Zie nu pas dat je dat punt gaf op een andere vraag. Dacht dat het nog steeds om dezelfde vraag ging. Dacht overigens net als Lienelien dat het niet serieus een vraag was. In het vervolg in ieder geval niet twee vragen tegelijk stellen, is een beetje verwarrend. Maar de +1 kan dus blijven staan.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:11 schreef MaJo het volgende:
Zie nu pas dat je dat punt gaf op een andere vraag. Dacht dat het nog steeds om dezelfde vraag ging. Dacht overigens net als Lienelien dat het niet serieus een vraag was. In het vervolg in ieder geval niet twee vragen tegelijk stellen, is een beetje verwarrend. Maar de +1 kan dus blijven staan.
maan tussen de zon en aarde blokkeert het zonlicht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:12 schreef djenneke het volgende:
Oke, makkie dan...
Wat is een zonsverduistering precies?
de maan gaat voor de zonquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:12 schreef djenneke het volgende:
Oke, makkie dan...
bijna... ik mis nog een detail...quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:13 schreef MaJo het volgende:
Als de maan voor de zon staat?
De maan komt in een cyclus van bep[aalde tijd altijd tussen de zon en de aarde te staat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:12 schreef djenneke het volgende:
Oke, makkie dan...
Byte_Me +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maan tussen de zon en aarde blokkeert het zonlicht.
ik ziet niet in waarom, maar het is mijn punt niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:14 schreef MaJo het volgende:
Bij nader inzien vind ik eigenlijk ook dat dat punt niet verdiend is, ik ging er ook van uit dat het een grapje was. Wat mij betreft telt dat punt dus niet.
Omdat je niet aan de beurt was om een vraag te stellen, daarom.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:15 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik ziet niet in waarom, maar het is mijn punt niet.
even 2 zinnetjes in een ander topic posten en een vraag missen waarop ik het antwoord in 2 seconden kan opdreunen en typenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
De maan komt in een lijn tussen de zon en de aarde te staan, waar bij de afstand tussen de zon en maan en tussen de maan en de aarde zo is, dat de maan de zon helemaal afdekt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Byte_Me +1
Immers: je moet wel de aarde ertussen zetten... sorry mensen...
Geen controverse over mij iig. Ik hoef het punt voor de bananen niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:16 schreef Byte_Me het volgende:
ik wacht even met een nieuwe vraag, want de controverse loopt op, en bij de laatste vraag zijn er drie vrijwel gelijke antwoorden.
Hee, maar ik heb het wel heel mooi geformuleerd toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:15 schreef lienelien het volgende:
even 2 zinnetjes in een ander topic posten en een vraag missen waarop ik het antwoord in 2 seconden kan opdreunen en typen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |