mafkees, kijk eens even op de radar: het komt inderdaad vanuit het zuiden, en als het goed is komt het zo over je heen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
Hengelo alleen maar gedonder vanuit het zuiden, winstil dus al die hitte blijft lekker hangen
Hier in Goor, iets ten westen van Hengelo is het onweer ten oosten van mij aan me voorbij gegaan en het onweer neemt af. Misschien dat Hengelo iets meer krijgt. Het is nog steeds windstil en benauwd hierquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
mafkees, kijk eens even op de radar: het komt inderdaad vanuit het zuiden, en als het goed is komt het zo over je heen!
Jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:28 schreef otisclub het volgende:
Ik kwam om een uurtje of 8 van Breda af en daar hing me toch een bui. Ben benieuwd of dat nog iets is geworden aangezien ik voor de bui weer wegreed. In omgeving Rucphen nog geen druppel gevallen.....![]()
Miemelquote:
Dan ken jij de combinatie Twentekanaal en onweer nog niet...quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
mafkees, kijk eens even op de radar: het komt inderdaad vanuit het zuiden, en als het goed is komt het zo over je heen!
Miemel jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Miemel
Je liep laatst nog te bedelen om regen, moet je ook niet zeuren als je het krijgt.
nee, klinkt interessantquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan ken jij de combinatie Twentekanaal en onweer nog niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |