Eigenlijk komt er van alles. Behalve kakkers.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:29 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij De Blauwe Druif het platte, Bossche volluk...![]()
Dan kwam je ook nooit in de Papillonquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:02 schreef DutchGooner het volgende:
Vroeger was het iig een nichtenbar, de reden waarom ik er eik nooit ben geweest
Dat is wsl ver voor mijn tijd, ik ken die tent niet eens.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan kwam je ook nooit in de Papillon
Zat in de Vughterstraat, legendarische tent.Mocht als enigen tot 4 uur open blijven, dus iedereen ging daar heen. Is wel een tijdje geleden idd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is wsl ver voor mijn tijd, ik ken die tent niet eens.
Waar haal je dat nou weer vandaan ? Galaxy was ook gewoon open tot 4 uur hoor. En dan had je ook nog de Carlton, of hoe dat dan ook heette. De Swing ging wel om 2 uur dicht, waarna wij met zijn allen altijd of naar Galaxy gingen, of naar cafe het Spinnewiel, in dat zijstraatje bij de Zero.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zat in de Vughterstraat, legendarische tent.Mocht als enigen tot 4 uur open blijven, dus iedereen ging daar heen. Is wel een tijdje geleden idd.
Ik vond Mieke van achter de bar wel een geil wijf, kregen we ook vaak gratis biertjes van.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:39 schreef tong80 het volgende:
Ok. In mijn herinnering was het 't enige café dat zo lang open was. De Swing was ook mijn tent.
Lekker wijf was dat jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vond Mieke van achter de bar wel een geil wijf, kregen we ook vaak gratis biertjes van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |