abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39568615
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:04 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Kinderen de status van post of bagage te geven, lijkt me onmogelijk. Verder lijkt het me niet dat Syrië een dergelijke truc zou accepteren en die kids gewoon zou aanhouden bij de eerste de beste kans en ze terugbezorgen bij pa.
Een koerier is degene die de post bij zich heeft. ( niet de post zelf ) Als die persoon ambassademedewerker is is hij dus ook onschendbaar.
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:06:20 #102
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39568641
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:48 schreef _The_General_ het volgende:
Ik denk dat de enige oplossing is deze kinderen een diplomatieke status te geven. Koerier, consul etc etc
Zou idd een mooie oplossing kunnen zijn
Vampire Romance O+
pi_39568674
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:02 schreef Vhiper het volgende:
[..]

Wat is dat nou weer voor onzin. Is het tegenwoordig weer in om pas een "eigen ik" te hebben als je spierballen kunt tonen?
Nu gebeurd er dus NIKS. Beetje diplomatische gepraat wat toch niks opleverd hoogstwaarschijnlijk wat wel altijd de eerste weg moet zijn maar als het geen resultaten geeft geven wel het waarschijnlijk al op.

En laten we onze mening en de belangen van die kinderen varen omdat we de risico's niet willen aangaan.

Als het jou kinderen waren weet je wat je aan de nederlandse regering hebt, niks dus.
pi_39568701
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:07 schreef Tatutatu het volgende:

[..]

Nu gebeurd er dus NIKS.
De Ambassade, Buitenlandse zaken en de minister zijn er mee bezig. Dat is zeker niet NIKS....
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:08:41 #105
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39568722
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:48 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Nederland is niet het enige land met dit probleem.
[..]
Dat is denk ik ook wel de reden dat de EU daar duidelijker in mag zijn, tegenover landen als Syrie, als de EU aangeeft dat het ontvoeren van burgers uit EU grondgebied en het beschermen van mensen die dat doen, risicos van boycots met zich mee brengt...ofzow, dan binden landen als Syrie wel in hoor, die hebben namelijk wel wat economische belangen met de EU...in iedergeval meer belangen dan de EU met Syrie....

Geen idee of het realistisch is, maar een gemeenschappelijk beleid is altijd beter, dan geen beleid.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_39568810
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:57 schreef Tatutatu het volgende:

Ja precies, softies zijn we geworden en daar zit ook in de onvrede van het hele Nederlandse volk!
We hebben geen eigen ik meer.
Net als de VS?

http://www.kidnapped2poland.org/

De VS doet niets dus blijkbaar hebben die ook geen eigen ik meer.
quote:
This site is a support place for victimized parents affected by international parental child abduction to Poland. The government of Poland has been a silent participant to this crime by not complying with the Hague Convention treaty laws. Statistics speak volume. Since 1995, the time when Poland signed the Hague Convention treaty, no American or Canadian child has returned to his/her home as a result of the actions by the Polish authorities. On some occasions, desperate parents chose to use self-help to recover their abducted children. Poland is one of the top offenders of the Hague Convention treaty. It is time to change this horrific situation. We hope that you can help us in our struggle. To learn more about the reasons why www.kidnapped2poland.org exists

You can help us by signing a petition to our President George W. Bush
En Polen heeft notabene internationale verdragen ondertekend en daar is het al een probleem.
Kortom, brallen is makkelijk maar een onwillige vreemde mogendheid tot medewerking dwingen is bijna onmogelijk.
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:11:39 #107
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39568820
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, doe mij eens een lol, noem mij eens de laatste keer dat de Britse regering om 2 kinderen een boycott of militair ingrijpen heeft gelast? Eentje maar.

Je lult gewoon uit je nek hier, Nederland doet niets minder als andere landen in gegeven situaties.
Niet kinderen persee, maar zeker wel britse staatsburgers. Ze hebben in het verleden ingegrepen in Egypte. goed dat was dan ook om het Sueskanaal te beschermen Falkland eilanden enz. Dat is idd in het verleden, maar daar mee hebben ze toch een redelijke reputatie naar het buitenland opgebouwd.

edit: Nee ik lul niet uit mijn nek hier, England en Israel hebben wel degelijk militair in gegrepen om hun staatsburgers die of door andere landen of in andere landen werden vast gehouden te bevrijden. Voordat je mij uitmaakt voor iemand die lult uit z'n nek, ff de geschiedenis er op nakijken...graag
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_39568827
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:08 schreef Semisane het volgende:

[..]

Geen idee of het realistisch is, maar een gemeenschappelijk beleid is altijd beter, dan geen beleid.
idd, van bv burgers van America is het wereldwijd bekend dat de overheid maar ook de media ver gaan om iemand terug te krijgen. Zie oa de zaak met de vermissing van dat meisje.

Als men dit ook weet van Europese burgers biedt dat weer extra veiligheid.
pi_39568913
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:11 schreef Semisane het volgende:

[..]

Niet kinderen persee, maar zeker wel britse staatsburgers. Ze hebben in het verleden ingegrepen in Egypte. goed dat was dan ook om het Sueskanaal te beschermen Falkland eilanden enz. Dat is idd in het verleden, maar daar mee hebben ze toch een redelijke reputatie naar het buitenland opgebouwd.
Eh..Right. We gaan het Suez kanaal (wat overigens een multi-lateraal ingrijpen was) en de Falklands (bezetting van Brits grondgebied) vergelijken met deze zaak? Kun je mischien nog verder reiken voor een strohalm?

Als we zo gaan beginnen dan kunnen we de politionele actie in Indonesie er bij gaan halen.
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 12:15:52 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39568927
stiekem een sectie commando's ernaar toe sturen?

die zijn wat handiger in dat hele zien zonder gezien worden dan het gemiddelde, dan kunnen ze een vluchtweg uitstippelen en de kindertjes op het vliegtuig zetten zolang er niet geschoten is dat de ideale oplossing, Syrie heeft de kindertjes niet van papa afgepakt en Nederland heeft de kindertjes niet opgegeven en de kindertjes zijn bij moeder in Nederland waar ze blijkbaar willen zijn

alleen pa heeft pech
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_39568982
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:05 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Een koerier is degene die de post bij zich heeft. ( niet de post zelf ) Als die persoon ambassademedewerker is is hij dus ook onschendbaar.
Ambassademedewerkers van 11 en 13 jaar oud? Plegen we dan geen kinderarbeid?
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:18:49 #112
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39569017
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eh..Right. We gaan het Suez kanaal (wat overigens een multi-lateraal ingrijpen was) en de Falklands (bezetting van Brits grondgebied) vergelijken met deze zaak? Kun je mischien nog verder reiken voor een strohalm?

Als we zo gaan beginnen dan kunnen we de politionele actie in Indonesie er bij gaan halen.
Niks laatste strohalm en niks de politionele acties en ja je kan het vergelijken met elkaar.

Het is wel geen ontvoering, maar het zijn _staatsburgers_ die in of door een ander land worden vast gehouden...met 1 verschil het gaat nu om kinderen die dan al in de nederlandse ambasade zitten...maar dat is werkelijk maar een oppervlakkig verschil.

Niet dat ik denk dat england voor dit zin SAS wakker maakt, maar het geeft aan dat andere landen wel degelijk verder gaan om hun staatsburgers te beschermen...dat was namelijk waarop ik reageerde,...de opmerking dat andere landen ook nooit wat deden om hun staatsburgers te beschermen....wel dus.
pi_39569024
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:17 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ambassademedewerkers van 11 en 13 jaar oud? Plegen we dan geen kinderarbeid?
Goed punt, hoe zit het met de kinderen van Ambassade personeel? De moeder honorair consul maken en haar kinderen laten ophalen ?
pi_39569042
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:15 schreef sp3c het volgende:
stiekem een sectie commando's ernaar toe sturen?

die zijn wat handiger in dat hele zien zonder gezien worden dan het gemiddelde, dan kunnen ze een vluchtweg uitstippelen en de kindertjes op het vliegtuig zetten zolang er niet geschoten is dat de ideale oplossing, Syrie heeft de kindertjes niet van papa afgepakt en Nederland heeft de kindertjes niet opgegeven en de kindertjes zijn bij moeder in Nederland waar ze blijkbaar willen zijn

alleen pa heeft pech
Eh, Syrie is een politiestaat met een zeer effectieve geheime dienst die continu alert moet zijn op Israelische infiltratie. Hoe lang blijven jouw blanke commando's ongezien in Damascus, denk je?

Men zal toch echt een diplomatieke weg moeten vinden en ik vermoed sterk dat die ook wel gevonden zal worden. Mogelijkerwijs kan Jordanie waarmee Nederland zeer goede relaties heeft hierbij een rol spelen.
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 12:23:47 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39569176
je voorbeelden zijn zowieso nogal slecht, de Falklands ging om grondgebied, de Suez crisis ging om het openhouden van het Suez kanaal (economisch)

er is geen land ter wereld dat al te veel moeite gaat doen om 2 door de vader ontvoerde meisjes terug te roven tegen de zin van de locale regering in of er moet al iets clandestiens gebeuren (dus zonder schietpartijen)
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:27:06 #116
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39569277
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:23 schreef sp3c het volgende:
je voorbeelden zijn zowieso nogal slecht, de Falklands ging om grondgebied, de Suez crisis ging om het openhouden van het Suez kanaal (economisch)
Ach dan gebruik ik het voorbeeld van Israel, die zijn staatsburgers uit, wat was het? Eteopie??, terug halen, nadat deze waren "ontvoerd" doordat kapers hun vliegtuig hadden overgenomen en naar dat land gevlogen waren en het land geen moeite deed die burgers te bevrijden en terug te brengen.

Wilde dat voorbeeld niet nemen omdat ik ff de details niet zo goed meer weet en op dit moment het niet kan opzoeken....maar goed...die dan.
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 12:27:09 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39569280
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eh, Syrie is een politiestaat met een zeer effectieve geheime dienst die continu alert moet zijn op Israelische infiltratie. Hoe lang blijven jouw blanke commando's ongezien in Damascus, denk je?
ongezien betekend natuurlijk niet onzichtbaar ... gewoon het uniform thuislaten en een beetje door de stad laten banjeren
quote:
Men zal toch echt een diplomatieke weg moeten vinden en ik vermoed sterk dat die ook wel gevonden zal worden. Mogelijkerwijs kan Jordanie waarmee Nederland zeer goede relaties heeft hierbij een rol spelen.
zou wel beter zijn ja

of gewoon de ambassade sluiten en iedereen in 1 grote colonne naar het vliegveld sturen en de kindertjes in de taxi via een andere weg
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:29:04 #118
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39569351
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:23 schreef sp3c het volgende:

er is geen land ter wereld dat al te veel moeite gaat doen om 2 door de vader ontvoerde meisjes terug te roven tegen de zin van de locale regering in of er moet al iets clandestiens gebeuren (dus zonder schietpartijen)
En tja...daar ben ik ook wel van overtuigd, het ging me er gewoon om, dat Nederland dat soort akties sowieso nooit zou doen en die reputatie zeer zeker heeft in het buitenland, waardoor het wat makkelijker wordt met Nederland te dollen in dit soort situaties. Het zou dus beter zijn als Nederland vraagt aan de EU hun in dit geval wat assistentie te geven.
pi_39569359
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:19 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Goed punt, hoe zit het met de kinderen van Ambassade personeel? De moeder honorair consul maken en haar kinderen laten ophalen ?
Wat denken jullie hier van? Zijn kinderen van medewerkers ook beschermd ?
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 12:30:23 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39569399
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:27 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ach dan gebruik ik het voorbeeld van Israel, die zijn staatsburgers uit, wat was het? Eteopie??, terug halen, nadat deze waren "ontvoerd" doordat kapers hun vliegtuig hadden overgenomen en naar dat land gevlogen waren en het land geen moeite deed die burgers te bevrijden en terug te brengen.

Wilde dat voorbeeld niet nemen omdat ik ff de details niet zo goed meer weet en op dit moment het niet kan opzoeken....maar goed...die dan.
dat is ff iets anders dat ging om 260 gijzelaars, die zou Nederland ook met geweld terughalen als dat moet.
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:31:02 #121
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39569423
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:29 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja, de medewerker zijn/haar vrouw/man en kinderen....zoiets dacht ik....
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:32:03 #122
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39569471
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat is ff iets anders dat ging om 260 gijzelaars, die zou Nederland ook met geweld terughalen als dat moet.
Tja...en toch denk ik van niet. Daar verschillen wij dan van mening, maar ik denk dus niet dat Nederland daar de "backbone" voor heeft.

En ja...ik zeg ook niet dat die gevallen niet verschillen.
pi_39569476
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:31 schreef Semisane het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja, de medewerker zijn/haar vrouw/man en kinderen....zoiets dacht ik....
Dan zou dat misschien een optie zijn. Moeder er heen sturen, honorair consul maken en met de kids laten vertrekken.
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 12:32:47 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39569504
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:29 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

ja volgens mij wel maar om die nu ter plekke te gaan adopteren

besides, ik zou er niet op rekenen dat de Syriers zich laten tegenhouden door officiele papieren als ze die kindertjes echt terug willen hebben, het moet ongezien gebeuren of gewoon door diplomatie
pi_39569620
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef Semisane het volgende:

Tja...en toch denk ik van niet. Daar verschillen wij dan van mening, maar ik denk dus niet dat Nederland daar de "backbone" voor heeft.

Euh...de Nederlandse regering zette dacht ik toch echt het leger in om de treinkapingen in de jaren 70 te beeindigen. Vraag maar aan de treinkapers..ok...degenen die nog in leven zijn nadat de mariniers in actie kwamen iig.
pi_39569644
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Euh...de Nederlandse regering zette dacht ik toch echt het leger in om de treinkapingen in de jaren 70 te beeindigen. Vraag maar aan de treinkapers..ok...degenen die nog in leven zijn nadat de mariniers in actie kwamen iig.
Mijn baas was er bij als dienstplichtig militair en volgens hem was het echt een behoorlijke troep daar nadat die Mariniers klaar waren.
pi_39569700
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:52 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat klopt op zulke auto's zit diplomatieke onschendbaarheid...ofzo iets....daar zal zelfs Syrie niet mee gaan klooien...omdat anders hun ambasadeurs in het buitenland "vogelvrij" zijn...als in dat die dan om de haverklap lastig gevallen worden door de politie ofzow.
Toch is het niet letterlijk zo dat een auto van het Nederlandse Corps Diplomatique Nederlands grondgebied is. Het is meer zo dat elk land wat meedoet met het CD gebeuren in beginsel diplomaten en hun auto's en de ambassade's niets kan maken. Als er staatsgevaarlijke zaken (iets in die strekking) spelen dan mogen ze best wat uitrichten. Maar diplomatie is eigenlijk altijd een betere oplossing.
pi_39569729
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:36 schreef _The_General_ het volgende:

Mijn baas was er bij als dienstplichtig militair en volgens hem was het echt een behoorlijke troep daar nadat die Mariniers klaar waren.
Tja, wij hebben geen 'backbone' voor dat soort dingen, weet je wel
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 12:42:55 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39569821
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef Semisane het volgende:

[..]

mwah in 2004 zijn commando's ingezet om de ambassade in Ivoorkust te beveiligen en evacueren tijdens de gevechten

er zou zelfs een smaldeel van de vloot geformeerd die ernaar toe op moest stomen worden met 1 Mfregat een duikboot en een bevoorrader maar dat is afgeblazen omdat de Fransen de boel al onder controle hadden (hrms zuiderkruis was al onderweg met helikopters en een peloton mariniers)
quote:
het is totaal niet vergelijkbaar
pi_39569954
Laten we even in de echte wereld blijven, ok?

Syrie heeft een goed getrained leger van 215.000 man met redelijke uitrusting en gevechtservaring, 7 para brigades, 10.000 man special forces, meer dan gemiddelde luchtafweer, een regering die niet terugschrikt voor geweld en/of moord & marteling. Een brutale en efficiente geheime dienst en het is een dictatoriale politiestaat.

Die gaan wij dus even binnenvallen om 2 kinderen uit een ambassade te halen en daarmee onze 'backbone' te tonen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2006 12:48:09 ]
pi_39570003
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat hieraan vooraf is gegaan? De vader heeft de kinderen ontvoerd naar Syrië.
Stel dat een Nederlandse moeder in Syrië woont en kinderen krijgt en vervolgens scheid maar haar kinderen niet mag zien omdat de vader het voogdij krijgt. Zou je het snappen dat de moeder haar kinderen ontvoerd en naar Nederland vlucht? Dat is zo'n beetje de rechtssituatie. Alleen nu nog de toevoeging dat de kinderen nu gevlucht zijn naar de Syrische ambassade. Het voogdij ligt hier in Nederland nu bij de moeder (aannemelijk) en de kinderen hebben in feite niets te zeggen dus hoe zou Nederland er tegen over staan als de kinderen terug willen naar Syrië als de moeder bezwaar maakt?
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 12:50:05 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39570027
nee we gaan het zowieso niet binnenvallen maar als er nix anders meer opzit dan die kindertjes teruggeven aan de vader of ze op de ambassade laten wonen dan ben ik voor een kleine speciale operatie (zonder te schieten)
pi_39570076
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:50 schreef sp3c het volgende:
nee we gaan het zowieso niet binnenvallen maar als er nix anders meer opzit dan die kindertjes teruggeven aan de vader of ze op de ambassade laten wonen dan ben ik voor een kleine speciale operatie (zonder te schieten)
ik denk toch dat dat uit de hand gaat lopen. om nog niet over de rel te spreken als het uit komt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 12:52:46 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39570099
als Syrie die kindertjes niet terug wil laten gaan dan is die rel er al
pi_39570129
Gewoon in een diplomatieke koffer proppen.
pi_39570241
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:47 schreef Tijger_m het volgende:

Syrie heeft een goed getrained leger van 215.000 man met redelijke uitrusting en gevechtservaring, 7 para brigades, 10.000 man special forces, meer dan gemiddelde luchtafweer, een regering die niet terugschrikt voor geweld en/of moord & marteling. Een brutale en efficiente geheime dienst en het is een dictatoriale politiestaat.

Die gaan wij dus even binnenvallen om 2 kinderen uit een ambassade te halen en daarmee onze 'backbone' te tonen.
Wel man we sturen een peleton Jack Bauers met een F-117 skydivend uit de bombluik met gasflessen naar beneden. Waarna ze op de grond als krokodillen zich binnen 2 dagen naar de ambassade kruipen en met de kinderen in hun krokodilpak naar Nederland terug zwemmen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:01:49 #137
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39570413
Dit lost Jack Bauer trouwens wel even op binnen 24 uur
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_39570554
quote:

Dan tenminste een sterke boodschap versturen met harde taal van de minister (maar ja Balkende acht ik niet in staat tot echte harde taal) en alle (financiele)banden stilleggen.
pi_39570764
Wat als Amerika nu besluit Syrie binnen te vallen en de Ambassade moet geevacueerd worden? Zijn de Amerikanen al langer van plan..... (toch?)
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:16:04 #140
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39570866
quote:

dat heb ik ook verder nooit gezegd....ik antwoorde meer op de vraag of Nederland militair zou in grijpen, dat Nederland daar de backbone niet voor had en andere landen wel...en zo ging het discussie-balletje rollen....ik ben er namelijk van overtuigd dat Nederland zoiets nooit zou durfen...helaas durft Nederland het over het algemeen ook niet aan om een diplomatieke rel te starten...Syrie helaas weer wel.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:17:50 #141
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39570920
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef MikeyMo het volgende:
Dit lost Jack Bauer trouwens wel even op binnen 24 uur
Hij zal wel moeten, want de volgende dag heeft Jack weer een ander probleem.
pi_39570966
We sturen gewoon Pieter Storms op de Syriërs af. Wedden dat ze geen kopje koffie hebben voor hem?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:20:28 #143
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39571010
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:12 schreef _The_General_ het volgende:
Wat als Amerika nu besluit Syrie binnen te vallen en de Ambassade moet geevacueerd worden? Zijn de Amerikanen al langer van plan..... (toch?)
Ach...niet zolang ze nog zoet zijn in Irak....ook de Amerikaanse militaire mogelijkheden hebben zo z'n beperkingen....en over de bereidheid van de Amerikaanse bevolking om nog een land miltair te overwerpen nog maar te zwijgen, want die is er denk in niet.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:21:56 #144
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39571056
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
We sturen gewoon Pieter Storms op de Syriërs af. Wedden dat ze geen kopje koffie hebben voor hem?
Nee, die schieten ze pardoes dood, want ze hebben in Syrie ook wel door, dat niemand _daar_ bezwaar tegen heeft.
pi_39571077
Die vader moet eraan, wie gaat 'm even elimineren?
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:24:58 #146
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39571149
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:22 schreef Tatutatu het volgende:
Jack Bauer toch?
pi_39571169
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:22 schreef Tatutatu het volgende:
Zo'n stoer figuur als jij doet dat toch wel even?
pi_39571526
De posts beginnen nu wel erg onrealistisch te worden
pi_39571570
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]

Zo'n stoer figuur als jij doet dat toch wel even?
Uh, what u say?
Give me gun? yes.. plane.

[ Bericht 11% gewijzigd door Tatutatu op 06-07-2006 13:49:49 ]
pi_39572151
hebben die kinderen een NL of Syrisch paspoort?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')