Onder het station zit een parkeergarage...(bordjes volgen)quote:Op maandag 31 juli 2006 08:49 schreef Kreator het volgende:
Vraagje hè. Ik moet zo naar Den Bosch centraal station (met de auto). Kan ik daar ergens parkeren? Ben er nog nooit geweest...
Waar aan de achterkant precies? Daar langs de rechtbank ergens?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:00 schreef goldhorn het volgende:
[..]
Onder het station zit een parkeergarage...(bordjes volgen)
Daar is het eerste uur parkeren gratis.
Aan de achterkant van het station zit nog een betaalde parkeerplaats. (Qpark)
Het is achter het Paleis van Justitie. Dat is P Paleiskwartier.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:34 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Waar aan de achterkant precies? Daar langs de rechtbank ergens?
Zijn er geen parkeerplaatsen in het centrum zelf?
Het eerste half uur is gratis onder het station... Maar dat gaat volgens mij niet op als je langer parkeert, dan betaal je gewoon het uurtarief...quote:Op maandag 31 juli 2006 10:00 schreef goldhorn het volgende:
[..]
Onder het station zit een parkeergarage...(bordjes volgen)
Daar is het eerste uur parkeren gratis.
Aan de achterkant van het station zit nog een betaalde parkeerplaats. (Qpark)
Is de ingang daar voor het Iglo-Mora gebouw zegmaar?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:34 schreef Sammy3000 het volgende:
Bij het station (volg bordjes autoslaaptrein) is ook een lang-parkeren parkeerplaats. Dan betaal je per dag nog geen tientje. Als je een treinkaartje hebt, betaal je maar 50%!
De truc is dan om voor je naar je auto gaat bij de kaartautomaat een kaartje naar station Oost koopt (iets meer dan 1 euro). Nadat je de bestemming kiest, kun je een gratis parkeerkaart kiezen om het kortingstarief te benutten. De barcode van dat kaartje stop je eerst in de slagboom bij uitrijden, daarna je creditcard en je bent een stuk voordeliger uit!
Precies, die.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:48 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Is de ingang daar voor het Iglo-Mora gebouw zegmaar?
Links van het plein waar de bussen staan?
En dat hokje dat voor het station staat, is dat het hokje waar je uit- en inloopt om waar naar je auto te gaan?
En als je geen creditcard hebt?
Dit gaat niet over de garage, maar het lang-parkeren-terrein. En daar is alleen met plastic te betalen...quote:Op maandag 31 juli 2006 12:07 schreef goldhorn het volgende:
voor die parkeergarage is een creditcard niet noodzakelijk..
je kan ook met muntgeld en met chipknip betalen..
--edit-- het topic nog maar eens goed gelezen... --edit--quote:Op maandag 31 juli 2006 11:48 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Is de ingang daar voor het Iglo-Mora gebouw zegmaar?
Links van het plein waar de bussen staan?
En dat hokje dat voor het station staat, is dat het hokje waar je uit- en inloopt om waar naar je auto te gaan?
daar vraag ik me al jaren vanaf of dat wat is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:56 schreef Wereldman het volgende:
Sinds jaar en dag vier ik carnaval bij: De blauwe druif..erg gaaf. Zingen, dansen op de koffiebar en altijd mijn contactlenzen kwijt....![]()
![]()
![]()
Ja het is er erg leuk..van alles aan publiek, vage pubers, dronken bouwvakkers en rokende oma's komt er eens kijken dan....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
daar vraag ik me al jaren vanaf of dat wat is.
is er buiten carnaval er ook wat? Hoorde laatst dat het failliet was maar zal wel niet kloppenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:01 schreef Wereldman het volgende:
[..]
Ja het is er erg leuk..van alles aan publiek, vage pubers, dronken bouwvakkers en rokende oma's komt er eens kijken dan....
Nee niet failliet...maar vooral met evenementen (levenslied, carnaval, kermis, etc) is het er leuk. Het eten is er ook verbazend goed.... dat viel me 100% mee..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
is er buiten carnaval er ook wat? Hoorde laatst dat het failliet was maar zal wel niet kloppen
dan ga ik er maar eens langs danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:05 schreef Wereldman het volgende:
[..]
Nee niet failliet...maar vooral met evenementen (levenslied, carnaval, kermis, etc) is het er leuk. Het eten is er ook verbazend goed.... dat viel me 100% mee..
Kwam ik vroeger ook vaak, nog een keer de hele plee ondergekotst daar, das weer een van de mindere herinneringen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:56 schreef Wereldman het volgende:
Sinds jaar en dag vier ik carnaval bij: De blauwe druif..erg gaaf. Zingen, dansen op de koffiebar en altijd mijn contactlenzen kwijt....![]()
![]()
Hiha!
Kan je wel zeggen ja, ik geloof dat er twee tafels aan de voorkant staan, en dan nog een stuk of vier in het zijstraatje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:34 schreef tong80 het volgende:
Blauwe Druif is een leuke tent. Gezellig klein terrasje
Eigenlijk komt er van alles. Behalve kakkers.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:29 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij De Blauwe Druif het platte, Bossche volluk...![]()
Dan kwam je ook nooit in de Papillonquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:02 schreef DutchGooner het volgende:
Vroeger was het iig een nichtenbar, de reden waarom ik er eik nooit ben geweest
Dat is wsl ver voor mijn tijd, ik ken die tent niet eens.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan kwam je ook nooit in de Papillon
Zat in de Vughterstraat, legendarische tent.Mocht als enigen tot 4 uur open blijven, dus iedereen ging daar heen. Is wel een tijdje geleden idd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is wsl ver voor mijn tijd, ik ken die tent niet eens.
Waar haal je dat nou weer vandaan ? Galaxy was ook gewoon open tot 4 uur hoor. En dan had je ook nog de Carlton, of hoe dat dan ook heette. De Swing ging wel om 2 uur dicht, waarna wij met zijn allen altijd of naar Galaxy gingen, of naar cafe het Spinnewiel, in dat zijstraatje bij de Zero.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zat in de Vughterstraat, legendarische tent.Mocht als enigen tot 4 uur open blijven, dus iedereen ging daar heen. Is wel een tijdje geleden idd.
Ik vond Mieke van achter de bar wel een geil wijf, kregen we ook vaak gratis biertjes van.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:39 schreef tong80 het volgende:
Ok. In mijn herinnering was het 't enige café dat zo lang open was. De Swing was ook mijn tent.
Lekker wijf was dat jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vond Mieke van achter de bar wel een geil wijf, kregen we ook vaak gratis biertjes van.![]()
Wat een weer he ? Persoonlijk vind ik het verkeerd gespeld. Een Bosschenaar zegt geen "wir" maar gewoon "weer", wir is meer iets voor Vlijmen of Haarsteeg en zo.quote:
Ja, dat dacht ik ook toen ik het las.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat een weer he ? Persoonlijk vind ik het verkeerd gespeld. Een Bosschenaar zegt geen "wir" maar gewoon "weer", wir is meer iets voor Vlijmen of Haarsteeg en zo.
Anders kijk je even in VBL: FC Den Bosch # 44 - In voorbereiding op de titelracequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:52 schreef navi het volgende:
FC Den Bosch - Stormvogels/Telstar 2 - 0![]()
Kut toch een eind op kutquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:42 schreef Hathor het volgende:
He, iemand moest dit topic toch uit de modder trekken, het was aardig dood aan het bloeden hier. Hoe is het mogelijk trouwens....Bosschenaren die massaal hun bek dichthouden. Dit mag in de krant.![]()
Ik ben hier geboren èn ik kom niet uit Rosmalen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:03 schreef Yeahinho het volgende:
Allemaal import hier, dan krijg je dat.
Hoppa, 1-0 voor de Bosschenaren!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren èn ik kom niet uit Rosmalen.
quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
Trouwens gisteren een Boschenaar gearresteerd in Engeland.
Had een bank overvallen maar ze herkenden hem aan z'n dialect.
'Hands up kut !'
Wehehe, die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
Trouwens gisteren een Boschenaar gearresteerd in Engeland.
Had een bank overvallen maar ze herkenden hem aan z'n dialect.
'Hands up kut !'
Heb hem ook zelf verzonnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wehehe, die kende ik nog niet.
Niet liegen he.quote:
Ik wil niet veel zeggen maar ik heb hem ook vaker gehoordquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet liegen he.Ik ken die al heel lang.
![]()
Noem je die paar attracties een kermis?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef navi het volgende:
Volgende week in mijn achtertuin die de Markt heet is het weer kermis. Het grootste gajes van Den Bosch zie je dan een week lang.![]()
En niet alleen van Den Boschquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef navi het volgende:
Volgende week in mijn achtertuin die de Markt heet is het weer kermis. Het grootste gajes van Den Bosch zie je dan een week lang.![]()
totdat je dat mannetje wat tot je middel komt wegduwt en 2 minuten later met de gehele 40 koppige familie kennis maaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach als je een beetje sterk in je schoenen staat en je je niet laat provoceren is er weinig aan de hand.
Kermisquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Kermis is afgelopen en het topic is dood?
Die speultuin bedoel je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Kermis is afgelopen en het topic is dood?
Geen idee ik heb er geen reet van gezien.quote:
Geen idee wat hij met die rel bedoeld. Maar een hoop attractie eigenaren waren aan het klagen dat er zo weinig bezoek kwam en gaven de schuld aan de kermis die 2 maanden geleden bij de Brabanthallen was. Ze zijn alleen even vergeten dat die ook zeer slecht bezocht was. 100.000 mensen over twee weken terwijl ze er daar 250.000 hadden verwacht.quote:
komt omdat er te weinig reclame voor gemaakt wordt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen idee wat hij met die rel bedoeld. Maar een hoop attractie eigenaren waren aan het klagen dat er zo weinig bezoek kwam en gaven de schuld aan de kermis die 2 maanden geleden bij de Brabanthallen was. Ze zijn alleen even vergeten dat die ook zeer slecht bezocht was. 100.000 mensen over twee weken terwijl ze er daar 250.000 hadden verwacht.
er was gezegd toen de kermis attractieeigenaren over de prijs aan het onderhandelen waren dat het de 'kermis' bij de brabanthallen nie door zou gaan. Die is wel doorgegaan en als de kermisdudes dat wisten hadden ze veel en veel minder geld geboden. één kermisattractie is zelfs tijdens de kermis gewisseld omdat de eigenaar zich zo bedrogen voelde.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen idee wat hij met die rel bedoeld. Maar een hoop attractie eigenaren waren aan het klagen dat er zo weinig bezoek kwam en gaven de schuld aan de kermis die 2 maanden geleden bij de Brabanthallen was. Ze zijn alleen even vergeten dat die ook zeer slecht bezocht was. 100.000 mensen over twee weken terwijl ze er daar 250.000 hadden verwacht.
Ik ben naar dat goa-feestje geweest een paar maanden geleden!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
komt omdat er te weinig reclame voor gemaakt wordt.
Zelfde met de feestjes in 'The Factory' waar nog geen hond van gehoord heeft.
Waar je dan bij entree 2 gratis soa's krijgt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:45 schreef Hathor het volgende:
Is dat net zoiets als een SOA feestje ?![]()
Nee, die moet je zelf proberen te scoren, je krijgt bij de ingang een lek condoom mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar je dan bij entree 2 gratis soa's krijgt?![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, die moet je zelf proberen te scoren, je krijgt bij de ingang een lek condoom mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |