechts geluid wil laten horen zich maar moet laten inkopen bij commerciële zenders is onzin: iedereen heeft er belasting voor betaald. Niet alleen de linkse mensen. Waar halen zij het lef vandaan om de omroepen in te pikken waar iedereen voor betaald heeft?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:33 schreef riri het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ze hebben toch genoeg geld om zich in te kopen?
Blijkbaar kunnen ze het gewoon niet, want als je naar de commerciele oproepen kijkt zien we waar het naar toe gaat,waarschijnlijk zijn ze niet in staat tot het maken van goede programma's,omdat het veeleer om het geld gaat wat ermee verdient kan worden dan om de passie een goed programma te maken......zeg dat dan ook tegen jezelf en probeer je onkunde niet op anderen af te schuiven.
Ik prijs mezelf niet gelukkig met iets wat ik propaganda vind. 3 oplossingen vind ik correct:quote:Laten we ons gelukkig prijzen dat er nog programma's worden gemaakt ,die ons wel inlichten over zaken die zich voordoen in de wereld,met alle achtergronden goed uitgelicht,stel dat die niet meer uitgezonden zouden worden of het zo zou worden als op Fox News Network,wat heb je dan nog aan tv?
je maakt ons nu weer uit voor psychisch gestoordenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:07 schreef Dinguss het volgende:
xenofobie?
Noem eens een typisch links programma, en geef dan eens aan waarom het programma links is, volgaarne?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:04 schreef JohnDope het volgende:
ik bedoel het beide. Journaal Nova, zembla, netwerk, paar onderdelen van bnn and more.
doe ik toch net, zoek maar even op dit forum naar "johndope en twanhuis".quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:11 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Noem eens een typisch links programma, en geef dan eens aan waarom het programma links is, volgaarne?
helemaal mee eens, een andere oplossing is er niet, dat kan links, zowel rechts niet ontkennen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:08 schreef Neuralnet het volgende:
Ik prijs mezelf niet gelukkig met iets wat ik propaganda vind. 3 oplossingen vind ik correct:
- Als het zo links blijft, laat links dan maar betalen en geef alle rechtse mensen hun belasting terug.
- Geef links en rechts evenveel ruimte.
- Opdoeken die rotzooi en laat links zich maar inkopen bij de commerciëlen...
Ja, maar ik ben opzoek naar iets concreters. Een niet-nieuws programma bijvoorbeeld, en wat daar dan precies in werd gezegd, gesteld, behandeld, etc.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:13 schreef JohnDope het volgende:
doe ik toch net, zoek maar even op dit forum naar "johndope en twanhuis".
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hou op joh!quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:40 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben opzoek naar iets concreters. Een niet-nieuws programma bijvoorbeeld, en wat daar dan precies in werd gezegd, gesteld, behandeld, etc.
Je bent ook een mooie. Politieke onderwerpen worden bij uitstek in nieuws- en actualiteitenprogramma's behandeld. En nu mogen we alles noemen behalve de reeds genoemde programma's? Of te wel: iedereen mag alles noemen, behalve programma's waarvan niemand kan ontkennen dat ze door en door links zijn?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:40 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben opzoek naar iets concreters. Een niet-nieuws programma bijvoorbeeld, en wat daar dan precies in werd gezegd, gesteld, behandeld, etc.
Nieuwsprogramma's zijn niet aantoonbaar links.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Je bent ook een mooie. Politieke onderwerpen worden bij uitstek in nieuws- en actualiteitenprogramma's behandeld. En nu mogen we alles noemen behalve de reeds genoemde programma's? Of te wel: iedereen mag alles noemen, behalve programma's waarvan niemand kan ontkennen dat ze door en door links zijn?
Hatsjiekiedee.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:39 schreef dVTB het volgende:
Een zendercoördinator die links-rechts tegenstellingen aanwakkert, mag wat mij betreft op staande voet worden ontslagen.
Ook helemaal mee eensquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hatsjiekiedee.
De meest verstandige zin in deze hele discussie.
Wat een domme jaren 80 opmerking; misstanden mag je niet benoemen..quote:Op zondag 9 juli 2006 17:39 schreef dVTB het volgende:
Een zendercoördinator die links-rechts tegenstellingen aanwakkert, mag wat mij betreft op staande voet worden ontslagen.
Je kan ook je kop in het zand steken, weigeren het topic telzen ander szie je het al in de 3e post van dit topic staat (en de OP zelf) . Lees anders mijn posts in dit topic eens (bijv die van vandaag @ 13.45, zelfs SCH ontkent dat niet). Iedereen is al verder; in de verklarings-& "het is niet erg" fase maar jij zit nog vast in de ontkenningsfase.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:24 schreef Nolius het volgende:
Nieuwsprogramma's zijn niet aantoonbaar links.
En als je zegt: de publieke omroep is links, dan moet je wel met meer aantoonbaars komen. Het nieuws is maar een klein deel.
Mwah... ontkennen is niet echt nodig, met zo'n stupide tirade. Nog even en de Tour de France-uitzendingen zijn ook links omdat die lui tegen de klok in door Frankrijk fietsenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef Neuralnet het volgende:
Zo kan ik nog een hele tijd doorgaan. Al heeft dat totaal geen zin, want mensen zullen het toch wel blijven ontkennen.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:53 schreef Verbal het volgende:
Nog even en de Tour de France-uitzendingen zijn ook links omdat die lui tegen de klok in door Frankrijk fietsen
ik kan nu niet 1 2 3 een voorbeeld noemen, maar let maar goed op wanneer er een niet-nieuwsgerelateerdprogramma op tv is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:40 schreef Hallulama het volgende:
[..]
En daarom moet rechts geen zendtijd meer krijgen, want ze zijn paranoia, xenofoob en gemeen en ze willen mijn ziel en mijn centjes.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Je bent ook een mooie. Politieke onderwerpen worden bij uitstek in nieuws- en actualiteitenprogramma's behandeld. En nu mogen we alles noemen behalve de reeds genoemde programma's? Of te wel: iedereen mag alles noemen, behalve programma's waarvan niemand kan ontkennen dat ze door en door links zijn?
Laten we eerlijk zijn: die programma's bepalen voor het overgrote deel het gezicht van de omroepen. Mensen kijken over het algemeen het journaal en dergelijke. Dat je in andere programma's minder linkse onderwerpen terugvindt klopt, want die zijn niet op politiek gericht.
Wat wil je verder horen? Dat Pino in Sesamstraat "eerlijk zullen we alles delen" roept? Dat het linkse moraal er vanaf spat in tekenfilms? Dat er ergens een onderzoekje rondslingert waaruit blijkt dat presentatoren uit het publieke bestel vrijwel zonder uitzondering PvdA, SP,GL zijn en hypocriet topsalarissen ontvangen? Dat ze bij Lingo goede doelen ondersteunen met directeuren die ook weer topsalarissen ontvangen?
Of wil je programmatitels zien? Meiden van Halal, Paul Rosenmuller en... Vallen de twee letters onder "zendtijd voor politieke partijen" ook niet op? Meestal SP, PvdA, GL. Wat zag ik twee weken geleden in de TV-gids staan? Multicultureel zus, multicultureel zo. Progamma's als "andere tijden" waarin eerst links opgehemeld wordt als weldoener in de jaren '30, daarna als helden in de jaren '40 om vervolgens rechts in een adem te noemen met beelden van nazi-trainingen.
Zo kan ik nog een hele tijd doorgaan. Al heeft dat totaal geen zin, want mensen zullen het toch wel blijven ontkennen.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:49 schreef Napalm het volgende:
[..]
.
je jat zelfs andermans grapjes om populair te doen.
O, jij gaat het hebben over mijn niveau?quote:Als dat je niveau is begrijp ik inderdaad dat je blind bent voor de partijdigheid van de PO.
'tis wat he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:23 schreef Lauder-Frost het volgende:
De linksigheid van iets als 2vandaag lijkt me vrij duidelijk. De eeuwige slachtoffer belichten, anti-balkenende sentimentjes e.d.
Wat een lulkoek. Andere tijden is één van de meest objectieve programma's als het gaat om het terughalen van geschiedenis.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Progamma's als "andere tijden" waarin eerst links opgehemeld wordt als weldoener in de jaren '30, daarna als helden in de jaren '40 om vervolgens rechts in een adem te noemen met beelden van nazi-trainingen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:44 schreef riri het volgende:
Wellicht wil Napalm ons hier in Nederland op de 168e plaats krijgen terwijl we nu nog bovenaan staan
http://www.rsf.org/rubrique.php3?id_rubrique=554
Jij bent volgens mij zo geobsedeerd door het zogenaamd 'links' zijn van de PO, dat je dat ook daadwerkelijk altijd ziet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef Neuralnet het volgende:
Progamma's als "andere tijden" waarin eerst links opgehemeld wordt als weldoener in de jaren '30, daarna als helden in de jaren '40 om vervolgens rechts in een adem te noemen met beelden van nazi-trainingen.
Mag men de waarheid en de realiteit van de dag in die programma's niet meer laten zien?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:23 schreef Lauder-Frost het volgende:
De linksigheid van iets als 2vandaag lijkt me vrij duidelijk. De eeuwige slachtoffer belichten, anti-balkenende sentimentjes e.d.
Tsja... blijkbaar mag een omroep na een jaar vooral geen relevante vraag stellen over een concurrent die het 'omroeplandschap wel even zou veranderen'.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef Armageddon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015668.html
Gaat het V? Of moet je je pilletje nog innemen vandaag?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja... blijkbaar mag een omroep na een jaar vooral geen relevante vraag stellen over een concurrent die het 'omroeplandschap wel even zou veranderen'.
O, en laten we als GeenStijl nog vooral de stupide implicatie doen dat Nipo geen onafhankelijk onderzoek doet
Maar natuurlijk.
'haatcampagne'... en dat zeggen die übertragido's van GeenStijl?
V.
Met mij gaat het prima. Het lukt me alleen niet om medelijden met je te hebben, dus je zult je verdriet alleen moeten verwerken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat het V? Of moet je je pilletje nog innemen vandaag?![]()
Jij post hier een linkje van GeenStijl.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat het V? Of moet je je pilletje nog innemen vandaag?![]()
Toen Michiel Smit een keer te gast was bij NOVA werden hem gewoon kritische vragen gesteld. HOe durven die akelige linkse presentatoren dat te doen zegquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:08 schreef Nolius het volgende:
Volgens mij zul jij bij ieder programma iets zien waardoor het 'links' is. Zelfs als het complete Nieuw Rechts verkiezingsprogramma integraal wordt voorgelezen bij NOVA.
*zet de staatsomroep op voor V*quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima. Het lukt me alleen niet om medelijden met je te hebben, dus je zult je verdriet alleen moeten verwerken.
V.
Hoor ik niet, want ik zit te luisteren naar J.J. Cale, als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*zet de staatsomroep op voor V*
Sorry, maar je standaard pedopraktijken werken niet op volwassenen.quote:Hier jochie, hejje een lollie. Nu zoet zijn hè?
yep...dat is het niveau...quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Dat stukje van GeenStijl
Is dat het niveau van de 'rechtse media'?
Gelukkig hebben we het hier over de staatsgesubsidieerde PO. Opvallend hoe krampachtig men poogt om dat steeds weer op te rekken naar "de media".. Zal wel een reden achter zitten..quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Dat stukje van GeenStijl
Is dat het niveau van de 'rechtse media'?
Zoiets zegt natuurlijk geen hol als je niet weet hoe zoiets tot stand komt..quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:44 schreef riri het volgende:
Wellicht wil Napalm ons hier in Nederland op de 168e plaats krijgen terwijl we nu nog bovenaan staan
rsf.org/rubrique.php3?id_rubrique=554
Een Nederlandse fox maar ook een nederlandse CNN...quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:40 schreef Nyrem het volgende:
Ja misschien een nederlandse foxnews zenderLekker onpartijdig.
Helaas is in het geval van klagen over de P.O. meestal 'zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |