Nou hier ook schoonmaakspullen...maar ook 20 schuursponsjes al dan niet gebruikt... alles dwars door elkaar... bijna lege flessen schoonmaakmiddel....quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:10 schreef Sanne het volgende:
Ik heb alleen maar schoonmaakspullen in mijn gootsteenkastje. Moet je die ook opruimen? Ga ik toch niet weggooien ofzo?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:07 schreef Sanne het volgende:
Niet schrikken!!!
Before:
[afbeelding]
![]()
After:
[afbeelding]
![]()
Wow jij krijgt je vriend zover, ik ben jaloersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:32 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik zag dat m'n vriend vanochtend weer uit zichzel de badkamer ge-Swish&Swiped heeftEn hij was gisteren een beetje aan het brommen dat hij 15 minuten moest declutteren (hij koos CDs terug in de kast doen), tot ik hem vroeg of het nu echt heel lang was. Dat viel dan toch wel erg mee volgens hem.
Die van mij doet ook bijna niks in huis, maar daar ga ik met babysteps wat aan proberen te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:59 schreef aidyl het volgende:
[..]
Die van mijn doet haast niks in huis, en ik krijg m ook niet zo ver *zei zij verbittert....*
Of je katten moeten heel veel scheitenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:20 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Verder leegt hij de kattenbakken want die zijn mij te zwaar
Ik heb het over het van de galerij af en naar beneden dragen van bakken met een omhandige omvang en zo'n 7 kilo kleikorrels erin (x3)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:50 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Of je katten moeten heel veel scheitenOf je bent niet echt sterk, of zo
![]()
Niet dat daar iets mis mee is![]()
nou mijn planning is geen planning meer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:49 schreef DarkElf het volgende:
wc schoongemaakt
overal opgeruimd
keuken aan kant
sink geshined
overal gestoft
staat nog op de planning: stofzuigen
Blote benen en een gewoon strijkijzer ook nietquote:Op zondag 16 juli 2006 12:14 schreef Sanne het volgende:
Vandaag geleerd:
een iets te kort shirtje en een stoomstrijkijzer gaan niet samen.
Au.
Ik meen warm water met soda.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:56 schreef caitlynn het volgende:
En ga zo beginnen aan de koelkastMet welk schoonmaak middel kan ik dit het beste doen?
Dekbedovetrekken strijken?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:26 schreef Sanne het volgende:
Drie dekbedovertrekken gestreken.
En daarmee meteen de logeerkamer flink ontclutterd.
Doe ik normaal ook nooit, maar ik had er zin in en het werkt zo rustgevend op mij.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dekbedovetrekken strijken?
Dat zou ik nou nooit doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |