Klopt wel dus, dan duurde het even voordat het hierheen kwam. Helaas geen harde onweersklappen hier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op ongeveer 2 minuten lopen van de Rijkerswoerdse plassen![]()
quote:
Dat is echt gaaf. Ik was een keer op een voetbalveld, aan de ene kant werd iedereen nat en aan de andere kant was helemaal niks. Duurde 5-10 seconden. Was echt bizarquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Oom_Agent het volgende:In Lent regende het en aan de Waalkade in Nijmegen is het droog, scheelt maar 400m
![]()
Hell yeah!quote:
Groen?? Wil ik ook! Dan maar geen regen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:51 schreef dadah het volgende:
Lucht in Utrecht is inderdaad fantastisch nu..... net helemaal groen, nu oranjeachtig.... spookachtig stil.... dit heeft wel wat
Ik zie 'tquote:
Dan woon je aan de verkeerde kant van Enschede, hier (Oldenzaalsestraat, vlakbij het centrum) heeft het zeker 5 minuten geplenst..quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef Frutsel het volgende:
nog altijd nix... in enschede e.o
onweer toch nie?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dan woon je aan de verkeerde kant van Enschede, hier (Oldenzaalsestraat, vlakbij het centrum) heeft het zeker 5 minuten geplenst..
In zeist regent het anders aardigquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:23 schreef MikelenniuM het volgende:
Hier in de Bilt ook wat laffe druppels en klein beetje gerommel in de verte.
De lucht die we daarnet hadden, had hetzelfde beeld als in Utrecht. Heel onheilspellend oranje... maar als ik het zo lees is er weinig vuurwerk in het verschiet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |