abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40539991
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb het van het begin af aan gezegd dat Talpa een succes wordt!
Daar brengen ze dan evenals jouw voorspellende vermogen weinig van terecht...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_40540009
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:16:31 #228
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40540072
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, het personeel hopt heel gemakkelijk rond van commercieel naar PO en omgekeerd.
Het personeel, daarmee bedoel ik het personeel dat wezenlijk invloed heeft op de programma`s als presenatatoren en redacteurs. Uiteraard geen loonadministrateurs e.d. Als ik enkel op uiterlijk van de presentatoren beoordeel zie ik iig een ernstige discrepantie tussen TMF en de PO. (kijk, een van mijn niches; de lekkere wijven- zender..! ).
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
Volgens jullie wel ja. Dat lees ik steeds hier, ik vind van niet inderdaad.
Als dat zo zijn zijn dan is de kwaliteit van de commerciele omroep net zo hoog als de PO natuurlijk.
Zo werkt het niet; als ik voor VWN ga werken is mijn output anders als dat ik voor de belastingdienst werk ookal heb ik dezelfde functieomschrijving.. Desondanks hebben mijn standpunten en levensbeschouwing natuurlijk wel invloed op hoe ik mijn werk doe en ook op de uitkomst.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40540235
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:13 schreef riri het volgende:

[..]

Daar brengen ze dan evenals jouw voorspellende vermogen weinig van terecht...
het heeft tijd nodig.

Ze hebben sowieso goede series, nieuwe goede concepten en veel geld.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40540251
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het personeel, daarmee bedoel ik het personeel dat wezenlijk invloed heeft op de programma`s als presenatatoren en redacteurs. Uiteraard geen loonadministrateurs e.d. Als ik enkel op uiterlijk van de presentatoren beoordeel zie ik iig een ernstige discrepantie tussen TMF en de PO. (kijk, een van mijn niches; de lekkere wijven- zender..! ).
Maar het zijn vooral redacteuren en eindredacteuren die de inhoud bepalen en die switchen erg gemakkelijk van PO naar commercieel en terug, voor presentatoren geldt dat ook hoor. Zie Daphne Bunskoek e.d. Maar ik dacht dat we het over journalistieke programma's hadden?
quote:
Desondanks hebben mijn standpunten en levensbeschouwing natuurlijk wel invloed op hoe ik mijn werk doe en ook op de uitkomst.
Is dat echt zo? Dat vind ik uitermate onprofessioneel dan.
pi_40540455
John is gewoon slim en melkt elke domme (rechtse?die zouden toch eigenlijk wat meer op hun centjes moeten letten) niet verder nadenkende met nietszeggende flutprogramma's uit.
Om kwaliteit gaat het hem niet....dat is waarom hij ook nooit zal uitgroeien tot een werkelijke grote televisiemaker,gewoon omdat alleen geld zijn drijfveer is.
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:34:43 #232
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40540708
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:22 schreef SCH het volgende:
Maar het zijn vooral redacteuren en eindredacteuren die de inhoud bepalen en die switchen erg gemakkelijk van PO naar commercieel en terug, voor presentatoren geldt dat ook hoor. Zie Daphne Bunskoek e.d. Maar ik dacht dat we het over journalistieke programma's hadden?
True, we zwalken wat. Komt ook door de ontoereikende begrippen links en rechts. Wellicht is het personeel hetzelfde. Desondanks zijn er grote verschillen tussen de omroepen lijkt me ook logisch anders zouden verschillende omroepen niet nodig zijn. Waar komt dat verschil dan vandaan?

Overigens gaan de TMF chicks van TMF naar de rest als ze lelijk oud beginnen te worden. Ik zie nog niemand de andere kant op gaan. Zijn er al presentatoren van serieuze programma`s die van de PO naar de commericielen zijn gegaan?
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:22 schreef SCH het volgende:
Is dat echt zo? Dat vind ik uitermate onprofessioneel dan.
Valt wel mee; je doet wat je denkt dat het beste is. Dat blijft hetzelfde ongeacht waar je werkt. Je moet alleen werk doen waar je achter staat. Ik ben blij dat in de oorlog vele agenten weinig porfessioneel waren (ff extreem voorbeeld).

[ Bericht 1% gewijzigd door Napalm op 06-08-2006 14:42:50 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40540857
Bij de PO kan in de nieuwe situatie er zo een net af. De reclame moet eraf. En we moeten naar een vrt model. Een populair kanaal zoals één en een net met verdieping en sport zoals canvas. En geen omroepen meer dat is een achterhaald concept en dan kunnen we ook af van dat gezeur of links of rechts.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_40541382
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef riri het volgende:
John is gewoon slim en melkt elke domme (rechtse?die zouden toch eigenlijk wat meer op hun centjes moeten letten) niet verder nadenkende met nietszeggende flutprogramma's uit.
Om kwaliteit gaat het hem niet....dat is waarom hij ook nooit zal uitgroeien tot een werkelijke grote televisiemaker,gewoon omdat alleen geld zijn drijfveer is.
Het gaat John niet meer om geld, daar heeft die man zoveel van, waar met ons allen gewoon bang van worden.
Het gaat John enkel om de mediamacht.
En de grootste mediamaker is hij zeker wel nu.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:05:08 #235
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40541684
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:55 schreef JohnDope het volgende:

Het gaat John niet meer om geld, daar heeft die man zoveel van, waar met ons allen gewoon bang van worden.
Het gaat John enkel om de mediamacht.
En de grootste mediamaker is hij zeker wel nu.
Als je je verdiept in onze biologie dan weet je dat je nooit genoeg kan hebben van iets, je bent altijd op zoek naar meer, je legt de lat namelijk steeds hoger, John is nog altijd niet de rijkste, en ook niet de machtigste, dus voorlopig heeft hij nog genoeg te doen

Bill Gates heeft de top gehaald wat centen betreft, en is nu voornamelijk bezig met liefdadigheid, althans, zo lijkt het
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40542171
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef riri het volgende:
Flutprogramma's? Heb jij ooit wel eens Talpa gekeken? Qua kwaliteit kunnen ze zich zeker meten met bijvoorbeeld een RTL4. Zeer veel kwalitatief goede Nederlandse producties. Tenminste niet de hele dag van die Amerikaanse pulp serie's zoals bijvoorbeeld bij een Net5 of Veronica.
quote:
Dat lijkt me ook wat voorbarig: Talpa 2 op komst

In vergelijking met groei van nieuwe zenders in het verleden is Talpa echter een van de meest succesvolle zenders.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40542663
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:05 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Als je je verdiept in onze biologie dan weet je dat je nooit genoeg kan hebben van iets, je bent altijd op zoek naar meer, je legt de lat namelijk steeds hoger, John is nog altijd niet de rijkste, en ook niet de machtigste, dus voorlopig heeft hij nog genoeg te doen

Bill Gates heeft de top gehaald wat centen betreft, en is nu voornamelijk bezig met liefdadigheid, althans, zo lijkt het
ik denk dat als je veel geld hebt, dat meer mediamacht belangrijker is dan geld. Want van veel geld alleen word je niet machtig.

En Bill heeft makkelijk praten, want in principe is de hele wereld afhankelijk van hem, zonder Ome Bill was de wereld niet zoals het nu is(ik begrijp overigens nogsteeds niet dat bedrijven hun belangrijke gegevens op die labiele en dure windowsservers willen wegzetten, maar dat terzijde ).
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:39:40 #238
136 V.
Like tears in rain...
pi_40542819
Niettemin is het treurig, natuurlijk. Heb je bakken met geld, en wat doe je? Platte tv maken

Niet al dat geld in mooie programma's steken, nee, nog een commerciële zender erbij. En nog een...

Dan heb je ook geen greintje fantasie, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:40:54 #239
136 V.
Like tears in rain...
pi_40542858
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het personeel, daarmee bedoel ik het personeel dat wezenlijk invloed heeft op de programma`s als presenatatoren en redacteurs
Die zijn onderling inwisselbaar. En dat gebeurt ook

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40542905
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:39 schreef Verbal het volgende:
Niettemin is het treurig, natuurlijk. Heb je bakken met geld, en wat doe je? Platte tv maken

Niet al dat geld in mooie programma's steken, nee, nog een commerciële zender erbij. En nog een...

V.
geen greintje fantasie zegt ie dan: ik weet niet of je het gevolgd hebt, maar de gouden treiter kooi komt er aan op Talpa en dat wordt echtwel extreem, je moet echt wel creatief zijn om dat te bedenken.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:42:53 #241
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40542917
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:39 schreef Verbal het volgende:

V.
Het is de makkelijkste weg, gebruikmakende van de makkelijkste menselijke trekjes, emoties.

Je weet wel, banale, platte, primimtieve, hartstochtelijke onderbuikgevoelens.

Oh, ze raken ons, en kunnen ons in vervoering brengen, absoluut.

Sterker nog, daar emoties niets meer dan chemische stofjes zijn in het bloed welke cellen mobiliseren afhankelijk van de emotie, maakt dat mensen zelfs verslaafd kunnen raken aan emoties.

Daarom kunnen mensen ook geexploiteerd worden op basis van emotie.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:45:19 #242
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543007
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef JohnDope het volgende:

geen greintje fantasie zegt ie dan: ik weet niet of je het gevolgd hebt, maar de gouden treiter kooi komt er aan op Talpa en dat wordt echtwel extreem, je moet echt wel creatief zijn om dat te bedenken.
Welnee, als je weet hoe de mens in elkaar steekt, als je emoties begrijpt, dan kun je daar vrij makkelijk lego torentjes mee bouwen hoor.

Ik ga nu verder met mijn format van het programma "Je bent een lul!". Een man of een vrouw gaat de straat op, en begint spontaan willekeurige voorbijgangers uit te schelden. Wij gaan met z'n allen kijken naar hoe men reageert, geloof me, de resultaten zijn zeer verrassend.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:47:06 #243
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543066
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef JohnDope het volgende:

Trouwens, JohnDope, wat doen we met de mensen die door het lint gaan in de treiterkooi en iemand anders om zeep helpen?

*PANG* ?
pi_40543140
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Welnee, als je weet hoe de mens in elkaar steekt, als je emoties begrijpt, dan kun je daar vrij makkelijk lego torentjes mee bouwen hoor.

Ik ga nu verder met mijn format van het programma "Je bent een lul!". Een man of een vrouw gaat de straat op, en begint spontaan willekeurige voorbijgangers uit te schelden. Wij gaan met z'n allen kijken naar hoe men reageert, geloof me, de resultaten zijn zeer verrassend.
Dat is niet extreem. Ik denk namelijk dat die treiterkooi helemaal uit de hand gaat lopen. Ik weet niet wat er gaat gebeuren of wat voor gevolgen het voor de mensen in hun verdere leven zal hebben, maar dit wordt echt iets heel radicaals, in principe iets heel mens onvriendelijks. Maar het is wel leuk om naar te kijken.
pi_40543155
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ik weet niet aan zeker aan welke kant je staat, maar volgens mij kraakte je net de commercielen af.

En nu zap je naar die CampingZender sbs6????
ja, ik kijk wat ik wil.

F1 is sport, techniek, vooruitgang en (geweldloze) oorlog, maar jammer genoeg doorspekt van sponsoring waardoor niet de beste wint, maar degene met de meeste dollars.

Jammer dat 't op sbs6 is. Al die overdreven actie d'r omheen, geneuzel over prijsvragen hoeft van mij niet zo. Reclame tijdens een live-wedstrijd is ook irritant.

Maar zodra de PO door rechts gedicteerd wordt, mag je 'm van mij afschaffen.
pi_40543170
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:47 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Trouwens, JohnDope, wat doen we met de mensen die door het lint gaan in de treiterkooi en iemand anders om zeep helpen?

*PANG* ?
uuh filmen en doorverkopen dunkt mijn.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:50:43 #247
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543204
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef JohnDope het volgende:

Dat is niet extreem. Ik denk namelijk dat die treiterkooi helemaal uit de hand gaat lopen. Ik weet niet wat er gaat gebeuren of wat voor gevolgen het voor de mensen in hun verdere leven zal hebben, maar dit wordt echt iets heel radicaals, in principe iets heel mens onvriendelijks. Maar het is wel leuk om naar te kijken.
Ja, ik denk het ook, sterker nog, gezien het niveau van het klootjesvolk, zal het een zeer leerzame ervaring zijn. Vandaar dat ik wat meer om ben wat dergelijke programma's betreft, ik denk dat het een goede zaak is dat dit op TV komt, en dat meen ik serieus.
pi_40543229
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef Dinguss het volgende:

Maar zodra de PO door rechts gedicteerd wordt, mag je 'm van mij afschaffen.
inderdaad laten we de PO gewoon afschaffen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:51:17 #249
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543232
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef JohnDope het volgende:

uuh filmen en doorverkopen dunkt mijn.
Ah, Ogrish.com ?
pi_40543273
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:51 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ah, Ogrish.com ?
in principe kan je dat gewoon op Talpa uitzenden, misschien een idee voor een vervolg programma.
Het moet gewoon steeds extremer want anders kijkt er geen hond meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')