True.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:53 schreef DjNivek het volgende:
DnT heeft te veel geluk qua testen enzo. Daardoor waren ze vlug langs de eerste bazen. Nou ja, wij krijgen Patchwerk deze week in ieder geval en progressen dan wel weer verder
quote:Shifting in and out of druid forms is costing health as of 1.11.
I did some testing.....
With IGotW
2164/2164 caster 100%
3219/4594 bear 70%
2029/2164 back to caster (undependent from bear health) 93,76%
2182/2794 to cat 78,09%
2039/2164 back to caster (undependent from cat health) 93,76%
Without IGotW
2028/2028 caster 100%
3077/4447 bear 69,19%
1870/2028 back to caster (undependent from cat health) 92,20
2044/2658 cat 76,89%
1891/2028 back to caster (undependent from cat health) 93,24
It also affects travel form and aquatic:
Without IGotW
to travel
2028/2028 caster 100%
2043/3151 travel 64,83%
1870/2028 back to caster (undependent from travel health) 92,20%
to aquatic
2028/2028 caster 100%
2043/3151 aquatic 64,83%
1870/2028 back to caster (undependent from aquatic health) 92,20%
Without IGotW
to travel
2164/2164 caster 100%
2181/3288 travel 66,33%
2029/2164 back to caster (undependent from travel health) 93,76%
to aquatic
2164/2164 caster 100%
2181/3151 aquatic 96,21%
2029/2164 back to caster (undependent from aquatic health) 93,76%
I can''t check Moonkin. Checked everything with 5/5 GotW rank I.
Gear on http://www.zerg-eu.com/roster/char.php?name=Vylixan&server=Ahn'Qiraj
Bijna alleen maar Alliancequote:Op donderdag 6 juli 2006 01:13 schreef Zosk het volgende:
Hier kun je trouwens een beetje bijhouden wie waar is etc.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-dungeons&T=578189&P=1
US ofc![]()
Hadden wij vooral tijdens het wk (Zweedse, Engelse en Nederlandse members)! Dit is de eerste week dat we weer kunnen BWL'en! Afgelopen 2 weken alleen maar zg/aq gedaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:31 schreef Migwi het volgende:
Wij hebben een kut attendancy, geen idee waar iedereen opeens heen is, maar van queues van toch wel altijd een paar man naar maximaal 20 man online per avond. Geen raids voor ons. Zelfs ZG/AQ20 heb ik al tijden niet meer gezien (big need AQ20 voor CC rep)
Wij waren juist met Anub'Rekhan begonnen omdat de makkelijkste (volgens anderen) was. Mja, gewoon een goede timing en je hebt em wel. Zelfde voor Instructor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:19 schreef Zosk het volgende:
Nouja, we hebben nu Instructor dan wel down en zijn bezig met Anub'Rekhan.
Naar in AQ40 hebben we cthun phase 2 op 99% en Ouro en Visci nog niet eens down![]()
Dus daar moeten we ook nog aan werken, best zonde.
same hierquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
lol ik heb nax nog steeds niet van binnen gezienguildleader wilt eerst c'thun down hebben voordat we aan nax beginnen. 95% phase 1 so far
![]()
IK WIL NAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar waren wij ook met onze laatste raid.quote:
Vergeet niet dat het vakantieperiode is en dat iig op mijn server steeds meer mensen die er vanaf het begin bij waren er mee kappen omdat WoW na lvl 60 eigenlijk 1 groot grindfest is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:31 schreef Migwi het volgende:
Wij hebben een kut attendancy, geen idee waar iedereen opeens heen is, maar van queues van toch wel altijd een paar man naar maximaal 20 man online per avond. Geen raids voor ons. Zelfs ZG/AQ20 heb ik al tijden niet meer gezien (big need AQ20 voor CC rep)
wij hebben tot nu toe nog geen last gehad van afgelaste raidsquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:01 schreef Migwi het volgende:
[..]
Daar waren wij ook met onze laatste raid.
6%, dus zo goed als neer. Mja, dat is al een maand geleden ofzo![]()
Mja, Alliance heeft het echt zoveel makkelijker in PvE.quote:
Voorbeeldje.quote:Horde DPS warriors can have windfury but they do not get any threat reduction. At the same time alliance warriors have 30% less threat, 10% more of ALL stats and blessing of might for more attackpower.
Op mijn server winnen we altijd (horde)......quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:48 schreef Departak het volgende:
Juist. Vaak wordt gezegd dat Horde het makkelijker heeft in BG"s en Alliance juist in PvE.
Waarom verliezen we (horde) dan altijd AV?
bij ons wint Horde AB en WSG. AV winnen we alleen als we met een premade joinen. we doen wel eens AV met mijn guild. is heerlijk. gewoon orders op TS en mensen die die orders ook gewoon uitvoeren. duurt het tenminste ook geen eeuwigheid om te winnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:48 schreef Departak het volgende:
Juist. Vaak wordt gezegd dat Horde het makkelijker heeft in BG"s en Alliance juist in PvE.
Waarom verliezen we (horde) dan altijd AV?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:34 schreef Fratz het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4269823855924041502&q=Big+blue+dress
"So why I ask,
It doesn't make much sense,
that a man of my stature
should have to wear a dress?"![]()
![]()
weet niet of ze op Medivh zitten, maar denk dta je het over Nihilum hebtquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:49 schreef InsertCredit het volgende:
Zat er op Medivh ( France ) geen uber raiding guild?
Staat me nog iets van bij gedurende de AQ war-effort.
like an oppurtuntiy to retain your worthy name?quote:
Bindings of the Windseekerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:47 schreef DjNivek het volgende:
Kjoet, welke legendary hadden jullie dan? Eye of Rag?
Kan trouwens niet wachten om met m'n legendary een flinke Soul Fire op Kiiv/Roffejow te gooien, en ze te laten klagen over IRC. Kiiv deed dat een tijdje terug, toen ik hem voor 2,2k burstte...tijdens Shield Wall
leuk, en nu maar hopen dat jullie niet net als wij 8 maanden opd e andere helft moeten wachten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:06 schreef Sakie het volgende:
[..]
Bindings of the Windseeker![]()
Roffejow ging trouwens helemaal door het lint tijdens onze eerste ragna poging, compleet met schreeuwen en schelden.![]()
Inderdaad, ken 't probleem.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:59 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
leuk, en nu maar hopen dat jullie niet net als wij 8 maanden opd e andere helft moeten wachten.
Ha! Lowlanders, daar heb ik ook nog ingezetenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:00 schreef Sakie het volgende:
great balls of fire, grappig ja ;>
maar wel oud als ik dat zo mag zeggen![]()
van de week onze (evil monkeys) eerste legendary drop
![]()
[TN Talk] Hij is gegaan naar Zapphod en het eerste wat ik deed was roffejow whisperen en hem lekker pesten dat hij ons verlaten heeft, anders was hij vast naar roffe gegaan[/TN Talk]
-edit-
Kijk, hier was ik nog een baby troll, tijdens een raid op XR in de eerste weken van Bloodscalp![]()
[[url=http://images6.theimagehosting.com/WoWScrnShot_032505_211735.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jarnotjuh (die vlak naast me staat) was / is toch ook een FOK!ker?
Hopelijk zal 1.12 daar verandering in brengen, maar ik ben bang dat het nooit meer zoals de oude XR / Ashenvale raids zal worden. Toen pvp'de je nog voor de lol, nu is het om honor te farmenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ha! Lowlanders, daar heb ik ook nog ingezeten! Jarnotjuh, de noob paladin
! Oh geweldig die herinneringen! Jammer dat Bloodscalp dood is qua outdoor pvp etc.
![]()
Nihilum is een Horde guild op Magtheridon. Die Franse guild is Millenium.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:48 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
weet niet of ze op Medivh zitten, maar denk dta je het over Nihilum hebt
naja hij haf t over een uber raiding guild en Nihilum warende eersten die C'Thun neerhadden imoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:37 schreef John_Cena het volgende:
[..]
Nihilum is een Horde guild op Magtheridon. Die Franse guild is Millenium.
vakantietijd... WoW is ook al een jaar oud, mensen stoppen, nemen een break van een paar weken en realizeren zich ineens dat hun sociale leven wel een ernstige trap heeft gekregenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:18 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hadden wij vooral tijdens het wk (Zweedse, Engelse en Nederlandse members)! Dit is de eerste week dat we weer kunnen BWL'en! Afgelopen 2 weken alleen maar zg/aq gedaanMaarja mijn rep bij cenarion hold is nu stuk omhooggegaan
Ben bezig voor http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21414![]()
Laat iedereen maar lekker stoppen, blijven alleen de diehards over...word namelijk gek van alle noobs op de serversquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:52 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
vakantietijd... WoW is ook al een jaar oud, mensen stoppen, nemen een break van een paar weken en realizeren zich ineens dat hun sociale leven wel een ernstige trap heeft gekregen
mm je hebt die casuals wel nodig om je raid mee te vullen, anders kan je zelf ook niks....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:18 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Laat iedereen maar lekker stoppen, blijven alleen de diehards over...word namelijk gek van alle noobs op de servers![]()
Maarja zodra de uitbreiding er is zullen een hoop mensen weer beginnen![]()
True, ook al is tanken nu niet echt moeilijk het is toch wel wat anders dan levelen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:12 schreef Platina het volgende:
Warrior in een instance spelen en levelen is totaal wat anders. Waarschijnlijk kun je er ook niet al teveel van als je met zo een uitspraken komt. Het heeft mij zelf enige tijd gekost maar nu beheers ik dan ook de daadwerkelijke finesse van het tanken
noob > grotere noobquote:Op zondag 9 juli 2006 14:38 schreef _evenstar_ het volgende:o ja ik was vergeten dat dit fok was
ik weet heus het verschil wel tussen instance en levellen.
Ik heb genoeg instances gedaan tot nu toe en wordt ook door mensen terug gevraagd voor hulp.
Alleen zodra iemand hoger gelevelt is dan menen ze mij te zeggen wat te doenals ik geen benul heb van wat ik doe verklaar mij dan waarom een warrior lvl 55 eerder neer gaat als mij
terwijl we samen deden tanken
![]()
gelukkig kan je channels uitzetten. wat een rust heb je dan. ik pug toch niet meer, ik ga echt alleen nog maar met vrienden ergens heen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:08 schreef Drakul het volgende:
Wat is die worldwide lookingforgroup channel toch vreselijk irritant. Zoveel kindjes die er misbruik van maken.
Ehm leg mij eens uit hoe je aan wie eerder neergaat kan zien wie de betere tank is? Als je er 1 ding van zou kunnen zeggen is het wel dat die lvl55 meer threat op heeft gegenereerd en dus meer agro en dus meer klappen kreeg en dus eerder dood ging.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:38 schreef _evenstar_ het volgende:
Als ik geen benul heb van wat ik doe verklaar mij dan waarom een warrior lvl 55 eerder neer gaat als mijterwijl we samen deden tanken
![]()
Dat ligt weer aan je guild of je veel tijd krijgt. Bij ons krijgen tanks amper tijd om aggro te bouwen, iedereen begint meteen al met DPS. En voor sommige tanks is dit gewoon te veel gevraagd, maar je kan zo wel de betere tanks eruit halen, die meteen in het begin al een leuke aggro hebben. En de snelheid geldt net zo veel in MC en ZG als in 5-mans. Ik ben ook zo iemand die, als de healers zat mana hebben, gewoon van groep naar groep springt. Ook in ZG, geen slome pulls, gewoon doen!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef Platina het volgende:
Nah daar ben ik het weer oneens mee met dat laatste kulandra. MC tanken stelt niet zoveel voor, je krijgt toch in het begin zoveel aggro tijd dat het bijna niet mis kan gaan. 5-man instances daaraan zie je of je een goede tank bent en let dan vooral ook op hoe snel het gaat. Hoe beter de tank, hoe sneller de instance verloopt.
Daarom speel ik me rogue ook niet meer, ik had geen zin om 2-3 uur over een instance te doen als het met me warrior binnen 1-1,5 uur lukt.
heerlijk vind ik dat! mijn manaregen is toch prima de warrior hoeft heus niet op me te wachten. met de helft van mijn mana lukt healen ook primaquote:Ik ben ook zo iemand die, als de healers zat mana hebben, gewoon van groep naar groep springt. Ook in ZG, geen slome pulls, gewoon doen!
That's the spirit!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:31 schreef Ferdii het volgende:
ik begin altijd al met casten als de mob nog word gepulled
gewoon eerst COS erop, ondertussen zit er wel een sunder op en dan voluit nuken maar, als ik em eraf trek geef ik gewoon de tanks de schuld
waarom speel jij op een franse server 0_oquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:37 schreef Risht het volgende:
Ik denk dat ik niet als eerste aankom, mijn main is een priest lvl 57 us dat duurt nog wel even, eerst T0, 1 2 en AQ40 maar eens doen.
Ik denk wel dat ze op mijn server bij de eerste 10 koomen (server = Archimonde PVP FR), in de Alliance heb je Milenium als guilde en in de horde WarLegend maar ook andere guildes hebben wel een kans.
Om dat ik in frankrijk woonquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
waarom speel jij op een franse server 0_o
ahh zo. ik denk al, waarom zou je als nederlander in nederland op een franse server spelen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:43 schreef Risht het volgende:
[..]
Om dat ik in frankrijk woonen veel van mijn RL vrienden daar ook op speelen
Grats en welcome to grindfest/boredomquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:39 schreef Gijsje het volgende:
Whoohoo gister level 60 gedingdvolgens velen begint het nu pas en ja als ik zo de quest rewards zie dan heb ik nog genoeg te doen.
We hebben 2 keer gewiped op 30%, dus hij gaat vandaag ofzo wel neer. 2de keer was omdat de titans uitgewerkt wasquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:46 schreef Nealz het volgende:
Kan patchwerk mischien ietsje minder hard slaan?
Kan ik toch niet bijhouden als healers... en ik dacht dat ik goed in mn gear zat
Zo gaat dat lelijke gevaarte nooit neer ( sorry soms ben je een beetje geirriteerd na een avond kansloos wipen )
Ik heb ook geen disconnects meer gehad, wel een lag van ruim 6k, iets wat ik eerdre niet had, maar guildies werden wel nog steeds eraf geflikkerd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:37 schreef Rahl het volgende:
Doet t prima hier hoor.
Blizzard delete niks, dus ja je account bestaat nogquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:19 schreef McGilles het volgende:
Ik heb zo'n 9 maanden niet meer gespeeld en ben benieuwd of mijn account nog leeft, ik heb geen zin om 25 euro uit te gaan geven om dit te gaan ontdekken!
wanneer: eind dit jaar...maar als je blizz een beetje kent weet je dat ze ALTIJD vertraging met releases hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:17 schreef MaxPowered het volgende:
Wat vraagjes over de nieuwe uitbreiding van WoW?
Wanneer komt ie?
Is het echt een expansion, of is het een geheel nieuwe versie??
Wat moet ik me voorstellen bij de uitbreiding?
Als ik de uitbreiding niet aanschaf, kan ik dan nog wel gewoon blijven spelen??
Is er een site waar alle info staat??
bvd
m@x
Dat komt dan op lvl 60?quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:27 schreef bigshadow het volgende:
Goede fix voor een druid, heb nu nog meer bugs dan voorheen! Way to go blizz.
Hotw is nog steeds bugged, oke, dat was bekend, vervelend. Maar het ergste is wel de furor bug in catform. Waar je voorheen 40energy krijgt komt die nu niet. Bijzonder vervelend in pvp, vandaag nog niet gespeeld op mijn druid, maar ik ga er vanuit dat de bug er nog steeds is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:08 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dat komt dan op lvl 60?
Nergens last van met m'n lvl 31 (!!!!) dr00d
Als ringtone is ie net wat te irritant en kortquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef Fliepke het volgende:
Ik ga hem als sms geluidje op mijn telefoon gebruiken
.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef Fliepke het volgende:
Ik ga hem als sms geluidje op mijn telefoon gebruiken
Die van mij kan nog geeneens mp3 afspelenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Potverdorie, hij werkt gewoon niet. Mijn cheapass telefoon wilt gewoon niet
Gratz!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:59 schreef DjNivek het volgende:
Na een 8% wipe, is de dikke reet van Patchwerk toch op de grond gevallen vandaag. Healer cloak en de cloth schouders. Kunnen we eindelijk doorgaan
Hunters die niet slacken?quote:
Yep, gewoon op tijd zijn met tranq shot! En ik als mage Ice Barrier + Fireward en dan weer frostbolts spammenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hunters die niet slacken?
wtf?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hunters die niet slacken?
Ja, kinda. Hij is associaal makkelijk. Het gevecht kan een beetje rommelig worden, maar dat is alles.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Grobbulus is de Ebonroc in de Abom Wing? (Oftewel: Lootbag?)
Toch netjes als je bij 1 van de 11 guilds zit die er al voorbij zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:36 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ja, kinda. Hij is associaal makkelijk. Het gevecht kan een beetje rommelig worden, maar dat is alles.
quote:New info emerges on WoW's World PvP
Thursday 13-Jul-2006 1:19 PM It's a mighty clash between Horde and Alliance as they battle it out in Silithus and Eastern Plaguelands
New details have emerged on Blizzard's plans for World PvP in World of Warcraft, the objective-based land battle feature that should form part of the next major update (1.12) for the MMORPG.
According to a report on IGN, initially the World PvP stuff will be locked to Silithus and Eastern Plaguelands zones in the game world. Due to the high level nature of those zones, it means that the new PvP feature is focussed on confrontations between high level characters (levels 55 to 60 mentioned), but we're hoping that, should it all prove successful, Blizzard will introduce the objective-based land battles into lower-level zones.
Anyway, while certain details are still locked away in Blizzard's WoW development vault, the studio has divulged info on the operations of the World PvP - or Horde versus Alliance - gameplay in both Silithus and Eastern Plaguelands. In Silithus, the key objective centres on collecting silithyst dust which can be 'turned in' for personal buffs and buffs for every member of your faction within the zone - which includes players in the Ahn'Qiraj instance, so they say. We imagine the buffs will be pretty spectacular, although that information is currently being kept under wraps.
In Eastern Plaguelands, meanwhile, Horde and Alliance will be battling for control of towers - and defending these 'bases' once secured. Like the Battlefield series, the greater the number of friendly 'units' near a tower, the quicker it'll be secured. It's mentioned that a total of four towers in the zone will be fought over, the faction in control of all structures receiving benefits that are zone-wide. It appears that one such benefit will be a damage boost when fighting undead. Plus, it's additionally noted that flight paths between the four towers are being introduced specifically for the World PvP action.
Precisely what other rewards outside of buffs and benefits there'll be in World PvP, well, apparently there won't be any PvP item rewards, although word is that PvP honour points and faction points will play a role. More soon, no doubt.
Veel plezier met 't hondje morgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:36 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ja, kinda. Hij is associaal makkelijk. Het gevecht kan een beetje rommelig worden, maar dat is alles.
GOH! Wat een VERASSING!quote:the key objective centres on collecting silithyst dust
Daar vond ik nou weer geen zak aan, beetje pointless lopen zergen, yawn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:37 schreef Appellenflappen het volgende:
Idd. Kan me de SS/TM raids nog herinneren, dat waren pas goede tijden.
Jawel, en het meerendeel van de AB en WSG die ik gezien heb is ook pointless zergingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:01 schreef Appellenflappen het volgende:
Oude AV was geen pointless 7 uur durende zerg??
We hebben eerst nog 4 'farm' bazen over, we gingen meteen voor Patchwerk deze instance omdat we al zo vlak bij de kill waren.quote:Veel plezier met 't hondje morgen.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:02 schreef Migwi het volgende:
[..]
Jawel, en het meerendeel van de AB en WSG die ik gezien heb is ook pointless zerging
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef Migwi het volgende:
[..]
omg, ik had echt Horde moeten rollen en SUN moeten joinen
Hebben ze jou nog niet zien carebearen in WSGquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef Sakie het volgende:
[..]
![]()
Ik werd gevraagd voor SUN, maar heb nee gezegd![]()
Me warrior 1 keer verkocht voor 130 euro, toen gratis teruggekregen maar vanwege het ontbreken van Tier1/2 gear en verder nu maar 90 euro voor gekregenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:31 schreef koffiegast het volgende:
meeste chars die ze wille verkope zijn wel weer belahcelijk duur.. bedoel je gaat tog geen char vasn 200 kope...100 wellicht oke , maar meer..uhh
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hebben ze jou nog niet zien carebearen in WSG
omg, verkoop mij je account!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef Sakie het volgende:
[..]
![]()
Ik werd gevraagd voor SUN, maar heb nee gezegd![]()
waar maak je druk om, hij nu NOG simpelerquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:11 schreef Mister_T het volgende:
Wat heeft blizzard met Flamegor gedaan![]()
Je kan niet meer Out of Sight staan, iemand nieuw tactics?
ehm fijn... dus op onze zerver met onegveer een 7:1 AH rating heeft Horde iegenlijk geen kans..quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:05 schreef koffiegast het volgende:
lang niet zo erg wat mij overkwam...
ik heb richting de 30 runs of zelfs 40 gedaan... de eerste dropte op run 20... ik had deal met andere rogue dat ik bonescraper zou krijgen...het dropt... wat gebeurt er..hij rolled ook... het was zijn 2e baronrun notabene... en dan nog het ergste hij was swordrogue en dropte hem lekker in zijn bank 'for if i change my mind one day'...toen ik die mongool paar maanden later weer inspecte had ie nog steeds zijn newbie swords. paar runs later werd ie geninjaed (weet ff niet meer door wie) en daarna was ik de enige rogue en ik was helemaal in de wolken... ik spamde NEED NEED.. zegt een mage need en ik lach erom... wat doet mijn guildmaat toentertijd? geeft ie aan de mage... een fucking rogue dagger, hij zeggen dat ie het niet heeft gezien... en cape dropte nooit voor me.. deed soms wel 4-6 runs per dag in een week :/
Dacht er zelf ook aan om een Alliance char te rollen op TN (puur voor de pvp), nieuw kost WoW nog maar 30 euroquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:55 schreef Migwi het volgende:
[..]
omg, verkoop mij je account!
Kan ik en als Alliance een ongelovelijke ganking bastard zijn (nuja, 't is toch 'n PVP server) en als Horde ook
ik heb een gnome mage genaamd Huge (passend!) aangemaakt op laughing skull, schijnt dat je daar goed pvp kunt ranken en er genoeg guilds zijn + wat mates zitten erop.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:57 schreef Sakie het volgende:
[..]
Dacht er zelf ook aan om een Alliance char te rollen op TN (puur voor de pvp), nieuw kost WoW nog maar 30 euro![]()
Ja, heb er over nagedacht om nog een versie aan te schaffen en ff wat Alliance te pwnen, maar heb 't al druk zat met Cyn en Cara en dan heb ik nog een sloot alts. Dus geen tijd. Wel jammer :pquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:57 schreef Sakie het volgende:
[..]
Dacht er zelf ook aan om een Alliance char te rollen op TN (puur voor de pvp), nieuw kost WoW nog maar 30 euro![]()
Hehehe, zo mooi een jaar geleden (al langer geleden zelfs) toen iedereen net voor 't eerst naar Stratholme ging.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:01 schreef BlackSheep het volgende:
'Don't go near the abominations until everyone is inside the gates.'
Huh, what are you talking abo...OH FUCK!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vergeet niet "EYE!".
al eens geprobeerd het spel eropnieuw op te zetten?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:54 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Hé ik heb even een dringende vraag, ikzelf speel nooit meer WoW maar mijn zusje heeft een probleem met het spel waar ik ook geen raad mee weet. Ieder keer als ze het speelt loopt het spel een paar minuten prima, dan valt het beeld stil en daarmee de rest van de pc met als gevolg dat we hem opnieuw moeten opstarten. Vooral op hoog level is dat erg lastig.
Weet iemand hier raad mee?
welke plagueheart pieces heb je nu? vind zelf nl. eigenlijk alleen de boots, shoulders, chest en head indrukwekkend. voor de andere onderdelen zijn er allemaal betere alternatieven buiten naxx.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:36 schreef DjNivek het volgende:
Plagueheart: 2/9
Frame of Atiesh: 25% klaar (dus 10/40 splinters)
![]()
Mja, ik had altijd wel Fireblast in de aanbieding voor die gasten, tenzij ik 'm echt net gecast had.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:56 schreef BlackSheep het volgende:
Oh ja, althans, daar heb ik nooit veel last van gehad. Moofire
Tot het moment kwam dat ik door een modreinstall mijn damagespells niet op mijn quickbars had staan
Klinkt allemaal als wapens .quote:Op maandag 17 juli 2006 00:29 schreef DjNivek het volgende:
Zat
Kiss of the Spider bijv, Nerubian Slavemaker, Iblis (als je rogues ook aan het huilen wilt maken), The Eye of Nerub, en vast nog wel wat ander spul waar ik zo 1-2-3 niet aan denk.
denk dat ik helemaal ga stoppen met het spelquote:Op maandag 17 juli 2006 11:28 schreef Migwi het volgende:
En wat denk je dat je met de expansion moet doen?
lvl 70 in een week of 2 en dan same story hoor
Expansion heeft tenminste weer een hele rits 5/10-man dungeons, daar alleen al voor koop ik 'm.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:28 schreef Migwi het volgende:
En wat denk je dat je met de expansion moet doen?
lvl 70 in een week of 2 en dan same story hoor
Ik kijk al uit naar Kharazan persoonlijk, al is 't puur en alleen maar voor de waarde die de plek heeft voor lorefreaks. (Liek me.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Expansion heeft tenminste weer een hele rits 5/10-man dungeons, daar alleen al voor koop ik 'm.
Zaterdag ging de raid niet door, zondag ging ie na 4 tries neerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:56 schreef Mister_T het volgende:
Trouwens voor het eerst Chromaggus gekilledeerste try hebben we nef kunnen laten landen maar daarna was het snel een wipe, morgen weer probere
Als je alle strategies al weet jaquote:Op maandag 17 juli 2006 16:04 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zaterdag ging de raid niet door, zondag ging ie na 4 tries neerWat een easy boss
![]()
We hebben totaal 5 tries op hem gedaan![]()
Nuke, nuke, nuke some more en probeer te overleven tot 20 % voor de zerg. Daarna ben je waarschijnlijk toch wel dood...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:26 schreef Takje het volgende:
Iemand tips voor mages bij de Nefarian encounter?
ligt puur aan je guildquote:Op maandag 17 juli 2006 19:49 schreef Platina het volgende:
DjNivek, puur uit nieuwsgierigheid hoeveel dag per uur speel je en hoelang is je played?
Vroeg het me weleens af omdat jij hier toch de man bent qua instance progress en character ontwikkeling en dergelijke.
invulnerability potquote:Op maandag 17 juli 2006 22:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nuke, nuke, nuke some more en probeer te overleven tot 20 % voor de zerg. Daarna ben je waarschijnlijk toch wel dood...
Had both, still died daarnet. Ook al 4 of 5 keer doodgegaan op trash AoE en 't rare is dat deze 'problemen' (vooral die trash dan), zijn gestart nadat de healers over zijn gestapt op healing mods. (Genesis.) Iemand anders bekend mee?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:38 schreef mooiegek het volgende:
[..]
invulnerability pot(of een paladin bop)
Nightwatchers?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ligt puur aan je guild
heeft niks te maken met jezelf en je played. hoewel die wel vrij hoog moet zijn om in een goede raid guild te komen
maar nightwatchers is al lange tijd in BWL/AQ en nu naxx
maar je zegt toch stiekem niet hoeveel het isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:10 schreef DjNivek het volgende:
M'n played is redelijk hoog, hoewel het nog wel laag is vergeleken met de rest van de guild
En hoeveel ik per dag speel, nou, met dit weer alleen als we raiden. Zit liever buiten overdag nu.
Gluth is nu ook dood btw, 3de Abomination baas. Thaddius is wel een heel tof gevecht, maar niet al te lastig
lol kom je terug van turkey, zit ineens iedereen aan dit nummerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:19 schreef borisz het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8958037952700980238&q=boten+anna![]()
Ik ken het van een ninjaloot filmpje van iemand op mijn serverquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol kom je terug van turkey, zit ineens iedereen aan dit nummer
Je wilt niet weten hoeveel idle tijd daar inzitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:55 schreef Migwi het volgende:
En dan de heeft ie ook nog een 60 warrior alt..
DIK over de /played 100 dus, de nerd!
NEE!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:34 schreef Fathom het volgende:
Toch ook maar begonnen met het spel.... Wou er niet aan beginnen omdat dan het einde zoek zou zijn omdat het te verslavend is![]()
Ben nu 2 avonden bezig en een Night Elf Hunter met lvl 15. Het is absoluut het geld waard! Ik zit op Emmeris.
net zo veel als op je main waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel idle tijd daar inzit
Of human paladinquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:00 schreef Migwi het volgende:
[..]
NEE!
NIET NOG EEN NIGHT ELF HUNTER
Kut class, al die noobs spelen dat![]()
Ik ben toch ook een noob dus who caresquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:00 schreef Migwi het volgende:
[..]
NEE!
NIET NOG EEN NIGHT ELF HUNTER
Kut class, al die noobs spelen dat![]()
Helaas werkte dat niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:05 schreef Fratz het volgende:
[..]
al eens geprobeerd het spel eropnieuw op te zetten?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:25 schreef Takje het volgende:
http://folk.uio.no/oysts/Wow/FiremawChant.mp3
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef Platina het volgende:
Score voor vandaag:
Scholomance: Janice en Rattlegore gekilled, totaal 3 wipes toen maar gekapt maar netjes vervanger gezocht.
Stratholme Scarlet: 1 wipe rest netjes uitgespeeld dankzij tier2/tier2.5 epic rogue.
Stratholme Undead: 4 wipes, 3de ziggurat neer, toen maar gegaan met de mededeling dat ik niet kan samenwerken met imbecielen.
En weer geen shadowcraft drop
CGquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef Nealz het volgende:
Patchwerk en Grobullus down !!!![]()
Eindelijk na 3 dagen whipen
Welke class speel je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:07 schreef Fathom het volgende:
Ik heb even een vraagje aan wat mensen hier... Ik wil me training points straks niet zomaar ergens in kwakken en heb dus op inet wat opgezocht over hoe het beste die dingen te verdelen. Nu sta ik tussen de keus om PvP of PvE te kiezen. Maar eigenlijk wil ik beide gaan doen later. Welke kan ik dan het beste toch kiezen?
Elf Hunter was 't he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:07 schreef Fathom het volgende:
Ik heb even een vraagje aan wat mensen hier... Ik wil me training points straks niet zomaar ergens in kwakken en heb dus op inet wat opgezocht over hoe het beste die dingen te verdelen. Nu sta ik tussen de keus om PvP of PvE te kiezen. Maar eigenlijk wil ik beide gaan doen later. Welke kan ik dan het beste toch kiezen?
True that, maar ik ben geen soullink warlock maar destro (glasscannon), dus in pvp ben ik nergens, aan de andere kant zijn dungeons (met een goede tank) behoorlijk leuk als je elke keer 1e bent op de damage list.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef koffiegast het volgende:
de fear nerfs zijn bij lange na niet erg en in pve werkt het altijd wel nog gegarandeerd..
voor alles is een antwoord zo gezegd![]()
het verschil in dmg is amper op te merken of je nou BM, MM of surv bent als je levelt (zelfs endgame is 't helemaal niet zo'n groot verschil als dat sommige mensen willen doen blijken).quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:41 schreef koffiegast het volgende:
ik vind beasmastery echt zuig voor het lvlen van hunter..
ik ging marksmanship gelijk bijna ongeveer...en ik lvlde naar 49 (Toen gekapt met wow voor paar maanden lol) met iets van 3 en halve dag played en 100g+mount+zooi voor endgame al...
Als TBC uitkomt krijg je gewoon extra zones. Mensen met TBC kunnen daar wel in, mensen zonder BC niet. Simpelquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:35 schreef ijsbeker het volgende:
Hallo,
Ik ben van plan om WoW te kopen. Jij ook al? jah ook ik ben er geinteresseerd in. Maar eerst had ik nog een paar vragen. Als ik het spel koop krijg ik een maand gratis toch? En als ik cerder wil spelen kan ik gewoon gamecards kopen omdat ik geen creditcard heb toch? En hoe zit het met Burning crusade. niet iedereen is van plan die te kopen dus hoe wordt dat allemaal geregeld. Straks heeft de halve server bc en de andere helft niet. Dat kan toch niet.? dus kan iemand mij misschien A.U.B. wat meer uitleg geven hierover?
BVD
ijbeker
Hij is niet echt generfed maar verandert. Hij breekt idd sneller op direct damage en nu minder snel op DoT's. Dit is voor jou build een nerf maar voor een affliction/soullink build juist niet. Ik kan iemand helemaal volgooien met dots en dan rent ie nog steeds rondquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:24 schreef Sebash het volgende:
Ik ben begonnen met een ud/warlock op sunstrider, toch leuk, alleen nu fear zo generft word en andere classes gebuffed worden ben ik ook begonnen aan een tauren/druid, wil ook de andere kant van het spel eens bekijken![]()
met ervaring van de game zelf deed ik regelmatig 2-3 mobs tegelijk..quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef Migwi het volgende:
[..]
het verschil in dmg is amper op te merken of je nou BM, MM of surv bent als je levelt (zelfs endgame is 't helemaal niet zo'n groot verschil als dat sommige mensen willen doen blijken).
dus dan kan je beter BM speccen omdat je dan minder downtime hebt en het je nog makkelijker gemaakt wordt om hogere lvl quests te doen.
Ja, natuurlijk zijn ze er blij mee want combat res/innervate maakt het leren van een encounter gewoonweg eenvoudiger. Het nadeel alleen is dat je waarschijnljik non stop mag healen en je mag echt van geluk spreken als je iets anders mag gaan doen. Komt ook nog bij dat er geen echte hybrid gear is tenzij je een mengelmoest van bv tier 1 en pvp gear gaat dragen. Je zult moeite krijgen met het spenderen van je dkp hierdoor want een mage heeft bv maar 1 set in mc om op te bieden maar jij hebt naast cenarion nog de random feral spulletjes die je eventueel wilt (of de balance gear).quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef Sebash het volgende:
Op sunstrider zijn guilds vaak wel blij met druids, maar aan de andere kant heb je ook heel weinig druids van lvl 60 (horde side dan, voor me gevoel heb je net zoveel NE/Druids als hunters) omdat niemand de moeite neemt om ze tot lvl60 te lvl'en omdat het te moeilijk is/te lang duurt, net als warlocks eigenlijk.
Ja, als je het spul eenmaal hebt is het leuk. Het is de weg daar naartoe die kut is voor een druid imo.quote:Een druid vriend van mij heeft bijna zijn tier3 set vol, die is toch een van de main raiders in zijn guld (combat res en backup healer rol).
Lijkt me toch behoorlijk leuk om dat ens te proberen, wat ik net al zei, ook de andere kant van het spel te zien.
Dan ben je een slechte warlock, ik heb geen moeite tegen druids. Zelfs niet als ze mij jumpen. Ik kan van beide kanten spreken en als druid zijnde maak ik geen kans tegen warlocks (niet de goeie althans tenzij ze net gaan zitten om te eten/drinkenquote:Edit: btw vind ik druids in pvp (als warlock), 1 van de lastigste tegenstanders (shadowpriests daargelaten), en dus niet echt slecht in pvp.
Je bent zelf een vieze ninjaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:30 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ken het van een ninjaloot filmpje van iemand op mijn server![]()
Hequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent zelf een vieze ninja![]()
Welke server zat je ook al weer?![]()
LOLOLOLOLquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef Sakie het volgende:
Cyndane, jij gankert.. Arme Beav & Flatliner![]()
Je had vent. is moeten horen, beav ging door het lint![]()
En toen ik schreeuwde dat-ie Pve moest rollen was het feest compleet![]()
Die items maken het straks makkelijk om naar lvl 70 te komen! Maar je bent toch begonnen met wow om alles te bereiken en de beste items te krijgen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:39 schreef McGilles het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen nu nog zo die-hard spelen? Over een paar maanden is de expension er en alle items die je nu vind in de honderden uren dat je zit te spelen is straks niks meer waar omdat je dan tot lvl70 kan, ik zie het nut niet?!![]()
Ehm...nee, niet iedereen is purple hornyquote:Op donderdag 20 juli 2006 03:06 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Die items maken het straks makkelijk om naar lvl 70 te komen! Maar je bent toch begonnen met wow om alles te bereiken en de beste items te krijgen?![]()
Volgens mij is dat wel de standaard gedachtengang bij de alliance op mijn huidige server. we tellen +/- 900 alliance spelers op lvl 60 en +/- 500 horde spelers op 60. Horde queue's lopen op tot 1 uur (ab/wsg) en 3 uur voor AV en de alliance queue is gemiddelt 1 tot 5 minuten. We komen 9 van de 10 keer 1 van de 2 premades tegen en heel af en toe de PuG die zich niet op weet te vullen tot 10 of 15 man.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:46 schreef Migwi het volgende:
[..]Maar op een PvP server moet je wel, omdat je anders weggevaagd wordt.
Supervet filmpje! Blizzard weet er elke keer een show van te makenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:39 schreef GaRleC het volgende:
Saa de fying mount in vet.
http://www.wow-europe.com
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:12 schreef DjNivek het volgende:
Creative use of game mechanics, wie maakt er nou geen gebruik van? Hoe kan een lock nog imba-er worden dan dat hij/zij al is? Precies, een pet met meer dan 10k health en flinke damage die nooit breekt.
[afbeelding]
Iemand anders heeft er betere screenshots van lopen maken, deze was gewoon vlug om Sakie's raid te zien wipen op een stroom guards
Een lock die begint met death coil eet ik op. Anders meestal niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:06 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zijn ze er blij mee want combat res/innervate maakt het leren van een encounter gewoonweg eenvoudiger. Het nadeel alleen is dat je waarschijnljik non stop mag healen en je mag echt van geluk spreken als je iets anders mag gaan doen. Komt ook nog bij dat er geen echte hybrid gear is tenzij je een mengelmoest van bv tier 1 en pvp gear gaat dragen. Je zult moeite krijgen met het spenderen van je dkp hierdoor want een mage heeft bv maar 1 set in mc om op te bieden maar jij hebt naast cenarion nog de random feral spulletjes die je eventueel wilt (of de balance gear).
[..]
Ja, als je het spul eenmaal hebt is het leuk. Het is de weg daar naartoe die kut is voor een druid imo.
[..]
Dan ben je een slechte warlock, ik heb geen moeite tegen druids. Zelfs niet als ze mij jumpen. Ik kan van beide kanten spreken en als druid zijnde maak ik geen kans tegen warlocks (niet de goeie althans tenzij ze net gaan zitten om te eten/drinken). Als warlock gebruik ik momenteel SM/DS en heb in PvP nu dikwijls Fel Stamina, dat houdt in dat ik dus zonder pet rondloop. Met Felhunter is een druid helemaal weg omdat hij mij moeilijker kan jumpen en ik zijn nature tree kan locken (lang genoeg om je dood te krijgen).
En die verdient dat dan ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:04 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Een lock die begint met death coil eet ik op. Anders meestal niet.
Fire/Frost build maken, met de talents van nu kan dat erg goedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:47 schreef Mauro het volgende:
ff een vraagje tussendoor.
Ik speel een human mage @ lvl 60 op Twisting Nether en wil graag respecken naar elemental maar met de nadruk op frost.
Wat is de beste talenttree die ik zou kunnen nemen?
Ben nu namelijk elemental maar dan gericht op fire en merk dat ik in bijv. Zul'Gurub moeite heb in crowdcontrol (wat eigenlijk toch de main task is van een mage). Mij lijkt dat dat met frost makkelijker moet zijn
Punten wil ik horen. punten. En dan voornamelijk waarinquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Fire/Frost build maken, met de talents van nu kan dat erg goed
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-mage&T=23&P=1quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Punten wil ik horen. punten. En dan voornamelijk waarin
dat probleem van die merged guild instance runs komt me bekend voor. erg irritant.ook zwaar irritant dat er af en toe k*tn00bs van die andere guild meemoet "want die moeten het ook leren" waar members van onze guild dan voor moeten passen..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:11 schreef Migwi het volgende:
Dus...
Door de zomervakantie doen we raiden samen met Antria, andere guild op de server want veel mensen zijn er niet.
We hebben ze door AQ geleid, 1e Sartura kill en 1e Fankriss kill. Ging op zich wel redelijk.
Doen we AQ vandaag weer, dropt eindelijk die Barb of the Sand Reaver. Ik blij, dik meeste dkp van alle Hunters en ze zouden deze keer niet zo lame hun max. bieden om mijn dkp te verneuken.
En ja hoor, komt er een PALADIN van Antria die gewoon al zijn dkp gebruikt om dat wapen te nemen. gg.
En dat was 't einde van onze merged raids. Nuja, de IL Hunters doen niet meer mee dus geen Huhuran en ze komen ook niet voorbij tranq figths in BWL waarschijnlijk. Zo blijkt maar weer dat je echt gewoon je eigen guild moet hebben, want als anderen erbij komen ben je gewoon genaaid.
Zozo doen jullie goed, wij zijn nu met die zombie etende hond bezigquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:01 schreef DjNivek het volgende:
Gisteren btw Thaddius op 25% gekregen, echt een superencounter. Niks voor slome mensen of mensen die niet kunnen focussen (90% van de Frenchies). Even niet opletten, *ZAP*, halve raid dood. Frustrerend, want de raid is eigenlijk net zo sterk als je zwakste raidmember. Zelf kan je het nog zo perfect doen als je wilt, als 1 iemand gewoon te sloom is of niet oplet, grote kans dat je wiped. Maar wel leuk om weer enorm hoge shadowbolts op Thaddius te gooien door de buffs die je kan krijgen als iedereen WEL oplet
paladin met barb? watvoor mongole newb is dat....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:11 schreef Migwi het volgende:
Dus...
Door de zomervakantie doen we raiden samen met Antria, andere guild op de server want veel mensen zijn er niet.
We hebben ze door AQ geleid, 1e Sartura kill en 1e Fankriss kill. Ging op zich wel redelijk.
Doen we AQ vandaag weer, dropt eindelijk die Barb of the Sand Reaver. Ik blij, dik meeste dkp van alle Hunters en ze zouden deze keer niet zo lame hun max. bieden om mijn dkp te verneuken.
En ja hoor, komt er een PALADIN van Antria die gewoon al zijn dkp gebruikt om dat wapen te nemen. gg.
En dat was 't einde van onze merged raids. Nuja, de IL Hunters doen niet meer mee dus geen Huhuran en ze komen ook niet voorbij tranq figths in BWL waarschijnlijk. Zo blijkt maar weer dat je echt gewoon je eigen guild moet hebben, want als anderen erbij komen ben je gewoon genaaid.
het phase 2 is soort van vael naar me idee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:53 schreef Nealz het volgende:
[..]
Zozo doen jullie goed, wij zijn nu met die zombie etende hond bezighopelijk gaat ie dit weekend neer..
Maar vertel eens wat over dat gevecht van Thaddius, ben er wel erg benieuwd naar... waarom mag er niemand in slaap vallen?ergens met een andere encounter te vergelijken?
Welke naam dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:47 schreef Mauro het volgende:
ff een vraagje tussendoor.
Ik speel een human mage @ lvl 60 op Twisting Nether en wil graag respecken naar elemental maar met de nadruk op frost.
Wat is de beste talenttree die ik zou kunnen nemen?
Ben nu namelijk elemental maar dan gericht op fire en merk dat ik in bijv. Zul'Gurub moeite heb in crowdcontrol (wat eigenlijk toch de main task is van een mage). Mij lijkt dat dat met frost makkelijker moet zijn
Ja, dat was dus ook onze reactie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:46 schreef koffiegast het volgende:
[..]
paladin met barb? watvoor mongole newb is dat....
Gluth is niet te lastig, we hadden hem de 2de avond neer. Nou ja, 1 avondje echt geprobeerd. Misschien voor Horde iets lastiger voor tank rotatie, maar jullie hebben het weer makkelijker op zombies. TOTAHMS!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:53 schreef Nealz het volgende:
[..]
Zozo doen jullie goed, wij zijn nu met die zombie etende hond bezighopelijk gaat ie dit weekend neer..
Maar vertel eens wat over dat gevecht van Thaddius, ben er wel erg benieuwd naar... waarom mag er niemand in slaap vallen?ergens met een andere encounter te vergelijken?
Tis wel interessant voor raidsetups ja. Totems + blessings is wel imbaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:13 schreef Departak het volgende:
http://www.wow-europe.com(...)hall/classcombo.html
Horde pala's en Alliance Shaman...
Goede ontwikkeling of wat?
Echt te triest voor woordenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:13 schreef Departak het volgende:
R.I.P WoW.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:13 schreef Departak het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:17 schreef Hymn het volgende:
Eindelijk easy mode horde raiden.
Kan niet wachten
Forum Opties | |
---|---|