Klopt wel dus, dan duurde het even voordat het hierheen kwam. Helaas geen harde onweersklappen hier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op ongeveer 2 minuten lopen van de Rijkerswoerdse plassen![]()
quote:
Dat is echt gaaf. Ik was een keer op een voetbalveld, aan de ene kant werd iedereen nat en aan de andere kant was helemaal niks. Duurde 5-10 seconden. Was echt bizarquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Oom_Agent het volgende:In Lent regende het en aan de Waalkade in Nijmegen is het droog, scheelt maar 400m
![]()
Hell yeah!quote:
Groen?? Wil ik ook! Dan maar geen regen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:51 schreef dadah het volgende:
Lucht in Utrecht is inderdaad fantastisch nu..... net helemaal groen, nu oranjeachtig.... spookachtig stil.... dit heeft wel wat
Ik zie 'tquote:
Dan woon je aan de verkeerde kant van Enschede, hier (Oldenzaalsestraat, vlakbij het centrum) heeft het zeker 5 minuten geplenst..quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef Frutsel het volgende:
nog altijd nix... in enschede e.o
onweer toch nie?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dan woon je aan de verkeerde kant van Enschede, hier (Oldenzaalsestraat, vlakbij het centrum) heeft het zeker 5 minuten geplenst..
In zeist regent het anders aardigquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:23 schreef MikelenniuM het volgende:
Hier in de Bilt ook wat laffe druppels en klein beetje gerommel in de verte.
De lucht die we daarnet hadden, had hetzelfde beeld als in Utrecht. Heel onheilspellend oranje... maar als ik het zo lees is er weinig vuurwerk in het verschiet...![]()
mafkees, kijk eens even op de radar: het komt inderdaad vanuit het zuiden, en als het goed is komt het zo over je heen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
Hengelo alleen maar gedonder vanuit het zuiden, winstil dus al die hitte blijft lekker hangen
Hier in Goor, iets ten westen van Hengelo is het onweer ten oosten van mij aan me voorbij gegaan en het onweer neemt af. Misschien dat Hengelo iets meer krijgt. Het is nog steeds windstil en benauwd hierquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
mafkees, kijk eens even op de radar: het komt inderdaad vanuit het zuiden, en als het goed is komt het zo over je heen!
Jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:28 schreef otisclub het volgende:
Ik kwam om een uurtje of 8 van Breda af en daar hing me toch een bui. Ben benieuwd of dat nog iets is geworden aangezien ik voor de bui weer wegreed. In omgeving Rucphen nog geen druppel gevallen.....![]()
Miemelquote:
Dan ken jij de combinatie Twentekanaal en onweer nog niet...quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
mafkees, kijk eens even op de radar: het komt inderdaad vanuit het zuiden, en als het goed is komt het zo over je heen!
Miemel jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Miemel
Je liep laatst nog te bedelen om regen, moet je ook niet zeuren als je het krijgt.
nee, klinkt interessantquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan ken jij de combinatie Twentekanaal en onweer nog niet...
Ja vertel, ik woon er op loopafstand vandaan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan ken jij de combinatie Twentekanaal en onweer nog niet...
Onweer vanuit het zuiden komt zeer moeilijk het Twentekanaal over. Soms neemt het een omweg via Enschede en komt het alsnog deze kant op.quote:
Hmm zou dat de reden zijn dat het onweer ten oosten van mij langs ging, afnam en nu weer toeneemt? Want dan klopt je beschrijving precies.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
Onweer vanuit het zuiden komt zeer moeilijk het Twentekanaal over. Soms neemt het een omweg via Enschede en komt het alsnog deze kant op.
Jepquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hmm zou dat de reden zijn dat het onweer ten oosten van mij langs ging, afnam en nu weer toeneemt? Wat dan klopt je beschrijving precies.
Het is dan ook onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Grappig, nooit geweten dat een kanaal van 51 meter breed zo invloedrijk kan zijn
Maar het is wel uitgekomen wat hij zeiquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:23 schreef kratovsk het volgende:
Het is dan ook onzin natuurlijk.
Koele slaapkamer, wat een zegen zou dat zijn... Het is hier in Rotterdam 19 graden, met weing wind. Daardoor is het buiten en vlak bij het raam lekker, maar het waait niet naar binnen, zet je drie stappen de kamer in, voel je de warmte bij iedere stap toenemen. Bij de tegenover liggende muur is het nog steeds 28 graden. Het wil gewoon niet afkoelen binnenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:17 schreef -chefke- het volgende:
Hier heeft het geregend 5 spatten maar wel enorm afgekoeld van 28 naar 18 graden in 1.5 uur nu is het heerlijk hier.
nu maar eens lekker slapen in een koele slaapkamer.
Zorg dan dat je het raam aan de andere kant van het huis (en deuren) ook open hebt, dan waait het er vanzelf wel (iets) doorheen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:32 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
Koele slaapkamer, wat een zegen zou dat zijn... Het is hier in Rotterdam 19 graden, met weing wind. Daardoor is het buiten en vlak bij het raam lekker, maar het waait niet naar binnen, zet je drie stappen de kamer in, voel je de warmte bij iedere stap toenemen. Bij de tegenover liggende muur is het nog steeds 28 graden. Het wil gewoon niet afkoelen binnen![]()
http://www.nu.nl/news/773(...)urg_na_regenbui.htmlquote:Wateroverlast in Tilburg na regenbui
Uitgegeven: 6 juli 2006 22:27
TILBURG - Een regenbui heeft donderdagavond vooral in Tilburg-West voor waterlast gezorgd. De riolering kon de grote hoeveelheden water niet aan, waardoor putdeksels wegspoelden.
Kelders en wegen liepen onder en een automobilist kwam in een tunnel vast te staan omdat het water in korte tijd al tot een meter hoog was gestegen. Volgens de politie deden zich nergens grote problemen voor. In totaal kreeg ze tussen de twintig en dertig meldingen binnen.
Student hequote:Op donderdag 6 juli 2006 23:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zorg dan dat je het raam aan de andere kant van het huis (en deuren) ook open hebt, dan waait het er vanzelf wel (iets) doorheen.
Is een optie natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |