Ligt niet aan jou hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:39 schreef petitlapin2 het volgende:
wat ik zo raar vind is dat ik redelijk wat matchen van nadal al heb gezien, en ik dus echt niet begrijp wat jullie bedoelen met zijn 'gedrag', ik vind het echt een coole speler die veel respect toont voor zijn tegenstanders ... ik merk gewoon helemaal niets
Hij heeft geen Murray-gedrag, maar ik krijg wel de kriebels van z'n ballen uitzoeken en dergelijke.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:39 schreef petitlapin2 het volgende:
wat ik zo raar vind is dat ik redelijk wat matchen van nadal al heb gezien, en ik dus echt niet begrijp wat jullie bedoelen met zijn 'gedrag', ik vind het echt een coole speler die veel respect toont voor zijn tegenstanders ... ik merk gewoon helemaal niets
Pfaf, het spijt me heel erg. Zou je alsjeblieft wat terug willen zeggen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij heeft geen Murray-gedrag, maar ik krijg wel de kriebels van z'n ballen uitzoeken en dergelijke.
van haar kan ik de negatieve opmerkingen nog begrijpen ja ... zij vertoont toch iets meer arrogantie en kan moeilijk lachen ... al viel ze na de match tijdens het interview nog goed mee ...quote:
VAAAAAAAAAMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:39 schreef petitlapin2 het volgende:
Liever dat dan heel de wedstrijd apathisch reageren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
VAAAAAAAAAMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
500 keer per wedstrijd. En dat is maar 1 van de ergernissen.
Bij dames zie je het zeker eerder als bij de herenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
van haar kan ik de negatieve opmerkingen nog begrijpen ja ... zij vertoont toch iets meer arrogantie en kan moeilijk lachen ... al viel ze na de match tijdens het interview nog goed mee ...
en mary pierce bijvoorbeeld ... ook arrogante dame ... maar nadal ... ik merk het niet, ik zie het niet
ja, en dan, je staat verdorie wel in een grand slam je eer recht te houden ... en sommige mensen zijn nu eenmaal iets vuriger dan aardappelzak federer ( waar ik voor de rest niets tegen heb)quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef twi het volgende:
Moet je toch beter luisteren tijdens Federer's wedstrijden. Komt regelmatig een kreet uit van blijdschapquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Liever dat dan heel de wedstrijd apathisch reageren.
Jemig kind, ik ben niet boos, dit is internet. Maar omdat ik weinig behoefte heb om op zoiets onzinnigs als een vraag of ik boos ben te reageren, aangezien het nergens over gaat en het verder ook niemand wat interesseert. Dus als ik in het vervolg niet meer op je reageer zou dat wel eens kunnen komen omdat het niets met Wimbledon te maken heeft.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Pfaf, het spijt me heel erg. Zou je alsjeblieft wat terug willen zeggen?
Oké. Ik heb dat met Hewitt als hij tegen Federer speelt. Die come on's waarbij hij opéén knie gaat zitten en drie keer achter elkaar zijn vuist richting de grond stoot ziet er heerlijk spontaan uit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig om te zien hoe mooi Federer speelt tegenover hoe Nadal speelt, inderdaad. Jammer alleen dat het gedrag van Nadal dat gevoel volledig weet weg te compenseren.
Vergelijk ik hem met Federer dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Moet je toch beter luisteren tijdens Federer's wedstrijden. Komt regelmatig een kreet uit van blijdschap
Awwww...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Pfaf, het spijt me heel erg. Zou je alsjeblieft wat terug willen zeggen?
Ik vond het idee van iemand gisteren wel aardig om mee te gaan doen. Zou het super vinden als een tegenstandster het zou gaan 'parodiëren' door nog harder mee te kreunen. Je ziet zoiets weleens in reclames. Kwestie van tijd voordat mensen dan in de lach schieten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
van haar kan ik de negatieve opmerkingen nog begrijpen ja ... zij vertoont toch iets meer arrogantie en kan moeilijk lachen ...
Hij rekt geen helemaal geen tijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:51 schreef Mirri het volgende:
Tjonge, WAT een gedoe over hoe iemand op de baan staat. Apathisch reageren, teveel geroep van Nadal, te hard gekreun van Sharapova, Henin is saai en onsympathiek..ach..ieder heeft zijn eigen maniertjes. Zolang de tegenstander er geen last van heeft vind ik het best. Nadal doet dat dus wel met zijn tijdrekken, dat is het enige wat mij irriteert.
Tsja, Pfaf en ik konden het altijd zo goed met elkaar vinden in de sportbar, hij was mijn liefste moderator en dan doet ie zo.quote:
Je mag niet zeggen dat Federer een aardappelzak is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:46 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, en dan, je staat verdorie wel in een grand slam je eer recht te houden ... en sommige mensen zijn nu eenmaal iets vuriger dan aardappelzak federer ( waar ik voor de rest niets tegen heb)
In mijn ogen wel, en ik denk niet dat ik de enige ben. Steeds maar die handdoek pakken mag hij van mij best laten, en sokje recht doen etc.quote:
Kijk, prima dat je het kunt waarderen wanneer 'ie schreeuwt en intens zo'n wedstrijd beleeft. Maar ga geen feiten verdraaien, hij krijgt niet zoveel gezeik van andere spelers en time warnings voor jan lul. Hij doet gewoon ontzettend lang over z'n service, en dat hoor je niet te doen.quote:
Ik vind eigenlijk dat je een beetje te snel oordeelt over tennissers...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:46 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, en dan, je staat verdorie wel in een grand slam je eer recht te houden ... en sommige mensen zijn nu eenmaal iets vuriger dan aardappelzak federer ( waar ik voor de rest niets tegen heb)
Kan 1 wedstrijd van RG herinneren (halve finale? finale?) van Nadal dat hij de bal recht op zijn tegenstander af sloeg en eerst uitgebreid zijn vuist in de lucht stak en dat gepaard ging met een luide VAMMOOOSSSS!!! en daarna ging er nog schichtig een handje omhoog wat voor een excuses moest doorgaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |