quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:59 schreef aidyl het volgende:[..]
Die van mijn doet haast niks in huis, en ik krijg m ook niet zo ver *zei zij verbittert....*
Die van mij doet ook bijna niks in huis, maar daar ga ik met babysteps wat aan proberen te doen
![]()
Hij doucht altjd nogal uitgebreid dus dan kan hij daar best even Swish& Swipe doen, en ik kan zijn spullen niet declutteren want dan gooi ik vast verkeerde dingen weg en/of hij kan zelf niks meer vinden. Hij moet 's ochtends altijd vroeg weg dus dan doet hij een wasje in de machine, dan is die (bijna) klaar als ik uit bed kom, en dan hang ik dat op voordat ik ga ontbijten. Allemaal dingetjes die toch een kleine moeite zijn. Verder leegt hij de kattenbakken want die zijn mij te zwaar en dan kan hij de sterke man uithangen
De was doen, stofzuigen en dweilen zijn officieel zijn taken, maar dat doet hij dus uit zichzelf echt niet, en ik deed het ook niet want dat was toch zijn taak, en daarom was het altijd een bende. Ik herinner hem er nu voortdurend aan dat hij de was aanzet (ik hang en ruim het op), en dat werkt, maar voor het stofzuigen en dweilen moet ik nog wat verzinnen. Misschien dat ik stofzuig in het "home-blessing hour" en dat hij iedere dag een kwartier uitgebreid stofzuigt en zo gedurende de week het hele huis doet ofzo.