Thanksquote:
Ik heb het vermoeden dat je op het goede pad zit, alleen wil ik de naam toch even wat correcter...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef MaJo het volgende:
CASPAZZIO, sPANJE?
Tsja, ik hou nou eenmaal van correctheid, dus:quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef djenneke het volgende:
gazpacho, Spanje
Hmmm ik ben mierenneukerquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef MaJo het volgende:
Mag ik trouwens even zeggen dat ik dat niet echt eerlijk vind? Mijn Spaans is nou eenmaal niet geweldig maar ik heb het toch op zich goed?
Gazpacho dus
- Het is maar een spelquote:
eensch isquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:49 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
- Het is maar een spel dus?Het doel van een spel: het leuk hebben, en toch stiekem anderen verslaan
![]()
- Vragensteller beslist dat wel ja, maar goed
- djenneke is net nieuw en jij hebt al een boel punten dus als je al (veel) punten hebt moet je maar niet janken?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:49 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
- Het is maar een spel --> ja dat weet ik ook wel, maar vind dit gewoon mierenneuken
- Vragensteller beslist --> dat is zeker waar en leg me er dan ook bij neer
- djenneke is net nieuw en jij hebt al een boel punten --> dat vind ik echt een onzin redenatie![]()
Ik vond alleen een inch vragen te makkelijk, en ik heb al zoveel makkelijke vragen gesteld vind ik.quote:
mja, heb je wel gelijk in, maar ik vind die vraag+3 vragen ernaast steeds een beetje vermoeiend. Maar goed, dat mag de vragensteller natuurlijk weten en ik hoor verder niemand klagen dus ik ben al stilquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond alleen een inch vragen te makkelijk, en ik heb al zoveel makkelijke vragen gesteld vind ik.
die moet een weekje gebanned worden van dit subforumquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Zijn we Asmodian onderweg verloren? Oh die was even iets anders gaan doen hè... mooi zo![]()
Volgens mij is alleen ranja zo streng.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb een tijd meegedaan bij FMT, en daar was het op sommige vragen ook zo strict
leuke vraag, want die weet ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:52 schreef YoshiBignose het volgende:
kom op stel ff leuke vraaggeen onzin van hoeveel is pi op 10 getallen na de komma ofzo
![]()
Wat een vergelijking.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als iemand om een historisch jaartal vraagt, en je zit er 100 jaar naast 'omdat je geschiedenis niet zo goed is', krijg je het punt ook nietExtreem, maar 'k hoop dat je het begrijpt...
Wat is FMT? Asmo had het er eerder ook overquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb een tijd meegedaan bij FMT, en daar was het op sommige vragen ook zo strict en heb ik dat blijkbaar overgenomen...
Als iemand om een historisch jaartal vraagt, en je zit er 100 jaar naast 'omdat je geschiedenis niet zo goed is', krijg je het punt ook nietExtreem, maar 'k hoop dat je het begrijpt...
Anyway, vanaf nu zal ik wat minder rechtlijnig zijn
Als het geel was zag je de zon niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:56 schreef Byte_Me het volgende:
waarom is de lucht blauw
of Movie trivia?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is FMT? Asmo had het er eerder ook overOf bedoel je gewoon Fok Muziek Trivia?
Het is al goed
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:56 schreef Byte_Me het volgende:
waarom is de lucht blauw
Ik wou al iets heel flauws zeggen toen er nog blau stondquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:56 schreef Byte_Me het volgende:
waarom is de lucht blauw
ik beloof dat ik niet op spelfouten zal letten
uiteraard, maar ik zoek iets meer detail, in ieder geval een term genaamd naar de wetenschapper die het effect ontdekt/onderzocht heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:56 schreef lienelien het volgende:
door de verschillende gassen in de dampkring..oid..
Dat komt door breking met de dampkring.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:56 schreef Byte_Me het volgende:
waarom is de lucht blauw
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:58 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
uiteraard, maar ik zoek iets meer detail, inieder geval een term genaamd naar de wetrenschapper die het effect ontdekt/onderzocht heeft.
Omdat rood het eerst geabsorbeerd wordt door deeltjes in de lucht en blauw het diepst doordringt. Net als de zee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:56 schreef Byte_Me het volgende:
waarom is de lucht blauw
Ey, maar ik weet wel een heleboel andere alledaagse dingenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:00 schreef Byte_Me het volgende:
ik hoop niet dat ik een iets te wetenschappelijke vraag heb gesteld, maar het verwondert me altijd dat mensen vaak zulke alledaagse dingen niet weten.
niet echt, want dan zou de zon er ook blauw uit zien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:00 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Omdat rood het eerst geabsorbeerd wordt door deeltjes in de lucht en blauw het diepst doordringt. Net als de zee.
Omdat ze naar het zonlicht toegroeien lieverd, netzoals je bij planten en bomen wel eens zietquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:00 schreef YoshiBignose het volgende:
ik weet wel een goeie. waarom zijn bananen krom?
ze buigen anders naar de stam toequote:Op donderdag 6 juli 2006 00:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Omdat ze naar het zonlicht toegroeien lieverd, netzoals je bij planten en bomen wel eens ziet![]()
het is andersom, blauw heeft het meeste moeite om door te dringen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:01 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
niet echt, want dan zou de zon er ook blauw uit zien.
aplaus!quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:01 schreef djenneke het volgende:
Rayleighverstrooiing
Als je geen zin hebt om een vraag te stellen, beantwoord dan ook niet de vervangende vraag op jouw antwoordquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:01 schreef djenneke het volgende:
Rayleighverstrooiing
Iets van licht dat verstrooid wordt door vocht in de dampkring ofzo...quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:01 schreef djenneke het volgende:
Rayleighverstrooiing
djenneke +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:04 schreef djenneke het volgende:
Zwaartekracht?
zie mijn antwoord. blauw dringt wel door, anders was de lucht ook niet blauw.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:04 schreef Luukzor het volgende:
[..]
het is andersom, blauw heeft het meeste moeite om door te dringen.
sorryquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om een vraag te stellen, beantwoord dan ook niet de vervangende vraag op jouw antwoord
Applausquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:05 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
aplaus!
djennke +1
het achterliggende principe is dat korte golflengtes (blauw) meer verstrooid worden dan lange golflengtes (rood en geel). de lucht is dus blauw omdat het blauwe aandeel van het zonlicht verstrooid wordt. dat is ook meteen de reden dat de witte zon er gelig uitziet. (wit minus blauw)
dat is waar, nu moet djenneke toch echt een vraag stellen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om een vraag te stellen, beantwoord dan ook niet de vervangende vraag op jouw antwoord
Dat noem je dus niet "lichtbreking"?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:05 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
aplaus!
djennke +1
het achterliggende principe is dat korte golflengtes (blauw) meer verstrooid worden dan lange golflengtes (rood en geel). de lucht is dus blauw omdat het blauwe aandeel van het zonlicht verstrooid wordt. dat is ook meteen de reden dat de witte zon er gelig uitziet. (wit minus blauw)
Of speel ik nu vals?quote:Het blauwe licht heeft echter meer problemen om daar de atmosfeer heen te komen. Door de gasmoleculen wordt het alle kanten opgestuurd. Dat verschijnsel noemen we verstrooiing. Doordat dat blauwe licht ons uiteindelijk van alle kanten ons bereikt, zien wij de hele hemel als blauw.
Als er naast gasmoleculen ook allerlei andere deeltjes in de lucht zitten, kunnen ook het gele en het rode licht worden verstrooid. Het gevolg daarvan is dat de lucht lichtblauw of zelfs wit kleurt.
Zou je die + 1 weg kunnen halen? Anders raak ik straks in de war met tellenquote:
verstrooiing is iets anders dan breking. een lens breekt het licht, melk verstrooit licht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:07 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat noem je dus niet "lichtbreking"?
ehh, dat van die bananen was serieus een vraag voor 'n punt?quote:
??? zo staat het toch in de OP?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou je die + 1 weg kunnen halen? Anders raak ik straks in de war met tellen
Ik ga door voor de peterselieversnipperaarquote:
Zie nu pas dat je dat punt gaf op een andere vraag. Dacht dat het nog steeds om dezelfde vraag ging. Dacht overigens net als Lienelien dat het niet serieus een vraag was. In het vervolg in ieder geval niet twee vragen tegelijk stellen, is een beetje verwarrend. Maar de +1 kan dus blijven staan.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:11 schreef MaJo het volgende:
Zie nu pas dat je dat punt gaf op een andere vraag. Dacht dat het nog steeds om dezelfde vraag ging. Dacht overigens net als Lienelien dat het niet serieus een vraag was. In het vervolg in ieder geval niet twee vragen tegelijk stellen, is een beetje verwarrend. Maar de +1 kan dus blijven staan.
maan tussen de zon en aarde blokkeert het zonlicht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:12 schreef djenneke het volgende:
Oke, makkie dan...
Wat is een zonsverduistering precies?
de maan gaat voor de zonquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:12 schreef djenneke het volgende:
Oke, makkie dan...
bijna... ik mis nog een detail...quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:13 schreef MaJo het volgende:
Als de maan voor de zon staat?
De maan komt in een cyclus van bep[aalde tijd altijd tussen de zon en de aarde te staat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:12 schreef djenneke het volgende:
Oke, makkie dan...
Byte_Me +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maan tussen de zon en aarde blokkeert het zonlicht.
ik ziet niet in waarom, maar het is mijn punt niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:14 schreef MaJo het volgende:
Bij nader inzien vind ik eigenlijk ook dat dat punt niet verdiend is, ik ging er ook van uit dat het een grapje was. Wat mij betreft telt dat punt dus niet.
Omdat je niet aan de beurt was om een vraag te stellen, daarom.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:15 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik ziet niet in waarom, maar het is mijn punt niet.
even 2 zinnetjes in een ander topic posten en een vraag missen waarop ik het antwoord in 2 seconden kan opdreunen en typenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
De maan komt in een lijn tussen de zon en de aarde te staan, waar bij de afstand tussen de zon en maan en tussen de maan en de aarde zo is, dat de maan de zon helemaal afdekt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Byte_Me +1
Immers: je moet wel de aarde ertussen zetten... sorry mensen...
Geen controverse over mij iig. Ik hoef het punt voor de bananen niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:16 schreef Byte_Me het volgende:
ik wacht even met een nieuwe vraag, want de controverse loopt op, en bij de laatste vraag zijn er drie vrijwel gelijke antwoorden.
Hee, maar ik heb het wel heel mooi geformuleerd toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:15 schreef lienelien het volgende:
even 2 zinnetjes in een ander topic posten en een vraag missen waarop ik het antwoord in 2 seconden kan opdreunen en typen![]()
topquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, maar ik heb het wel heel mooi geformuleerd toch?
Het maakt wel uit, wat zonder referentiepunt heb je geen zonsverduistering. Dan had je minimaal een bepaald punt moeten zeggen, als je de aarde overdreven vindt...quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:16 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Zonder aarde kun je ook zonsverduistering hebben, het gaat om de positie van waar je kijkt. Desnoods zweef je door de ruimte.
bananen was ook niet de eerste vraag, en ik geloof niet dat het juiste antwoord al is gegeven. maar het wordt erg rommelig. verder gaan? punten ongeldig verklaren?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen controverse over mij iig. Ik hoef het punt voor de bananen niet.
De maan komt wel vaker voor de zon te staan, maar wanneer dat gebeurt is het niet altijd een zonsverduistering. Het gebeurt alleen zoals ik het had uitgelegd (nou ja, uitgelegd, 't is gewoon logisch). En de vragensteller beslist wie het punt krijgt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:16 schreef Luukzor het volgende:
Wat heeft dat ermee te maken?
Zonder aarde kun je ook zonsverduistering hebben, het gaat om de positie van waar je kijkt. Desnoods zweef je door de ruimte.
Ik wou ook weer niet TE streng worden... Welke punten wil je nu ongeldig verklaren dan? Bananenkwestie is al van de baan hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
bananen was ook niet de eerste vraag, en ik geloof niet dat het juiste antwoord al is gegeven. maar het wordt erg rommelig. verder gaan? punten ongeldig verklaren?
het was wel serieus bedoeld, maar misschien geen geschikte vraag.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Het was toch niet serieus en niet echt helemaal zoals het hoort.
De maan staat tussen de zon en je oogkassen. I rest my casequote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef djenneke het volgende:
Het maakt wel uit, wat zonder referentiepunt heb je geen zonsverduistering. Dan had je minimaal een bepaald punt moeten zeggen, als je de aarde overdreven vindt...
Alleen de banaanvraagquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
bananen was ook niet de eerste vraag, en ik geloof niet dat het juiste antwoord al is gegeven. maar het wordt erg rommelig. verder gaan? punten ongeldig verklaren?
Als het antwoord niet goed was moet je er sowieso geen punt voor gevenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd om een totale zonsverduisteringquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
De maan komt wel vaker voor de zon te staan, maar wanneer dat gebeurt is het niet altijd een zonsverduistering. Het gebeurt alleen zoals ik het had uitgelegd (nou ja, uitgelegd, 't is gewoon logisch). En de vragensteller beslist wie het punt krijgt.
Okee, dan dachten wij misschien dat het een grap was. Sowieso stelde Yoshi die vraag voor zijn beurtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:20 schreef Byte_Me het volgende:
het was wel serieus bedoeld, maar misschien geen geschikte vraag.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd om een totale zonsverduistering![]()
Ow, daar ging ik automatisch van uit. Ik wist niet dat er ook andere zonsverduisteringen waren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:21 schreef djenneke het volgende:
Ik heb niet gevraagd om een totale zonsverduistering![]()
quote:hybride zonsverduistering : een zonsverduistering, die afhankelijk van de plaats op aarde totaal dan wel ringvormig wordt waargenomen. In november 2013 is zo'n ringvormige-totale verduistering niet zoals gebruikelijk eerst ringvormig, dan vervolgens totaal en dan weer ringvormig zoals bijvoorbeeld in april 2005 in het oostelijke gedeelte van de Grote Oceaan, maar begint ringvormig, wordt vervolgens totaal en... blíjft dan tot en mét het einde totaal! Dit komt zelden voor. De vorige keer gebeurde dit in 1854, de volgende keer in 2072.
goed!quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:24 schreef AntonDingeman het volgende:
Frankijk, NL tweede.
Slaap lekker! Ik probeer het ook niet al te laat te maken maar mezelf kennende zal dat niet lukkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:24 schreef djenneke het volgende:
geen flauw idee... dus ik ga lekker slapen
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:27 schreef AntonDingeman het volgende:
edit
Maakt niet uit, kun je ook niets aan doenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:28 schreef djenneke het volgende:
jullie ook allen zovast truste, en sorry voor de bananenvraag
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt het juist goed
![]()
Edit: ik had het al gelezen
Aangezien MaJo zegt dat hij het goed had, gok ik op iets met Frankrijk en tweedequote:Op donderdag 6 juli 2006 00:30 schreef Byte_Me het volgende:
ik word nieuwsgierig, wat stond er voor de edit?
En ik heb het laatst nog gehoord. Had het toen over dialecten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:40 schreef Gatalin het volgende:
Dit had ik moeten weten, mijn halve familie komt uit Groningen...
Haha inderdaad jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
bierpap
of die als je moet kotsen na het zuipen: zoepenbrij. klinkt logisch
\nou, ik vind het ook best okey klinken. MaJo mag van mij wel een puntje voor originaliteit!quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
bierpap
of die als je moet kotsen na het zuipen: zoepenbrij. klinkt logisch
Eigenlijk hangt het er van af hoe je 'erkennen' bedoelt. Er zijn redenen om aan te nemen dat Nederland de VS nog voor Frankrijk erkenden: in de eerste maanden van de Amerikaanse Revolutie voer een schip langs St. Eustatius en hees de Amerikaanse vlag, waarna het Nederlandse fort het schip saluteerde. Dit komt neer op erkenning van de vlag en dus het land, en was ook de casus belli waarna Engeland de oorlog op Nederland verklaarde en de Antillen ging bezetten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:27 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
goed!
AntonDingeman +1
en engeland zeker niet, die waren in oorlog met de VS, dat was een kolonie die zelfstandig wilde worden
Jij hier weerquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Eigenlijk hangt het er van af hoe je 'erkennen' bedoelt. Er zijn redenen om aan te nemen dat Nederland de VS nog voor Frankrijk erkenden: in de eerste maanden van de Amerikaanse Revolutie voer een schip langs St. Eustatius en hees de Amerikaanse vlag, waarna het Nederlandse fort het schip saluteerde. Dit komt neer op erkenning van de vlag en dus het land, en was ook de casus belli waarna Engeland de oorlog op Nederland verklaarde en de Antillen ging bezetten.
Maar goed, het doet er niet toe![]()
en schip kan geen land erkennen, dat moet de regering/koning of zo doen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Eigenlijk hangt het er van af hoe je 'erkennen' bedoelt. Er zijn redenen om aan te nemen dat Nederland de VS nog voor Frankrijk erkenden: in de eerste maanden van de Amerikaanse Revolutie voer een schip langs St. Eustatius en hees de Amerikaanse vlag, waarna het Nederlandse fort het schip saluteerde. Dit komt neer op erkenning van de vlag en dus het land, en was ook de casus belli waarna Engeland de oorlog op Nederland verklaarde en de Antillen ging bezetten.
Maar goed, het doet er niet toe![]()
De goeverneur van St. Eustatius, vertegenwoordiger van de stadhouder, gaf het bevel aan het fort om het schip te saluteren. Dat komt neer op het erkennen van het land. Maar zoals ik zei, er is onenigheid over tussen historici. Ik vind ook niet dat het punt anders beoordeeld moet worden - 1. Frankrijk, 2. Nederland is de gangbare volgorde, maar ik dacht - ik meld het ffquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:54 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
en schip kan geen land erkennen, dat moet de regering/koning of zo doen.
Parkeer de vraag anders en ga vrolijk doorquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:56 schreef MaJo het volgende:
Aaaaahntooooondiiiiingeeeemaaaaaan!!!! Hoor je ons nog?
ze zouden pm's met e-mail notificatie moeten invoeren hier voor zoietsquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:56 schreef MaJo het volgende:
Aaaaahntooooondiiiiingeeeemaaaaaan!!!! Hoor je ons nog?
Nee, verplichten telefoonnnummer achter te laten voor zulke noodgevallen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:57 schreef lienelien het volgende:
ze zouden pm's met e-mail notificatie moeten invoeren hier voor zoiets![]()
Lijkt me een goed plan. Ga je gangquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Parkeer de vraag anders en ga vrolijk door
ik ben voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zoepenbrij opgezocht, ik kan het niet uitstaan als ik het niet weet. Het is nog niet genoemd, maar we kunnen wel verdergaan denk ik. AD is off line.
22 november 2006quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:05 schreef MaJo het volgende:
Oké ik stel wel even een nieuwe vraag:
Wanneer worden in Nederland de nieuwe verkiezingen gehouden? De precieze datum graag
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:05 schreef Gatalin het volgende:
22 november
+ die MaJo noemde is 5, en da's genoegquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:07 schreef Gatalin het volgende:
Ik weet 4 quotes zeker, en over die anderen moet ik nog even hard nadenken
Die MaJo noemde wist ik ook, dus zat ik nog steeds op 4, plus dat er al een goed antwoord is gegeven volgens mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
+ die MaJo noemde is 5, en da's genoeg
Oh ja, niet bij nagedacht. Ik bedoelde met I natuurlijk de oudste.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:14 schreef Gatalin het volgende:
Officieel is het volgens mij Star Wars IV, maar het is de eerste film die uitkwam
Er zijn daar twee fout...quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
"Fear can hold you prisoner. Hope can set you free." - Shawshank Redemption
"A long time ago in a galaxy far, far away... " Star Wars 1?
"Five Criminals . One Line Up . No Coincidence " - Usual Suspects?
"In space no one can hear you scream" - Alien
"The greatest fairy tale never told" - Big Fish
"Things fall down. People look up. And when it rains, it pours." - Magnolia
"Some memories are best forgotten " - Eternal Sunshine of the spotless mind?
Zo dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
"Fear can hold you prisoner. Hope can set you free." - Shawshank Redemption
"A long time ago in a galaxy far, far away... " Star Wars IV?
"Five Criminals . One Line Up . No Coincidence " - Usual Suspects?
"In space no one can hear you scream" - Alien
"The greatest fairy tale never told" - Big Fish
"Things fall down. People look up. And when it rains, it pours." - Magnolia
"Some memories are best forgotten " - Memento
Vooruit dan maar, omdat je 't zo lief vraagtquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:17 schreef MaJo het volgende:
Normaal geef je toch aan welke er goed zijn?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:18 schreef MaJo het volgende:
"Some memories are best forgotten " - Memento?
Jaja, je hebt 't punt alquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:19 schreef MaJo het volgende:
Als Memento goed is dan hebben we nu toch 6 van de 7 goed?
MaJo, dat hadden we niet afgesproken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:22 schreef MaJo het volgende:
Jee
Had niet goed gelezen, pas toen ik goed las dacht ik meteen aan Memento.
Claude-Michel Schönberg en Alain Boublil hebben 4 musicals geschreven. Ik wil er graag drie horen![]()
Ik ben te ongeduldigquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jaja, je hebt 't punt al.
Wel flauw trouwens dat je eerst mij sommeert om een vraag te stellen en dan zelf een inkoppertje stelt terwijl ik aan het typen ben
van de musicals wel, zeker twee, derde moet je echt wetenquote:
quote:
Dat dacht ik al, ik heb The Nanny een tijdje gevolgdquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:25 schreef MaJo het volgende:
Phantom en cats zijn beide van lloyd Webber
Ja. Martin Guerre of zo. Is inderdaad ook een musical. Kan zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:28 schreef lienelien het volgende:
guerre-nogwat?
johquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:28 schreef Asmodian het volgende:
(mijn beste vriendin is ook helemaal musical gestoord)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:28 schreef Neleos het volgende:
Martin Guerre?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:28 schreef Asmodian het volgende:
Nou die twee weet ik (mijn beste vriendin is ook helemaal musical gestoord) en van bijna alle andere musicals die ik ken weet ik dat die niet van Schonberg en Boublil zijn. Maar ik ben aan het brainstormen
Sorryquote:
armstrong, die spanjool die em 5x gewonnen had naam vergete, ullrich, riiiis, das alles toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Sorry![]()
Speciaal voor jou dan een wielrenvraag.
Mag ik alle Tour de France winnaars uit de jaren 90?
valt vragen aan je exvriendje-'ik-vind-mijn-Giant-TCR-met-Ksyrium-wielen-leuker-dan-mijn-vriendinnetje' vragen onder opzoeken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Sorry![]()
Speciaal voor jou dan een wielrenvraag.
Mag ik alle Tour de France winnaars uit de jaren 90?
En ook nog in de goede volgordequote:Op donderdag 6 juli 2006 01:34 schreef Asmodian het volgende:
LeMond, Indurain, Riis, Ullrich, Pantani, Armstrong
Lemond was in 90, toen 5 x Indurain daarna Riis, Ulrich, Pantani en Armstrongquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:35 schreef Gatalin het volgende:
Pantani wilde ik nog toevoegen, LeMond had ik niet bedacht
Trustequote:Op donderdag 6 juli 2006 01:36 schreef lienelien het volgende:
En alweer bijna vol![]()
Maar ik ga slapen, tot over een paar daagjes![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:36 schreef lienelien het volgende:
En alweer bijna vol![]()
Truste lienquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:36 schreef lienelien het volgende:
En alweer bijna vol![]()
Twee keer nog wel? Je wil me gewoon weg hebbenquote:
doeggg, jij ook!quote:
doeiiii! tot woensdag bij MP en de restquote:
Weet ik, maar ik had er even niet bij stil gestaan dat LeMond in 90 was, dacht dat Indurain toen al wonquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Lemond was in 90, toen 5 x Indurain daarna Riis, Ulrich, Pantani en Armstrong
Woohoo!quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
En ook nog in de goede volgorde![]()
Asmodian + 1
Dat zijn er twee goed...quote:
1 keer maar hoor!quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Twee keer nog wel? Je wil me gewoon weg hebben![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:42 schreef MaJo het volgende:
Charmed en Lost er nog bij?
Oh damn ben in de warquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Charmed is van Constance Burge, Lost van J.J. Abrams
Ja, dat heeft hij ook gedaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
En Buffy , de film?
Mijn favoriete serie, en inderdaad ook van hem. Jammer dat je net te laat bentquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:44 schreef MaJo het volgende:
Firefly?
Maar Buffy de serie en de film is toch een beetje hetzelfde? De serie is uit de film voortgekomen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mijn favoriete serie, en inderdaad ook van hem. Jammer dat je net te laat bent![]()
1789quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:47 schreef wyccie het volgende:
In welk jaar begon de Franse Revolutie?
Weer te makkelijk. Asmodian +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:48 schreef Asmodian het volgende:
1789
kwam dit toevallig tegen in active topicsquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Ha flyguy, jij hier! Jouw vraag in FMT is te lastig. Ik moet steeds aan Sofia denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |