Balkenende is vuile watje en heeft totaal geen persoonlijkheid of lef.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:12 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
En zal Balkenende ook tot persoonlijke actie overgaan? Denk 't niet.
Waarom hebben wij een school nerd als premier.
![]()
Meer lef dan jij ooit zult hebben. Er is heel wat voor nodig om premier te worden van een laf en zeikerig land als het Nederland van de laatste jaren. Zeker met Talpa inwoners zoals jij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:12 schreef sampoo het volgende:
[..]
Balkenende is vuile watje en heeft totaal geen persoonlijkheid of lef.
Talpa inwoner?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Meer lef dan jij ooit zult hebben. Er is heel wat voor nodig om premier te worden van een laf en zeikerig land als het Nederland van de laatste jaren. Zeker met Talpa inwoners zoals jij.
jup,gezienquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef MikeyMo het volgende:
wie heeft er 2 vandaag gezien?
Papa kwam end roop weer af met cadeautjes omdat hij ze niet persoonlijk aan zijn zoon mocht overhandigen. De kinderen hebben het vreselijk goed bij papa, ze willen hem alleen totaal niet zien
Die heb ik net een week of twee geleden gelezen! Heel indrukwekkend... en doet inderdaad veel hieraan denken, tenminste wat de achtergrond betreft want Zana en haar zus werden meteen al uitgehuwelijkt enzo...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef Vogue het volgende:
Ik volg dit verhaal al van begin af aan, verschrikkelijk dit. Heel knap van die kinderen dat ze de stap hebben durven nemen om naar de ambassade te gaan (moet gelijk denken aan het boek van Zana Muhsen, nog eenmaal mijn moeder zien).
sorry, maar jij hebt blijkbaar nog nooit van een gronings accent gehoord. Heel veel dingen worden ingeslikt. Vooral in Pekela heerst een nogal apart accent (ikzelf ben ook pekelder, en spreek ook gronings, maar zelfs ik erger me aan het accent die sommige mensen hier bezigen.. maar goed.). Bij haar vond ik dat nog wel meevallen eigenlijk...quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:35 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ammar is vandaag 13 jaar geworden. Gefeliciteerd gozer!
Ik weet nog steeds niet wat ik van deze zaak moet vinden. Ik zag toevallig een klein stukje TweeVandaag. Vader komt heel vriendelijk over. Het meest opvallende is wel dat de Syrische vader beter Nederlands spreekt dan de Nederlandse moeder.
Minister Bot zou persoonlijk naar Syrië moeten gaan en privé met de kinderen moeten spreken om hun verhaal te horen.
Beetje grof, maar ik denk wel dat een te groot cultuur verschil voor problemen kan zorgen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:54 schreef PLAE@ het volgende:
Je moet gewoon als Nederlandse vrouw ook geen kinderen krijgen met een moslim.
dat is het nou juist, die man woonde al 30 jaar in nederland, is hier dus zo'n beetje opgegroid, en op het feit na dat hij geen varkensvlees at en geen alcohol dronk niet gelovig ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:54 schreef PLAE@ het volgende:
Precies, eens een moslim altijd een moslim. Het zit er gewoon ingebakken en je krijgt 't er nooit echt uit.Ook al lijken ze nog zo goed aangepast aan onze cultuur, gewoonten en normen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:54 schreef PLAE@ het volgende:
Als je denkt dat dit soort sentimenten niet veelvuldig bij anderen te vinden zijn dan heb je het mis. Het enige voordeel is dat de landen van herkomst niet welwillend staan om het probleem te onderkennen. Regelen die landen hun eigen zaakjes en ook deze lui kunnen niet zo gemakkelijk hun kinderen ontvoeren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Precies, eens een moslim altijd een moslim. Het zit er gewoon ingebakken en je krijgt 't er nooit echt uit.Ook al lijken ze nog zo goed aangepast aan onze cultuur, gewoonten en normen.![]()
Links, rechts?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef ratava het volgende:
Krijg je er dus van als je met een buitenlander heult. Die linkse mutsen leren het alleen hardschiks.
Lullig voor die koters
Laat ik hierop maar niet reageren...Dat zouden de modjes me niet in dank afnemen....quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef ratava het volgende:
Krijg je er dus van als je met een buitenlander heult. Die linkse mutsen leren het alleen hardschiks.
Lullig voor die koters
Sorry buitenlanders is te generaliserend,quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:54 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Laat ik hierop maar niet reageren...Dat zouden de modjes me niet in dank afnemen....
Dat klinkt beterquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:01 schreef ratava het volgende:
[..]
Sorry buitenlanders is te generaliserend,
Mensen uit een compleet andere cultuur: de islamofascistoide.
De cultuur waar vrouwen, kinderen, en niet moslims minder waard zijn dan wat ik af en toe met hulp van een stoeprand vanonder mijn schoen verwijder.
Heulen doe je met de vijand. Enge woordkeusquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef ratava het volgende:
Krijg je er dus van als je met een buitenlander heult.
Wat leren ze dan?quote:Die linkse mutsen leren het alleen hardschiks.
Dat staat buiten kijf.quote:Lullig voor die koters
dat had ik al gecorrigeerd naar/metquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heulen doe je met de vijand. Enge woordkeus
En wat ze leren is: wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.quote:Sorry buitenlanders is te generaliserend,
Mensen uit een compleet andere cultuur: de islamofascistoide.
De cultuur waar vrouwen, kinderen, en niet moslims minder waard zijn dan wat ik af en toe met hulp van een stoeprand vanonder mijn schoen verwijder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |