Wat een weer he ? Persoonlijk vind ik het verkeerd gespeld. Een Bosschenaar zegt geen "wir" maar gewoon "weer", wir is meer iets voor Vlijmen of Haarsteeg en zo.quote:
Ja, dat dacht ik ook toen ik het las.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat een weer he ? Persoonlijk vind ik het verkeerd gespeld. Een Bosschenaar zegt geen "wir" maar gewoon "weer", wir is meer iets voor Vlijmen of Haarsteeg en zo.
Anders kijk je even in VBL: FC Den Bosch # 44 - In voorbereiding op de titelracequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:52 schreef navi het volgende:
FC Den Bosch - Stormvogels/Telstar 2 - 0![]()
Kut toch een eind op kutquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:42 schreef Hathor het volgende:
He, iemand moest dit topic toch uit de modder trekken, het was aardig dood aan het bloeden hier. Hoe is het mogelijk trouwens....Bosschenaren die massaal hun bek dichthouden. Dit mag in de krant.![]()
Ik ben hier geboren èn ik kom niet uit Rosmalen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:03 schreef Yeahinho het volgende:
Allemaal import hier, dan krijg je dat.
Hoppa, 1-0 voor de Bosschenaren!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren èn ik kom niet uit Rosmalen.
quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
Trouwens gisteren een Boschenaar gearresteerd in Engeland.
Had een bank overvallen maar ze herkenden hem aan z'n dialect.
'Hands up kut !'
Wehehe, die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
Trouwens gisteren een Boschenaar gearresteerd in Engeland.
Had een bank overvallen maar ze herkenden hem aan z'n dialect.
'Hands up kut !'
Heb hem ook zelf verzonnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wehehe, die kende ik nog niet.
Niet liegen he.quote:
Ik wil niet veel zeggen maar ik heb hem ook vaker gehoordquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet liegen he.Ik ken die al heel lang.
![]()
Noem je die paar attracties een kermis?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef navi het volgende:
Volgende week in mijn achtertuin die de Markt heet is het weer kermis. Het grootste gajes van Den Bosch zie je dan een week lang.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |