Verlengen, heb je later ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:35 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ik vertrek over een kleine maand voor 5 dagen naar New York en kom 19 augustus terug. M'n paspoort verloopt op 14 februari, dus 5 dagen te vroeg (). Is het verstandig om hem toch alvast te gaan verlengen of komt het zo wel goed?
In september komen nieuwe paspoorten uit. Die bevatten een chip en een iets met een gelaatscan. Ik zou als ik jou was dan pas een nieuwe aanvragen. Je hebt geen speciaal J1 visum oid nodig, dus zo heel moeilijk zullen ze over die 5 dagen niet doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:35 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ik vertrek over een kleine maand voor 5 dagen naar New York en kom 19 augustus terug. M'n paspoort verloopt op 14 februari, dus 5 dagen te vroeg (). Is het verstandig om hem toch alvast te gaan verlengen of komt het zo wel goed?
Nou, gezien hoe streng de US kan zijn, zou ik persoonlijk dat risico liever niet lopen. Mijn advies is dus inderdaad tijdig verlengen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:35 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn gedachte. Het zou echter mooi zijn als ik het kon uitstellen tot oktober, want dat scheelt namelijk weer bijna 5 euro op de prijs van een nieuw paspoort. Nou ja, ik zal van de week even bij het gemeentehuis informeren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:20 schreef kkkk het volgende:
[..]
Nou, gezien hoe streng de US kan zijn, zou ik persoonlijk dat risico liever niet lopen. Mijn advies is dus inderdaad tijdig verlengen.
quote:
Dus ik kan me het geld nog even besparen...quote:1. Does my Dutch passport have to be valid for six months beyond my date of departure from the United States?
No. The United States has an agreement with the Netherlands automatically extending the validity of a passport for six months past the passport's expiration date. Therefore, your passport need remain valid only for the duration of your stay in the United States.
Bron
en toch zou ik het zekere voor het onzekere nemen. Het is zo lullig als je terug gestuurd wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef groningerstudent het volgende:
Ik heb (op advies van m'n pa) de officiële site van de Amerikaanse ambassade eens even bezocht en het blijkt dat er niks aan de hand is. Quote:
[..]
Dus ik kan me het geld nog even besparen...![]()
Wat staat er op die laatste foto?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:29 schreef TheGHunter het volgende:
TVP ook met wat fotootjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ni zeure ouwe!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:40 schreef Slappe_hap het volgende:
tvp
Office of the Chief Medical Examinerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat staat er op die laatste foto?
Maar wat is daar bijzonder aan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Office of the Chief Medical Examiner
Ze waren een aflevering van CSI:New York aan t opnemen, op de Brooklyn Bridge.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat staat er op die laatste foto?
Euj, friggin' tofquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ze waren een aflevering van CSI:New York aan t opnemen, op de Brooklyn Bridge.
Die vrouw is een van de hoofdrolspelers
Ik heb opnames van Spiderman3 gezienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik sta in het publiek van de clip van de Beastie Boys op Times Square!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb opnames van Spiderman3 gezien![]()
Best stoer alleen jammer dat ze in die clip super snelle en vage cameraposities hebben dat je het niet echt duidelijk kan zien.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:16 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ik sta in het publiek van de clip van de Beastie Boys op Times Square!![]()
Melina Kanakaredesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Aaahhh op die manier. Vet stoer!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Dat is wel een redelijke prijs. Je kan in februari voor 308 als dat nog beschikbaar is.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:42 schreef Erasmusch het volgende:
380 is wel het absolute minimum voor een retourtje toch?
Waar vind je die prijs?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:42 schreef Erasmusch het volgende:
380 is wel het absolute minimum voor een retourtje toch?
Die 380 is voor september, die periode zaten we meer aan te denken. 308 is alleen in feb? Zo niet, met welke maatschappij?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is wel een redelijke prijs. Je kan in februari voor 308 als dat nog beschikbaar is.![]()
Tnx...nou eens even kijken of er wat beschikbaar is, want er lijkt al veel op te zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als je maar niet boekt voor half september
Delta, via Budgetair op vliegwinkel.nl
Continental heeft vaak leuke aanbiedingen, check eens www.atp.nl of ww.continental.com en www.vluchtzoeker.nl. De laatste geeft je ook prijzen van andere maatschappijen.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die 380 is voor september, die periode zaten we meer aan te denken. 308 is alleen in feb? Zo niet, met welke maatschappij?
Ik ga ook eind augustus naar New york en slaap ook tevens in het Newton hotelquote:Op zondag 23 juli 2006 12:04 schreef staticdata het volgende:
wij gaan eind augustus voor een weekje
we slapen in het newton hotel. dat was een van de weinige nog beschikbaar. heb er zin in
dan ga ik maar snel wat boekenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie eigenlijk vrij weinig last-minutes voor NYC.
ik ga ook 29 augustusquote:Op zondag 23 juli 2006 12:35 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik ga ook eind augustus naar New york en slaap ook tevens in het Newton hotel![]()
We gaan dinsdag 29 augustus vliegen en zaterdag 2 september zit ik weer in het vliegtuig op weg naar huis.
Newark ja, waarschijnlijk zitten we in het zelfde vliegtuig ik zal in de reispapieren eens de vluchtnummers zoekenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik ga ook 29 augustusalleen we vertrekken op 3 september om 22:00.
vlieg je ook op newark?
Heb ik ook gedaan ja. De keuze qua hotels vond ik bij reisbureau's ook vrij beperkt. Het leukste is natuurlijk zelf dat ene goede, goedkope hotel vinden.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:49 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb alles los gedaan, leuker om zo de voorbereidingen te doen en het is natuurlijk een uitdaging om een steeds goedkoper ticket te vinden.
Yes alles los boeken... idd veel leuker dan een reisbureau......quote:Op zondag 23 juli 2006 16:48 schreef tirannetje24 het volgende:
Boeken de meesten van jullie een reis naar NY compleet met hotel via een reisorganisatie of reisburo? Of toch alles los en er even zelf in verdiepen, wat waarschijnlijk ook kosten besparender is en misschien wel leuker.
Ja, heb ik gedaan in 2001.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:22 schreef Cityhopper het volgende:
[..]
Yes alles los boeken... idd veel leuker dan een reisbureau......
Heb ook een Big Apple greeter geregeld, dat is een "local" die je mee naar plekken neemt waar je anders nooit zou komen. Iemand ervaring mee? Mij lijkt het super!
Check: http://www.bigapplegreeter.org/
Dat heb ik ook nog gedaan maar ik kreeg geen reactie. Erg jammer.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:22 schreef Cityhopper het volgende:
[..]
Yes alles los boeken... idd veel leuker dan een reisbureau......
Heb ook een Big Apple greeter geregeld, dat is een "local" die je mee naar plekken neemt waar je anders nooit zou komen. Iemand ervaring mee? Mij lijkt het super!
Check: http://www.bigapplegreeter.org/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |