Sorry, maar dit is een reactie van iemand die nog nooit verliefd is geweest.. Ken je de uitdrukking: liefde maakt blind? Er zijn genoeg relaties met moslims die wel goed gaan, maar daar hoor je niks over (omdat het goed gaat) Bobvendien gebeuren dergelijke dingen ook bij niet-moslims. Ik ken ook een verhaal van een man die nu al meerdere vrouwen zwanger heft gemaakt, en het vervolgens uitmaakte, en de vrouw liet zitten met het kind.. ook walgelijk.. en dat is een gewone Nederlander.quote:Op maandag 10 juli 2006 08:50 schreef deedeetee het volgende:
Het zoveelste intrieste verhaal van kinderen die de dupe worden van de stomheid van hun hun ouders......
De moeder vind ik persoonlijk noch het meest te laken. Je wéét toch dat je kind gewoon word beschouwt als zijnde het eigendom is van een islamitische man.
Er mee trouwen prima dat is je eigen zaak en de risico 's zijn dan voor jou. Maar die man kinderen * geven * die je vervolgens niet kunt beschermen ???![]()
Dan ben je toch wel erg egoïstisch en onverantwoordelijk bezig.
Zelfs als het lukt de kinderen naar Nederland te halen dan zijn ze nog niet veilig want de man kan ze dan nog steeds ontvoeren.
Dat arme jochie is nog autistisch óók, en dat meisje gaat ook een fijne toekomst te gemoet als ze word uitgehuwelijkt.
Ik kan niet begrijpen dat er vrouwen zijn die kinderen krijgen van een moslim![]()
Spijtig genoeg is dat ook de houding van veel politie agenten en ik denk dat dat een rol speelt in het verhaal van * hij is weer in Nederland om zijn spullen op te halen en de politie doet niks *![]()
Nee stomme sukkel, die is jouw soort zat. Je zelf een hoop rotzooi op de hals halen en gaan jammeren als het fout loopt.![]()
Dat wil overgens niet zeggen dat het dan niet waardeloos om niet gewoon op te treden, daar is de politie tenslotte voor.
Wát een onzin. Alsof elke moslim zijn kinderen ontvoert en je daar standaard rekening mee moet houden. Echt volkomen ongefundeerd.quote:Op maandag 10 juli 2006 08:50 schreef deedeetee het volgende:
Het zoveelste intrieste verhaal van kinderen die de dupe worden van de stomheid van hun hun ouders......
De moeder vind ik persoonlijk noch het meest te laken. Je wéét toch dat je kind gewoon word beschouwt als zijnde het eigendom is van een islamitische man.
Er mee trouwen prima dat is je eigen zaak en de risico 's zijn dan voor jou. Maar die man kinderen * geven * die je vervolgens niet kunt beschermen ???![]()
Zelfs als het lukt de kinderen naar Nederland te halen dan zijn ze nog niet veilig want de man kan ze dan nog steeds ontvoeren.
Dat arme jochie is nog autistisch óók, en dat meisje gaat ook een fijne toekomst te gemoet als ze word uitgehuwelijkt.
Ik kan niet begrijpen dat er vrouwen zijn die kinderen krijgen van een moslim![]()
Spijtig genoeg is dat ook de houding van veel politie agenten en ik denk dat dat een rol speelt in het verhaal van * hij is weer in Nederland om zijn spullen op te halen en de politie doet niks *![]()
Nee stomme sukkel, die is jouw soort zat. Je zelf een hoop rotzooi op de hals halen en gaan jammeren als het fout loopt.![]()
Heb je zo'n lap tekst geproduceerd en dan welgeteld 1 rake opmerking. Da's ook een kunstquote:Dat wil overgens niet zeggen dat het dan niet waardeloos om niet gewoon op te treden, daar is de politie tenslotte voor.
Da's oud nieuws, de bewuste diplomate is de volgende dag met haar kinderen teruggevlogen naar Nederland.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:33 schreef _The_General_ het volgende:
Het neemt nu enge vormen aan. Twee syrische mannen hebben geprobeerd het kind van een Nederlandse Diplomate in Syrie te ontvoeren....
http://mgl.digi-dition.nl(...)_20060710_41_458.php
Zoals Bensel zei, er zijn genoeg relaties van Nederlandse vrouwen met moslims, die wèl goed gaan, maar daar hoor je niks over. Nee, logisch, als iets goed gaat, hoor je dat niet. Maar misschien is het wel leuk omdáár eens een onderzoek naar te laten doen; 's kijken of de meerderheid van deze relaties (autochtone vrouw met allochtone man of allochtone vrouw met autochtone man) goed gaan. Als dat het geval dan blijkt te zijn, moet de autochtone partij vreselijk veel water bij de wijn doen, óf de allochtone partij is dusdanig geïntegreerd dat zijn / haar thuis-cultuur nauwelijks of geen rol meer speelt. Maar in principe ben ik t met je eens, deedeetee, dat de moslimcultuur in een relatie altijd de hoofdrol moet blijven spelen, met alle gevolgen van dien, zoals nu deze ellende in Oude Pekela. Ik hoop dat deze zaak héél gauw tot een goed einde komt, en dat de kinderen heel snel weer terug zijn in Nederland onder de hoede van hun moeder, want ik geloof die Syriër voor geen meter.quote:Op maandag 10 juli 2006 08:50 schreef deedeetee het volgende:
Dat wil overgens niet zeggen dat het dan niet waardeloos om niet gewoon op te treden, daar is de politie tenslotte voor.
bronquote:Snelle oplossing niet in zicht na aanklacht vader
Kinderen langer vast in Syrië
DAMASCUS - De Nederlandse ambassade in Damascus zet in op een langdurig verblijf van Ammar en Sara, de twee Nederlandse kinderen die twee weken geleden wisten te ontsnappen aan hun Syrische vader en hun toevlucht zochten op het ambassadeterrein. Dit liet de Nederlandse ambassadeur in Damascus, Roderick van Schreven, aan De Telegraaf weten.
De onderhandelingen vlotten niet en het feit dat de vader, Hisham al-Hafez, Nederlands ambassadepersoneel gisteren opnieuw beschuldigde van het ontvoeren van de kinderen, werkt niet mee aan een snelle oplossing. "De kinderen zijn hier uit eigen vrije wil komen binnenlopen en hebben maar een wens: terug naar Nederland", aldus Van Schreven, die bevestigt dat de kinderen verklaren dat zij door hun vader zijn geslagen.
Volgens de ambassadeur zijn er nooit plannen geweest om de kinderen de ambassade uit te smokkelen. "Dit moet worden opgelost volgens de officiële weg. Ik ben vrijwel doorlopend in onderhandeling met de Syrische autoriteiten en de vader, maar er is nog geen opening in zicht. Hoewel we ons instellen op een langetermijnverblijf, hoop ik op een snelle oplossing. Niemand is hier bij gebaat. Het geeft Syrië een negatief imago, voor beide ouders is het een vervelende situatie en het allerbelangrijkste: dit kan en mag niet lang duren in verband met het welzijn van de kinderen."
Van Schreven zegt groot respect te hebben voor de 12-jarige Ammar en zijn twee jaar jongere zusje Sara. "Onder deze moeilijke omstandigheden houden ze zich enorm goed. Ze zitten momenteel in een opblaasbadje op het balkon en vermaken zich gelukkig prima. Deze week komen er twee extra krachten uit Den Haag over om ons bij te staan met koken en het draaien van nachtdiensten."
idd .. gewoon geen kinderen meer krijgen lijkt me een goed ideequote:Op maandag 10 juli 2006 08:50 schreef deedeetee het volgende:
de moeder heeft anders bij alle mogelijke instanties aangeklopt omdat ze het niet vertrouwde .. de kinderen kregen een ID kaart op advies van de rechter nota bene .. misschien moet je dat interview op vrouw.nl eens lezen voor je nog meer totaal verkeerde conclusies trektquote:De moeder vind ik persoonlijk noch het meest te laken. Je wéét toch dat je kind gewoon word beschouwt als zijnde het eigendom is van een islamitische man.
moest van de rechter en van jeugdzorg .. volgens die wijsneuzen zag moeder spokenquote:Er mee trouwen prima dat is je eigen zaak en de risico 's zijn dan voor jou. Maar die man kinderen * geven * die je vervolgens niet kunt beschermen ???![]()
dat is met alle kinderen zo .. of dacht je nou echt dat alleen moslimmannen hun kids ontvoeren ?quote:Zelfs als het lukt de kinderen naar Nederland te halen dan zijn ze nog niet veilig want de man kan ze dan nog steeds ontvoeren.
idd, dat jochie moet asap weer goede verzorging hebben.quote:Dat arme jochie is nog autistisch óók, en dat meisje gaat ook een fijne toekomst te gemoet als ze word uitgehuwelijkt.
ik kan niet begrijpen dat vrouwen uberhaupt kinderen krijgen van een man .. want ongeacht huidskleur en geloof, er zitten een boel klojo's tussen met weinig tot geen verantwoordlijkheidsgevoel ten opzichte van het gezin/de kids .. helaas kom je daar pas achter nadat de kids geboren zijnquote:Ik kan niet begrijpen dat er vrouwen zijn die kinderen krijgen van een moslim![]()
haar soort zat .. tjeezes .. die man was volgens jeugdzorg en de rechtbank een "net persoon" en moeder diegene met de hersenspinsels, zij en haar kinderen hebben die rotzooi op hun hals dankzij de overheidquote:Spijtig genoeg is dat ook de houding van veel politie agenten en ik denk dat dat een rol speelt in het verhaal van * hij is weer in Nederland om zijn spullen op te halen en de politie doet niks *![]()
tja, en als de diverse instanties naar de moeder hadden geluisterd was het niet nodig geweest ook .. voor de moeder is het de zoveelste falende overheidsinstantie ..quote:Dat wil overgens niet zeggen dat het dan niet waardeloos om niet gewoon op te treden, daar is de politie tenslotte voor.
Volkomen gefundeerd omdat het te vaak voor komt om * uitzondelijk * te zijn. Het kán gebeuren en dus is het een risico dat een verantwoordelijke moeder haar kinderen niet aan wil doen.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wát een onzin. Alsof elke moslim zijn kinderen ontvoert en je daar standaard rekening mee moet houden. Echt volkomen ongefundeerd.
Heb je zo'n hele lap tekst gelezen en omdat die gaat over zaken die jou niet goed uitkomen en je dus liever negeert, kom je met zo'n spuit ellef opmerkingquote:Heb je zo'n lap tekst geproduceerd en dan welgeteld 1 rake opmerking. Da's ook een kunst
ik denk dat er een boel relaties zijn waarin dat wel goed gaat evenals dat er een boel relaties tussen autochtonen/andere culturen zijn waar het wel misgaat en de kids, al dan niet met behulp van een rechtbank, onttrokken worden aan de andere ouderquote:Op maandag 10 juli 2006 10:39 schreef progrock het volgende:
[..]
Zoals Bensel zei, er zijn genoeg relaties van Nederlandse vrouwen met moslims, die wèl goed gaan, maar daar hoor je niks over. Nee, logisch, als iets goed gaat, hoor je dat niet. Maar misschien is het wel leuk omdáár eens een onderzoek naar te laten doen; 's kijken of de meerderheid van deze relaties (autochtone vrouw met allochtone man of allochtone vrouw met autochtone man) goed gaan. Als dat het geval dan blijkt te zijn, moet de autochtone partij vreselijk veel water bij de wijn doen, óf de allochtone partij is dusdanig geïntegreerd dat zijn / haar thuis-cultuur nauwelijks of geen rol meer speelt. Maar in principe ben ik t met je eens, deedeetee, dat de moslimcultuur in een relatie altijd de hoofdrol moet blijven spelen, met alle gevolgen van dien, zoals nu deze ellende in Oude Pekela. Ik hoop dat deze zaak héél gauw tot een goed einde komt, en dat de kinderen heel snel weer terug zijn in Nederland onder de hoede van hun moeder, want ik geloof die Syriër voor geen meter.
Natuurlijk maakt liefde blind. Maar dat ontheft je niet van de verantwoordlijk voor je eigen kinderen. Relatie aangaan vind ik niks mis mee. Kinderen krijgen vind ik gewoon te riskant. Tenzij je het geen probleem vind dat hun vader hun meeneemt naar zijn thuisland. Maar gezien vanuit het standpunt van de kinderen is dat mss niet erg aardig. Vooral oudere kinderen krijgen dan toch wel aanpassings problemen.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:34 schreef Bensel het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is een reactie van iemand die nog nooit verliefd is geweest.. Ken je de uitdrukking: liefde maakt blind? Er zijn genoeg relaties met moslims die wel goed gaan, maar daar hoor je niks over (omdat het goed gaat) Bobvendien gebeuren dergelijke dingen ook bij niet-moslims. Ik ken ook een verhaal van een man die nu al meerdere vrouwen zwanger heft gemaakt, en het vervolgens uitmaakte, en de vrouw liet zitten met het kind.. ook walgelijk.. en dat is een gewone Nederlander.
Bovendien wonen we in Nederland, met het nederlandse recht.. Daarin worden kinderen dus niet als eigendom van de vader beschouwd.. Dat hij de kinderen met een smoes ontvoerd.... mja, dan kom je er dus achter als het te laat is...
ik hoop dat je dan ook leest dat zich dat niet beperkt tot moslims maar een algemeen verschijnsel is dwars door alle rassen en culturen heenquote:Op maandag 10 juli 2006 11:55 schreef deedeetee het volgende:
Dat las ik in de trieste verslagen van de vrouwen die ondekten dat die lieve man ook minder lieve kanten bleek te hebben.
O, dat was me allang opgevallen maar de moslims hebben een pré hun kinderen zijn hun eigendom. Tegen mannen die je * meester * zijn en die uit een land komen wat hun wil wet is, is het gewoon veel lastiger om je te verweren en je kinderen te beschermen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:01 schreef moussie het volgende:
[..]
ik hoop dat je dan ook leest dat zich dat niet beperkt tot moslims maar een algemeen verschijnsel is dwars door alle rassen en culturen heen
uhm .. en nederlanders hebben de pré om kids te zien als "eigendom" van moeder, de kans om als vader je kind(eren) toegewezen te krijgen is miniem in nederland ..quote:Op maandag 10 juli 2006 12:05 schreef deedeetee het volgende:
O, dat was me allang opgevallen maar de moslims hebben een pré hun kinderen zijn hun eigendom. Tegen mannen die je * meester * zijn en die uit een land komen wat hun wil wet is, is het gewoon veel lastiger om je te verweren en je kinderen te beschermen.
de stelligheid van je bewering suggereerd eenzijdig leesvoer, vandaarquote:Ik wist niet dat jij belangstelling had voor mijn leesvoer![]()
![]()
![]()
Wat een merkwaardige redenatie......quote:Op maandag 10 juli 2006 13:18 schreef moussie het volgende:
de stelligheid van je bewering suggereerd eenzijdig leesvoer, vandaar
uhm .. imho is het merkwaardig om ditquote:Op maandag 10 juli 2006 13:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat een merkwaardige redenatie......![]()
![]()
alleen te betrekken op moslims .. je vindt nl schrijnende verhalen van vrouwen die pas ontdekten hoe manlief echt is dwars door alle rassen, culturen en religies heenquote:Dat las ik in de trieste verslagen van de vrouwen die ondekten dat die lieve man ook minder lieve kanten bleek te hebben.
Wijs ff aan waar ik beweer dat dat enkel en alleen op moslim mannen van toepassing is en op geen enkele andere man ?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:00 schreef moussie het volgende:
[..]
uhm .. imho is het merkwaardig om dit
[..]
alleen te betrekken op moslims .. je vindt nl schrijnende verhalen van vrouwen die pas ontdekten hoe manlief echt is dwars door alle rassen, culturen en religies heen
pff .. je hebt het idd niet woordelijk gezegd .. ik vroeg me dus ook alleen af of je dat enkel op moslims betrekt zoals de rest van je opmerkingen suggereerd cq of je verder kijkt dan de hapklare brokken van de anti-moslim propaganda ..quote:Op maandag 10 juli 2006 15:08 schreef deedeetee het volgende:
Wijs ff aan waar ik beweer dat dat enkel en alleen op moslim mannen van toepassing is en op geen enkele andere man ?
nogmaals![]()
Het ziet er naar uit dat je mij iets in de schoenen wilt schuiven waar je zélf last van hebt![]()
Veel plezier nog met het bord voor je kop, ik houd het voor gezien.![]()
bronquote:De kleine Meriem (4) en haar moeder Michela Silvestri uit Vicenza hebben zelfs twee jaar lang, tot mei 2002, in de Italiaanse ambassade in de Algerijnse hoofdstad Algiers moeten bivakkeren, voordat de plaatselijke autoriteiten hen wilden laten gaan.
De Algerijnse moslim Ahmed Errahmani ontvoerde in 1999 zijn toen driejarige dochter Meriem naar Algerije, waar hij haar vast hield in het huis van zijn ouders.
De radeloze moeder Michela bedacht zich geen moment en verhuisde naar Algiers, waar zij weliswaar af en toe haar kind mocht zien, maar als jonge westerse vrouw door een hel ging.
Het was Michela’s vader Francesco die in 2000 het leed rond zijn dochter en kleindochter niet langer kon aanzien. Hij vloog naar Algerije en wist Meriem tijdens een bliksemactie ’te bevrijden’ en samen met Michela naar het vliegveld van Algiers te brengen. Daar kwamen Ahmed en zijn familieleden de kordate Italiaanse opa en Michela en Meriem echter rap op het spoor. In de vertrekhal ontstond een enorme vechtpartij, waarbij de drie Italianen opnieuw op de vlucht sloegen en zich in een taxi razendsnel naar de Italiaanse ambassade lieten vervoeren.
„Ik beweeg me niet, verroer geen vin, tot mijn vader en kind veilig zijn”, liet Michela in die tijd vastbesloten vanuit de ambassade aan de Italiaanse media weten.
Er volgde een eindeloos juridisch getouwtrek om de kleine Meriem die de Italiaanse nationaliteit heeft. De Algerijnse autoriteiten zagen de kleuter echter als het kind van Ahmed en stonden niet toe dat het meisje werd meegenomen naar Italië. Ook een aanvraag om een scheiding tussen Ahmed en Michela werd keer op keer afgewezen, omdat hun huwelijk niet in Algerije was geregistreerd.
Pas na tussenkomst van toenmalig premier Berlusconi, die de zaak besprak met zijn Algerijnse collega, kwam er schot in de zaak. Twee jaar later, in april 2002, werd de echtscheiding officieel uitgesproken en kwam er een einde aan de onmenselijke toestanden in de ambassade.
Meriem, haar moeder en haar opa mochten Algerije verlaten. Berlusconi liet het drietal 22 mei 2002 ophalen met het Italiaanse presidentiele vliegtuig. Hun verhaal is inmiddels verfilmd in de speelfilm ’Non ti muovere’ (Beweeg je niet).
Ongelooflijk, dit soort verhalen. "Nee, u kunt niet scheiden, want u bent niet officieel getrouwd. Nee, u mag ook niet weg, want hij ziet u nog als zijn vrouw."quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:19 schreef schatje het volgende:
Soortgelijke zaak uit Italië, waar oud premier Berlusconi zich er op een gegeven moment mee begon te bemoeien.
[..]
bron
Een ex-vriendin van El-Hafez heeft in een gesprek met de Telegraaf gezegd dat de kinderen wel degelijk ontvoerd zijn. Hij had de kinderen verteld dat ze naar EuroDisney gingen. Het werd dus echter een rechstreekse vlucht naar Damascus. De kinderen gaven ook iedere dag te kennen dat ze naar huis wilden.
En zal Balkenende ook tot persoonlijke actie overgaan? Denk 't niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:19 schreef schatje het volgende:
Soortgelijke zaak uit Italië, waar oud premier Berlusconi zich er op een gegeven moment mee begon te bemoeien.
[..]
bron
Een ex-vriendin van El-Hafez heeft in een gesprek met de Telegraaf gezegd dat de kinderen wel degelijk ontvoerd zijn. Hij had de kinderen verteld dat ze naar EuroDisney gingen. Het werd dus echter een rechstreekse vlucht naar Damascus. De kinderen gaven ook iedere dag te kennen dat ze naar huis wilden.
Balkenende is vuile watje en heeft totaal geen persoonlijkheid of lef.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:12 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
En zal Balkenende ook tot persoonlijke actie overgaan? Denk 't niet.
Waarom hebben wij een school nerd als premier.
![]()
Meer lef dan jij ooit zult hebben. Er is heel wat voor nodig om premier te worden van een laf en zeikerig land als het Nederland van de laatste jaren. Zeker met Talpa inwoners zoals jij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:12 schreef sampoo het volgende:
[..]
Balkenende is vuile watje en heeft totaal geen persoonlijkheid of lef.
Talpa inwoner?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Meer lef dan jij ooit zult hebben. Er is heel wat voor nodig om premier te worden van een laf en zeikerig land als het Nederland van de laatste jaren. Zeker met Talpa inwoners zoals jij.
jup,gezienquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef MikeyMo het volgende:
wie heeft er 2 vandaag gezien?
Papa kwam end roop weer af met cadeautjes omdat hij ze niet persoonlijk aan zijn zoon mocht overhandigen. De kinderen hebben het vreselijk goed bij papa, ze willen hem alleen totaal niet zien
Die heb ik net een week of twee geleden gelezen! Heel indrukwekkend... en doet inderdaad veel hieraan denken, tenminste wat de achtergrond betreft want Zana en haar zus werden meteen al uitgehuwelijkt enzo...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef Vogue het volgende:
Ik volg dit verhaal al van begin af aan, verschrikkelijk dit. Heel knap van die kinderen dat ze de stap hebben durven nemen om naar de ambassade te gaan (moet gelijk denken aan het boek van Zana Muhsen, nog eenmaal mijn moeder zien).
sorry, maar jij hebt blijkbaar nog nooit van een gronings accent gehoord. Heel veel dingen worden ingeslikt. Vooral in Pekela heerst een nogal apart accent (ikzelf ben ook pekelder, en spreek ook gronings, maar zelfs ik erger me aan het accent die sommige mensen hier bezigen.. maar goed.). Bij haar vond ik dat nog wel meevallen eigenlijk...quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:35 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ammar is vandaag 13 jaar geworden. Gefeliciteerd gozer!
Ik weet nog steeds niet wat ik van deze zaak moet vinden. Ik zag toevallig een klein stukje TweeVandaag. Vader komt heel vriendelijk over. Het meest opvallende is wel dat de Syrische vader beter Nederlands spreekt dan de Nederlandse moeder.
Minister Bot zou persoonlijk naar Syrië moeten gaan en privé met de kinderen moeten spreken om hun verhaal te horen.
Beetje grof, maar ik denk wel dat een te groot cultuur verschil voor problemen kan zorgen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:54 schreef PLAE@ het volgende:
Je moet gewoon als Nederlandse vrouw ook geen kinderen krijgen met een moslim.
dat is het nou juist, die man woonde al 30 jaar in nederland, is hier dus zo'n beetje opgegroid, en op het feit na dat hij geen varkensvlees at en geen alcohol dronk niet gelovig ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:54 schreef PLAE@ het volgende:
Precies, eens een moslim altijd een moslim. Het zit er gewoon ingebakken en je krijgt 't er nooit echt uit.Ook al lijken ze nog zo goed aangepast aan onze cultuur, gewoonten en normen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:54 schreef PLAE@ het volgende:
Als je denkt dat dit soort sentimenten niet veelvuldig bij anderen te vinden zijn dan heb je het mis. Het enige voordeel is dat de landen van herkomst niet welwillend staan om het probleem te onderkennen. Regelen die landen hun eigen zaakjes en ook deze lui kunnen niet zo gemakkelijk hun kinderen ontvoeren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Precies, eens een moslim altijd een moslim. Het zit er gewoon ingebakken en je krijgt 't er nooit echt uit.Ook al lijken ze nog zo goed aangepast aan onze cultuur, gewoonten en normen.![]()
Links, rechts?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef ratava het volgende:
Krijg je er dus van als je met een buitenlander heult. Die linkse mutsen leren het alleen hardschiks.
Lullig voor die koters
Laat ik hierop maar niet reageren...Dat zouden de modjes me niet in dank afnemen....quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef ratava het volgende:
Krijg je er dus van als je met een buitenlander heult. Die linkse mutsen leren het alleen hardschiks.
Lullig voor die koters
Sorry buitenlanders is te generaliserend,quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:54 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Laat ik hierop maar niet reageren...Dat zouden de modjes me niet in dank afnemen....
Dat klinkt beterquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:01 schreef ratava het volgende:
[..]
Sorry buitenlanders is te generaliserend,
Mensen uit een compleet andere cultuur: de islamofascistoide.
De cultuur waar vrouwen, kinderen, en niet moslims minder waard zijn dan wat ik af en toe met hulp van een stoeprand vanonder mijn schoen verwijder.
Heulen doe je met de vijand. Enge woordkeusquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef ratava het volgende:
Krijg je er dus van als je met een buitenlander heult.
Wat leren ze dan?quote:Die linkse mutsen leren het alleen hardschiks.
Dat staat buiten kijf.quote:Lullig voor die koters
dat had ik al gecorrigeerd naar/metquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heulen doe je met de vijand. Enge woordkeus
En wat ze leren is: wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.quote:Sorry buitenlanders is te generaliserend,
Mensen uit een compleet andere cultuur: de islamofascistoide.
De cultuur waar vrouwen, kinderen, en niet moslims minder waard zijn dan wat ik af en toe met hulp van een stoeprand vanonder mijn schoen verwijder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |