40 is een afgeleide van 45, maar waarom wordt nergens duidelijk uitgelegd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:42 schreef -Dries- het volgende:
Waarom is het eigenlijk in tennis 15-30-40 en niet 15-30-45 ?
Ja, met d'r snor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
De enige die perfect is, is MARTINA HINGIShaha
![]()
Ze heeft hem speciaal voor Wimbledon geschoren.quote:
Henin isquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha, ik denk nog steeds dat het komt door haar ogen en wimpers en gezichtsuitdrukking.![]()
Ze zal nooit gekke dingen zeggen, lekker beheerst en een sterk karakter.
Ze kan er ook best mooi uitzien, bij de fotoshoot van Elle bijv.
http://www.henin-hardenne.be/bin/gallery_shooting.asp?lang=nl
Niet dat ik haar de hemel in prijs hoor, zo bijzonder is ze nu ook weer niet. Ik ben groot fan van Martina Hingis![]()
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:39 schreef Cheesecake het volgende:
Jaaaa VAMOS RAFA! Ik vraag me echt af wat sommige mensen toch in godsnaam tegen Nadal hebben. Hij is allesbehalve arrogant en stelt zich bescheiden op, ook ten opzichte van Zijne Koninklijk Hoogheid Roger Federer en andersom is dat zeker niet het geval. Federer bagatelliseert zijn verliespartijen tegen Nadal en dat kan ik niet uitstaan. Het wordt tijd dat ie eens toegeeft dat Nadal de betere man is op gravel en dat 'ie op hardcourt aardig in zijn buurt komt. Federer is op gras zeker beter en mocht Nadal de finale bereiken, dan schat ik zijn kansen laag in. Sommige mensen kunnen er blijkbaar niet tegen dat Federer concurrentie heeft. Federer, rustige Federer, denkend dat hij de nieuwe Messias in het tennis is. Dacht na de eerste set op RG dat hij de overwinning in de tas had. Daar heeft ie zich toch lelijk in vergist..
Misschien, omdat zijn spel Federer gewoon niet zo goed ligt. Maar ik denk dat Federers graskwaliteiten toch dusdanig groter zijn dan van Nadal, dat het een wonder zou zijn wanneer Nadal zou winnen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:41 schreef suus21 het volgende:
ik ben het met je eens, en toch denk ik dat Nadal op gras het moeilijk kan maken voor Fed
Hij wat?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:39 schreef Cheesecake het volgende:
Federer bagatelliseert zijn verliespartijen tegen Nadal en dat kan ik niet uitstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |