ni zeure ouwe!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:40 schreef Slappe_hap het volgende:
tvp
Office of the Chief Medical Examinerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat staat er op die laatste foto?
Maar wat is daar bijzonder aan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Office of the Chief Medical Examiner
Ze waren een aflevering van CSI:New York aan t opnemen, op de Brooklyn Bridge.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat staat er op die laatste foto?
Euj, friggin' tofquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ze waren een aflevering van CSI:New York aan t opnemen, op de Brooklyn Bridge.
Die vrouw is een van de hoofdrolspelers
Ik heb opnames van Spiderman3 gezienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik sta in het publiek van de clip van de Beastie Boys op Times Square!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb opnames van Spiderman3 gezien![]()
Best stoer alleen jammer dat ze in die clip super snelle en vage cameraposities hebben dat je het niet echt duidelijk kan zien.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:16 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ik sta in het publiek van de clip van de Beastie Boys op Times Square!![]()
Melina Kanakaredesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Aaahhh op die manier. Vet stoer!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Dat is wel een redelijke prijs. Je kan in februari voor 308 als dat nog beschikbaar is.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:42 schreef Erasmusch het volgende:
380 is wel het absolute minimum voor een retourtje toch?
Waar vind je die prijs?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:42 schreef Erasmusch het volgende:
380 is wel het absolute minimum voor een retourtje toch?
Die 380 is voor september, die periode zaten we meer aan te denken. 308 is alleen in feb? Zo niet, met welke maatschappij?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is wel een redelijke prijs. Je kan in februari voor 308 als dat nog beschikbaar is.![]()
Tnx...nou eens even kijken of er wat beschikbaar is, want er lijkt al veel op te zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als je maar niet boekt voor half september
Delta, via Budgetair op vliegwinkel.nl
Continental heeft vaak leuke aanbiedingen, check eens www.atp.nl of ww.continental.com en www.vluchtzoeker.nl. De laatste geeft je ook prijzen van andere maatschappijen.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die 380 is voor september, die periode zaten we meer aan te denken. 308 is alleen in feb? Zo niet, met welke maatschappij?
Ik ga ook eind augustus naar New york en slaap ook tevens in het Newton hotelquote:Op zondag 23 juli 2006 12:04 schreef staticdata het volgende:
wij gaan eind augustus voor een weekje
we slapen in het newton hotel. dat was een van de weinige nog beschikbaar. heb er zin in
dan ga ik maar snel wat boekenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie eigenlijk vrij weinig last-minutes voor NYC.
ik ga ook 29 augustusquote:Op zondag 23 juli 2006 12:35 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik ga ook eind augustus naar New york en slaap ook tevens in het Newton hotel![]()
We gaan dinsdag 29 augustus vliegen en zaterdag 2 september zit ik weer in het vliegtuig op weg naar huis.
Newark ja, waarschijnlijk zitten we in het zelfde vliegtuig ik zal in de reispapieren eens de vluchtnummers zoekenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik ga ook 29 augustusalleen we vertrekken op 3 september om 22:00.
vlieg je ook op newark?
Heb ik ook gedaan ja. De keuze qua hotels vond ik bij reisbureau's ook vrij beperkt. Het leukste is natuurlijk zelf dat ene goede, goedkope hotel vinden.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:49 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb alles los gedaan, leuker om zo de voorbereidingen te doen en het is natuurlijk een uitdaging om een steeds goedkoper ticket te vinden.
Yes alles los boeken... idd veel leuker dan een reisbureau......quote:Op zondag 23 juli 2006 16:48 schreef tirannetje24 het volgende:
Boeken de meesten van jullie een reis naar NY compleet met hotel via een reisorganisatie of reisburo? Of toch alles los en er even zelf in verdiepen, wat waarschijnlijk ook kosten besparender is en misschien wel leuker.
Ja, heb ik gedaan in 2001.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:22 schreef Cityhopper het volgende:
[..]
Yes alles los boeken... idd veel leuker dan een reisbureau......
Heb ook een Big Apple greeter geregeld, dat is een "local" die je mee naar plekken neemt waar je anders nooit zou komen. Iemand ervaring mee? Mij lijkt het super!
Check: http://www.bigapplegreeter.org/
Dat heb ik ook nog gedaan maar ik kreeg geen reactie. Erg jammer.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:22 schreef Cityhopper het volgende:
[..]
Yes alles los boeken... idd veel leuker dan een reisbureau......
Heb ook een Big Apple greeter geregeld, dat is een "local" die je mee naar plekken neemt waar je anders nooit zou komen. Iemand ervaring mee? Mij lijkt het super!
Check: http://www.bigapplegreeter.org/
Betekent dit dat je een vast nummer (met voicemail) in NY moet hebbenquote:A local New York City telephone number with voice mail is necessary before we will confirm your visit. At this time we are unable to accept cell phone numbers in place of a local New York City telephone number.
Cool! Hoeveel dagen heb je geboekt?quote:Op maandag 24 juli 2006 07:56 schreef AntiChrist het volgende:
Nog 4 nachtjes slapen en ik zit op het vliegtuig naar NY !! voor de eerste keerkan echt niet wachten
Komen ze nu pas mee..quote:Op zondag 23 juli 2006 18:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan in 2001.
Ik kreeg als gids een man die bij een IT-bedrijf in het WTC werkte en die het leuk vond om 1x per maand wat mensen rond te leiden. We mochten toen zelf kiezen wat we wilden zien, maar we hebben het toen aan hem overgelaten. Leuke gesprekken gehad en veel gezien dat ik anders niet gezien zou hebben. Zeker een aanrader!
Ik heb de link plus verhaaltje geloof ik al een keer of 3 gepost in deze New York-topics.quote:
Doe es 4 keerquote:Op maandag 24 juli 2006 10:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb de link plus verhaaltje geloof ik al een keer of 3 gepost in deze New York-topics.
De link is door Cittyhopper een aantal posts hierboven geplaatst.quote:
volgens mij krijg je bij continental een hogere luchthavenbelasting. dus dan lijkt het ticket goedkoop terwijl dat dus wel meevalt.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:29 schreef philipnorth het volgende:
Even een ander vraagje, de goedkoopste vluchten zijn over het algemeen met Continental, hoe zijn de ervaringen?
Ik zie dat ze niet in alle vliegtuigen personal entertainment hebben, maar het vluchtschema is wel weer relaxed, vroeg heen, in de avond terug.
Ik bedoelde eigenlijk het verhaal, er van uitgaand dat je een verslagje bedoelde. Of niet?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:33 schreef Mike het volgende:
[..]
De link is door Cittyhopper een aantal posts hierboven geplaatst.Op die site staat ook alle info die belangrijk is.
Oh, daar moet je je niet teveel van voorstellen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het verhaal, er van uitgaand dat je een verslagje bedoelde. Of niet?
Ik had na 9 dagen de helft nog niet gezien.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:01 schreef tirannetje24 het volgende:
In hoeveel dagen kun je NY bezoeken ? Ik zit er nu aan te denken om een dag of 8 te gaan.
Hier moet ik toch wel genoeg aan hebben ? Rustig alles bekijken, niet te veel willen haasten, ook lekker kunnen winkelen en relaxen.
Of is 8 dagen te lang denken jullie en doe iets van een combireis met Washington ofzo en dan totaal 12 dagen ?
Ik ga toch eens proberen alle delen goed te lezen voor wat tips ed. En ik als jullie nog dingen weten waar ik op moet letten of waar ik de goedkoopste vlucht kan boeken of waar je fatsoenlijke hotels kunt boeken hoor ik het graag.
Het liefst vertrek ik nu al naar NY.
8 tot 10 dagen NY is goed te doen, langer zou ik niet doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:01 schreef tirannetje24 het volgende:
In hoeveel dagen kun je NY bezoeken ? Ik zit er nu aan te denken om een dag of 8 te gaan.
Hier moet ik toch wel genoeg aan hebben ? Rustig alles bekijken, niet te veel willen haasten, ook lekker kunnen winkelen en relaxen.
Of is 8 dagen te lang denken jullie en doe iets van een combireis met Washington ofzo en dan totaal 12 dagen ?
Ik ga toch eens proberen alle delen goed te lezen voor wat tips ed. En ik als jullie nog dingen weten waar ik op moet letten of waar ik de goedkoopste vlucht kan boeken of waar je fatsoenlijke hotels kunt boeken hoor ik het graag.
Het liefst vertrek ik nu al naar NY.
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
4 dagen new york en 7 dagen orlando
Kom op 750-775 uit voor 2 personen incl taxes e.d. in oktober., Dus dat is wel een mooie prijsquote:Op maandag 24 juli 2006 11:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij krijg je bij continental een hogere luchthavenbelasting. dus dan lijkt het ticket goedkoop terwijl dat dus wel meevalt.
Ervaringen vliegmaatschappijen - deel 3quote:Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Kom op 750-775 uit voor 2 personen incl taxes e.d. in oktober., Dus dat is wel een mooie prijs
En KLM zou ik als ik het verschuif naar November uitkomen op 880 voor 2 personen incl taxes.
Tsja, aan de ene kant heb ik dan zoiets van: voor die 100 meer ga ik met KLM, maar aan de andere kant....100¤ is ook wel relaxed om uit te geven daar
Vandaar dus mijn vraag: wat zijn de ervaringen met Continental?
Ik ben in Juni met Continental naar Newark gevlogenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:29 schreef philipnorth het volgende:
Even een ander vraagje, de goedkoopste vluchten zijn over het algemeen met Continental, hoe zijn de ervaringen?
Ik zie dat ze niet in alle vliegtuigen personal entertainment hebben, maar het vluchtschema is wel weer relaxed, vroeg heen, in de avond terug.
Een gratis alcoholisch drankje? Schenkt Continental geen alcohol?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ben in Juni met Continental naar Newark gevlogen
Half uur later dan gepland vertrokken ofzo
Vlucht was wel ok
Personal entertainment system werkte bij mij niet goed ik had bij een film allen maar franse taal ofzo![]()
En bij de landing op Newark ook nog 's 20 minuten moeten wachten ofzo omdat de benzine op was ofzo![]()
![]()
Vlucht terug was eigenlijk klote
Veel te laat vertrokken omdat er een rij met vliegtuig stonden om op te stijgen en ook kwamen er vliegtuigen om te landen
Entertainment system wertke bij een paar rijen in het vlieg totaal niet, Ik zat in die ongelukkige rij
Het lampje deed het zelf's niet
Piloot beloofde ons gratis een alcholisch drankje nooit gezien
Nope moet je betalenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een gratis alcoholisch drankje? Schenkt Continental geen alcohol?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |