Dank voor je zinvolle bijdrage.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef Mickey98 het volgende:
kansloze_dertiger = loser
Onderbouw je opmerkingen eens in plaats van in het wilde weg en zonder enige remming van redelijkheid je mening over het forum te kotsen...
Dank u
uhm .. hoe weet jij dat die man Syriër was/is ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Dank voor je zinvolle bijdrage.
Ik geef geen mening, ik geef de feiten.
De man heeft een Syrische nationalitiet. Ten gevolge hiervan hebben de kinderen ook een Syrische nationaliteit, zo is de Nederlandse wet. Die kinderen hebben in het meest gunstige geval een dubbele nationaliteit, maar die geldt niet in Syrië.
De vader heeft volgens de wetten van zijn land en bovenal zijn cultuur de plicht om voor zijn kinderen te zorgen, dat doet hij ook.
Regels moeten in Den Haag, of tussen ministeries van BuZa worden bepaald, niet door een semi-commerciele omroep met islamofobe sensatiezoekers.
Dank je voor jouw zinvolle reactiequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Dank voor je zinvolle bijdrage.
Ik geef geen mening, ik geef de feiten.
De man heeft een Syrische nationalitiet. Ten gevolge hiervan hebben de kinderen ook een Syrische nationaliteit, zo is de Nederlandse wet. Die kinderen hebben in het meest gunstige geval een dubbele nationaliteit, maar die geldt niet in Syrië.
De vader heeft volgens de wetten van zijn land en bovenal zijn cultuur de plicht om voor zijn kinderen te zorgen, dat doet hij ook.
Regels moeten in Den Haag, of tussen ministeries van BuZa worden bepaald, niet door een semi-commerciele omroep met islamofobe sensatiezoekers.
En als die kinderen nu niks liever willen dan bij hun moeder zijn? Dus dan ga je gewoon het recht voorbij van deze kinderen/hun wil & mening als je ze bij een gastgezin instopt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:29 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Rustig maar, ik vind ook dat die kinderen naar NL moeten komen, maar dan wel in een goed gastgezin. Het recht van deze kinderen moet zwaarder wegen dan het recht van de ouders (lees: ontvoerder, resp. hoer)
Die site komt niet door mijn filter heen, kan je een korte samenvatting geven?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:46 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
En als die kinderen nu niks liever willen dan bij hun moeder zijn? Dus dan ga je gewoon het recht voorbij van deze kinderen/hun wil & mening als je ze bij een gastgezin instopt.
En lees dit ook nog even: http://vrouw.nl/site/list_messages/3296
En waarom is ze een hoer? en/of een slechte moeder?
met je eerste punt ben ik het eens.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:29 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Rustig maar, ik vind ook dat die kinderen naar NL moeten komen, maar dan wel in een goed gastgezin. Het recht van deze kinderen moet zwaarder wegen dan het recht van de ouders (lees: ontvoerder, resp. hoer)
we gaan de bijbel quoten,quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:57 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Scheiden = slecht (Ex. 20:14 gij zult geen echtbreuk plegen)
Met de taxi (bron: teletext)quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:59 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
de kans dat de kinderen op dit idee komen is klein, hoe zijn ze bij de ambassade gekomen. met de bus/taxi (is niet vermeld in de media)hoe wisten ze waar de ambassade was?
ah ok.quote:
Ah dacht al dat je uit die hoek kwam en dus nu is ook jou standpunt te verklaren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:57 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Die site komt niet door mijn filter heen, kan je een korte samenvatting geven?
Ik geloof niet dat die kinderen bij hun moeder willen zijn. Als ze hier een paar maanden zijn en in Wibra-kleren moeten lopen, omdat moeder al haar bijstand opmaakt aan sigaretten en als gevolg gepest worden op school zullen ze smeken om weer terug te mogen naar hun vader.
Scheiden = slecht (Ex. 20:14 gij zult geen echtbreuk plegen)
Misschien moesten ze wel "iets" ervoor doen om naar de Ambassade gebracht te wordenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:09 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
ah ok.
wel een coole taxi schauffeur die 2 kinderen voor een ambassade zonder na te denken...
maar ze bestaan schijnbaar
onzinquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Misschien moesten ze wel "iets" ervoor doen om naar de Ambassade gebracht te worden
uhm .. jij vermaakt je wel een beetje met je opmerkingen ala "knuppel in het hoenderhok en zie ze eens gek reageren, haha" ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Misschien moesten ze wel "iets" ervoor doen om naar de Ambassade gebracht te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |