Lees nou eens wat ik schrijf! Fabrikanten willen gewoon dergelijke reclame niet voor hun auto's. Natuurlijk is dat verschrikkelijk over-the-top en zijn het de gedachteschimmen van enkele marketing-jongens die te benauwd zijn om een risico te nemen omdat hun bonus dan wel eens in gevaar kan komen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je met 250 km/u tegen een muur rijdt ben je verwonderd dat er iets kapot gaat?![]()
En precies dat boeit mij nou geen zak!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik schrijf! Fabrikanten willen gewoon dergelijke reclame niet voor hun auto's. Natuurlijk is dat verschrikkelijk over-the-top en zijn het de gedachteschimmen van enkele marketing-jongens die te benauwd zijn om een risico te nemen omdat hun bonus dan wel eens in gevaar kan komen.
Het gaat die bedrijven niet om realisme in een game, dat kan ze aan hun reet roesten. Het gaat ze er om dat hun auto in een game zit, bekendheid krijgt, en er perfect uitziet.
als je maar genoeg betaald, kijk maar naar Forzaquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat er iets kapot zou gaan is wel te verwachten, maar het mag gewoon niet van de autofabrikanten
Mij ook niet, ik vind het juist prachtig als auto's (realistische) schade-modellen hebben. Maar helaas.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
En precies dat boeit mij nou geen zak!
kuchForzakuchquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik vind het juist prachtig als auto's (realistische) schade-modellen hebben. Maar helaas.
Tja dat is dus het probleem voor de meeste devvers van racegames, die hebben dat geld er niet voor overquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:06 schreef kepler het volgende:
[..]
als je maar genoeg betaald, kijk maar naar Forza
Kapot gooien hoezo?quote:
dat is ook weer waar...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Tja dat is dus het probleem voor de meeste devvers van racegames, die hebben dat geld er niet voor over
Dat zuigt helemaalquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:22 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is ook weer waar...
dan maar geen echte merken, maar Berrari's, Korches en PMW's
non-argument.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef Poit het volgende:
liever goed nep dan nep echt.
Vind ik ook. Maar het vreemde is dat je bij nfs4 wel gewoon je auto aan poeier kon rijden en daar zaten ook gewoon bmw's in.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:53 schreef Poit het volgende:
Liever goed nep dan nep echt is m'n mening.
Echte auto's die vervolgens niet in elkaar gebeukt kunnen worden. Als de next gen dan toch om grafische kracht blijkt te gaan kan een zichzelf respecterende racegame echt niet zonder crashmodels en de daarbij behorende effecten (lekke banden, kapotte radiator). Dan heb liever goed neppe auto's dan echte auto's waaronder alleen het asvalt vandaan getrokken wordt.
ik ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga wel zo'n Wii halen
Ik niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga wel zo'n Wii halen
quote:EDWOOD CITY, Calif.–(BUSINESS WIRE)–July 13, 2006–Get ready to run, jump, drive, race and win with the flick of a wrist! Electronic Arts (NASDAQ:ERTS) today revealed six new games that are in development for the upcoming Wii(TM) from Nintendo. EA’s dedicated Wii development team is crafting six custom-designed titles including new releases from the Madden NFL, Need for Speed(TM), Harry Potter(TM), Tiger Woods PGA TOUR (R), SSX(TM) and The Godfather(TM) franchises. Each title will remain true to the hallmarks of its franchise but is being designed to maximize the power of the Wii hardware and take full advantage of the uniqueness and innovation of its one-of-a-kind controller. The Wii version of Madden NFL will be demonstrated for a group of elite critics and industry media later today at EA’s Studio Showcase 2006. Additional titles currently under development will be announced in the coming months.
“Once we started to experiment with Madden on Wii, there was an explosion of innovation. Everyone in the studio is energized by the creative opportunity afforded by both the hardware and controller. By reaching into our catalogue, we are able to bring a fresh and distinctive experience to some of EA’s most popular franchises. Creatively, the game play possibilities are staggering and endless,” said John Schappert, Senior Vice President and General Manager, EA.
“Nintendo is excited to see the broad array of signature franchises that EA’s talented development teams are designing for Wii,” says Reggie Fils-Aime, president and COO, Nintendo of America Inc. “The combination of sensational games with Wii’s unique play control will thrill players and breathe new life into video games.”
For more information about the franchises, please visit www.ea.com. For screenshots and fact sheets, please visit info.ea.com.
Saaier dan de film kan het niet zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Harry Potter lijkt me wel chill.
The Godfather moet nooit uitgebracht worden, IMO. Echt een schande voor de film.
*squirt*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:23 schreef MMaRsu het volgende:
- Square Enix is working on a MMO Mana game for the Wii
Ze blijven leukquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:09 schreef depax het volgende:
nieuw raving rabits filmpje hij is weer leuk..
http://www.youtube.com/watch?v=7Cps1v4T2KQ
Waarom zou dat zijn ?quote:In fact, Nintendo is currently offering developers no means to interact with the controller's internal speaker despite showing off games such as The Legend of Zelda: Twilight Princess, which spotlighted the hardware feature at E3 2006 in Los Angeles.
Dus als je een felle lamp in de for example huiskamer hebt. Dan heb je een probleemquote:Light sources from fluorescent and halogen lamps, plastic, mirrors and more may occasionally interfere with the pointer, based on official documentation. To eliminate this interference, the pointer must identify the sensor bar and mark its two coordinates.
Gewoon geen lampen aan/uit zetten als je aan het spelen bent.. Als je dit wel doet zul je opnieuw moeten calibreren. Beetje jammer, maar je moet er iets voor over hebbenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:12 schreef depax het volgende:
Die nieuwe controller info
wat me opvalt is dit stuk:
[..]
Waarom zou dat zijn ?
Ook vond ik dit minder leuk:
[..]
Dus als je een felle lamp in de for example huiskamer hebt. Dan heb je een probleem
Full article hier:
http://wii.ign.com/articles/718/718946p1.html
Dunno, maar het Red Steel team schijnt wél al druk met de speaker bezig te zijn. Of nouja, iig bezigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:12 schreef depax het volgende:
wat me opvalt is dit stuk:
[..]
Waarom zou dat zijn ?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef jpg97 het volgende:
dat ding komt dus gewoon op mijn verjaardag uitHey wij zijn op dezelfde dag jarigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Interestingly, according to documentation the Wii-mote is able to act as something of an eye, measuring coordinates between 0-1023 on the X axis and 0-767 on the Y axis, which means that it is more or less seeing a megapixel image. Whether or not this data can be interrupted into visual information remains unknown, but we're not ruling out the possibility that the pointer could sub as a camera. This is, of course, purely speculative on our part, but stranger things have certainly happened - like, for instance, an internal speaker.
quote:The Wii-mote's LEDs serve two roles. The first is to show which player is communicating with the console at a given moment. Player 1 will light up on the far left, Player 2 the next over, and so on. The second purpose is to illustrate battery life. Upon booting up, four LEDs blink when the controller has between 75% and full power. Three LEDs blink to show 50% and 75% power. Two LEDs blink to show 25% and 50% power. And one LED blinks to illustrate anything below that.
quote:The Wii-mote features 6KB of "non-volatile" memory, whose exact purpose remains a mystery.
Geheugen in de wiimote was voor de speler info (instellingen)had ik begrepenquote:
volgens mij viel dit erg mee! het was alleen een probleem als er erg fel licht aan of uit ging!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewoon geen lampen aan/uit zetten als je aan het spelen bent.. Als je dit wel doet zul je opnieuw moeten calibreren. Beetje jammer, maar je moet er iets voor over hebben
Licht aan/uit instellingen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
volgens mij viel dit erg mee! het was alleen een probleem als er erg fel licht aan of uit ging!
dit zouden ze ook nog op kunnen vangen door een keer je licht aan/uit in stellingen op teslaan.
probleem op gelostzo slim zijn ze vast wel bij Nintendo
![]()
Daar ben ik ook niet bang voor maar anderen welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Licht aan/uit instellingen?
Ach, als je gewoon een lampje aan zet gaat echt niet gelijk de hele controller flippen.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
Interestingly, according to documentation the Wii-mote is able to act as something of an eye, measuring coordinates between 0-1023 on the X axis and 0-767 on the Y axis, which means that it is more or less seeing a megapixel image. Whether or not this data can be interrupted into visual information remains unknown, but we're not ruling out the possibility that the pointer could sub as a camera.
hij zegt tog ook niet van wel ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
HALLO IK HEB HET NIET GESCHREVEN LIEVE CHIBO
Idd, omdat het coordinaten meet is het gelijk een camera? De laatste keer dat ik keek kan ik mijn liniaal ook niet als lijn-camera gebruiken :pquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef chibibo het volgende:
Wat een onzin.Zoals ze zelf al aangeven, gaat het om het aantal coordinaten dat de controller kan onderscheiden op de assen, m.a.w. de nauwkeurigheid van het apparaat. Dit heeft niks met een camera te maken.
Jammer dat er niet gewoon een vaste batterij zoals in de ds in zitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Bij volledig gebruik van de controller-mogelijkheden zullen deze 30 uur meegaan en wanneer alleen de acceleratie-sensoren worden gebruikt zullen de batterijen 60 uur meegaan.
Jaaaaaaaaa.
Niet zeuren.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jammer dat er niet gewoon een vaste batterij zoals in de ds in zitdan ging hij vast het dubbele mee
En dan is ie een keer leeg als je net aan het spelen bentquote:Op zondag 16 juli 2006 13:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jammer dat er niet gewoon een vaste batterij zoals in de ds in zitdan ging hij vast het dubbele mee
Mijn 360 controller gaat ook maar 20 uur mee.... dan moet ik hem ook opladen... maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:29 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan is ie een keer leeg als je net aan het spelen bent
Serieus...................... hoe kom je er op....... dit soort praat houdt het Wii topic wel gaande zoquote:Op zondag 16 juli 2006 19:51 schreef Poit het volgende:
Denk dat de prijs nog geen eens het probleem is. Mijn gedachten gaan eerder uit naar een hitte of ruimte probleem. Als je een accu op wilt laden moet je dat ook weer in het apparaatje stoppen. En erg koud blijft zo'n accu tijdens het opladen ook niet. Misschien schadelijk voor de sensoren?
Joh, echt?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
HALLO IK HEB HET NIET GESCHREVEN LIEVE CHIBO
als ze telefoons zo klein kunnen maken als een mentos-snoepje zonder warmteproblemen, dan lukt het ze vast ook wel om een eventuele accu in de controller te plaatsen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef Poit het volgende:
Serieus......................... zo onwaarschijnlijk is dat toch niet? Ooit eens aan je telefoon gevoeld als hij vol aan het opladen is? Kan behoorlijk warm worden. Electronisch apparatuur blijft ook gevoelig voor hitte, waarom de sensoren van de Wii controller niet?
Ja, bij de 360 kan je hem opladen tijdens het spelen. Heb nog nergens een aansluiting gezien of bevestiging gezien dat dit ook kan bij de Wii-motequote:Op zondag 16 juli 2006 20:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mijn 360 controller gaat ook maar 20 uur mee.... dan moet ik hem ook opladen... maakt niet zoveel uit.
Je bent gewoon aan het vissen gekke clown.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, bij de 360 kan je hem opladen tijdens het spelen. Heb nog nergens een aansluiting gezien of bevestiging gezien dat dit ook kan bij de Wii-mote
Sorry dat ik over dit soort praktische dingen nadenkquote:Op maandag 17 juli 2006 08:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het vissen gekke clown.
Excuses aanvaardquote:Op maandag 17 juli 2006 08:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Sorry dat ik over dit soort praktische dingen nadenk
Dank jequote:
Ja dat is wel waar maar 30 tot 60 uur is toch prima.... je kan niet alles hebben tochquote:Op maandag 17 juli 2006 09:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Dank je
Reden ook dat ik hierover nadenk is dat ik het echt heel erg irritant vind om tijdens het gamen iets anders moet gaan doen zoals batterijen verwisselen, gebeurt altijd op een kutmoment en het leidt af van het spel zelf
30-60 uur is zeker voldoende, maar je batterijen gaan altijd op de meest onmogelijke momenten en missschien word je gewaarschuwd met een hele irritante piep uit dat speakertje, hoop ieder geval niet op een ledje die van groen naar rood springt ofzo want ik kijk bijna nooit op mijn controllerquote:Op maandag 17 juli 2006 10:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar maar 30 tot 60 uur is toch prima.... je kan niet alles hebben tochTevens zal je ook wel gewaarschuwd worden als het bijna zover is.
Ga je een Wii halen? Zo ja op release? En zo ja met welk spel?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:01 schreef Tain het volgende:
[..]
30-60 uur is zeker voldoende, maar je batterijen gaan altijd op de meest onmogelijke momenten en missschien word je gewaarschuwd met een hele irritante piep uit dat speakertje, hoop ieder geval niet op een ledje die van groen naar rood springt ofzo want ik kijk bijna nooit op mijn controller
1) Jaquote:Op maandag 17 juli 2006 10:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ga je een Wii halen? Zo ja op release? En zo ja met welk spel?
Een review nog welquote:Op maandag 17 juli 2006 16:58 schreef Oksel het volgende:
Op gamert.nl staat ook een leuke review van de Wii.
quote:According to Nintendo (the official magazine), an August games show in Germany will be showcasing NEW, that's NEVER SEEN BEFORE BRAND SPANKING NEW titles for Wii.
quote:It seems that Nintendo released a short preview list of their Games Convention 2006 line up in the Nintendo magazine and for VIP members of their website (I didn't read the news, just discovered a headline from the VIP teaser news). The Games Convention is the biggest exhibition of it's kind in europe, a kind of european E3, open to the public and with about 130.000 visitors last year.
I'm not sure if everything will be shown to the public audience at the Games Convention (august 24th - 27th 2006) but some info will be released behind closed doors to the press on the Developers Conference previous to the Games Convention (august 21st - 23rd 2006).
linkquote:Kutaragi Obsessed with Tech, Internal Sony Strife & PS3 Seen As "Risk"
Late last week, I had a conversation with an insider here in Japan. The insider has worked in the gaming industry for many years. He recounted an off-the-record conversation that he recently had with Sony Computer Entertainment management. Some of it is obvious and some is surprising, but here is what the insider had to say:
Kutaragi is interested only in consoles and technology. He does not care about the market. Some SCE officers disagree with his approach, feeling that the company should be more market sensitive. Kutaragi does not care. Nintendo has shown that it isn't only about powerful technology and graphics, but the PS3 isn't geared for that market at all and is intended for a very specific customer.
Within Sony, the different divisions have discordant views on what the PlayStation 3 actually is. Some divisions view the machine as a game machine, while other divisions view it as a home electronic device (like a TV or a video player). Some SCE officers are worried about hitting the console's target consumer. As a game machine, it's very expensive for many players and not exactly something parents would buy for their children. As an electronic device, the inclusion of a game player could be off-turn for those only interested in electronics and Blu-ray. There's concern within Sony that both groups could be alienated.
It's not possible for most developers to calculate the cost of making PS3 games. And it doesn't help that even last month, Sony kept delaying development tools. Many small and medium-sized developers are not making PS3 games, because costs are astronomical. Instead, they are switching to the Wii, the DS and the Xbox 360. Everyone sees developing for the PlayStation 3 as a risk.
EA komt binnenkort met een eigen console.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:20 schreef Kill_em_all het volgende:
Kutaragi is een kampbeheerder die zijn ideetjes als de enige weg ziet. Van mij mag sony hard neergaan, ze zijn mij veel te arrogant (failliet hoeft niet want alleen MS en Nintendo op de markt is niet goed).
Ik wou daggla er niet bij halen, maar je hebt iig gelijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:23 schreef gamefreek het volgende:
Heeft wel een beetje weg van Yamaouchi, was ook meer een kampbeheerder en we weten allemaal waar dat naar geleid heeft.
Dan kan je nog beter sony hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef BMH het volgende:
[..]
EA komt binnenkort met een eigen console.![]()
Met alleen je eigen games gaat je console het niet overleven. Plus dat EA net als MS en Sony in het begin wel enorm verlies zal lijden op de verkoop van de console.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:36 schreef depax het volgende:
nou als ze alle ea games dan exclusive alleen voor die console gaan doen ( denk aan madden , nfs ) dan verkoopt hij goed want je krijgt ze toch nergens anders meer dan.
Dus zou nog maar niet zo zeker zijn dat het niet gaat lukken.
Ze verdienen nu al nietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
EA gaat helemaal geen eigen console uitbrengen, te hoog risico en ze verdienen simpelweg veel meer als ze gewoon multiplatform games blijven maken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |