abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39722368
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:12 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

En zal Balkenende ook tot persoonlijke actie overgaan? Denk 't niet.
Waarom hebben wij een school nerd als premier.
Balkenende is vuile watje en heeft totaal geen persoonlijkheid of lef.
pi_39722501
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:12 schreef sampoo het volgende:

[..]

Balkenende is vuile watje en heeft totaal geen persoonlijkheid of lef.
Meer lef dan jij ooit zult hebben. Er is heel wat voor nodig om premier te worden van een laf en zeikerig land als het Nederland van de laatste jaren. Zeker met Talpa inwoners zoals jij.
pi_39722741
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:16 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Meer lef dan jij ooit zult hebben. Er is heel wat voor nodig om premier te worden van een laf en zeikerig land als het Nederland van de laatste jaren. Zeker met Talpa inwoners zoals jij.
Talpa inwoner?

Ik neem aan dat je dit zeikerig en laf landje vaarwel hebt gezegd? Alhoewel, door te zeiken over Nederland zou je wel passen in jouw visie van Nederland.
pi_39765496
Ammar is vandaag 13 jaar geworden. Gefeliciteerd gozer!

Ik weet nog steeds niet wat ik van deze zaak moet vinden. Ik zag toevallig een klein stukje TweeVandaag. Vader komt heel vriendelijk over. Het meest opvallende is wel dat de Syrische vader beter Nederlands spreekt dan de Nederlandse moeder.
Minister Bot zou persoonlijk naar Syrië moeten gaan en privé met de kinderen moeten spreken om hun verhaal te horen.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_39767237
Die vader spreekt helemaal niet beter Nederlands dan de moeder. Ik vermoed dat de ambassadeur in Damascus competent genoeg is om met die kinderen te praten.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:42:05 #281
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39767724
wie heeft er 2 vandaag gezien?

Papa kwam end roop weer af met cadeautjes omdat hij ze niet persoonlijk aan zijn zoon mocht overhandigen. De kinderen hebben het vreselijk goed bij papa, ze willen hem alleen totaal niet zien
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:46:33 #282
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39767913
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef MikeyMo het volgende:
wie heeft er 2 vandaag gezien?

Papa kwam end roop weer af met cadeautjes omdat hij ze niet persoonlijk aan zijn zoon mocht overhandigen. De kinderen hebben het vreselijk goed bij papa, ze willen hem alleen totaal niet zien
jup,gezien
pi_39768766
Voor mij is nog steeds niet bewezen dat die kinderen uit vrije wil naar de ambassade zijn gegaan. Waarom krijgen we ze dan niet te zien? Omdat ze aan kettingen zitten?
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_39769386
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef Vogue het volgende:
Ik volg dit verhaal al van begin af aan, verschrikkelijk dit. Heel knap van die kinderen dat ze de stap hebben durven nemen om naar de ambassade te gaan (moet gelijk denken aan het boek van Zana Muhsen, nog eenmaal mijn moeder zien).
Die heb ik net een week of twee geleden gelezen! Heel indrukwekkend... en doet inderdaad veel hieraan denken, tenminste wat de achtergrond betreft want Zana en haar zus werden meteen al uitgehuwelijkt enzo...

Ik heb niet Twee Vandaag gezien maar las wel een verslag van de vader waarin hij zegt dat hij zo goed voor de kinderen zorgt en dat ze het zo goed hadden... nou ja misschien is dat ook wel waar naar de maatstaven van zijn cultuur enzo, waarin klappen gewoon zijn en de vader het helemaal voor het zeggen heeft... maar toch, denkend aan inderdaad ook het boek van Zana Muhsen, heb ik ernstige twijfels over de vader's eerlijkheid! Ik hoop dat de kinderen snel naar Nederland kunnen komen.

Het exemplaar van 'Nog eenmaal mijn moeder zien' wat ik gelezen heb is trouwens een BookCrossing boek (http://www.bookcrossing.com), wat betekend dat ik het, nu ik 't zelf gelezen heb, weer wil doorgeven aan iemand anders. Mocht er toevallig iemand geinteresseerd zijn naar aanleiding van dit topic, laat 't even weten.
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:52:10 #285
64288 Bensel
Ladderzat
pi_39770825
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:35 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ammar is vandaag 13 jaar geworden. Gefeliciteerd gozer!

Ik weet nog steeds niet wat ik van deze zaak moet vinden. Ik zag toevallig een klein stukje TweeVandaag. Vader komt heel vriendelijk over. Het meest opvallende is wel dat de Syrische vader beter Nederlands spreekt dan de Nederlandse moeder.
Minister Bot zou persoonlijk naar Syrië moeten gaan en privé met de kinderen moeten spreken om hun verhaal te horen.
sorry, maar jij hebt blijkbaar nog nooit van een gronings accent gehoord. Heel veel dingen worden ingeslikt. Vooral in Pekela heerst een nogal apart accent (ikzelf ben ook pekelder, en spreek ook gronings, maar zelfs ik erger me aan het accent die sommige mensen hier bezigen.. maar goed.). Bij haar vond ik dat nog wel meevallen eigenlijk...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:54:25 #286
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39770918
Je moet gewoon als Nederlandse vrouw ook geen kinderen krijgen met een moslim.
pi_39771048
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:54 schreef PLAE@ het volgende:

Beetje grof, maar ik denk wel dat een te groot cultuur verschil voor problemen kan zorgen!
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:58:59 #288
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39771107
Helaas blijkt dat te vaak het geval.
pi_39771192
er komt morgenavond trouwens een uitzending op nederland 1, kwart voor 11, over meer van dit soort gevallen
pleased to meet you
pi_39771518
quote:

dat is het nou juist, die man woonde al 30 jaar in nederland, is hier dus zo'n beetje opgegroid, en op het feit na dat hij geen varkensvlees at en geen alcohol dronk niet gelovig ..
het gebeurd dus ook niet vanuit een religieuze achtergrond heb ik het idee, maar gewoon wrok .. zoals ik al eerder zei, kinderen worden veel te vaak misbruikt om de ander alsnog te kwetsen ..
pleased to meet you
  donderdag 13 juli 2006 @ 07:57:42 #291
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39778654
quote:

Precies, eens een moslim altijd een moslim. Het zit er gewoon ingebakken en je krijgt 't er nooit echt uit.Ook al lijken ze nog zo goed aangepast aan onze cultuur, gewoonten en normen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39782455
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 07:57 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Precies, eens een moslim altijd een moslim. Het zit er gewoon ingebakken en je krijgt 't er nooit echt uit.Ook al lijken ze nog zo goed aangepast aan onze cultuur, gewoonten en normen.
Als je denkt dat dit soort sentimenten niet veelvuldig bij anderen te vinden zijn dan heb je het mis. Het enige voordeel is dat de landen van herkomst niet welwillend staan om het probleem te onderkennen. Regelen die landen hun eigen zaakjes en ook deze lui kunnen niet zo gemakkelijk hun kinderen ontvoeren.

Verder is het aantal ontvoeringen door moslims weliswaar relatief erg groot, numeriek gezien is het niet dat 100% of ook maar 10% van de moslims tot ontvoering overgaat.
pi_39782562
kunnen we niet een mailtje naar Tiwtty Holloway sturen dat een kind op de NL ambassade in Syrië wordt gegijzeld door de Syrische overheid, en dat Natalee waarschijnlijk ook daar aanwezig zou kunnen zijn?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_39783268
Krijg je er dus van als je met een buitenlander heult. Die linkse mutsen leren het alleen hardschiks.
Lullig voor die koters
pi_39783398
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef ratava het volgende:
Krijg je er dus van als je met een buitenlander heult. Die linkse mutsen leren het alleen hardschiks.
Lullig voor die koters
Links, rechts?
pi_39783629
quote:
Lullig voor die koters
Laat ik hierop maar niet reageren...Dat zouden de modjes me niet in dank afnemen....
pi_39783845
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:54 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Laat ik hierop maar niet reageren...Dat zouden de modjes me niet in dank afnemen....
Sorry buitenlanders is te generaliserend,
Mensen uit een compleet andere cultuur: de islamofascistoide.
De cultuur waar vrouwen, kinderen, en niet moslims minder waard zijn dan wat ik af en toe met hulp van een stoeprand vanonder mijn schoen verwijder.
pi_39784096
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:01 schreef ratava het volgende:

[..]

De cultuur waar vrouwen, kinderen, en niet moslims minder waard zijn dan wat ik af en toe met hulp van een stoeprand vanonder mijn schoen verwijder.
Dat klinkt beter
pi_39785454
quote:
Krijg je er dus van als je met een buitenlander heult.
Heulen doe je met de vijand. Enge woordkeus
quote:
Die linkse mutsen leren het alleen hardschiks.
Wat leren ze dan?
quote:
Lullig voor die koters
Dat staat buiten kijf.

En zoals hierboven al gezegd wordt: het enige verschil tussen nare exen die uit een Arabisch land komen en de lokale engerds, is dat de Arabische engerdjes iets meer gelijk aan hun kant hebben staan volgens de wetgeving van hun land en dus meer voordeel hebben bij het ontvoeren van hun kinderen daarheen. Hier blijven de engerds hun vrouw vooral stalken, bedreigen, de kinderen indoctrineren (ook door zgn moeders) en dat soort gedrag.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39785769
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:53 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Heulen doe je met de vijand. Enge woordkeus
dat had ik al gecorrigeerd naar/met
quote:
En wat ze leren is: wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Fijn dat ze die klootzak aan een Nederlands paspoort geholpen heeft: maar haar kinderen zijn hier wel de dupe van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')