'tis wat he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:23 schreef Lauder-Frost het volgende:
De linksigheid van iets als 2vandaag lijkt me vrij duidelijk. De eeuwige slachtoffer belichten, anti-balkenende sentimentjes e.d.
Wat een lulkoek. Andere tijden is één van de meest objectieve programma's als het gaat om het terughalen van geschiedenis.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Progamma's als "andere tijden" waarin eerst links opgehemeld wordt als weldoener in de jaren '30, daarna als helden in de jaren '40 om vervolgens rechts in een adem te noemen met beelden van nazi-trainingen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:44 schreef riri het volgende:
Wellicht wil Napalm ons hier in Nederland op de 168e plaats krijgen terwijl we nu nog bovenaan staan
http://www.rsf.org/rubrique.php3?id_rubrique=554
Jij bent volgens mij zo geobsedeerd door het zogenaamd 'links' zijn van de PO, dat je dat ook daadwerkelijk altijd ziet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef Neuralnet het volgende:
Progamma's als "andere tijden" waarin eerst links opgehemeld wordt als weldoener in de jaren '30, daarna als helden in de jaren '40 om vervolgens rechts in een adem te noemen met beelden van nazi-trainingen.
Zo kan ik nog een hele tijd doorgaan. Al heeft dat totaal geen zin, want mensen zullen het toch wel blijven ontkennen.
Mag men de waarheid en de realiteit van de dag in die programma's niet meer laten zien?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:23 schreef Lauder-Frost het volgende:
De linksigheid van iets als 2vandaag lijkt me vrij duidelijk. De eeuwige slachtoffer belichten, anti-balkenende sentimentjes e.d.
Tsja... blijkbaar mag een omroep na een jaar vooral geen relevante vraag stellen over een concurrent die het 'omroeplandschap wel even zou veranderen'.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef Armageddon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015668.html
Gaat het V? Of moet je je pilletje nog innemen vandaag?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja... blijkbaar mag een omroep na een jaar vooral geen relevante vraag stellen over een concurrent die het 'omroeplandschap wel even zou veranderen'.
O, en laten we als GeenStijl nog vooral de stupide implicatie doen dat Nipo geen onafhankelijk onderzoek doet
Maar natuurlijk.
'haatcampagne'... en dat zeggen die übertragido's van GeenStijl?
V.
Met mij gaat het prima. Het lukt me alleen niet om medelijden met je te hebben, dus je zult je verdriet alleen moeten verwerken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat het V? Of moet je je pilletje nog innemen vandaag?![]()
Jij post hier een linkje van GeenStijl.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat het V? Of moet je je pilletje nog innemen vandaag?![]()
Toen Michiel Smit een keer te gast was bij NOVA werden hem gewoon kritische vragen gesteld. HOe durven die akelige linkse presentatoren dat te doen zegquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:08 schreef Nolius het volgende:
Volgens mij zul jij bij ieder programma iets zien waardoor het 'links' is. Zelfs als het complete Nieuw Rechts verkiezingsprogramma integraal wordt voorgelezen bij NOVA.
*zet de staatsomroep op voor V*quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima. Het lukt me alleen niet om medelijden met je te hebben, dus je zult je verdriet alleen moeten verwerken.
V.
Hoor ik niet, want ik zit te luisteren naar J.J. Cale, als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*zet de staatsomroep op voor V*
Sorry, maar je standaard pedopraktijken werken niet op volwassenen.quote:Hier jochie, hejje een lollie. Nu zoet zijn hè?
yep...dat is het niveau...quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Dat stukje van GeenStijl
Is dat het niveau van de 'rechtse media'?
Gelukkig hebben we het hier over de staatsgesubsidieerde PO. Opvallend hoe krampachtig men poogt om dat steeds weer op te rekken naar "de media".. Zal wel een reden achter zitten..quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Dat stukje van GeenStijl
Is dat het niveau van de 'rechtse media'?
Zoiets zegt natuurlijk geen hol als je niet weet hoe zoiets tot stand komt..quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:44 schreef riri het volgende:
Wellicht wil Napalm ons hier in Nederland op de 168e plaats krijgen terwijl we nu nog bovenaan staan
rsf.org/rubrique.php3?id_rubrique=554
Een Nederlandse fox maar ook een nederlandse CNN...quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:40 schreef Nyrem het volgende:
Ja misschien een nederlandse foxnews zenderLekker onpartijdig.
Helaas is in het geval van klagen over de P.O. meestal 'zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |