abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39578946
Federer heeft zelfs op de bbc in een interview toegegeven dat Nadal zijn angstgegner op gravel is..dat Nadal geweldig heeft gespeeld in de toekomst en dat het leuk is voor het tennis dat er meer competitie is.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_39578991
Maria .

Break tegen door een dubbele fout: 4-0 Mauresmo.
sig verwijderd door FA
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:51:48 #153
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_39579111
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Nadal is een motherfucker....de geruchten dat hij op de dopinglijst staat worden steeds groter. Hopelijk staat hij erop en verdwijnt hij met zijn irritant lelijke snuitje van de tenniscourts voor een paar jaar.

Afijn waarom ik Nadal on court irritant vind:
- Onbeschoft gedrag tegen zijn tegenstanders. Dat huppeltje, het roepen. Wat Nadal altijd doet is niet gewoon juichen voor een punt, maar bij de wissel richting het net rennen daar zijn armen overdreven in de lucht gooien, zijn stomme homohuppeltje doen...vind het gewoon onbeschoft.
Hewitt is al heel wat bijgedraaid met zijn 'come ons' en dat is nu ook leuker om naar te kijken.
Ik hoop en denk dat de dopinggeruchten die over Nadal verspreid worden keiharde leugens zijn, en dat iedere op sensatie beluste persoon een rechtzaak aan zijn broek krijgt. Nadal schijnt plannen te hebben in die richting, en terecht.

Nadal wil altijd winnen, en als hij wint, is ie blij en dat showt ie nu eenmaal op een heel andere manier dan Federer bijvoorbeeld. Ik denk dat ie met zijn gedrag zn tegenstander ook probeert te intimideren maar daar is imo niets mis mee. Als tegenstander zijnde moet je je daar gewoon over heen kunnen zetten en als je dat niet kunt ben je mentaal gezien een slappeling.
pi_39579122
Re-break: 4-1.
sig verwijderd door FA
pi_39579135
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:39 schreef Cheesecake het volgende:
Jaaaa VAMOS RAFA! Ik vraag me echt af wat sommige mensen toch in godsnaam tegen Nadal hebben. Hij is allesbehalve arrogant en stelt zich bescheiden op, ook ten opzichte van Zijne Koninklijk Hoogheid Roger Federer en andersom is dat zeker niet het geval. Federer bagatelliseert zijn verliespartijen tegen Nadal en dat kan ik niet uitstaan. Het wordt tijd dat ie eens toegeeft dat Nadal de betere man is op gravel en dat 'ie op hardcourt aardig in zijn buurt komt. Federer is op gras zeker bete Federer concurrentie heeft.r en mocht Nadal de finale bereiken, dan schat ik zijn kansen laag in. Sommige mensen kunnen er blijkbaar niet tegen dat Federer, rustige Federer, denkend dat hij de nieuwe Messias in het tennis is. Dacht na de eerste set op RG dat hij de overwinning in de tas had. Daar heeft ie zich toch lelijk in vergist..
Het zijn niet alleen Federer fans die hem niet mogen hoor. En Federer geeft altijd toe dat wanneer hij verloren heeft van Nadal dat Nadal beter was en de winst verdiend heeft, dus dat slaat nergens op wat jij zegt. En je hoort Federer echt niet zeggen, of je ziet hem ook niet doen alsof hij de messias is hoor. En Nadal heeft gewoon veel irritante trekjes die spelers en fans irriteren.
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:52:56 #156
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_39579147
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Nadal is een motherfucker....de geruchten dat hij op de dopinglijst staat worden steeds groter. Hopelijk staat hij erop en verdwijnt hij met zijn irritant lelijke snuitje van de tenniscourts voor een paar jaar.

Afijn waarom ik Nadal on court irritant vind:
- Onbeschoft gedrag tegen zijn tegenstanders. Dat huppeltje, het roepen. Wat Nadal altijd doet is niet gewoon juichen voor een punt, maar bij de wissel richting het net rennen daar zijn armen overdreven in de lucht gooien, zijn stomme homohuppeltje doen...vind het gewoon onbeschoft.
Hewitt is al heel wat bijgedraaid met zijn 'come ons' en dat is nu ook leuker om naar te kijken.
Nou, de intelligentie straalt wel van je posts af zeg .

Geruchten . Ik zie aan je site dat jij die allemaal heel serieus neemt, mij zeggen die totaal niets . Terecht dat hij ondertussen al een zaak aangespannen heeft tegen de mensen die dergelijke geruchten de wereld inbrengen.

Nadal is totáál niet onbeschoft in zijn gedrag, hij is - i.t.t. Federer - juist iemand die het spel intens beleeft.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_39579379
Eltingh/Haarhuis staan op de baan .
sig verwijderd door FA
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:06:23 #158
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_39579497
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:52 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen Federer fans die hem niet mogen hoor. En Federer geeft altijd toe dat wanneer hij verloren heeft van Nadal dat Nadal beter was en de winst verdiend heeft, dus dat slaat nergens op wat jij zegt. En je hoort Federer echt niet zeggen, of je ziet hem ook niet doen alsof hij de messias is hoor. En Nadal heeft gewoon veel irritante trekjes die spelers en fans irriteren.
Federer zal in zijn speech na de wedstrijd altijd zeggen dat Nadal verdiend gewonnen heeft, maar ik heb ook al eens gelezen dat hij allerlei excuses heeft om zijn verliezen goed te praten.
Daarnaast beweer ik ook niet dat het alleen Federer-fans zijn die een hekel aan Nadal hebben. Je houdt van Nadal of je houdt niet van hem. Er zit niks tussen, daar is Nadal veel te uitgesproken voor. Nadal beleeft zijn tennis zo intens en is iedere keer als hij wint zo blij als een kind, ondanks dat het winnen op gravel voor hem ook bijna gewoonte is geworden. Dat waardeer ik ontzettend in hem. Bij Federer lijkt het echter alsof het hem niets doet. Hij lijkt zo onbewogen, zo emotieloos. Hij is een briljante tennisser, maar hij moet eens laten zien dat hij een mens is.
pi_39579624
Zo, het vrouwentoernooi hoef ik nu verder ook niet meer te volgen...
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:12:30 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39579662
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:52 schreef BVO het volgende:
Nadal is totáál niet onbeschoft in zijn gedrag, hij is - i.t.t. Federer - juist iemand die het spel intens beleeft.
Zo kun je dat onbeschofte gedrag inderdaad ook noemen
pi_39579667
AMELIEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ok,het is niet moeders mooiste, maar ze is altijd zo'n lieve bescheiden dame
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:13:51 #162
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_39579699
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:12 schreef twi het volgende:

[..]

Zo kun je dat onbeschofte gedrag inderdaad ook noemen
Wat is er onbeschoft aan het juichen om een punt? Bij een dubbele fout van een tegenstander zal je hem nooit hard "Come on" o.i.d. horen schreeuwen zoals Hewitt, hij beleeft het spel intens, that's it.
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:16:03 #163
30919 mitt
Michael Corleone
pi_39579761

Goed zo Amelie, schitterende variatie, daar kunnen de rest van de dames nog een hoop van leren.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:16:40 #164
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39579776
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:06 schreef Cheesecake het volgende:
Maar ik heb ook al eens gelezen dat hij allerlei excuses heeft om zijn verliezen goed te praten.
Ik heb 'm nooit excuses horen zoeken. Hij heeft alleen eens tegen Toni Nadal geschreeuwd over het contact hebben met zijn pupil, en dat naderhand toegelicht aan de pers. Volkomen terecht, aangezien een tennisspeler geen contact mag hebben met zijn coach tijdens de wedstrijd.
quote:
Bij Federer lijkt het echter alsof het hem niets doet. Hij lijkt zo onbewogen, zo emotieloos. Hij is een briljante tennisser, maar hij moet eens laten zien dat hij een mens is.
Zoals na het winnen van de Australian Open dit jaar bedoel je?
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:17:31 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39579802
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:13 schreef BVO het volgende:
Wat is er onbeschoft aan het juichen om een punt? Bij een dubbele fout van een tegenstander zal je hem nooit hard "Come on" o.i.d. horen schreeuwen zoals Hewitt, hij beleeft het spel intens, that's it.
Nee inderdaad, "Come on" roept 'ie niet bij UE's en DF's. Hij houdt het bij "VAMOSSSS" en een vuist in de lucht.
pi_39579850
federer is qua persoonlijkheid een saaie plant.

nul personality, nul charisma, en een paar traantjes na de australian zal dat niet veranderen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:20:20 #167
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_39579878
Hij biedt voor lullige ballen ook altijd z'n verontschuldigingen aan, geeft de tegenstanders bij mooie ballen altijd een compliment, geeft regelmatig (ook buiten gravel waar je sporen ziet) aan dat een bal wel degelijk in was, spreekt buiten de baan altijd vol respect en lof over zijn tegenstanders. Dingen die onbeschofte spelers toch niet doen.

En ja, hij heeft zo z'n maniertjes met sokken precies goed doen, waterdopje goed vast, enzovoorts, maar dat doet hij niet om de tegenstander uit zijn spel te halen, dat heeft hij niet nodig. Op de BBC gaven ze er vandaag een mooi verhaal over, dat hij gewoon een speler is die het prettig vind als alles goed staat, noem het bijgeloof, noem het rust in de kop, in ieder geval geeft het hem een goed gevoel.

Maar goed, mensen moet klaarblijkelijk altijd iets te zeiken hebben. Vooral doen .
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:21:44 #168
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39579911
Pfff, dat zielige gehuil/gemekker/geblaat over de vermeende onsportiviteit van Hewitt en Nadal begint ook énorm vervelend en eentonig te worden. Kan die niet in één of ander apart zeiktopic of zo?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:25:23 #169
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_39580011
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:16 schreef twi het volgende:

[..]

Ik heb 'm nooit excuses horen zoeken. Hij heeft alleen eens tegen Toni Nadal geschreeuwd over het contact hebben met zijn pupil, en dat naderhand toegelicht aan de pers. Volkomen terecht, aangezien een tennisspeler geen contact mag hebben met zijn coach tijdens de wedstrijd.
[..]

Zoals na het winnen van de Australian Open dit jaar bedoel je?
Dat is zo ongeveer de enige keer dat ik Federer emo heb gezien. Maar in general zie je hem vooral chagerijnig kijken als ie weer eens van Nadal verliest, of verschijnt er zowaar een glimlach als ie wint. Toen hij de Australian Open won en begon te huilen was mijn eerste gedachte dan ook: het is uit met zijn vriendin en hier zijn de tranen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:25:57 #170
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_39580025
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:20 schreef BVO het volgende:
Hij biedt voor lullige ballen ook altijd z'n verontschuldigingen aan, geeft de tegenstanders bij mooie ballen altijd een compliment, geeft regelmatig (ook buiten gravel waar je sporen ziet) aan dat een bal wel degelijk in was, spreekt buiten de baan altijd vol respect en lof over zijn tegenstanders. Dingen die onbeschofte spelers toch niet doen.

En ja, hij heeft zo z'n maniertjes met sokken precies goed doen, waterdopje goed vast, enzovoorts, maar dat doet hij niet om de tegenstander uit zijn spel te halen, dat heeft hij niet nodig. Op de BBC gaven ze er vandaag een mooi verhaal over, dat hij gewoon een speler is die het prettig vind als alles goed staat, noem het bijgeloof, noem het rust in de kop, in ieder geval geeft het hem een goed gevoel.

Maar goed, mensen moet klaarblijkelijk altijd iets te zeiken hebben. Vooral doen .
Hulde
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:35:53 #171
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_39580265
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:20 schreef BVO het volgende:

Just my thoughts. Sampras was ook altijd "te saai". Persoonlijk kijk ik liever naar Sampras en Federer dan naar "interessante" spelers, ze brengen de sport op een hoger niveau.

Overigens wel een mooie opmerking van de commentator bij de halve finale Sjarapova- Mauresmo: "Het blijft een mooie pot om naar te kijken".......
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:36:07 #172
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39580273
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:18 schreef petitlapin2 het volgende:
federer is qua persoonlijkheid een saaie plant.

nul personality, nul charisma, en een paar traantjes na de australian zal dat niet veranderen.
Federer heeft meer uitstraling dan wie dan ook op de tour. Hij hoeft niet emotioneel te reageren, te schreeuwen of rare bekken te trekken. Zelfs een pokerface van Federer straalt meer uit dan de gemiddelde andere speler.
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:39:30 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39580369
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:36 schreef Zwansen het volgende:
Federer heeft meer uitstraling dan wie dan ook op de tour. Hij hoeft niet emotioneel te reageren, te schreeuwen of rare bekken te trekken. Zelfs een pokerface van Federer straalt meer uit dan de gemiddelde andere speler.
Inderdaad. Hij heeft gewoon een fantastische concentratie op de baan. Naast de baan is het de meest vriendelijke persoon waar je prima mee kunt lachen, omdat 'ie vaak geintjes uithaalt. En dat zegt IEDEREEN die hem daar wel eens tegenkomt.

Maar ik ga er niet verder op in, mijn mening over Nadal staat vast en blijft zo staan, of hij moet zijn gedrag 180 graden draaien.
pi_39580486
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:36 schreef Zwansen het volgende:

dat kan voor jou het geval zijn, ik vind dat hij NUL uitstraling heeft.

Ik heb niets tegen federer en ik gun hem zijn wimbledon, hij is de beste tennisser en het is een lieve man, maar uitstraling, enige vorm van charisma, nope ...
pi_39580595
ik vind nadal de liefste

die man heeft (voor mij dan toch) enorm veel charisma, en hij is dan nog maar 20 jaar ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')