Ik gok op aambeien of schaamluis.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:53 schreef Snakey het volgende:
Wat zijn smatjes?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Zet hier neer waarom je graag een ... (nationaliteit, enzovoorts) wil worden.
---
Ik zou graag een neger willen. Lijkt me heerlijk zo'n paardelul en soepele heupen.
Een Marokkaan lijkt me ook wel wat. Iedereen heeft respect voor je weet je en je kan zowel Hollandse smatjes uitwonen als met een schone moslima uit uit land gaan. Ideaal, ja toch?
Jamaicaan lijkt me een goeie derde optie. Niet alleen een lange lul, maar ook nog de hele dag aan de wiet chillend op muziek van Bob Marley.
Dit, terwijl Kofi juist het tegendeel aangeeft:quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:52 schreef pberends het volgende:
Lijkt me heerlijk zo'n paardelul(...)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dit, terwijl Kofi juist het tegendeel aangeeft:
[afbeelding]
Goed werk hoor, heel de dag pallets sorteren koffie drinken en bovendien heel de dag in de frisse lucht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:57 schreef SiemeN het volgende:
Ik kom echter niet echt verder dan palletsorteerder..
Hij had net hiervoor een ontmoeting met Balkenende.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
Best zwoar werk, ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:58 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Goed werk hoor, heel de dag pallets sorteren koffie drinken en bovendien heel de dag in de frisse lucht.
En, ik weet niet of dat dat bij jouw bedrijf ook zo is, je mag ook op die electrische pompwagens rondrijdenquote:
Dat is nou juist zíjn droom.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bij ons heeft hij een heftruckquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:02 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
En, ik weet niet of dat dat bij jouw bedrijf ook zo is, je mag ook op die electrische pompwagens rondrijden![]()
Dat is een verdomd goede link voor in een sollicitatiebrief!quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:02 schreef Thieske het volgende:
[..]
Eigenlijk is post bezorgen hetzelfde, dat moet ook op naam he.
Ja maar daar heb je een certificaat voor nodig, en dat is gewoon zo moeilijk om daarvoor te slagenquote:
Nationaliteit?quote:Door Zhenar - donderdag 6 juli 2006 @ 18:03
Ik zou wel een bonobo aap willen worden.
quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:52 schreef pberends het volgende:
Zet hier neer waarom je graag een ... (nationaliteit, enzovoorts) wil worden.
Dat was een echt pareltje, ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:10 schreef Life het volgende:
Hier had ik ooit een tutorial over geschreven. Misschien dat je er nog wat aan hebt.
Hier! Hoe word ik een neger in 5 stappen - door Life (Tutorial)
hahahahahahaquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |