abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:52:51 #151
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39754773
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:50 schreef depax het volgende:

[..]

definitie van subjectiviteit:
Subjectiviteit houdt in het persoonlijk oordeel of de persoonlijke zienswijze van een individu, betrekking hebbend op of uitgaand van de persoonlijke zienswijze of smaak


dat is dus wel degelijk een mening van jouw en een mening van mij.
Dus subjectief
Het is subjectief hoe belangrijk je de graphics vind. Dat graphics en gameplay erg veel met elkaar te maken(kunnen) hebben is wel degelijk objectief. Neem maar het simpele voorbeeld van een 2d of een 3d spel. Spelen totaal anders en dat komt grotendeels door de graphics.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:59:19 #152
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_39754973
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:52 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Het is subjectief hoe belangrijk je de graphics vind. Dat graphics en gameplay erg veel met elkaar te maken(kunnen) hebben is wel degelijk objectief. Neem maar het simpele voorbeeld van een 2d of een 3d spel. Spelen totaal anders en dat komt grotendeels door de graphics.
Kunnen hebben ja.
Maar neem nou theme hospital de gfx is helemaal outdated maar de gameplay daar en tegen is gewoon nog steeds leuk. Tegen over de game ER wat snel verveelt ook al ziet het beter uit.
Ander voorbeeld.
DOOM, Quake 1/2 goede game play outdated gfx mensen tegenwoordig willen gewoon meer een film dan een game.
Wat was quake 4 nou hyped heel mooi maar damn het verveelde zo snel zelfde met HL2.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:05:17 #153
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39755183
De tering zeg. De een vindt de graphics op niveau, de anders vindt ze lelijk, de derde trekt zich er op af en de vierde kotst erop. Leuk, iedereen kan zn mening geven. Daar hoeft niet elke keer 3 pagina's aan verspild te worden hoor..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:07:01 #154
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39755240
Oh, en ik vind de plaatjes van Red Steel wel cool, en ook de gameplay lijkt mij leuk. Ik kan niet wachten om te shooteren met de Wii controller. Wel vind ik de vormen op deze screens een beetje hoekig en weinig origineel, maar dat zijn zaken die erg makkelijk aan te passen zijn, dus dat kan nog komen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:16:31 #155
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_39755566
cheiron daarvoor zijn topics om meningen uit te wisselen
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:18:49 #156
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39755652
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:59 schreef depax het volgende:

[..]

Kunnen hebben ja.
Maar neem nou theme hospital de gfx is helemaal outdated maar de gameplay daar en tegen is gewoon nog steeds leuk. Tegen over de game ER wat snel verveelt ook al ziet het beter uit.
Ander voorbeeld.
DOOM, Quake 1/2 goede game play outdated gfx mensen tegenwoordig willen gewoon meer een film dan een game.
Wat was quake 4 nou hyped heel mooi maar damn het verveelde zo snel zelfde met HL2.
Maar neem een spel als Katamari damacy, zo'n spel was 10 jaar geleden met de grafische mogelijkheden niet mogelijk. Ik zeg ook niet dat oude/lelijkere spellen niet leuk kunnen zijn. Maar wat velen lijken te vergeten is dat als je veel grafische power hebt je dat ook heel goed in de gameplay kunt gebruiken, en dat het niet alleen is voor een mooier plaatje.

Je zult ook genoeg mensen hebben waarbij Wii-sports of Mario galaxy na 5 minuten al de strot uitkomt, dus dat je Quake4 en HL2 niet leuk vond is ook weer subjectief(al vind ik ze zelf ook niet leuk). Neemt niet weg dat veel dingen qau gameplay in HL2 mogelijk zijn geworden door de graphics.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:20:33 #157
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39755724
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:16 schreef depax het volgende:
cheiron daarvoor zijn topics om meningen uit te wisselen
Ook om elkaar af te lopen zeiken? Volgens mij zijn daar regels voor. Gewoon normaal tegen elkaar doen. En als het even kan ook niet alleen een topic in komen om te zeiken elke keer.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_39755859
Bullshit. De gfx in hl2 hebben geen toevoeging op de gameplay. Alleen het minimaal gebruikt van physics voor wat puzzels maar dat kan met de wii ook. Bij veel games veranderd er niks aan de gameplay door de gfx, het is onzin om te zeggen dat dat wel zo is. In bepaalde games wel ja, maar bij het grootste gedeelte niet. Met de wii zal je grotendeels kunnen doen wat met de ps3/x360 ook kan alleen dan veel minder mooi. En mooie gfx ben je ook binnen een maand aan gewend en dan ga je alsnog naar de gameplay kijken. Niemand kijkt over 2 jaar nog op van ps3/x360 gfx omdat dat dan al standaard is en de gemiddelde aldi pc er alweer overheen blaast tegen die tijd.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:37:40 #159
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_39756308
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ook om elkaar af te lopen zeiken? Volgens mij zijn daar regels voor. Gewoon normaal tegen elkaar doen. En als het even kan ook niet alleen een topic in komen om te zeiken elke keer.
euhm ik zeik niemand af ik ben gewoon discusseren mij zal je echt niet mensen zien aanvallen.
Ik respecteer ieders mening. Als tain de wii ziet floppen dan is dat zijn mening en kunnen we pas zeker weten als hij in de winkel ligt.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:40:50 #160
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39756410
Voel je eens niet persoonlijk aangesproken joh
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:52:47 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_39756808
Ach Red Steel's graphics zijn functioneel, ze brengen goed de sfeer over. Je kunt er met het geweld van de PC en xbox360 games inderdaad geen harde plasser meer van krijgen. Ik denk dat het misschien nog minder is dan het twee jaar oude Half-Life 2 (als je die althans net als ik op m'n werk op een 30" flatscreen met een resolutie van rond 2500x1600 speelt ), maar Nintendo gaat het gevoel van 'presence' toch uit de controller halen. De vraag is of dat effectief genoeg is om de mindere graphics te vergeven. Eerste rapporten van mensen doen lijken van wel. Maar dat lijkt me iets waar je over kun twijfelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_39757017
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:37 schreef depax het volgende:

[..]

euhm ik zeik niemand af ik ben gewoon discusseren mij zal je echt niet mensen zien aanvallen.
Ik respecteer ieders mening. Als tain de wii ziet floppen dan is dat zijn mening en kunnen we pas zeker weten als hij in de winkel ligt.
De Wii gaat in mijn ogen floppen omdat ik Red Steel niks vind? Goed om te weten dan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:58:35 #163
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39757050
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:24 schreef Kill_em_all het volgende:
Bullshit. De gfx in hl2 hebben geen toevoeging op de gameplay. Alleen het minimaal gebruikt van physics voor wat puzzels maar dat kan met de wii ook. Bij veel games veranderd er niks aan de gameplay door de gfx, het is onzin om te zeggen dat dat wel zo is. In bepaalde games wel ja, maar bij het grootste gedeelte niet. Met de wii zal je grotendeels kunnen doen wat met de ps3/x360 ook kan alleen dan veel minder mooi. En mooie gfx ben je ook binnen een maand aan gewend en dan ga je alsnog naar de gameplay kijken. Niemand kijkt over 2 jaar nog op van ps3/x360 gfx omdat dat dan al standaard is en de gemiddelde aldi pc er alweer overheen blaast tegen die tijd.
Gfx hebben veel grotere invloed dan je denkt. Framerate, physics, animaties, gebruik van licht, 2d of 3d, zijn allemaal zaken die invloed hebben op de gameplay. Ook zaken zoals hoeveel dingen je tegelijk op het scherm kan toveren en bewegingsvrijheid kunnen van grote invloed zijn. Of je tegen 10 mannetjes tegelijk vecht of tegen 10.000. Of je door een jungle loopt met voorgeprogrammeerde paden of eentje waar je kan staan en gaan waar je wilt en iedere struik kan gaan liggen. Lijkt me nogal een flink gameplay verschil. Aan die gameplay van de Wii ben je na een maand ook gewend. Er is niemand die dat over 2 jaar ook nog bijzonder vind.

Het is een beetje kort door de bocht om te zeggen dat graphics er niet toe doen of dat iedereen die graphics belangrijk vind een graphicshoer is. Graphics zijn gewoon belangrijk, ook voor de gameplay. Als je heel kort door de bocht wilt zijn kun je ook zeggen zonder graphics heb je helemaal geen gameplay
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:03:57 #164
138256 Sjotime
Delta 168
pi_39757230
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef Tain het volgende:

[..]

De Wii gaat in mijn ogen floppen omdat ik Red Steel niks vind? Goed om te weten dan
Zelda gaat fucking heersen....... dat wordt mijn eerste Wii titel... daarna die Mario Star Wars Galaxy titel ofzo
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:09:04 #165
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_39757412
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:03 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Zelda gaat fucking heersen....... dat wordt mijn eerste Wii titel... daarna die Mario Star Wars Galaxy titel ofzo
Zelda is lelijk.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:11:09 #166
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39757479
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:09 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Zelda is lelijk.
Fucking N64 blur man!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:12:18 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_39757515
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:58 schreef Diablos79 het volgende:
Aan die gameplay van de Wii ben je na een maand ook gewend. Er is niemand die dat over 2 jaar ook nog bijzonder vind.
Dat zou mooi zijn. Betekent natuurlijk wel dat niemand meer op die verouderde controls van de xbox360 en ps3 zit te wachten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_39757633
quote:
Gfx hebben veel grotere invloed dan je denkt.
Je bedoelt: Gfx hebben een minder grote invloed dan jij denkt.
quote:
Framerate, physics, animaties, gebruik van licht, 2d of 3d, zijn allemaal zaken die invloed hebben op de gameplay.
Al die dingen die je noemt zijn ook goed mogelijk op de wii alleen in mindere mate dus dat argument gaat al niet op behalve dat je eventueel de sfeer kan vergroten door de betere gfx. Al is zelfs dat niet altijd waar aangezien ik zat lelijke games ken die meer sfeer hebben dan ubermooie games. Sfeer en gameplay zijn niet zozeer afhankelijk van het aantal poly's of de effecten maar de manier waarop het gebruikt word.
quote:
Ook zaken zoals hoeveel dingen je tegelijk op het scherm kan toveren en bewegingsvrijheid kunnen van grote invloed zijn.
Ook die dingen kunnen dus op de wii alleen dan wel met slechtere gfx ja. Daarbij is het aantal mannetjes op je beeld eigelijk alleen interresant voor een RTS game (wat niet echt prettig spelen is met je analoge stick) en in bv gta had je al meer dan genoeg bewegingsvrijheid dus dat is ook geen probleem op de wii.
quote:
an die gameplay van de Wii ben je na een maand ook gewend. Er is niemand die dat over 2 jaar ook nog bijzonder vind.
In dat geval is de wii een enorm succes aangezien de wiimote dan schijnbaar als de standaard word gezien. Daarbij bied de wiimote wel degelijk een uitbreiding op wat we al kennen terwijl meer rekenkracht, zoals ik hierboven al heb uitgelegd, dat in veel mindere mate doet. Er gaat heel veel tijd en geld in de beste gfx zitten, alleen word de rest van de game in 9 van de 10 gevallen vergeten zodat je mooie gfx hebt, alleen jammer dat het sfeerloos, kort, brak speelt en geen verhaal heeft.
quote:
Het is een beetje kort door de bocht om te zeggen dat graphics er niet toe doen of dat iedereen die graphics belangrijk vind een graphicshoer is.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar het feit is wel dat de vooruitgang steeds minder groot is. Wat op de ps3 kan, kan in princiepe grotendeels ook op de wii alleen dan met mindere gfx, maar nogsteeds wel met gfx die er relatief goed uitzien (dus geen onherkenbare pixelbrij). Van de snes naar 64 was heel duidelijk, van n64 naar GC ook (geen brakke textures en te low poly models meer). Maar van gc naar ps3 is in princiepe alleen maar scherpere gfx, voor de meeste mensen zal dat niet zo'n enorme impact hebben. Ze zullen het wel als mooier ervaren, maar niet als een must aangezien het ''oude'' er ook zichtbaar scherp etc uitziet.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:17:07 #169
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_39757708
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 22:30 schreef NightH4wk het volgende:
Chrono Trigger is idd. Lufia (2: Rise of the Sinistrals) ook.
Voor Lufia zou ik bijna een Wii kopen als de prijs meevalt
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:17:08 #170
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39757709
quote:
an die gameplay van de Wii ben je na een maand ook gewend. Er is niemand die dat over 2 jaar ook nog bijzonder vind.
En graphics blijven jaren lang even indrukwekkend?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:21:30 #171
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39757877
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:17 schreef BMH het volgende:

[..]

En graphics blijven jaren lang even indrukwekkend?
Nee hoor, maar dat blijft die gameplay ook niet.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:23:07 #172
8369 speknek
Another day another slay
pi_39757928
Het klopt wel dat state-of-the-art graphics (of juist slechtere graphics) veel invloed hebben hoor, zoek maar eens op scholar.google.com naar "media schemata".

edit, oh of klik gelijk hier: http://www.ijsselsteijn.nl/papers/P2002.pdf
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:26:27 #173
138256 Sjotime
Delta 168
pi_39758027
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:09 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Zelda is lelijk.
PROEST Nee vond Zelda prachtig........ echt prachtig
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:31:50 #174
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_39758218
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:26 schreef Sjotime het volgende:

[..]

PROEST Nee vond Zelda prachtig........ echt prachtig
Nee man. Lelijke textures. En met die N64 blur proberen ze er nog wat van te maken, terwijl ze zo gewoon alle lelijke dingen proberen weg te blurren.



Ik stop al
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:21:12 #175
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39759658
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:15 schreef Kill_em_all het volgende:

Al die dingen die je noemt zijn ook goed mogelijk op de wii alleen in mindere mate dus dat argument gaat al niet op behalve dat je eventueel de sfeer kan vergroten door de betere gfx. Al is zelfs dat niet altijd waar aangezien ik zat lelijke games ken die meer sfeer hebben dan ubermooie games. Sfeer en gameplay zijn niet zozeer afhankelijk van het aantal poly's of de effecten maar de manier waarop het gebruikt word.
Ik zeg nergens dat ze niet op de Wii kunnen, al is het in mindere maten. Je merkt pas hoe belangrijk die grafische aspecten zijn als je ze niet kunt gebruiken. Wanneer je weer terug gaat naar snes gfx waardoor veel gameplay elementen opeens niet meer mogelijk zijn dan zie je pas hoe belangrijk de graphics voor de gameplay zijn. Verder had ik het ook niet over poly's, die zijn just niet belangrijk voor de gameplay. De manier waarop je effecten gebruikt is zeker belangrijk, maar nog belangrijker is dat je die effecten in de eerste plaats tot je beschikking hebt. En hoe meer effecten je kunt gebruiken hoe beter je ze kan toepassen voor de gameplay. Dat je met mindere graphics goede sfeer kan neerzetten klopt. Maar dat betekend alleen dat je het met betere gfx nog beter kunt.
quote:
Daarbij is het aantal mannetjes op je beeld eigelijk alleen interresant voor een RTS game (wat niet echt prettig spelen is met je analoge stick) en in bv gta had je al meer dan genoeg bewegingsvrijheid dus dat is ook geen probleem op de wii.
Dat hoeft helemaal niet, bij spellen zoals Dead Rising en 99 nights gebruiken ze ook heel veel vijanden, dus dat het alleen voor RTS nuttig is is niet waar. En of ik door een stad loop met een paar 100 man op straat of een paar 1000.
quote:
In dat geval is de wii een enorm succes aangezien de wiimote dan schijnbaar als de standaard word gezien. Daarbij bied de wiimote wel degelijk een uitbreiding op wat we al kennen terwijl meer rekenkracht, zoals ik hierboven al heb uitgelegd, dat in veel mindere mate doet. Er gaat heel veel tijd en geld in de beste gfx zitten, alleen word de rest van de game in 9 van de 10 gevallen vergeten zodat je mooie gfx hebt, alleen jammer dat het sfeerloos, kort, brak speelt en geen verhaal heeft.
Hoeft helemaal niet als standaard worden gezien, van een lightgun kijkt ook niemand meer op maar is toch echt niet de standaard voor games geworden. Die Wiimote bied leuke gameplay, maar niet zo super vernieuwend als sommige laten lijken. Meer rekenkracht is ook zeker een uitbreiding, kijk bijv maar naar de nieuwe mogelijkheden die ze kunnen met de Eyetoy en dat komt allemaal door de extra rekenkracht. En dat 9 van de 10 games(beetje overdreven) sfeerloos, kort, brak en geen verhaal hebben geld ook gewoon voor de Nintendo consoles.
quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar het feit is wel dat de vooruitgang steeds minder groot is. Wat op de ps3 kan, kan in princiepe grotendeels ook op de wii alleen dan met mindere gfx, maar nogsteeds wel met gfx die er relatief goed uitzien (dus geen onherkenbare pixelbrij). Van de snes naar 64 was heel duidelijk, van n64 naar GC ook (geen brakke textures en te low poly models meer). Maar van gc naar ps3 is in princiepe alleen maar scherpere gfx
Het verschil tussen xbox en xbox360 is behoorlijk groot. Physics en animatie zijn echt velen malen beter. Ook de A.I kan echt veel beter met al die extra rekenkracht. Het is niet alleen maar scherpere texture en meer polygonen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_39759850
Ja hoi, wanneer kan ik m'n ge pre-orderde Wii verwachten?
Scheren is voor schapen!
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:28:21 #177
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_39759869
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef Tain het volgende:

[..]

De Wii gaat in mijn ogen floppen omdat ik Red Steel niks vind? Goed om te weten dan
Was bij wijze van spreken
Je leek meer anti Wii dan anti red steel.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:29:37 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_39759900
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef Diablos79 het volgende:
Je merkt pas hoe belangrijk die [nieuwe controls] zijn als je ze niet kunt gebruiken.
Ja al die analoge sticks enzo zijn best aardig, maar doe mij maar een vertrouwd hoekig NES padje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:33:29 #179
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39760014
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:26 schreef Sjotime het volgende:

[..]

PROEST Nee vond Zelda prachtig........ echt prachtig
Zelda is mooi ja, maar dan vooral de game die ongetwijfeld heel goed gaat zijn.
Grafisch valt het natuurlijk in het niet bij het echte next-gen geweld. .
Ziet er allemaal wel aardig uit, maar inmiddels alweer behoorlijk gedateerd
-
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:43:25 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_39760316
Ik vind Zelda nou altijd wel heel duidelijk laten zien dat artwork eigenlijk belangrijker is dan grafisch vermogen. Inderdaad is het minder gedetailleerd dan vrijwel elk spel dat nu uitkomt, maar veel effectiever in het overbrengen van setting en sfeer dan menig spel dat streeft naar realisme.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_39760355
quote:
Wanneer je weer terug gaat naar snes gfx waardoor veel gameplay elementen opeens niet meer mogelijk zijn dan zie je pas hoe belangrijk de graphics voor de gameplay zijn
Argument gaat niet op aangezien je in het wii/ps3/x360 van redelijke 3d gfx naar betere 3d gfx gaat en niet van 3d naar 2d. En noem eens iets wat de x360/ps3 kunnen wat de wii niet kan?
quote:
Verder had ik het ook niet over poly's, die zijn just niet belangrijk voor de gameplay.
Zonder high poly models geen mooie gfx? dus wat je nu eigelijk zegt is dat gfx toch niet belangrijk zijn?
quote:
En hoe meer effecten je kunt gebruiken hoe beter je ze kan toepassen voor de gameplay.
Wow kijk dat effect van dat pistool eens als je schiet, wat een toevoeging voor de gameplay zeg Sowieso heeft de wii ook zat effecten, alleen minder mooi. Alsof 99% het iets uitmaakt of je standaard shadows of softshadows of wat dan ook gebruikt.
quote:
Dat hoeft helemaal niet, bij spellen zoals Dead Rising en 99 nights gebruiken ze ook heel veel vijanden, dus dat het alleen voor RTS nuttig is is niet waar. En of ik door een stad loop met een paar 100 man op straat of een paar 1000.
Ook dat kan de wii vast wel. Painkiller kon ookal op de xbox en daar zaten imo meer dan genoeg vijanden in (houd niet van shooters met 3458439o876759 vijanden om je heen) dus de wii kan vast ook redelijk wat ventjes laten zien.
quote:
Hoeft helemaal niet als standaard worden gezien, van een lightgun kijkt ook niemand meer op maar is toch echt niet de standaard voor games geworden
Jij zij dat iedereen de gameplay van de wii gewend zou zijn. Dat is bij een lightgun zeker niet het geval. Zit nogal een verschil tussen dus.
quote:
Het verschil tussen xbox en xbox360 is behoorlijk groot. Physics en animatie zijn echt velen malen beter. Ook de A.I kan echt veel beter met al die extra rekenkracht. Het is niet alleen maar scherpere texture en meer polygonen.
A.I blijft brak en physics kan je vrij goed faken met weinig rekenkracht + dat de wii wel ingebouwde physics support heeft en dat de wii dus schijnbaar ook wel wat kan laten zien wat betreft physics.

Feit is gewoon dat GFX overrated zijn. Tuurlijk voegt het wel wat toe maar het is echt niet zo dat de manier waarop jij games speelt of ervaart opeens totaal anders word. Nee die blijft hetzelfde alleen nu zeg je leuk, wat meer mannetjes, leuk ziet er beter uit, leuk physics zijn wat beter maar dat is niks anders dan dat al in je verwachting lag terwijl de wii je wel een heel nieuw gevoel zal geven.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:50:23 #182
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_39760502
Jezus deze discussie weer . Rot toch es op met die kutzooi
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:08:24 #183
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39760991
HD maakt games beter.. LOL

IMO gaat art nog altijd boven grafische effecten.. Aangezien de art tijdloos is en effecten verouderen. Daarom zijn in mijn ogen sommige N64 games nog steeds erg mooi, soms mooier dan games die nu uitkomen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:24:19 #184
138256 Sjotime
Delta 168
pi_39765109
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:08 schreef BMH het volgende:
HD maakt games beter.. LOL

IMO gaat art nog altijd boven grafische effecten.. Aangezien de art tijdloos is en effecten verouderen. Daarom zijn in mijn ogen sommige N64 games nog steeds erg mooi, soms mooier dan games die nu uitkomen.
Eens,... Art en Stijl zijn zo belangrijk.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_39774976
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wel eens gezien hoeveel tegenstanders er tegelijk op het scherm verschijnen.
Niet zo gek dat er dan grafisch iets ingeleverd wordt.
Maar goed, das vast te ingewikkeld voor je .
ik koop speciaal een 360 voor dit spel sjaak Wat verrot mij die baggergraphics nou.

Of mag ik niets negatiefs zeggen over de 360?? Want er valt wel het een en ander aan te merken (*kuch* spelaanbod *kuch*)
Houd van een lijntje.
pi_39775964
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:50 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus deze discussie weer . Rot toch es op met die kutzooi
Heerlijk toch? Iemand plaatst een sarcastische opmerking, waarvan hij donders goed weet dat het reacties uitlokt. Anderen lezen het, snappen meteen dat het bedoeld is om uit te lokken, maar kunnen het toch niet laten te reageren. Degene die de opmerking plaatste hangt vervolgens de vermoorde onschuld uit, daar wordt weer op gereageerd, en zo gaat het circus verder, elke keer opnieuw, in elk van de console-topics.

Ik kan er alleen nog maar om lachen.
pi_39776103
Bah, weer van die xbox/ps mensen die klagen over nintendo spul, die mensen mogen niet zeuren over graphics, jullie hebben jarenlang tegen de oerlelijke graphics van de ps2 aangekeken....
pi_39776147
Maar straks wel met de Wii hype meelopen....
Houd van een lijntje.
  donderdag 13 juli 2006 @ 07:45:26 #189
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_39778584
Is weer wat leuk nieuws:

Grand Prix Games brings one to Wii
Grand Prix Games has announced that they will be bringing a title to the Wii. As of right now, there are no details on their Wii project, but hopefully that will change soon. Grand Prix Games is responsible for the Victorious Road series in Japan, which looks to be a boxing series. Perhaps this company will be bringing a boxing game to the Wii, which would make for a very interesting and realistic gameplay situation.

Zou leuk zijn boxen vooral en dan die vorige foto van een fan die gemaakt wordt zou helemaal super zijn.

en dit is ook een leuk artikel:
http://wii.ign.com/mail/
vooral spiderman op de Wii

en aantal nieuwe Sonic Wildfire screens:





met the wiimote movements erbij.
Ziet er redelijk mooi/leuk uit
en op pic 4 het zand dat opwaait leuk detail
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  donderdag 13 juli 2006 @ 07:46:55 #190
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39778597
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:54 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

ik koop speciaal een 360 voor dit spel sjaak Wat verrot mij die baggergraphics nou.

Of mag ik niets negatiefs zeggen over de 360?? Want er valt wel het een en ander aan te merken (*kuch* spelaanbod *kuch*)
Van mij mag je.
En ik koop ook een Wii hoor. Ondanks de graphics. .
-
pi_39780327
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:43 schreef speknek het volgende:
Ik vind Zelda nou altijd wel heel duidelijk laten zien dat artwork eigenlijk belangrijker is dan grafisch vermogen. Inderdaad is het minder gedetailleerd dan vrijwel elk spel dat nu uitkomt, maar veel effectiever in het overbrengen van setting en sfeer dan menig spel dat streeft naar realisme.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_39780711
Over die graphics ben ik het precies mee eens met sjotime, tegenwoordig is alles mooi dus is dat niet meer zo speciaal, wat wel speciaal is is spellen die na een week nog uiterst boeiend zijn, 90% is geen klap meer aan en 100% meer van hetzelfde!

De zoveelste FPS zonder inhoud, weer een racegame die niet boeit, een supermooie 3d stategy game die je na 2 dagen al in de kast legt

Doe mij maar een iets minder mooie zelda die je uuuuuuuuuuuuren kan boeien en waar je niet achter vandaan te slaan bent!
pi_39780746
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:18 schreef McGilles het volgende:
Over die graphics ben ik het precies mee eens met sjotime, tegenwoordig is alles mooi dus is dat niet meer zo speciaal, wat wel speciaal is is spellen die na een week nog uiterst boeiend zijn, 90% is geen klap meer aan en 100% meer van hetzelfde!

De zoveelste FPS zonder inhoud, weer een racegame die niet boeit, een supermooie 3d stategy game die je na 2 dagen al in de kast legt

Doe mij maar een iets minder mooie zelda die je uuuuuuuuuuuuren kan boeien en waar je niet achter vandaan te slaan bent!
Toch vind ik Zelda prachtig om te zien hoor,...... mooier dan een hoop next gen games die ik ken
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  Eindredactie Games donderdag 13 juli 2006 @ 10:28:15 #194
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39780939
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:18 schreef McGilles het volgende:

De zoveelste FPS zonder inhoud,
boeie, er zijn genoeg fps met inhoud
quote:
weer een racegame die niet boeit,
sommige mensen hebben vrienden, dan is elk racespel leuk
quote:
een supermooie 3d stategy game die je na 2 dagen al in de kast legt
moet je het niet kopen
quote:
Doe mij maar een iets minder mooie zelda die je uuuuuuuuuuuuren kan boeien en waar je niet achter vandaan te slaan bent!
en dan de hele tijd naar zijn groene billetjes kijken nee dank je, zelda boeit mijn nou weer geen 1 minuut lang.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_39781204
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:28 schreef donald_dick het volgende:

boeie, er zijn genoeg fps met inhoud
Noem eens 3 FPS die boeiend zijn die nu uit zijn!

De racespellen van tegenwoordig kan niks kapot aan je auto, of dan valt er iets af en dan boeit het eigenlijk nog niks, in carmageddon van 10 jr geleden kon er zelfs al iets kapot, is het zo moeilijk om dit idee verder uit te werken...?

Ik kan geen goede stategy game van de afgelopen 6 maanden herinneren, misschien kan jij mijn geheugen opfrissen?
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:38:51 #196
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39781217
dat ding komt dus gewoon op mijn verjaardag uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:39:54 #197
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39781243
Dat er in veel spellen niets kapot kan aan de auto is gewoon een keuze van de fabrikant. Met name als er bestaande auto's in zitten geeft de autofabrikant alleen toestemming als de auto niet kapot kan. Dat zou klanten afschrikken enzo.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_39781381
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:39 schreef Cheiron het volgende:
Dat er in veel spellen niets kapot kan aan de auto is gewoon een keuze van de fabrikant. Met name als er bestaande auto's in zitten geeft de autofabrikant alleen toestemming als de auto niet kapot kan. Dat zou klanten afschrikken enzo.
Als je met 250 km/u tegen een muur rijdt ben je verwonderd dat er iets kapot gaat?
pi_39781487
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef McGilles het volgende:

[..]

Als je met 250 km/u tegen een muur rijdt ben je verwonderd dat er iets kapot gaat?
Dat er iets kapot zou gaan is wel te verwachten, maar het mag gewoon niet van de autofabrikanten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:47:56 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39781498
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef jpg97 het volgende:
dat ding komt dus gewoon op mijn verjaardag uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet jij met een Wii?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')