Lees nou eens wat ik schrijf! Fabrikanten willen gewoon dergelijke reclame niet voor hun auto's. Natuurlijk is dat verschrikkelijk over-the-top en zijn het de gedachteschimmen van enkele marketing-jongens die te benauwd zijn om een risico te nemen omdat hun bonus dan wel eens in gevaar kan komen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je met 250 km/u tegen een muur rijdt ben je verwonderd dat er iets kapot gaat?![]()
En precies dat boeit mij nou geen zak!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik schrijf! Fabrikanten willen gewoon dergelijke reclame niet voor hun auto's. Natuurlijk is dat verschrikkelijk over-the-top en zijn het de gedachteschimmen van enkele marketing-jongens die te benauwd zijn om een risico te nemen omdat hun bonus dan wel eens in gevaar kan komen.
Het gaat die bedrijven niet om realisme in een game, dat kan ze aan hun reet roesten. Het gaat ze er om dat hun auto in een game zit, bekendheid krijgt, en er perfect uitziet.
als je maar genoeg betaald, kijk maar naar Forzaquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat er iets kapot zou gaan is wel te verwachten, maar het mag gewoon niet van de autofabrikanten
Mij ook niet, ik vind het juist prachtig als auto's (realistische) schade-modellen hebben. Maar helaas.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
En precies dat boeit mij nou geen zak!
kuchForzakuchquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik vind het juist prachtig als auto's (realistische) schade-modellen hebben. Maar helaas.
Tja dat is dus het probleem voor de meeste devvers van racegames, die hebben dat geld er niet voor overquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:06 schreef kepler het volgende:
[..]
als je maar genoeg betaald, kijk maar naar Forza
Kapot gooien hoezo?quote:
dat is ook weer waar...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Tja dat is dus het probleem voor de meeste devvers van racegames, die hebben dat geld er niet voor over
Dat zuigt helemaalquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:22 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is ook weer waar...
dan maar geen echte merken, maar Berrari's, Korches en PMW's
non-argument.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef Poit het volgende:
liever goed nep dan nep echt.
Vind ik ook. Maar het vreemde is dat je bij nfs4 wel gewoon je auto aan poeier kon rijden en daar zaten ook gewoon bmw's in.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:53 schreef Poit het volgende:
Liever goed nep dan nep echt is m'n mening.
Echte auto's die vervolgens niet in elkaar gebeukt kunnen worden. Als de next gen dan toch om grafische kracht blijkt te gaan kan een zichzelf respecterende racegame echt niet zonder crashmodels en de daarbij behorende effecten (lekke banden, kapotte radiator). Dan heb liever goed neppe auto's dan echte auto's waaronder alleen het asvalt vandaan getrokken wordt.
ik ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga wel zo'n Wii halen
Ik niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga wel zo'n Wii halen
quote:EDWOOD CITY, Calif.–(BUSINESS WIRE)–July 13, 2006–Get ready to run, jump, drive, race and win with the flick of a wrist! Electronic Arts (NASDAQ:ERTS) today revealed six new games that are in development for the upcoming Wii(TM) from Nintendo. EA’s dedicated Wii development team is crafting six custom-designed titles including new releases from the Madden NFL, Need for Speed(TM), Harry Potter(TM), Tiger Woods PGA TOUR (R), SSX(TM) and The Godfather(TM) franchises. Each title will remain true to the hallmarks of its franchise but is being designed to maximize the power of the Wii hardware and take full advantage of the uniqueness and innovation of its one-of-a-kind controller. The Wii version of Madden NFL will be demonstrated for a group of elite critics and industry media later today at EA’s Studio Showcase 2006. Additional titles currently under development will be announced in the coming months.
“Once we started to experiment with Madden on Wii, there was an explosion of innovation. Everyone in the studio is energized by the creative opportunity afforded by both the hardware and controller. By reaching into our catalogue, we are able to bring a fresh and distinctive experience to some of EA’s most popular franchises. Creatively, the game play possibilities are staggering and endless,” said John Schappert, Senior Vice President and General Manager, EA.
“Nintendo is excited to see the broad array of signature franchises that EA’s talented development teams are designing for Wii,” says Reggie Fils-Aime, president and COO, Nintendo of America Inc. “The combination of sensational games with Wii’s unique play control will thrill players and breathe new life into video games.”
For more information about the franchises, please visit www.ea.com. For screenshots and fact sheets, please visit info.ea.com.
Saaier dan de film kan het niet zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Harry Potter lijkt me wel chill.
The Godfather moet nooit uitgebracht worden, IMO. Echt een schande voor de film.
*squirt*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:23 schreef MMaRsu het volgende:
- Square Enix is working on a MMO Mana game for the Wii
Ze blijven leukquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:09 schreef depax het volgende:
nieuw raving rabits filmpje hij is weer leuk..
http://www.youtube.com/watch?v=7Cps1v4T2KQ
Waarom zou dat zijn ?quote:In fact, Nintendo is currently offering developers no means to interact with the controller's internal speaker despite showing off games such as The Legend of Zelda: Twilight Princess, which spotlighted the hardware feature at E3 2006 in Los Angeles.
Dus als je een felle lamp in de for example huiskamer hebt. Dan heb je een probleemquote:Light sources from fluorescent and halogen lamps, plastic, mirrors and more may occasionally interfere with the pointer, based on official documentation. To eliminate this interference, the pointer must identify the sensor bar and mark its two coordinates.
Gewoon geen lampen aan/uit zetten als je aan het spelen bent.. Als je dit wel doet zul je opnieuw moeten calibreren. Beetje jammer, maar je moet er iets voor over hebbenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:12 schreef depax het volgende:
Die nieuwe controller info
wat me opvalt is dit stuk:
[..]
Waarom zou dat zijn ?
Ook vond ik dit minder leuk:
[..]
Dus als je een felle lamp in de for example huiskamer hebt. Dan heb je een probleem
Full article hier:
http://wii.ign.com/articles/718/718946p1.html
Dunno, maar het Red Steel team schijnt wél al druk met de speaker bezig te zijn. Of nouja, iig bezigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:12 schreef depax het volgende:
wat me opvalt is dit stuk:
[..]
Waarom zou dat zijn ?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef jpg97 het volgende:
dat ding komt dus gewoon op mijn verjaardag uitHey wij zijn op dezelfde dag jarigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Interestingly, according to documentation the Wii-mote is able to act as something of an eye, measuring coordinates between 0-1023 on the X axis and 0-767 on the Y axis, which means that it is more or less seeing a megapixel image. Whether or not this data can be interrupted into visual information remains unknown, but we're not ruling out the possibility that the pointer could sub as a camera. This is, of course, purely speculative on our part, but stranger things have certainly happened - like, for instance, an internal speaker.
quote:The Wii-mote's LEDs serve two roles. The first is to show which player is communicating with the console at a given moment. Player 1 will light up on the far left, Player 2 the next over, and so on. The second purpose is to illustrate battery life. Upon booting up, four LEDs blink when the controller has between 75% and full power. Three LEDs blink to show 50% and 75% power. Two LEDs blink to show 25% and 50% power. And one LED blinks to illustrate anything below that.
quote:The Wii-mote features 6KB of "non-volatile" memory, whose exact purpose remains a mystery.
Geheugen in de wiimote was voor de speler info (instellingen)had ik begrepenquote:
volgens mij viel dit erg mee! het was alleen een probleem als er erg fel licht aan of uit ging!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewoon geen lampen aan/uit zetten als je aan het spelen bent.. Als je dit wel doet zul je opnieuw moeten calibreren. Beetje jammer, maar je moet er iets voor over hebben
Licht aan/uit instellingen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
volgens mij viel dit erg mee! het was alleen een probleem als er erg fel licht aan of uit ging!
dit zouden ze ook nog op kunnen vangen door een keer je licht aan/uit in stellingen op teslaan.
probleem op gelostzo slim zijn ze vast wel bij Nintendo
![]()
Daar ben ik ook niet bang voor maar anderen welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Licht aan/uit instellingen?
Ach, als je gewoon een lampje aan zet gaat echt niet gelijk de hele controller flippen.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
Interestingly, according to documentation the Wii-mote is able to act as something of an eye, measuring coordinates between 0-1023 on the X axis and 0-767 on the Y axis, which means that it is more or less seeing a megapixel image. Whether or not this data can be interrupted into visual information remains unknown, but we're not ruling out the possibility that the pointer could sub as a camera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |